1 Mario Kart per systeem, dus nee.quote:Op donderdag 1 december 2011 19:58 schreef Spees_Eend het volgende:
Zeg alsjeblieft dat er ook een nieuwe Mario Kart voor de Wii komt?
Nice! Online werkt ook erg goed zeg!quote:Op donderdag 1 december 2011 20:03 schreef Notorious_Roy het volgende:
Vroem vroem! Vanaf dinsdag ben ik er ook bij!
We moeten nog iets van tijden afspreken, maar ik ben nu online.quote:
ben jij ramon? :pquote:Op donderdag 1 december 2011 21:23 schreef nomar83 het volgende:
[..]
We moeten nog iets van tijden afspreken, maar ik ben nu online.
Je kan meteen naar beneden vliegen. Verder niet neequote:Op donderdag 1 december 2011 23:09 schreef Peter_Aragorn het volgende:
Er is geen manier om zelf te bepalen of je je vliegding uitgooit ofwel?? Zou soms wel leuk zijn namelijk!
Hij klapt uit als je over een blauwe bumper rijdt. Vond het eerst ook vreemd waarom hij niet altijd uitklapt, en ergens ook wel jammer.quote:Op donderdag 1 december 2011 23:35 schreef Peter_Aragorn het volgende:
Je kan dus niet bepalen of je hem uitklapt helaas...
Eerst het spel maar even halen en wat banen oefenenquote:Op vrijdag 2 december 2011 09:34 schreef Noppie2000 het volgende:
Meer mensen moeten joinen, meer mensen moeten joinen!!![]()
Online oefenen werkt beter :pquote:Op vrijdag 2 december 2011 10:39 schreef Aether het volgende:
[..]
Eerst het spel maar even halen en wat banen oefenen
Nja, op deze manier werkt dat ook niet. We moeten tijden afspreken waarop we zeker weten dat er iemand online te vinden is. Bijvoorbeeld: iedere woens- en vrijdag om 19.00 uur? Misschien leuk om ook een Battle Community aan te maken voor op andere dagen. Of we spreken hier gewoon minstens 24 uur van te voren iets af, dat zou ook moeten werken, als voldoende mensen de game althans hebben.quote:Op vrijdag 2 december 2011 22:13 schreef Nick-GizMo het volgende:
Zit in de community iig. Niemand online
Het werkt niet omdat er vooralsnog veels te weinig mensen inzittenquote:Op zaterdag 3 december 2011 01:07 schreef nomar83 het volgende:
[..]
Nja, op deze manier werkt dat ook niet. We moeten tijden afspreken waarop we zeker weten dat er iemand online te vinden is. Bijvoorbeeld: iedere woens- en vrijdag om 19.00 uur? Misschien leuk om ook een Battle Community aan te maken voor op andere dagen. Of we spreken hier gewoon minstens 24 uur van te voren iets af, dat zou ook moeten werken, als voldoende mensen de game althans hebben.
Zoveel mensen op fok hebben hem nog niet eensquote:Op zaterdag 3 december 2011 09:46 schreef Noppie2000 het volgende:
[..]
Het werkt niet omdat er vooralsnog veels te weinig mensen inzittenAls er een paar dozijn in een community zit is het al veel makkelijker om matches te vinden, nu zijn het er denk ik nog minder dan 10?
Ijslevel van de DS? DK pass? Die is baas manquote:Op zaterdag 3 december 2011 15:26 schreef Notorious_Roy het volgende:
Okay, eerste GP (begonnen op 50cc omdat ik toch alles wil halen) met 40 punten gemakkelijk gewonnen. Eerste race online 8e geworden. Maar dat was ook dat ijslevel van de DSijslevels
Ik vond de ijslevels in Diddy Kong Racing vrij epic, maar dat kwam ook door de loopings en de muziek enzo. De ijlslevels in Mario Kart 7 vind ik vrij suf eerlijk gezegd, zowel DK Pass als die Rosalina-baan.quote:
Ik zit er nu in.quote:Op zaterdag 3 december 2011 21:53 schreef aquaboy11 het volgende:
Ik kan komen en doe nu ondertussen wat anders dus zeg maar als je er bent
Voor de community heb je geen fiendcode nodig.quote:Op zaterdag 3 december 2011 22:01 schreef aquaboy11 het volgende:
Ik probeer te joinen, wat is je friend-code? Hij is bezig even geduld nog (ik krijg steeds error-code 006-0612)
Kunnen we ook proberen: mijn code is 0259-0280-4485, moet ik nog de jouwe hebben.quote:Op zaterdag 3 december 2011 22:15 schreef aquaboy11 het volgende:
Weet ik :p ik denk dat op meespelen klikken misschien wat beter werkt
Aaah Rainbow Road! Die had ik in m'n eerste online game, lekker ingewikkeld is die zeg! Was wel 5e!quote:Op zaterdag 3 december 2011 22:38 schreef Notorious_Roy het volgende:
Rainbow Road, amai
Ik speel overigens gewoon online, maar ben te joinen geloof ik. Nomar speelt ook mee
Ben je er over 10 min ook?! Dan doe ik ff meequote:Op zaterdag 3 december 2011 22:38 schreef Notorious_Roy het volgende:
Rainbow Road, amai
Ik speel overigens gewoon online, maar ben te joinen geloof ik. Nomar speelt ook mee
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |