Ik hoorde alleen samsung ofzo, en dat de transformer 1 wel 19% korting had.quote:Op vrijdag 13 januari 2012 17:57 schreef Craptacular het volgende:
Ik denk niet dat deze tablet meedoet in de MM btw actie. Tablets waren de vorige keer ook al uitgesloten namelijk.
Vorig jaar Januari was de TF nog niet in Nederlandquote:Op vrijdag 13 januari 2012 17:59 schreef delano.888 het volgende:
[..]
Ik hoorde alleen samsung ofzo, en dat de transformer 1 wel 19% korting had.
Wat 'ie zegt heeft betrekking op de actie nu.quote:Op vrijdag 13 januari 2012 18:36 schreef RobertNL het volgende:
[..]
Vorig jaar Januari was de TF nog niet in Nederland
Denk dat ik redelijk vroeg was (grijze import) en ik had hem begin mei.
Hij deed wel redelijk snel mee aan de stapel actie, als je CD/DVD/Pen van een euro koopt krijg je X bedrag korting.
Laten we het dan maar hopenquote:Op vrijdag 13 januari 2012 18:49 schreef delano.888 het volgende:
Ik hoorde op tweakers volgens mij dat alle tablets 19% korting hadden behalve samsung. Of een ander merk. Ik wacht t wel ff af die paar weekjes overleef ik wel.
Heb hem voor 3 jaar verzekerd voor 122 euro.quote:Op vrijdag 13 januari 2012 18:59 schreef delano.888 het volgende:
En als hij niet onder de actie valt bestel ik hem diezelfde dag nog via internet
Sowieso is dat slim, mocht er iets mis zijn kan je heel makkelijk je geld terug krijgen, bij de mediamarkt willen ze hem liever opsturen voor reparatie natuurlijk.
Hangt van de winkel af. Denk dat de leveringen vanaf volgende week wel met 4.0 zijn. Maar dan moet de oude voorraad van die winkel dus op zijn (dus bijvoorbeeld van alle mediamarkten in Nederland)quote:Op vrijdag 13 januari 2012 20:34 schreef Manco043 het volgende:
Hoe lang moet ik nog wachten op een Prime die ik in de winkel kan halen met 4.0?
Nee dat kan niemand je vertellen, niemand weet nog of de Prime er bij zal zitten en niemand weet wanneer het precies is. Maar volgens mij was het vorige jaren eind januari hoor ik hier en daar..quote:Op vrijdag 13 januari 2012 21:32 schreef Seven. het volgende:
OK, kan iemand nou eens uitsluitsel geven over de BTW actie van Mediamarkt? En wanneer is die?
Ik heb te horen gekregen dat deze over twee weken is maar dat de tablets weer uitgesloten worden.quote:Op vrijdag 13 januari 2012 21:32 schreef Seven. het volgende:
OK, kan iemand nou eens uitsluitsel geven over de BTW actie van Mediamarkt? En wanneer is die?
Ik zou gewoon een update check doen in de winkel, wil 4.0 dan ook zienquote:Op vrijdag 13 januari 2012 21:38 schreef Dimens het volgende:
[..]
Ik heb te horen gekregen dat deze over twee weken is maar dat de tablets weer uitgesloten worden.
Wat een mooi ding is het trouwens. Net in de winkel even mogen proberen en wow wat is het snel.
Verslaat de iPad met gemak als het om snelheid gaat. Helaas dat 3.2 erop staat en nog geen 4.0.
Mag helaas nog niet. Ik moet wachten tot de tablet zelf al met 4.0 komt.quote:Op vrijdag 13 januari 2012 21:46 schreef RobertNL het volgende:
[..]
Ik zou gewoon een update check doen in de winkel, wil 4.0 dan ook zien
Hoezo mag niet? Je kan toch gewoon bij settings op update check drukken? Of hebben de winkelmodellen een aparte shell ofzo wat dat voorkomt?quote:Op vrijdag 13 januari 2012 22:02 schreef Dimens het volgende:
[..]
Mag helaas nog niet. Ik moet wachten tot de tablet zelf al met 4.0 komt.
Als ik hem update naar 4.0 en hem daarna show aan een klant, dan zien hun van; "oh zo en zo ziet het eruit. Als ze hem dan kopen en ze zien 3.2 ziet dat er anders uit en denken ze dat ze opgelicht zijn.quote:Op vrijdag 13 januari 2012 22:04 schreef delano.888 het volgende:
[..]
Hoezo mag niet? Je kan toch gewoon bij settings op update check drukken? Of hebben de winkelmodellen een aparte shell ofzo wat dat voorkomt?
Dan zeg je toch tegen die klant die komt zeuren dattie ff op updaten moet drukkenquote:Op vrijdag 13 januari 2012 22:31 schreef Dimens het volgende:
[..]
Als ik hem update naar 4.0 en hem daarna show aan een klant, dan zien hun van; "oh zo en zo ziet het eruit. Als ze hem dan kopen en ze zien 3.2 ziet dat er anders uit en denken ze dat ze opgelicht zijn.
Dus tot 4.0 standaard mee geleverd wordt, mag ik hem niet updaten.
Was bij de Apple iPad ook al zo. 5.0 was al uit maar werd nog niet standaard mee geleverd. Toen mochten we hem ook niet updaten wat wel jammer was.
Ik vroeg aan baas of mocht maar mag gewoon niet.quote:Op vrijdag 13 januari 2012 22:32 schreef delano.888 het volgende:
[..]
Dan zeg je toch tegen die klant die komt zeuren dattie ff op updaten moet drukkenniet te moeilijk doen joh. 4.0 in de winkel zorgt juist voor betere verkopen!!
Die van mij kwam vandaag ook binnen met 3, maar gelijk een bijna automatische update naar 4.03quote:Op vrijdag 13 januari 2012 21:06 schreef delano.888 het volgende:
[..]
Hangt van de winkel af. Denk dat de leveringen vanaf volgende week wel met 4.0 zijn. Maar dan moet de oude voorraad van die winkel dus op zijn (dus bijvoorbeeld van alle mediamarkten in Nederland)
4.0 is nog stukken snellerquote:Op vrijdag 13 januari 2012 21:38 schreef Dimens het volgende:
[..]
Ik heb te horen gekregen dat deze over twee weken is maar dat de tablets weer uitgesloten worden.
Wat een mooi ding is het trouwens. Net in de winkel even mogen proberen en wow wat is het snel.
Verslaat de iPad met gemak als het om snelheid gaat. Helaas dat 3.2 erop staat en nog geen 4.0.
overal? Alleen niet met dockquote:Op zaterdag 14 januari 2012 14:30 schreef Craptacular het volgende:
Waar is de 32gb tegenwoordig uberhaupt nog te verkrijgen?
Tof, zet m in de op.quote:Op zaterdag 14 januari 2012 18:26 schreef Koen. het volgende:
Heh fijn een uitgebreide Nederlandse hands-on:
Verschil is ook minimaal, voor telefoons is het wel een wereld van verschilquote:Op zaterdag 14 januari 2012 20:35 schreef Dimens het volgende:
Net toch even de update gedaan naar 4.0 en die is merkbaar veel en veel sneller. Helaas niet veel verschil met 3.2, dat is wel erg jammer.
Heb er 2 minuten mee gespeeld en vond het juist super soepel lopen, het is vooral anders dan een Ipad 2 naar mijn idee.quote:Ik had wel iets meer verwacht van de tablet nu ik er wat laner mee speel. Hij is niet zo smooth als de iPad 2 vind ik, dat is toch echt een nadeel van Android. Iets wat ik bij de smartphones die Android draaien ook al.
Dat is jammer, heb er met mijn TF101 ook last van, blijkt lastig te zijn met die tablets, ieder merkt heeft er wel last van (een meer dan de andere).quote:Deze heeft trouwens vrij veel last van Backlight Bleeding. Links van het scherm is toch wel echt een grote lichte vlek te zien die er neit hoort, jammer is dat.
Ik mag hem voor mijn werk uitproberen en heb hem dus voor het weekend. Verder wel een heel leuk apparaat, al vind m'n vader hem veel leuker dan ik.quote:Op zaterdag 14 januari 2012 20:56 schreef RobertNL het volgende:
[..]
Verschil is ook minimaal, voor telefoons is het wel een wereld van verschil
[..]
Heb er 2 minuten mee gespeeld en vond het juist super soepel lopen, het is vooral anders dan een Ipad 2 naar mijn idee.
[..]
Dat is jammer, heb er met mijn TF101 ook last van, blijkt lastig te zijn met die tablets, ieder merkt heeft er wel last van (een meer dan de andere).
Als het te erg is zou ik hem gewoon terug brengen.
Verder wel naar wens? of doe je hem al tegen een kroting van 150 euro weg
En daarnaast geen er vele geruchten over een TF202, misschien met werkende GPS?quote:ASUS_BENELUX ASUS BENELUX
Vanaf morgen wordt TF201 ICS v9.4.2.11 voor WW SKU stapsgewijs uitgerold. Fixes voor probleem horizontale lijnen en grafische ruis. ^CD
Ik wacht daar ook sowieso op, maar als hij al in de actie mee doet, wil ik m sowieso via internet bestellen. Valt de site ook onder die acties altijd?quote:Op woensdag 18 januari 2012 21:23 schreef Koen. het volgende:
Ik ben nog steeds van plan te wachten op de MM BTW actie. GPS probleem maakt mij niet zo veel uit. Maar wachten op de nieuwere is ook wel weer aantrekkelijk.
Van inkomsten?quote:Op woensdag 18 januari 2012 02:33 schreef Seven. het volgende:
Ik check elke dag of mijn belastingcenten er al op staan. Telkens weer die teleurstelling.
ja, maar woon in België dus daar duurt het wat langer allemaalquote:
Dan zul je nu naar 4.0.3 gaan.quote:Op vrijdag 20 januari 2012 16:26 schreef So_Surreal_Baby het volgende:
Ben nu een update aan het installeren voor de firmware, draaide voorheen op 4.0.
Ja 4.0.3 zag ik netquote:Op vrijdag 20 januari 2012 19:18 schreef Klonterpot het volgende:
[..]
Dan zul je nu naar 4.0.3 gaan.
Heerlijk, vandaag mijn tweede Prime gekregen en hier is gelukkig helemaal niets op aan te merken (afgezien van de GPS maar dat interesseert me daadwerkelijk 0,0).
Kan je omschrijven waar dat ongeveer zat en hoe erg het was? Ik heb bij nader inzien rechtsboven een klein beetje bleeding maar dat zie je alleen op de Super IPS+ stand als het beeld volledig zwart is. Zodra er iets van contrast ontstaat zie je het vrijwel niet meer. Dit is voor mij geen reden om hem terug te brengen omdat de kans dat ik een slechter exemplaar terugkrijg nog steeds aanzienlijk is.quote:Op vrijdag 20 januari 2012 19:30 schreef So_Surreal_Baby het volgende:
[..]
Ja 4.0.3 zag ik net
Mijn pa heeft die van hem eergisteren binnen gehad.
Gisteren terug gegaan naar de BCC ivm backlight bleeding
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |