Mij blijft bij dat hij toen een jong jochie was die voor het eerst voor 50.000 man speelde. Laat die jongen nu lekker fouten maken, je ziet dat hij zich steeds maar verbetertquote:Op dinsdag 8 mei 2012 12:44 schreef Slobeend het volgende:
[..]
Mij blijft altijd nog die wedstrijd in de Kuip bij, waar hij totaal zoek gespeeld werd door Schaken. Hij is toch wel beter geworden in het laatste half jaar mag ik hopen?
Dat gebeurt alleen bij hele grote.quote:Op dinsdag 15 mei 2012 20:35 schreef Doublepain het volgende:
Hij hoeft niet voor Jong Oranje te spelen, hij mag gewoon met de grote jongens meedoen
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt."It's like my swag just rubbed off on everybody. It was unbelievable."
Ja sorry, ze zijn gewoon te goedquote:Op woensdag 16 mei 2012 11:37 schreef Snuf. het volgende:
Topper deze jongensNiet voor niets dat Inter al voor de deur stond bij Sparta. Zonde dat Sparta hem niet voor 3 miljoen verpatst heeft op zijn 15e
Maar goed PSV heeft er wel een handje van om Spartanen op jonge leeftijd weg te halen![]()
De halve jeugdopleiding binnenhalen in de hoop dat er 1 goed doorkomt is gewoon smerig. Je maakt een andere club kapot.quote:
PSV heeft volgensmij paar ton gedokt voor Jetro.. Dus doe niet alsof de hele wereld vergaatquote:Op woensdag 16 mei 2012 23:45 schreef Snuf. het volgende:
[..]
De halve jeugdopleiding binnenhalen in de hoop dat er 1 goed doorkomt is gewoon smerig. Je maakt een andere club kapot.
Ik heb het over al die jongens van 16 jaar die ze uit de B halenquote:Op donderdag 17 mei 2012 02:11 schreef Doublepain het volgende:
[..]
PSV heeft volgensmij paar ton gedokt voor Jetro.. Dus doe niet alsof de hele wereld vergaat
Dat doet elke club, daar is niks tegen te doen.quote:Op donderdag 17 mei 2012 11:04 schreef Snuf. het volgende:
[..]
Ik heb het over al die jongens van 16 jaar die ze uit de B halen
PSV doet het wel op erg grote schaal. Gewoon instellen dat je per seizoen maar 1 speler van onder de 18 van elke club mag halen. Dan voorkom je dat een club een hele jeugdopleiding overneemt.quote:Op donderdag 17 mei 2012 15:08 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Dat doet elke club, daar is niks tegen te doen.
Niet top>>NL top>> Internationale topquote:Op vrijdag 18 mei 2012 00:17 schreef Snuf. het volgende:
[..]
PSV doet het wel op erg grote schaal. Gewoon instellen dat je per seizoen maar 1 speler van onder de 18 van elke club mag halen. Dan voorkom je dat een club een hele jeugdopleiding overneemt.
Waar is je twitter quote dan?quote:
Zwakste plek van het elftal Oranjequote:Op maandag 10 september 2012 21:43 schreef GGMM het volgende:
[..]
Een van de grootste verdedigende talenten die we hebben.
Dat zei je niet.quote:Op maandag 10 september 2012 21:44 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Zwakste plek van het elftal Oranje
Okéquote:Op maandag 10 september 2012 21:46 schreef GGMM het volgende:
[..]
Ja, maar dat is een andere stelling als degene waar je mee opende.
quote:Op maandag 10 september 2012 21:43 schreef GGMM het volgende:
[..]
Even een Davytje omdat het kanquote:Op maandag 10 september 2012 21:43 schreef GGMM het volgende:
[..]
Uit je grote database?quote:Op donderdag 6 december 2012 16:40 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Even een Davytje omdat het kan
[ afbeelding ]
IK ben opportunistisch, deal with it.quote:Op donderdag 6 december 2012 16:40 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Even een Davytje omdat het kan
[ afbeelding ]
Hij mist behalve gewone intelligentie ook voetbalintelligentie. Gewoon een dravertje dat niet kan verdedigen.quote:Op donderdag 6 december 2012 16:39 schreef Doublepain het volgende:
Veel last van blessures. Maar gaat weer op niveau komen, zijn acties
Vergeet zijn voorspelbare acties niet.quote:Op donderdag 6 december 2012 18:05 schreef Chase_Utley het volgende:
[..]
Hij mist behalve gewone intelligentie ook voetbalintelligentie. Gewoon een dravertje dat niet kan verdedigen.
Dat ja.quote:Op donderdag 6 december 2012 18:24 schreef LitmanenAFCA het volgende:
Blind is hem eigenlijk al voorbij..
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |