Jij hebt het nu over de toekomst. Ik had het nog ff over dit seizoen.quote:Op donderdag 1 december 2011 19:02 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Verdient ook schandalig veel geld. Biseswar laten vertrekken scheelt op jaarbasis meer dan een 3 kwart miljoen gok ik zo. Daar kunnen we een leuke andere transfervrije speler van bekostigen.
Je weet toch niet voor welk bedrag? Prima speler voor jullie om er bij te houden, transfervrij figuren als Schaken ophalen kost je aardig wat duiten.quote:
quote:Op donderdag 1 december 2011 21:27 schreef voice-over het volgende:
Goede zaak dat Schaken heeft bijgetekend. Hij is een nuttig spelertje die soms heel aardig voor de dag komt. Ik neem wel aan dat hij niet meer dan 2,5 ton/jaar gaat verdienen.
ik denk wel meer, waarom zou de gevaarlijkste aanaller genoegen nemen met 2,5 ton ?quote:Op donderdag 1 december 2011 21:27 schreef voice-over het volgende:
Goede zaak dat Schaken heeft bijgetekend. Hij is een nuttig spelertje die soms heel aardig voor de dag komt. Ik neem wel aan dat hij niet meer dan 2,5 ton/jaar gaat verdienen.
Ik denk het niet eerlijk gezegd. Volgens mij gaan dit soort spelers alleen maar minder verdienen bij contract-verlengingen, geheel conform hun marktwaarde.quote:Op donderdag 1 december 2011 21:30 schreef Roffamannetje het volgende:
[..]Ik zou wel rekenen op wat meer
2014quote:Op donderdag 1 december 2011 21:34 schreef macca728 het volgende:
[..]
ik denk wel meer, waarom zou de gevaarlijkste aanaller genoegen nemen met 2,5 ton ?
hoeveel jaar zitten we nu weer vast aan deze ster ?
Plus eentje als het een ekte held wordt. Ik maak me zorgen om Caland, die heeft na dit nieuws niet meer gereageerd.quote:
Die heeft zichzelf opgehangen aan de van Brienenoordbrug, na het horen van dit nieuws.quote:Op donderdag 1 december 2011 21:35 schreef Muto het volgende:
[..]
Plus eentje als het een ekte held wordt. Ik maak me zorgen om Caland, die heeft na dit nieuws niet meer gereageerd.
Was je aan het protesteren bij Het Maasgebouw?quote:
Helaas niet.quote:Op donderdag 1 december 2011 23:32 schreef Stokstaart het volgende:
[..]
Was je aan het protesteren bij Het Maasgebouw?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |