Heel normaal salaris, hoor.quote:Op donderdag 1 december 2011 20:03 schreef TimMer1981 het volgende:
20 euro per uur? You fuckin' kiddin' me right?![]()
ik verdien nu 16 per uur maar wil graag een hoger salaris. 20 uur lijkt me helemaal niet veel het is maar een salarisverhoging van 25%.quote:Op donderdag 1 december 2011 20:03 schreef TimMer1981 het volgende:
20 euro per uur? You fuckin' kiddin' me right?![]()
Voor een administratief medewerker? Vind ik anders zeer behoorlijk. Bij ons op het werk krijgen die dat zeker niet.quote:Op donderdag 1 december 2011 20:04 schreef Computerfluisteraar het volgende:
[..]
Heel normaal salaris, hoor.
In welke wereld leef jij dat je een verhoging van 25% normaal vind?quote:Op donderdag 1 december 2011 20:04 schreef Dompiet het volgende:
[..]
ik verdien nu 16 per uur maar wil graag een hoger salaris. 20 uur lijkt me helemaal niet veel het is maar een salarisverhoging van 25%.
Don't feed the troll lijkt me. Die gast is helemaal gek.quote:Op donderdag 1 december 2011 20:05 schreef Dennis101 het volgende:
[..]
In welke wereld leef jij dat je een verhoging van 25% normaal vind?
Je doet administratief werk voor 24 jarige personen? Hoe oud ben jij dan?quote:Op donderdag 1 december 2011 19:59 schreef Dompiet het volgende:
Wat is een normaal salaris als je administratief werkt doet voor 24 jarige personen? 15 euro per uur? 20 euro per uur?
Tussen de 7,80 en 200 euro per uur. Maar eerder richting het eerste.quote:Op donderdag 1 december 2011 19:59 schreef Dompiet het volgende:
Wat is een normaal salaris als je administratief werkt doet voor 24 jarige personen? 15 euro per uur? 20 euro per uur?
quote:Op donderdag 1 december 2011 20:26 schreef Fogel het volgende:
Kan je dat werk alleen doen als die 24 personen jarig zijn of ook op andere dagen?
Whehe die kan ook inderdaadquote:Op donderdag 1 december 2011 20:26 schreef Fogel het volgende:
Kan je dat werk alleen doen als die 24 personen jarig zijn of ook op andere dagen?
quote:Op donderdag 1 december 2011 20:04 schreef Dompiet het volgende:
[..]
het is maar een salarisverhoging van 25%.
"maar"quote:Op donderdag 1 december 2011 20:04 schreef Dompiet het volgende:
[..]
het is maar een salarisverhoging van 25%.
1800bruto.quote:Op donderdag 1 december 2011 19:59 schreef Dompiet het volgende:
Even offtopic, wat doe je dan?quote:Op vrijdag 2 december 2011 00:06 schreef Printerkabel het volgende:
Ik verdien 16,25 per uur exclusief onregelmatigheid toeslag (30%). en ben 24maar zit dan ook niet in de administratie.
Ja gunst zeg. Met 24 kun je ook afgestudeerd zijn, en als accountant, ingenieur of advocaat verdien je inderdaad meer dan een MBO-geschoold administratief medewerker op die leeftijdquote:Op vrijdag 2 december 2011 00:06 schreef Printerkabel het volgende:
Ik verdien 16,25 per uur exclusief onregelmatigheid toeslag (30%). en ben 24maar zit dan ook niet in de administratie.
Niet voor administratief werk wat door iemand die niet eens fatsoenlijke zinnen kan produceren gedaan wordt. We hebben het hier over een jaarsalaris van bijna veertig ruggen he! En dat voor een MBO-baantje...quote:Op donderdag 1 december 2011 20:04 schreef Computerfluisteraar het volgende:
[..]
Oeee, mysterieus...quote:Op vrijdag 2 december 2011 00:16 schreef Printerkabel het volgende:
[..]
Ik hou een proces in de gaten
Pooier dusquote:Op vrijdag 2 december 2011 00:16 schreef Printerkabel het volgende:
[..]
quote:Op vrijdag 2 december 2011 00:16 schreef Printerkabel het volgende:
[..]
Origineel is anders. Sinds 2,5 maand op Fok heb ik dit zo vaak gezien, dat ik het cijfer niet meer weet.quote:
En verkopen lijkt mij stug; eerder verhuren.quote:Op vrijdag 2 december 2011 00:21 schreef Jellereppe het volgende:
[..]
Origineel is anders. Sinds 2,5 maand op Fok heb ik dit zo vaak gezien, dat ik het cijfer niet meer weet.
Sinterklaas betaalt goed zo te zien, is dat alleen tijdens de topdrukte in november/december of betaalt hij het hele jaar zo riant?quote:Op donderdag 1 december 2011 20:04 schreef Dompiet het volgende:
[..]
ik verdien nu 16 per uur maar wil graag een hoger salaris. 20 uur lijkt me helemaal niet veel het is maar een salarisverhoging van 25%.
Effe wat anders, kan dat niet danquote:Op vrijdag 2 december 2011 00:15 schreef TimMer1981 het volgende:
[..]
Niet voor administratief werk wat door iemand die niet eens fatsoenlijke zinnen kan produceren gedaan wordt. We hebben het hier over een jaarsalaris van bijna veertig ruggen he! En dat voor een MBO-baantje...
Het kan, maar dan mag je wel aardig wat jaartjes ervaring in je rugzak hebben en dus niet pas 24 zijn.quote:Op vrijdag 2 december 2011 03:53 schreef nattermann het volgende:
[..]
Effe wat anders, kan dat niet dan?
Vind je het gek, dan ben je ook EN financieel manager sanitaire zaken EN human waste environment manager.quote:Op vrijdag 2 december 2011 07:43 schreef Trog het volgende:
Ik verdien 50 euro per uur als WC-juffrouw.
quote:Op vrijdag 2 december 2011 13:16 schreef Wijnbo het volgende:
[..]
Vind je het gek, dan ben je ook EN financieel manager sanitaire zaken EN human waste environment manager.
Dat mag best wat schuiven imho.
Ja hoor, 3400 bruto per maand voor een MBO baan.quote:Op donderdag 1 december 2011 20:04 schreef Computerfluisteraar het volgende:
[..]
Bij dit soort posts vraag ik me altijd af "hoe weet jij dat dan weerquote:
quote:Op donderdag 1 december 2011 20:20 schreef destrovel het volgende:
450 euro. Zeker in de administratie, echt helemaal geweldig![ afbeelding ]
quote:Op donderdag 1 december 2011 20:22 schreef nikky het volgende:
[..]
Je doet administratief werk voor 24 jarige personen? Hoe oud ben jij dan?
Oh, Mijn God mijn koffiequote:Op donderdag 1 december 2011 20:26 schreef Fogel het volgende:
M.a.w. gewoon langs de productielijn kijken of de stickertjes goed zijn geplakt.quote:Op vrijdag 2 december 2011 00:16 schreef Printerkabel het volgende:
[..]
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |