Jeuj! Een voorstander! Of regel dat de nummer 2 geen blauw schild kan krijgenquote:Op zaterdag 3 december 2011 23:15 schreef Peter_Aragorn het volgende:
Maar als we dan het blauwe schild uit kunnen zetten. Prima!
Vind ik ook. Anders hebben jullie helemaal geen kans tegen mij.quote:Op zaterdag 3 december 2011 23:15 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Die hoort er gewoon bij. Vind ik
Je wint 3x vanwege een blauw schildquote:Op zaterdag 3 december 2011 23:16 schreef nomar83 het volgende:
[..]
Vind ik ook. Anders hebben jullie helemaal geen kans tegen mij.
Race 2, die baan ken ik nog nietquote:
Gas geven tussen rood licht 2 en 3.quote:Op zaterdag 3 december 2011 23:24 schreef Yachiru het volgende:
Hoe moet dat trucje aan t begin eigenlijk?!
Ja, maar het kwam maar niet.quote:Op zaterdag 3 december 2011 23:28 schreef Peter_Aragorn het volgende:
Yeah, hele race op kop! Was wel bang voor blauwr schild van Isabella nog!
Dank!quote:Op zaterdag 3 december 2011 23:24 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Gas geven tussen rood licht 2 en 3.
Ja haha, die gebruikte ik dus maar ff niet..quote:Op zaterdag 3 december 2011 23:28 schreef Peter_Aragorn het volgende:
Yeah, hele race op kop! Was wel bang voor blauwr schild van Isabella nog!
Jaquote:
Dat had ik ook, maar joinen gaat nu vrijwel directquote:Op zaterdag 3 december 2011 23:33 schreef Peter_Aragorn het volgende:
Fuck ging er per ongeluk uit...
Nee, we wachten nog steeds. Heb je je eigen trucje met de webbrowser al geprobeerd? Daarmee lukte het mij net direct.quote:Op zaterdag 3 december 2011 23:36 schreef aquaboy11 het volgende:
Bezig groepen te zoeken, ik denk dat ik er alleen in kan als er niemand is. Of is de game alweer gestart?
Ging hier ook 1xquote:Op zaterdag 3 december 2011 23:36 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Nee, we wachten nog steeds. Heb je je eigen trucje met de webbrowser al geprobeerd? Daarmee lukte het mij net direct.
I'm a little nervous...quote:Op zaterdag 3 december 2011 23:44 schreef Nick-GizMo het volgende:
Die kut zinnen kun je ook niks mee
Ah ik heb NLquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |