Maar 6 daagjes nogquote:Op vrijdag 6 januari 2012 10:29 schreef Craptacular het volgende:
Ik wil sowieso even wachten op wat ICS brengt, damn wat jeukt het om dat ding nu al te halen.
Sinds vrijdag 11 uur officeel (aldus een MM vestiging) , al wel eerder te koop op Schiphol. Jammer dat het Zaterdag is anders had ik even de MM gebeld of ik er 1 kon testenquote:Op vrijdag 6 januari 2012 23:28 schreef Dimens het volgende:
Ik hoorde dat hij al verkocht was terwijl dit nog niet mocht, kan dat kloppen?
De 32GB vesie is voor 599 met dockquote:Op vrijdag 6 januari 2012 23:49 schreef Craptacular het volgende:
Vandaag lag hij al in de MM in Breda voor 599. Al stond er niks bij van een dock.
Jaloersquote:Op zaterdag 7 januari 2012 16:57 schreef Klonterpot het volgende:
En ja hoor, vanochtend om 9 uur stond de postbode voor de deur. Geweldig apparaat en geen last van de bekende horrorverhalen.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.MisterTao.com / Buyincoins - recommender: RobertNL
Reviews/mindfarts: http://gearbullet.tweakblogs.net/
quote:Op zaterdag 7 januari 2012 17:05 schreef RobertNL het volgende:
[..]
Jaloers
Heel slim! Vorig jaar vielen tablets namelijk buiten de actieSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Op vrijdag 4 november 2011 09:39 schreef Blik het volgende:
"Sinds wanneer is maart de derde maand van het jaar?"
61% van alle statistieken zijn nutteloos.
Vind je dat ik een internet verdien? Klik hier!
quote:Op zaterdag 7 januari 2012 17:05 schreef RobertNL het volgende:
[..]
Jaloers
Die gaan niet met de BTW korting weg, vorig jaar al niet en met die actie hebben ze zoveel uitzonderingen, dat er niet eens veel meer overblijft.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Dacht toen alleen de Ipad en Samsungquote:Op zaterdag 7 januari 2012 17:07 schreef delano.888 het volgende:
[..]
Heel slim! Vorig jaar vielen tablets namelijk buiten de actie
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Eh, fout:quote:Op zaterdag 7 januari 2012 18:47 schreef Athlon64x het volgende:
600 Euro 200 meer voor iets beter specs
Launchprijzen Transformers:
Prijs TF101 (16GB): 399
Prijs TF101 (16GB) + dock = 499
Prijs TF101 (32GB): 499
Los dock: ¤150
Prijs TF201 (32GB) + dock = 599
Prijs TF201 (64GB) : 599
Een verschil van 100 euro dus (en dan is het extra flash geheugen nog niet meegenomen)..MisterTao.com / Buyincoins - recommender: RobertNL
Reviews/mindfarts: http://gearbullet.tweakblogs.net/
quote:Op zaterdag 7 januari 2012 19:03 schreef RobertNL het volgende:
[..]
Dacht toen alleen de Ipad en SamsungMaar het zal inderdaad wel valse hoop zijn.
waar zie jij die dan staan ? ik zie ze allemaal vanaf 599 staanSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.[..]
Eh, fout:
Launchprijzen Transformers:
Prijs TF101 (16GB): 399
Prijs TF101 (16GB) + dock = 499
Prijs TF101 (32GB): 499
Los dock: ¤150
Prijs TF201 (32GB) + dock = 599
Prijs TF201 (64GB) : 599
Een verschil van 100 euro dus (en dan is het extra flash geheugen nog niet meegenomen)..![]()
ja, met dock.... Prijsverschil is helemaal niet zo groot. Meer geheugen en dock verplicht. Later komt de 32g waarschijnlijk wel los.quote:Op zaterdag 7 januari 2012 19:34 schreef Athlon64x het volgende:
[..]
waar zie jij die dan staan ? ik zie ze allemaal vanaf 599 staan
Ik gebruik TomTom op m'n iPad1 om te navigerenquote:Op maandag 2 januari 2012 19:31 schreef house_is_a_feeling het volgende:
[..]
Waar ga je in godsnaam GPS voor gebruiken op een tablet?
Ik ben jaloers, maar ik weet het ook donders goed dat ik er niet op wou wachten en gewoon de eerste Transformer gekocht heb. Deze even overslaan en wachten op de opvolger dan.
Windows 8 (ARM-versie, niet de x86!) zou moeten kunnen.quote:Op zondag 8 januari 2012 17:39 schreef Manco043 het volgende:
Kun je overigens Windows draaien op de Prime?
|Kan je dan een dual boot maken ?quote:Op zondag 8 januari 2012 18:43 schreef Prutzenberg het volgende:
[..]
Windows 8 (ARM-versie, niet de x86!) zou moeten kunnen.
Ik geloof dat Asus zelf TFP met w8 gaat uitbrengen.
Op XDA gaan ze vast een Dualboot bakkenquote:Op zondag 8 januari 2012 19:03 schreef So_Surreal_Baby het volgende:
[..]
|Kan je dan een dual boot maken ?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |