WiFi is opgelost, zie ook gebruikers in tweakers topic. GPS heeft Asus aangegeven dat het software matig is en wordt opgelost (zie ook tweakerstopic, gebruiker heeft Asus gebeld) maar GPS is ook de reden dat ik nog even een maandje wacht. Backlightbleeding geen ideequote:Op maandag 2 januari 2012 17:07 schreef Catch22- het volgende:
Ik twijfel ineens best wel. Lees een hoop nare verhalen over GPS dat niet lekker werkt, backlightbleeding en matige WiFi...
Dit zijn ook de modellen van de eerste batch! De nieuwe (2e) batch wordt in 7 januari in Nederland verwacht.quote:Op maandag 2 januari 2012 17:53 schreef Sharpdressedman het volgende:
[..]
WiFi is opgelost, zie ook gebruikers in tweakers topic. GPS heeft Asus aangegeven dat het software matig is en wordt opgelost (zie ook tweakerstopic, gebruiker heeft Asus gebeld) maar GPS is ook de reden dat ik nog even een maandje wacht. Backlightbleeding geen idee
Waar ga je in godsnaam GPS voor gebruiken op een tablet?quote:Op maandag 2 januari 2012 17:07 schreef Catch22- het volgende:
Ik twijfel ineens best wel. Lees een hoop nare verhalen over GPS dat niet lekker werkt, backlightbleeding en matige WiFi...
Ja ik ook, en in de trein studeren met PDF's, af en toe een .MKVtje kijken of zo...quote:Op maandag 2 januari 2012 19:55 schreef Manco043 het volgende:
Schijt aan eventuele kinderziektes, ik ga er toch alleen maar met mijn luie reet mee op de bank liggen surfen
Neequote:Op maandag 2 januari 2012 20:30 schreef Catch22- het volgende:
bespaar jezelf dan de moeite en het geld en koop een tf101, scheelt je bijna 200 euro.
Boeiend, geld zat.quote:Op maandag 2 januari 2012 21:28 schreef Catch22- het volgende:
je moet het zelf weten hoor. De prime is wel een vet apparaat, maar als je alleen maar gaat bankhangen...
Ghehe, ik heb niet het idee dat hij uberhaubt ergens ligt voor eind januariquote:Op dinsdag 3 januari 2012 09:09 schreef So_Surreal_Baby het volgende:
Zal hij vrijdag rond 17:30 al in de Mediamarkt te koop zijn?
Daar kom ik toevallig langs als ik naar huis ga vanuit mijn werk.
Anders moet ik weer een heel stuk met de trein zaterdag
Of zullen zaken als BCC hem ook direct zaterdag al verkopen ?
Er stond toch dat hij 6 januari werd gereleased in Amsterdam, en 7 januari overal te koop zou zijn ?quote:Op dinsdag 3 januari 2012 09:16 schreef delano.888 het volgende:
[..]
Ghehe, ik heb niet het idee dat hij uberhaubt ergens ligt voor eind januari
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |