Zit op me laptop, PC blijft vastlopen dus hier heb ik niet die lijst aan channelsquote:Op zondag 4 december 2011 12:14 schreef ajacied4lf het volgende:
[..]
Er zijn genoeg streams gast. DSC5 proberen misschien?
quote:Op zondag 4 december 2011 12:15 schreef Geo3kant het volgende:
[..]
Zit op me laptop, PC blijft vastlopen dus hier heb ik niet die lijst aan channels
Is hij ziek?quote:
Niet zo he, en dan stiekem in je DM mij helpenquote:
Staat juist vet goedquote:Op zondag 4 december 2011 12:17 schreef Geo3kant het volgende:
[..]
Niet zo he, en dan stiekem in je DM mij helpenof staat dat niet goed bij de overige Ajax fans en PSVer helpen?
Dus we moeten winnen.quote:Op zondag 4 december 2011 12:16 schreef Geo3kant het volgende:
[..]
Is hij ziek?Of dadelijk verliezen we en danzegt hij zie je wel ..! Vijanden achter elke boom, ik dacht ik geef jullie wat jullie willen..
Mertens stem>>>TMF flikkers stemquote:Op zondag 4 december 2011 12:19 schreef Geo3kant het volgende:
Krijg je die TMF flikker, ook een zoutzak bij ER
Heeft wel tegen Strootman gespeeld he. jij niet.quote:Op zondag 4 december 2011 12:19 schreef Geo3kant het volgende:
Krijg je die TMF flikker, ook een zoutzak bij ER
quote:Op zondag 4 december 2011 12:19 schreef ajacied4lf het volgende:
[..]
Heeft wel tegen Strootman gespeeld he. jij niet.
quote:Op zondag 4 december 2011 12:19 schreef ajacied4lf het volgende:
[..]
Heeft wel tegen met Strootman gespeeld he. jij niet.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt."It's like my swag just rubbed off on everybody. It was unbelievable."
Verlies natuurlijk!quote:Op zondag 4 december 2011 12:19 schreef Afhaalchinees het volgende:
Hoop op gelijkspel of verlies voor psv
quote:Op zondag 4 december 2011 12:21 schreef mrstylo het volgende:
Ik was als kind wel bang voor dat soort dekbedden.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |