Kom op, een beetje internetverbinding heeft 4 Mbit upload dus dan kan je best je filmpjes streamen vanuit huis.quote:
quote:Op donderdag 12 januari 2012 14:53 schreef Prutzenberg het volgende:
[..]
Kom op, een beetje internetverbinding heeft 4 Mbit upload dus dan kan je best je filmpjes streamen vanuit huis.
Geen idee, ik zet m'n films altijd op de harde schijf van mijn laptop.quote:Op donderdag 12 januari 2012 15:12 schreef shiznuts het volgende:
[..]Het gaat niet om je verbinding thuis, slimpie.
1080p films als je onderweg of in ieder geval van huis bent, waar je dus niet van je verbinding op aankan om te streamen. Of gaat dat jou lukken via een 3G of hotel/whatever verbinding?
De snelheidquote:Op donderdag 12 januari 2012 23:21 schreef Seven. het volgende:
Wie legt mij eens uit wat de meerwaarde is van TF201 ten opzichte van TF101? Ik ga er één aanschaffen maar weet nog niet welke van de twee.
Snelheid, dunner, lichter etc.quote:Op donderdag 12 januari 2012 23:21 schreef Seven. het volgende:
Wie legt mij eens uit wat de meerwaarde is van TF201 ten opzichte van TF101? Ik ga er één aanschaffen maar weet nog niet welke van de twee.
Ik denk dat die nu juist makkelijk verkrijgbaar zal zijn? Iedereen wil er vanaf natuurlijk? Of maak ik een denkfout?quote:Op donderdag 12 januari 2012 23:28 schreef Dimens het volgende:
[..]
Snelheid, dunner, lichter etc.
Plus dat de TF101 moeilijk te verkrijgen is.
Of je moet een tweedehands willen.quote:Op donderdag 12 januari 2012 23:29 schreef Seven. het volgende:
[..]
Ik denk dat die nu juist makkelijk verkrijgbaar zal zijn? Iedereen wil er vanaf natuurlijk? Of maak ik een denkfout?
Nope, dat zeker niet. TF201 ziet er wel gelikter uit met die RVS look.quote:Op donderdag 12 januari 2012 23:29 schreef Dimens het volgende:
[..]
Of je moet een tweedehands willen.
Je kan flash nog steeds gewoon uit zetten hoorquote:Op vrijdag 13 januari 2012 09:36 schreef So_Surreal_Baby het volgende:
Al die tyfus banners en reclames met flash__
Daar had ik geen last van op de iPhone
Vertel eens ietsje meer dan! Wat doe je erop? Review dit ding eens voor ons jaloerse medemensen?quote:Op vrijdag 13 januari 2012 08:43 schreef So_Surreal_Baby het volgende:
Wat een geniaal ding zeg
Gewoon een muis er op aangesloten en gaan
quote:Op vrijdag 13 januari 2012 11:51 schreef Seven. het volgende:
Toch anders als het van een fokker komt.
Iets meer info mag best hoor. Waar gebruik je 'm vooral voor?quote:Op vrijdag 13 januari 2012 12:16 schreef Eierbal het volgende:
Had vandaag mn eerste vastloper toen ik iets te wild een net beginnend filmpje fullscreen wilde doen![]()
Verder werkt ie
Ik zal even kort uitleggen.quote:Op vrijdag 13 januari 2012 11:27 schreef Seven. het volgende:
[..]
Vertel eens ietsje meer dan! Wat doe je erop? Review dit ding eens voor ons jaloerse medemensen?
quote:Op donderdag 12 januari 2012 23:39 schreef Seven. het volgende:
[ afbeelding ]
Is dit nou de beruchte champagne kleur?
Ja, maar ik moet eerlijk zeggen dat het er echt als aluminium uitziet op de plaatjes, dus zilver en niet champagnekleurig. Misschien verkijk ik me erop maar ik denk ook dat ik dat mooier vindt dan dit donkergrijze.quote:Op vrijdag 13 januari 2012 13:21 schreef Northside het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
> 'champagne' anyday, dat lelijke stuk blik.
Ik kon vorige week de champagne al meenemen, maar heb bewust een week gewacht tot ik de grijze kreeg, ben erg tevreden over de kleur.quote:Op vrijdag 13 januari 2012 14:16 schreef Northside het volgende:
Ik heb de champagnekleurige in mijn handen gehad in de mediamarkt, en ik vond het niks. Net een koekblik. Maar ja, je zou het ook 'retro' kunnen noemen... niet mijn ding in ieder geval.
Gebruik hem voor mijn werk en eigen websites, erg handig met zo'n lange accuduur en toetsenbordje. Daarnaast gebruik ik hem voor het bankhangen, waarvoor ie perfect isquote:Op vrijdag 13 januari 2012 12:17 schreef Seven. het volgende:
[..]
Iets meer info mag best hoor. Waar gebruik je 'm vooral voor?
Snap trouwens niet waarom ze het champagne noemen en niet gewoon rvs.quote:Op vrijdag 13 januari 2012 14:57 schreef Seven. het volgende:
De grijze ziet er supergaaf uit of video's!
Ja ok maar blijkbaar heeft die RVS een champagne gloed en de grijze een paarse gloed. Ik moet ze in het echt zien om een afweging te maken.quote:Op vrijdag 13 januari 2012 15:16 schreef Catch22- het volgende:
omdat RVS een materiaal is en geen kleur.
Oh, dacht dat het inmiddels ook wel officieel een kleur was...quote:Op vrijdag 13 januari 2012 15:16 schreef Catch22- het volgende:
omdat RVS een materiaal is en geen kleur.
Ik kon die gloed in ieder geval niet ontdekken.quote:Op vrijdag 13 januari 2012 15:17 schreef Seven. het volgende:
Ja ok maar blijkbaar heeft die RVS een champagne gloed en de grijze een paarse gloed. Ik moet ze in het echt zien om een afweging te maken.
Nee hoor, ik bestel al dit soort dingen rechtstreeks van internet zonder ze ooit in het echt gezien te hebben. Maar nu kom ik er niet uit met de kleur. De grijze is veel lichter dan ik dacht en dat maakt het toch weer interessanter. Tevens: paarse gloedquote:Op vrijdag 13 januari 2012 15:19 schreef Catch22- het volgende:
Lijkt me sowieso dat je zo'n apparaat eerst in handen wil hebben gehad voor je het koopt
Ik heb mijn grijze besteld terwijl ik alleen de gouden in het echt had gezienquote:Op vrijdag 13 januari 2012 15:19 schreef Catch22- het volgende:
Lijkt me sowieso dat je zo'n apparaat eerst in handen wil hebben gehad voor je het koopt
ga dan even naar de lokale mediamarkt en check hemquote:Op vrijdag 13 januari 2012 15:36 schreef Seven. het volgende:
[..]
Nee hoor, ik bestel al dit soort dingen rechtstreeks van internet zonder ze ooit in het echt gezien te hebben. Maar nu kom ik er niet uit met de kleur. De grijze is veel lichter dan ik dacht en dat maakt het toch weer interessanter. Tevens: paarse gloed.
Precies hetzelfde hier!quote:Op vrijdag 13 januari 2012 16:02 schreef delano.888 het volgende:
Het is dat ik m in de BTW weg ermee actie wil halen (als hij mee doet) maar anders had ik hem veel liever via internet besteld. Weet je hoe heerlijk dat is, een doos uitpakken en eigenlijk geen idee hebben wat je zometeen precies in handen krijgt..
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |