Nee, gewoon 1 gassie die wat van de community managed en zichzelf zo'n beetje uitnodigde in een game van Shushei.quote:Op vrijdag 2 december 2011 22:59 schreef Curuu het volgende:
Zit shusheis stream te kijken, speelt hij nu met riot?
K, die nocturne praatte echt alsof hij in riot zat over de jungle changes enz. dus daarom dacht ik het.quote:Op zaterdag 3 december 2011 00:08 schreef nyny83 het volgende:
[..]
Nee, gewoon 1 gassie die wat van de community managed en zichzelf zo'n beetje uitnodigde in een game van Shushei.
Morgen 9 uur 'sochtends beginnen Asian IEM Kiev qualifiers (met onder andere iG en EHome) voor de gene die geïnteresseerd zijn, ik ga iig kijkenquote:Op zaterdag 3 december 2011 19:12 schreef nyny83 het volgende:
IEM Kiev qualifiers zijn bezig met o.a. v8 en Team SoloMid. Die spelen nu tegen elkaar. Oddone, Rainman en Chaox streamen dus je kan het vanuit 3 point of views bekijken.
had je nog een link naar een goede steam toevallig?quote:Op zaterdag 3 december 2011 19:54 schreef Thas het volgende:
[..]
Morgen 9 uur 'sochtends beginnen Asian IEM Kiev qualifiers (met onder andere iG en EHome) voor de gene die geïnteresseerd zijn, ik ga iig kijken
Mijn build (kan zowel jungle als solotop):quote:Op zondag 4 december 2011 13:40 schreef AlDieWillenteKaaprenVaren het volgende:
Maar het probleem met een critplank build is dan ook dat je binnen meleeafstand moet staan, maar in tegenstelling tot Tryndamere bijvoorbeeld geen gapcloser of goede ult voor melee hebt.
Je moet dan ook echt earlygame een voorsprong op zien te bouwen, zodat je midgame niet alleen damageoutput van je crit-items hebt, maar ook wat survivability.
Het is misschien handig voor je om PD, dan IE en dan meteen warmogs of frozen mallet te bouwen. Vervolgens nog een PD en dan nog een verdedigingsitempje voor resistance of armor.
Build wriggles, koop boots. Koop hp crystal en rush warmogs. Farm minions = win .quote:Op zondag 4 december 2011 19:09 schreef nyny83 het volgende:
[..]
Mijn build (kan zowel jungle als solotop):
- Rush wriggles
- Merc treads
- Triforce (start met phage voor de HP en extra slow)
- Infinity Edge (vanaf nu kun je squishies 2-shotten en tanks ook flink pijn doen)
- Phantom Dancers
- Defensive item naar keuze (banshees meestal voor de MR en Health)
Hier heb ik het al vaker over gehad. Deze build deed ik eerst vaak, maar ik heb met mijn eigen build een stuk meer succes. Dat is met name omdat je als je atmogs gaat en begint met de warmog, je pas na ongeveer 25 minuten enige damage gaat doen (en dat is als het goed gaat). Voor die tijd ben je gewoon een speed-bot met je E en is er geen enkele reden voor de tegenstander om jou te focussen.quote:Op maandag 5 december 2011 09:01 schreef Lamabal het volgende:
[..]
Build wriggles, koop boots. Koop hp crystal en rush warmogs. Farm minions = win .
Dan speel je niet goed. Ik doe wel aardig damage maar het valt mee. Ik begin gevechten altijd door er gewoon in je uppie in te lopen of te diven. Daarna gaan zij jou aanvallen en ik overleef het en me team maakt het af. Epic win.quote:Op maandag 5 december 2011 09:13 schreef nyny83 het volgende:
[..]
Hier heb ik het al vaker over gehad. Deze build deed ik eerst vaak, maar ik heb met mijn eigen build een stuk meer succes. Dat is met name omdat je als je atmogs gaat en begint met de warmog, je pas na ongeveer 25 minuten enige damage gaat doen (en dat is als het goed gaat). Voor die tijd ben je gewoon een speed-bot met je E en is er geen enkele reden voor de tegenstander om jou te focussen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |