Leen heeft het ook een beetje hoog in de bol de laatste jaren. Hij mag wegblijven wat mij betreft.quote:Op vrijdag 2 december 2011 15:20 schreef Muto het volgende:
Vroeger, vroeger zong Leen nog wel eens voor de wedstrijd. Tegenwoordig niet meer.
Ja godverdomme man, die Leendert laat alleen zijn kop zien wanneer het goed gaat, dat is algemeen bekend.quote:Op vrijdag 2 december 2011 15:20 schreef Muto het volgende:
Vroeger, vroeger zong Leen nog wel eens voor de wedstrijd. Tegenwoordig niet meer.
Kan beter in 020 gaan wonen.quote:Op vrijdag 2 december 2011 15:42 schreef Cara het volgende:
[..]
Ja godverdomme man, die Leendert laat alleen zijn kop zien wanneer het goed gaat, dat is algemeen bekend.
quote:Op zaterdag 3 december 2011 15:04 schreef 3M1N3M het volgende:
Daarom, ik heb over het algemeen ook niks tegen Feyenoord(supporters) hoor.
Maar wel tegen de ''standaard'' ajax supporters.
''Noem eens 5 spelers van Ajax?''.
''Uuh.. Stekelenburg, Stam, Uuh..''
Oudspelers?quote:Op zaterdag 3 december 2011 15:04 schreef 3M1N3M het volgende:
Daarom, ik heb over het algemeen ook niks tegen Feyenoord(supporters) hoor.
Maar wel tegen de ''standaard'' ajax supporters.
''Noem eens 5 spelers van Ajax?''.
''Uuh.. Stekelenburg, Stam, Uuh..''
quote:Op zaterdag 3 december 2011 16:34 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Oudspelers?
Cruijff
Geels
Leonardo
Keizer
Huntelaar.
nu jij weer
Ajacied422 faal>>>3m1n3m faalquote:Op zaterdag 3 december 2011 16:34 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Oudspelers?
Cruijff
Geels
Leonardo
Keizer
Huntelaar.
nu jij weer
Alsquote:Op zaterdag 3 december 2011 20:04 schreef Dj_Day-V het volgende:
ALS PSV gewoon spelen zoals ze de laatste wedstrijden doen zie ik Feyenoord onmogelijk winnen.
Mja misschien krijgen ze wel bovennatuurlijke krachten.
Nogmaals: ALS
als mijn tante een lul had was het mijn oomquote:Op zaterdag 3 december 2011 20:04 schreef Dj_Day-V het volgende:
ALS PSV gewoon spelen zoals ze de laatste wedstrijden doen zie ik Feyenoord onmogelijk winnen.
ALS Feijenoord geen schulden had en een rijke sjeik met etterlijke miljarden als clubvoorzitter had wonnen wij binnen nu en 5 jaar de CL.quote:Op zaterdag 3 december 2011 20:04 schreef Dj_Day-V het volgende:
Heb ik iets gemist? O_o'. Djee is 60 jaar oud hoor, als je dat bedoelt?quote:Op zaterdag 3 december 2011 15:04 schreef 3M1N3M het volgende:
Hopen op mooie wedstrijd,
en respect wat ze doen voor dat zieke kindje!
Nee. Djee is Dirk. Roepnaam verschilt etc.quote:Op zaterdag 3 december 2011 22:03 schreef Caland het volgende:
Gozer heet Dirk, en is ergens in de 20 geloof ik.
Nee, Djee == dirk en is 60. Roepnaam 'djee', echte naam 'dirk'.quote:Op zaterdag 3 december 2011 22:03 schreef Caland het volgende:
Gozer heet Dirk, en is ergens in de 20 geloof ik.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |