ditquote:
Jep, helaas mis je heel veel rood-wit.quote:Op donderdag 1 december 2011 15:18 schreef MarkoAlmelo het volgende:
[..]
Ik zie alleen maar zwart-wit
Ze is toch asian? dus ga er van uit aan de achterkantquote:Op donderdag 1 december 2011 15:18 schreef Gemaskerde het volgende:
Waar is die MP3 dan eigenlijk, zie alleen een sleutelhanger?
moet je het dopje ervan halen, in dit geval het hoofd.quote:Op donderdag 1 december 2011 15:18 schreef Gemaskerde het volgende:
Waar is die MP3 dan eigenlijk, zie alleen een sleutelhanger?
Help ons sneller hiervan af te komenquote:
Ga je mond spoelen, troep?!quote:Op donderdag 1 december 2011 15:19 schreef houdjemond het volgende:
Balk blijft vol, niemand wilt die troep heben..
quote:Op donderdag 1 december 2011 15:19 schreef 12345r het volgende:
De tering, ik dacht ik kijk even bij 'mijn actieve topics', stond weer is helemaal vol met ibood![]()
Toen wist ik al we hoe laat het was...
Is er nog iets anders voorbij gekomen dat troep?
Wat een drama was die vorige hunt...
heb jij ook een box?quote:Op donderdag 1 december 2011 15:20 schreef Piger het volgende:
Als deze in de box zit ga ik hem aanbieden op fhf
ik geef hem dan aan myraelaquote:Op donderdag 1 december 2011 15:20 schreef Piger het volgende:
Als deze in de box zit ga ik hem aanbieden op fhf
Ja jij en piger zijn de enige 2quote:
Ja al zon 30x gemeld. Maar ik was er inderdaad op tijd bij. Maar nu wil ik er nog 1!quote:
quote:Op donderdag 1 december 2011 15:20 schreef Myraela het volgende:
Maar ik heb al een dora sleutelhanger, dus ik wacht wel op de hello kitty versie.
Oh sorryquote:Op donderdag 1 december 2011 15:21 schreef Piger het volgende:
[..]
Ja al zon 30x gemeld. Maar ik was er inderdaad op tijd bij. Maar nu wil ik er nog 1!
Meisje tochquote:Op donderdag 1 december 2011 15:22 schreef bambino het volgende:
Ik begin het nu wel echt te voelen tho, ben echt fawking moe
quote:Op donderdag 1 december 2011 15:22 schreef Piger het volgende:
Bambino, komt omdat je teveel lult.
Concentreer je op de aanbieding!
post count jwtquote:Op donderdag 1 december 2011 15:22 schreef Piger het volgende:
Bambino, komt omdat je teveel lult.
Concentreer je op de aanbieding!
Ik er nog steeds niet met me kop bij waarom je steedsquote:
koop er is een paar dan, gaat het snellerquote:
Hahahahah waarom niet?quote:Op donderdag 1 december 2011 15:24 schreef bambino het volgende:
[..]
Ik er nog steeds niet met me kop bij waarom je steedsdoet
No noquote:Op donderdag 1 december 2011 15:24 schreef bambino het volgende:
[..]
koop er is een paar dan, gaat het sneller
omdat jij een jochie bent, en ik een man u know what im sayinquote:
quote:
Ik ben een heel lief schattig jochiequote:Op donderdag 1 december 2011 15:25 schreef bambino het volgende:
[..]
omdat jij een jochie bent, en ik een man u know what im sayin
quote:Op donderdag 1 december 2011 15:26 schreef Doodloper het volgende:
je kunt ze ook doorverkopen he, er is hartstikke veel vraag naar en de prijs is ontzettend laag
Kan best, maar daar hoef ikquote:Op donderdag 1 december 2011 15:26 schreef OhNoes het volgende:
[..]
Ik ben een heel lief schattig jochie
ahaha.quote:Op donderdag 1 december 2011 15:26 schreef RacerDKB het volgende:
Ik probeer al een kwartier die Dora MP3-speler te kopen maar telkens stopt m'n kat me
[ afbeelding ]
Ja half, begin het nu wel te voelen als je lang moet wachten op de volgende.quote:
ben je meteen de dora-afleveringen aan het kijken ofzo?quote:Op donderdag 1 december 2011 15:26 schreef RacerDKB het volgende:
Ik probeer al een kwartier die Dora MP3-speler te kopen maar telkens stopt m'n kat me
[ afbeelding ]
De hello kitty.quote:Op donderdag 1 december 2011 15:26 schreef Gemaskerde het volgende:
Oh zo ziet ie er dus echt uit:
[ afbeelding ]![]()
quote:Op donderdag 1 december 2011 15:26 schreef RacerDKB het volgende:
[ afbeelding ]
Wat is dat linker op je scherm trouwens?quote:Op donderdag 1 december 2011 15:26 schreef RacerDKB het volgende:
[ afbeelding ]
omgquote:Op donderdag 1 december 2011 15:26 schreef RacerDKB het volgende:
[ afbeelding ]
Everywhere K3.quote:Op donderdag 1 december 2011 15:27 schreef Piger het volgende:
wtf moet een klein kind trouwens met een mp3speler..
ja dat kan ik me best voorstellen iddquote:Op donderdag 1 december 2011 15:27 schreef bambino het volgende:
[..]
Ja half, begin het nu wel te voelen als je lang moet wachten op de volgende.
Als het snel gaat merk ik het niet, omdat je constant naar die pagina kijkt. Maar zoals dit, met zo'n balkje uber traag pfff *yawn*
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.We zullen zien, zei de blinde.
Futuramaquote:Op donderdag 1 december 2011 15:27 schreef Gemaskerde het volgende:
[..]
Wat is dat linker op je scherm trouwens?
In deze tijd had ik ook flink kunnen skillen, maar dat gebeurt de rest van de week al genoeg.quote:
quote:Op donderdag 1 december 2011 15:28 schreef Doodloper het volgende:
[..]
ja dat kan ik me best voorstellen idd
Maarja, je hebt al onwijs veel gekocht, dus het was het weer zeker waard.argh shaddapSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Op donderdag 1 december 2011 13:57 schreef mootie het volgende:
Het voelt toch vreemd, Bambino niet als ts.
Ja ik ben diehard fan.quote:Op donderdag 1 december 2011 15:27 schreef Doodloper het volgende:
[..]
ben je meteen de dora-afleveringen aan het kijken ofzo?!!
Kijk eens aan, een kennerquote:
Alle 4 is goedquote:Op donderdag 1 december 2011 15:28 schreef Gemaskerde het volgende:
[..]
Dan liever Family Guy, American Dad, Big Bang Theory
Uiteraard, dat ruimteschip herken ik welquote:Op donderdag 1 december 2011 15:28 schreef RacerDKB het volgende:
[..]
Ja ik ben diehard fan.
[..]
Kijk eens aan, een kenner
Ook allemaal primaquote:Op donderdag 1 december 2011 15:28 schreef Gemaskerde het volgende:
[..]
Dan liever Family Guy, American Dad, Big Bang Theory
je had vannacht ook al bijna 3quote:Op donderdag 1 december 2011 15:29 schreef bambino het volgende:
nog 1 peuk dan heb ik bijna 3 pakjes op, en ik moet nog naar twente
Jij bent een vrouw, jij mag niks over voetbal zeggenquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |