Hopen mag altijd. Zolang we maar winnenquote:Op zondag 4 december 2011 10:25 schreef Irritatie100 het volgende:
1-0 wordt het, vlak voor tijd. Door een eigen goal van onze grote vriend Wijnaldem.
Die mening deel ik dus compleet met je. Clasie, Ahmadi, Bakkal en Leerdam hebben die gasten in hun pocket.quote:Ik verwacht trouwens dat wij het middenveld van die boertjes geen enkel probleem wordt.
Dit.quote:Ik heb het middenveld van ajax ook helemaal niet gezien en dat schat ik toch nog hoger in dan dat van psv.
Hehequote:Op zondag 4 december 2011 10:55 schreef RubenSosa het volgende:
0-2 Wijnaldum 2x. Kust het logo van psv
Terwijl hij provocerend voorbij de harde kern van Feyenoord rent, jajaquote:Op zondag 4 december 2011 10:55 schreef RubenSosa het volgende:
0-2 Wijnaldum 2x. Kust het logo van psv
Ah, volgens jouw logica is Heerenveen dus ook veel beter dan AZ. Want Beerens speelde nooit bij Heerenveen.quote:Op zondag 4 december 2011 11:15 schreef 3M1N3M het volgende:
Ik weet niet hoor, maar iemand die bij ons helemaaaal niet aan spelen toe kwam,
is bij jullie een van de besten. Zegt meer over jullie niveau, of niet?
goede logica kneusquote:Op zondag 4 december 2011 11:15 schreef 3M1N3M het volgende:
En Wijnaldum, Toivonen en Strootman ownen Bakkal, Clasie en Ahmadi vierkant..
Het is dat je een grappige boii bent, anders nam ik je niet serieus.quote:Op zondag 4 december 2011 11:15 schreef 3M1N3M het volgende:
En Wijnaldum, Toivonen en Strootman ownen Bakkal, Clasie en Ahmadi vierkant..
Ik neem je vanaf nu nooit meer serieusquote:Op zondag 4 december 2011 10:25 schreef Irritatie100 het volgende:.
Ik verwacht trouwens dat wij het middenveld van die boertjes geen enkel probleem wordt. Ik heb het middenveld van ajax ook helemaal niet gezien en dat schat ik toch nog hoger in dan dat van psv.
Janssen - Anita - Eriksenquote:Op zondag 4 december 2011 11:47 schreef mrstylo het volgende:
[..]
Ik neem je vanaf nu nooit meer serieus
Bakkal - Clasie - El Ahmadiquote:Op zondag 4 december 2011 11:50 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Janssen - Anita - Eriksen
Toivonen - Strootman - Wijnaldum
Janssen > Toivonen
Anita < Strootman
Eriksen > Wijnaldum
Bakkal = Toivonenquote:Op zondag 4 december 2011 11:52 schreef PizzaGeit het volgende:
[..]
Bakkal - Clasie - El Ahmadi
Toivonen - Strootman - Wijnaldum
Bakkal > Toivonen
Clasie = Strootman
El Ahmadi = Wijnaldum
Feyenoord owns
quote:Op zondag 4 december 2011 11:54 schreef mrstylo het volgende:
Strooman>>>>>Heel Feyenoord
Wijnaldum>>>>>Heel Feyenoord middenveld
Toivonen=Bakkal
Ajax middenveld beter vindenquote:
Clasie vergelijken met Strootmanquote:
dat laatste kan ik wel beamen.quote:Op zondag 4 december 2011 11:54 schreef mrstylo het volgende:
Strooman>>>>>Heel Feyenoord
Wijnaldum>>>>>Heel Feyenoord middenveld
Toivonen=Bakkal
Janssen vs Toivonenquote:
Ik vind van wel.quote:Op zondag 4 december 2011 11:55 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
dat laatste kan ik wel beamen.
Maar voor de rest doe je echt oversekst. Man, Wijnaldum is echt niet beter als Clasie, El Ahmadi en Bakkal bij elkaar kneus,
Je onderschat Manolev echt. Aanvallend is hij slecht, maar verdedigend is hij gewoon normaal.quote:Op zondag 4 december 2011 11:56 schreef PizzaGeit het volgende:
Hmm, Schaken zal wel makkelijk voorbij die Willems komen, Cissé idem bij Manolev. Middenveld doet Feyenoord niet voor onder en verdediging van zowel Feyenoord als PSV is zwak.
Toen Wijnaldum bij Feyenoord zat vond je Bakkal zeker nog beter hé droeftoeter.quote:Op zondag 4 december 2011 11:56 schreef mrstylo het volgende:
[..]
Ik vind van wel.
Je moet vaker wedstrijden van Wijnaldum bekijken.
Wijnaldum is een blinde draver. Maakt nooit verschil en is nooit beter dan de rest van het team.quote:Op zondag 4 december 2011 11:56 schreef mrstylo het volgende:
[..]
Ik vind van wel.
Je moet vaker wedstrijden van Wijnaldum bekijken.
PSV'ers happen graag op dingen die in de negativiteit van PSV staan.quote:Op zondag 4 december 2011 11:57 schreef Chase_Utley het volgende:
Wat een welles nietes kleutergedrag hier weer zeg?
Dat krijg je met boeren.quote:Op zondag 4 december 2011 11:57 schreef Chase_Utley het volgende:
Wat een welles nietes kleutergedrag hier weer zeg?
Janssen>Toivonen sowieso. Toen Wijnaldum tegen Janssen kwam te staan, zag ik Janssen nergens.quote:Op zondag 4 december 2011 11:56 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Janssen vs Toivonen
Janssen: Goede voorzet, Goede hoekschop, Goed afstandschot, Goede vrije trap, Goede steekpass.
Nu jij
Te dik, overrated, matige hoekschop, matig afstandsschot, matig seizoen, goede steekpass.quote:Op zondag 4 december 2011 11:56 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Janssen vs Toivonen
Janssen: Goede voorzet, Goede hoekschop, Goed afstandschot, Goede vrije trap, Goede steekpass.
Nu jij
Het is niet alleen vanuit de kant van de PSVers.quote:Op zondag 4 december 2011 11:57 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
PSV'ers happen graag op dingen die in de negativiteit van PSV staan.
Want Ajax is overweldigend dit seizoen?quote:Op zondag 4 december 2011 11:58 schreef Geo3kant het volgende:
[..]
Te dik, overrated, matige hoekschop, matig afstandsschot, matig seizoen, goede steekpass.
(dit seizoen)
Wijnaldum bij Feyenoord was een niveau lager, maar Bakkal speelde vorige jaar bijna nooit(kut Rutten). Ik vind het dus moeilijk te vergelijken, maar wat ik zeg is dat Bakkal gewoon even goed is als Toivonen.quote:Op zondag 4 december 2011 11:57 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Toen Wijnaldum bij Feyenoord zat vond je Bakkal zeker nog beter hé droeftoeter.
Waarom geilen jullie dan op Eriksen, ook dit seizoen? Waarom zeg je daarbij dan niet dat hij minder speelt?quote:Op zondag 4 december 2011 11:59 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Want Ajax is overweldigend dit seizoen?. Vind je het gek dat hij minder speelt.
Janssen is ook iemand die paar maanden over doet om goed in team te passen. Volgend jaar hebben jullie meer aan hem dan nu.quote:Op zondag 4 december 2011 11:59 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Want Ajax is overweldigend dit seizoen?. Vind je het gek dat hij minder GOED speelt.
Feyenoord had naar mijn mening gewoon een sterk seizoen kunnen draaien, Maar met Mario Steunkous kom je lekker ver.quote:Op zondag 4 december 2011 11:59 schreef mrstylo het volgende:
[..]
Wijnaldum bij Feyenoord was een niveau lager, maar Bakkal speelde vorige jaar bijna nooit(kut Rutten). Ik vind het dus moeilijk te vergelijken, maar wat ik zeg is dat Bakkal gewoon even goed is als Toivonen.
Plasbroekje, Eriksen is hetzelfde als Toivonen, Niet zo opvallend maar wel veel steekpasses waaruit een goal komt.quote:Op zondag 4 december 2011 11:59 schreef Geo3kant het volgende:
[..]
Waarom geilen jullie dan op Eriksen, ook dit seizoen? Waarom zeg je daarbij dan niet dat hij minder speelt?
Ik vind juist dat Eriksen altijd een 5 of een 8 scoort. Hij is nooit iemand die elke wedstrijd wel goed speelt. Toivonen is juist iemand die elke wedstrijd een 6.5 scoort.quote:Op zondag 4 december 2011 12:01 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Plasbroekje, Eriksen is hetzelfde als Toivonen, Niet zo opvallend maar wel veel steekpasses waaruit een goal komt.
Omdat er een Feyenoorder zei dat hij het PSV Middenveld niet zoveel beter vond als Ajax middenveld.quote:Op zondag 4 december 2011 12:01 schreef Geo3kant het volgende:
Hoezo praten we eigenlijk weer over dat vieze Ajax, elk topic, elke tv zender.. vieze schimmel is het![]()
Je hoeft niet altijd goed te spelen. Eriksen heeft vaak dat hij in een slechte wedstrijd toch met zijn techniek een goal kan bezorgen/makenquote:Op zondag 4 december 2011 12:02 schreef mrstylo het volgende:
[..]
Ik vind juist dat Eriksen altijd een 5 of een 8 scoort. Hij is nooit iemand die elke wedstrijd wel goed speelt. Toivonen is juist iemand die elke wedstrijd een 6.5 scoort.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |