Je hebt pieken en dalen.quote:Op donderdag 1 december 2011 23:25 schreef Muto het volgende:
TT verpest heel het topic. Gelijk geen stormloop meer.
In de OP zetten?quote:
Volgens mij was dat een uitwedstrijdquote:Op donderdag 1 december 2011 23:38 schreef Dj_Day-V het volgende:
Ik mis er toch 1.
Iets met een 10 ofzoiets?
Kloptquote:Op donderdag 1 december 2011 23:39 schreef Caland het volgende:
[..]
Volgens mij was dat een uitwedstrijd
quote:
Mwah, is een beetje gekleurd natuurlijk omdat het van Feyenoord.nl komt.quote:
Ach ja... Wij zeuren altijd wel om een mooie OP, maar bij dit soort topics hoeft er van mij geen uitgebreide OP gemaakt te worden.quote:Op donderdag 1 december 2011 23:40 schreef Stokstaart het volgende:
OP is wel een beetje karig zo. Zou leuk zijn als er een overzicht in kwam van andere gespeelde wedstrijden + resultaten
Dat.quote:Op donderdag 1 december 2011 23:42 schreef Jojoortje het volgende:
[..]
Ach ja... Wij zeuren altijd wel om een mooie OP, maar bij dit soort topics hoeft er van mij geen uitgebreide OP gemaakt te worden.
Maar je mag je gang gaan hoor.
Respetcquote:PSV fans geven ook gehoor aan oproep en tonen respect
De supporterswebsite Lighttownmadness verzoekt de PSV fans om hun respect te tonen en in de 12de minuut eveneens hun sjaals omhoog te houden.
We zijn benaderd door een supporter van Feyenoord om mee te werken aan een actie die zij op poten hebben gezet tijdens de wedstrijd van aanstaande zondag. Zondag is er namelijk een ernstig zieke Feyenoord supporter aanwezig bij de wedstrijd die helaas voor het laatst zijn club kan bekijken in het stadion. Na een slepende ziekte heeft hij helaas niet lang meer te leven en zal dit zijn laatste bezoek aan de Kuip zijn. In de twaalfde minuut zal het Feyenoord legioen “You’ll never walk alone” ten gehore te brengen, ondersteunt door hun sjaal omhoog te houden. Wij roepen alle PSV fans op om hun respect te tonen en in de 12de minuut eveneens hun schoen sjaal omhoog te houden.
Lijkt me niet meer dan normaal ook. Bij Twente heeft PSV ook meegewerkt aan die actie voor volgens mij een ziek meisje.quote:Op vrijdag 2 december 2011 00:49 schreef kapiteintje het volgende:
Respect voor de PSV-supporters die mee willen werken.
Die zal het respect krijgen dat 'ie verdient.quote:Op vrijdag 2 december 2011 01:01 schreef Doublepain het volgende:
Nu maar hopen op wat respect voor Wijnaldum
quote:Op vrijdag 2 december 2011 01:06 schreef Caland het volgende:
[..]
Die zal het respect krijgen dat 'ie verdient.
Voor dit soort dingen is PSV altijd in. Daarom was iedereen zo verbouwereerd over het feit dat er door die minuut stilte van Ajax werd geschreeuwd. Naar mijn weten de eerste keer in de geschiedenis, want het hebben wat dat betreft een uitstekende naam in Nederland.quote:
Tsja, iemand begonnen te schreeuwen. Daarna begonnen een paar ajacieden te reageren. En dan wordt het natuurlijk steeds erger.quote:Op vrijdag 2 december 2011 03:48 schreef Buitendam het volgende:
[..]
Voor dit soort dingen is PSV altijd in. Daarom was iedereen zo verbouwereerd over het feit dat er door die minuut stilte van Ajax werd geschreeuwd. Naar mijn weten de eerste keer in de geschiedenis, want het hebben wat dat betreft een uitstekende naam in Nederland.
Zij spelen zaterdag.quote:
Je wist gewoon de hele week al dat we die nooit zouden verliezen. Echt 1 van de allermooiste wedstrijden van Feyenoord waar ik ooit geweest benquote:Op vrijdag 2 december 2011 09:42 schreef Muto het volgende:
Laatste wedstrijd was zooo episch. Bijna 30 graden en de winst. Dat voelde zo lekker. En 15 minuten na de wedstrijd nog steeds een feestje:
En ik wist al dat het do-or-die was voor het kampioenschap.. en ik wist al dat we gingen verliezen en dat mijn ergernis richten Rutten groter zou worden.quote:Op vrijdag 2 december 2011 09:44 schreef Irritatie100 het volgende:
[..]
Je wist gewoon de hele week al dat we die nooit zouden verliezen. Echt 1 van de allermooiste wedstrijden van Feyenoord waar ik ooit geweest ben
Vorig jaar hadden we uberhaupt veel klassiekertjes. VVV Thuis, de uitvaart van Moulijn waarbij 24.000 man in de stad afscheid nam...quote:Op vrijdag 2 december 2011 09:44 schreef Irritatie100 het volgende:
[..]
Je wist gewoon de hele week al dat we die nooit zouden verliezen. Echt 1 van de allermooiste wedstrijden van Feyenoord waar ik ooit geweest ben
Daar heb je gelijk in, nu nog een keer leren gedragen en dan is het helemaal geweldig voor julliequote:Op vrijdag 2 december 2011 10:39 schreef Helpmefok het volgende:
[..]
Vorig jaar hadden we uberhaupt veel klassiekertjes. VVV Thuis, de uitvaart van Moulijn waarbij 24.000 man in de stad afscheid nam...
We hebben geloof ik 6 wedstrijden met de rouwband gespeeld, waarvan 1-maal voor Ryo. Ook die 'magistrale' feel bij VVV-thuis, het gevoel: we kunnen godverdomme 10-0 verliezen, de volgende wedstrijd staat de fucking Kuip gewoon weer VOL, het heeft allemaal ontzettend geïmponeerd.
Het mooie is dat supporters van andere clubs ook zien hoe ongelofelijk trouw ons publiek is. Vroeger had je nog weleens de discussie welk publiek het trouwst, het 'sterkst' was... Gek genoeg is die discussie al een half jaar niet meer gevoerd.
Is goed schatje.quote:Op vrijdag 2 december 2011 10:41 schreef Geo3kant het volgende:
[..]
Daar heb je gelijk in, nu nog een keer leren gedragen en dan is het helemaal geweldig voor jullie
Goede vergelijking.quote:Op vrijdag 2 december 2011 10:46 schreef Helpmefok het volgende:
Toch is er het afgelopen jaar niets voorgevallen? Ja, een paar agentjes die bang werden van 17-jarige snotneusjes die een metalen staafje door een ruitje gooiden! Komop man, dat deed ik toen ik 6 werd al bij pandjes die afgebroken werden. Echt kansloos.
Debiel volk komt overal. Wellicht hebben jullie alleen minder 'debielen'quote:Op vrijdag 2 december 2011 03:48 schreef Buitendam het volgende:
[..]
Voor dit soort dingen is PSV altijd in. Daarom was iedereen zo verbouwereerd over het feit dat er door die minuut stilte van Ajax werd geschreeuwd. Naar mijn weten de eerste keer in de geschiedenis, want het hebben wat dat betreft een uitstekende naam in Nederland.
Want jij was erbij? Of je baseert je weer op wat kansloos geschreeuw van de burgemeester, politievakbond en andere frusti's in de media?quote:
quote:Op vrijdag 2 december 2011 10:55 schreef Helpmefok het volgende:
[..]
Want jij was erbij? Of je baseert je weer op wat kansloos geschreeuw van de burgemeester, politievakbond en andere frusti's in de media?
Sorry hoor, maar die zogenaamde 'agenten' waren natuurlijk totaal lachwekkend. Een wapen trekken voor zoiets
Leg gewoon even een knuppel of goede vuistslag in zo'n puber zijn nek en het is afgelopen met die waanzin.
Maar dit is niet de plek voor deze discussie.
Ik was er ook bij. Misschien dat het komt doordat mijn oom ME'er is (quote:Op vrijdag 2 december 2011 11:05 schreef Stokstaart het volgende:
[..]![]()
Ik was er wel bij, op afstand en het zag er anders behoorlijk bedreigend uit. Wat dat betreft hoop dat ik dat de haat tegenover die Wijnaldem zich zondag beperkt tot ludieke spreekkoren aan het adres van zijn oma en niet door hem te bekogelen met allerlei zooi.
Het blijven maar die lampies en niet die neuzen, nergens voor nodig al die haat.
Kampioen worden is inderdaad een lastig issuequote:Op vrijdag 2 december 2011 11:18 schreef Buitendam het volgende:
Ik bedoel rivaliteit als in strijden om de titel, niet wie de meeste aanstekers op het veld krijgt. Maar dat weet hij ook wel. Lijkt alleen dat als je 40 jaar geen kampioen wordt je rivaliteit gaat interpreteren als vijandigheid richting een andere club. Sportieve rivaliteit is ook iets wat bestaat.
Vind ik zo'n sneu iets. Ik zie ze bij PSV in het uitvak ook wel eens. Uit bij Excelsior "Volgend jaar naar Helmond Sport" zingen. Ga gewoon voor het succes van je eigen club.quote:Op vrijdag 2 december 2011 11:36 schreef Stokstaart het volgende:
[..]
Kampioen worden is inderdaad een lastig issue
Wij zijn meer van het stukmaken van andermans titelaspiraties
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |