Kom op, een beetje internetverbinding heeft 4 Mbit upload dus dan kan je best je filmpjes streamen vanuit huis.quote:
quote:Op donderdag 12 januari 2012 14:53 schreef Prutzenberg het volgende:
[..]
Kom op, een beetje internetverbinding heeft 4 Mbit upload dus dan kan je best je filmpjes streamen vanuit huis.
Geen idee, ik zet m'n films altijd op de harde schijf van mijn laptop.quote:Op donderdag 12 januari 2012 15:12 schreef shiznuts het volgende:
[..]Het gaat niet om je verbinding thuis, slimpie.
1080p films als je onderweg of in ieder geval van huis bent, waar je dus niet van je verbinding op aankan om te streamen. Of gaat dat jou lukken via een 3G of hotel/whatever verbinding?
De snelheidquote:Op donderdag 12 januari 2012 23:21 schreef Seven. het volgende:
Wie legt mij eens uit wat de meerwaarde is van TF201 ten opzichte van TF101? Ik ga er één aanschaffen maar weet nog niet welke van de twee.
Snelheid, dunner, lichter etc.quote:Op donderdag 12 januari 2012 23:21 schreef Seven. het volgende:
Wie legt mij eens uit wat de meerwaarde is van TF201 ten opzichte van TF101? Ik ga er één aanschaffen maar weet nog niet welke van de twee.
Ik denk dat die nu juist makkelijk verkrijgbaar zal zijn? Iedereen wil er vanaf natuurlijk? Of maak ik een denkfout?quote:Op donderdag 12 januari 2012 23:28 schreef Dimens het volgende:
[..]
Snelheid, dunner, lichter etc.
Plus dat de TF101 moeilijk te verkrijgen is.
Of je moet een tweedehands willen.quote:Op donderdag 12 januari 2012 23:29 schreef Seven. het volgende:
[..]
Ik denk dat die nu juist makkelijk verkrijgbaar zal zijn? Iedereen wil er vanaf natuurlijk? Of maak ik een denkfout?
Nope, dat zeker niet. TF201 ziet er wel gelikter uit met die RVS look.quote:Op donderdag 12 januari 2012 23:29 schreef Dimens het volgende:
[..]
Of je moet een tweedehands willen.
Je kan flash nog steeds gewoon uit zetten hoorquote:Op vrijdag 13 januari 2012 09:36 schreef So_Surreal_Baby het volgende:
Al die tyfus banners en reclames met flash__
Daar had ik geen last van op de iPhone
Vertel eens ietsje meer dan! Wat doe je erop? Review dit ding eens voor ons jaloerse medemensen?quote:Op vrijdag 13 januari 2012 08:43 schreef So_Surreal_Baby het volgende:
Wat een geniaal ding zeg
Gewoon een muis er op aangesloten en gaan
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |