Je hebt pieken en dalen.quote:Op donderdag 1 december 2011 23:25 schreef Muto het volgende:
TT verpest heel het topic. Gelijk geen stormloop meer.
In de OP zetten?quote:
Volgens mij was dat een uitwedstrijdquote:Op donderdag 1 december 2011 23:38 schreef Dj_Day-V het volgende:
Ik mis er toch 1.
Iets met een 10 ofzoiets?
Kloptquote:Op donderdag 1 december 2011 23:39 schreef Caland het volgende:
[..]
Volgens mij was dat een uitwedstrijd
quote:
Mwah, is een beetje gekleurd natuurlijk omdat het van Feyenoord.nl komt.quote:
Ach ja... Wij zeuren altijd wel om een mooie OP, maar bij dit soort topics hoeft er van mij geen uitgebreide OP gemaakt te worden.quote:Op donderdag 1 december 2011 23:40 schreef Stokstaart het volgende:
OP is wel een beetje karig zo. Zou leuk zijn als er een overzicht in kwam van andere gespeelde wedstrijden + resultaten
Dat.quote:Op donderdag 1 december 2011 23:42 schreef Jojoortje het volgende:
[..]
Ach ja... Wij zeuren altijd wel om een mooie OP, maar bij dit soort topics hoeft er van mij geen uitgebreide OP gemaakt te worden.
Maar je mag je gang gaan hoor.
Respetcquote:PSV fans geven ook gehoor aan oproep en tonen respect
De supporterswebsite Lighttownmadness verzoekt de PSV fans om hun respect te tonen en in de 12de minuut eveneens hun sjaals omhoog te houden.
We zijn benaderd door een supporter van Feyenoord om mee te werken aan een actie die zij op poten hebben gezet tijdens de wedstrijd van aanstaande zondag. Zondag is er namelijk een ernstig zieke Feyenoord supporter aanwezig bij de wedstrijd die helaas voor het laatst zijn club kan bekijken in het stadion. Na een slepende ziekte heeft hij helaas niet lang meer te leven en zal dit zijn laatste bezoek aan de Kuip zijn. In de twaalfde minuut zal het Feyenoord legioen “You’ll never walk alone” ten gehore te brengen, ondersteunt door hun sjaal omhoog te houden. Wij roepen alle PSV fans op om hun respect te tonen en in de 12de minuut eveneens hun schoen sjaal omhoog te houden.
Lijkt me niet meer dan normaal ook. Bij Twente heeft PSV ook meegewerkt aan die actie voor volgens mij een ziek meisje.quote:Op vrijdag 2 december 2011 00:49 schreef kapiteintje het volgende:
Respect voor de PSV-supporters die mee willen werken.
Die zal het respect krijgen dat 'ie verdient.quote:Op vrijdag 2 december 2011 01:01 schreef Doublepain het volgende:
Nu maar hopen op wat respect voor Wijnaldum
quote:Op vrijdag 2 december 2011 01:06 schreef Caland het volgende:
[..]
Die zal het respect krijgen dat 'ie verdient.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |