Ja ik ook, en in de trein studeren met PDF's, af en toe een .MKVtje kijken of zo...quote:Op maandag 2 januari 2012 19:55 schreef Manco043 het volgende:
Schijt aan eventuele kinderziektes, ik ga er toch alleen maar met mijn luie reet mee op de bank liggen surfen
Neequote:Op maandag 2 januari 2012 20:30 schreef Catch22- het volgende:
bespaar jezelf dan de moeite en het geld en koop een tf101, scheelt je bijna 200 euro.
Boeiend, geld zat.quote:Op maandag 2 januari 2012 21:28 schreef Catch22- het volgende:
je moet het zelf weten hoor. De prime is wel een vet apparaat, maar als je alleen maar gaat bankhangen...
Ghehe, ik heb niet het idee dat hij uberhaubt ergens ligt voor eind januariquote:Op dinsdag 3 januari 2012 09:09 schreef So_Surreal_Baby het volgende:
Zal hij vrijdag rond 17:30 al in de Mediamarkt te koop zijn?
Daar kom ik toevallig langs als ik naar huis ga vanuit mijn werk.
Anders moet ik weer een heel stuk met de trein zaterdag
Of zullen zaken als BCC hem ook direct zaterdag al verkopen ?
Er stond toch dat hij 6 januari werd gereleased in Amsterdam, en 7 januari overal te koop zou zijn ?quote:Op dinsdag 3 januari 2012 09:16 schreef delano.888 het volgende:
[..]
Ghehe, ik heb niet het idee dat hij uberhaubt ergens ligt voor eind januari
Ik bedoelde meer heb het vermoeden dat de eerste batches allemaal naar pre-orders gaan. En daarnaast vertrouw ik die datums niet helemaal, het is nu nog 4 dagen en er staan nog bij nauwelijks winkels prijzen?quote:Op dinsdag 3 januari 2012 09:33 schreef So_Surreal_Baby het volgende:
Vind het trouwens wel kunne kloppen, aangezien de Saturn etc de Eee pad 1 in hun folder hadden staan.
Daar zullen ze wel vanaf moeten nu de nieuwe komt.
Daar heb je gelijk in.quote:Op dinsdag 3 januari 2012 09:42 schreef delano.888 het volgende:
[..]
Ik bedoelde meer heb het vermoeden dat de eerste batches allemaal naar pre-orders gaan. En daarnaast vertrouw ik die datums niet helemaal, het is nu nog 4 dagen en er staan nog bij nauwelijks winkels prijzen?
Daarnaast had hij 17 dec in Amerika in alle winkels moeten liggen, maar begon dat pas ergens de week er na, en nu is hij nog slecht vindbaar daar..
quote:From Facebook:
"Elrex Yeoh: ASUS Taiwan just released an official statement, which covers some aspects we would really love to know:
1) ICS will be pushed to devices around the world on Jan 12th (woot!)
2) GPS problem is mainly due to the aluminium backplate on the device. they won't be able to do much about it, that's why they removed the GPS from the specs on various sites to avoid causing any misunderstandings among users.
3) BOOTLOADER: they won't unlock the bootloader, and the purpose of locked bootloader is to support media renting service on the device and its stability. BUT, they are working on releasing a bootloader unlocking tool for those users who would like to unlock it. however, the use of this unlocker tool wil void the warranty immediately.
source: https://www.facebook.com/asusclub.tw "
Ach er is vast wel iemand op XDA die de tool van 3 uit elkaar sloopt waardoor je garantie niet zichtbaar verlooptquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |