Hopen mag altijd. Zolang we maar winnenquote:Op zondag 4 december 2011 10:25 schreef Irritatie100 het volgende:
1-0 wordt het, vlak voor tijd. Door een eigen goal van onze grote vriend Wijnaldem.
Die mening deel ik dus compleet met je. Clasie, Ahmadi, Bakkal en Leerdam hebben die gasten in hun pocket.quote:Ik verwacht trouwens dat wij het middenveld van die boertjes geen enkel probleem wordt.
Dit.quote:Ik heb het middenveld van ajax ook helemaal niet gezien en dat schat ik toch nog hoger in dan dat van psv.
Hehequote:Op zondag 4 december 2011 10:55 schreef RubenSosa het volgende:
0-2 Wijnaldum 2x. Kust het logo van psv
Terwijl hij provocerend voorbij de harde kern van Feyenoord rent, jajaquote:Op zondag 4 december 2011 10:55 schreef RubenSosa het volgende:
0-2 Wijnaldum 2x. Kust het logo van psv
Ah, volgens jouw logica is Heerenveen dus ook veel beter dan AZ. Want Beerens speelde nooit bij Heerenveen.quote:Op zondag 4 december 2011 11:15 schreef 3M1N3M het volgende:
Ik weet niet hoor, maar iemand die bij ons helemaaaal niet aan spelen toe kwam,
is bij jullie een van de besten. Zegt meer over jullie niveau, of niet?
goede logica kneusquote:Op zondag 4 december 2011 11:15 schreef 3M1N3M het volgende:
En Wijnaldum, Toivonen en Strootman ownen Bakkal, Clasie en Ahmadi vierkant..
Het is dat je een grappige boii bent, anders nam ik je niet serieus.quote:Op zondag 4 december 2011 11:15 schreef 3M1N3M het volgende:
En Wijnaldum, Toivonen en Strootman ownen Bakkal, Clasie en Ahmadi vierkant..
Ik neem je vanaf nu nooit meer serieusquote:Op zondag 4 december 2011 10:25 schreef Irritatie100 het volgende:.
Ik verwacht trouwens dat wij het middenveld van die boertjes geen enkel probleem wordt. Ik heb het middenveld van ajax ook helemaal niet gezien en dat schat ik toch nog hoger in dan dat van psv.
Janssen - Anita - Eriksenquote:Op zondag 4 december 2011 11:47 schreef mrstylo het volgende:
[..]
Ik neem je vanaf nu nooit meer serieus
Bakkal - Clasie - El Ahmadiquote:Op zondag 4 december 2011 11:50 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Janssen - Anita - Eriksen
Toivonen - Strootman - Wijnaldum
Janssen > Toivonen
Anita < Strootman
Eriksen > Wijnaldum
Bakkal = Toivonenquote:Op zondag 4 december 2011 11:52 schreef PizzaGeit het volgende:
[..]
Bakkal - Clasie - El Ahmadi
Toivonen - Strootman - Wijnaldum
Bakkal > Toivonen
Clasie = Strootman
El Ahmadi = Wijnaldum
Feyenoord owns
quote:Op zondag 4 december 2011 11:54 schreef mrstylo het volgende:
Strooman>>>>>Heel Feyenoord
Wijnaldum>>>>>Heel Feyenoord middenveld
Toivonen=Bakkal
Ajax middenveld beter vindenquote: