ditquote:
Jep, helaas mis je heel veel rood-wit.quote:Op donderdag 1 december 2011 15:18 schreef MarkoAlmelo het volgende:
[..]
Ik zie alleen maar zwart-wit
Ze is toch asian? dus ga er van uit aan de achterkantquote:Op donderdag 1 december 2011 15:18 schreef Gemaskerde het volgende:
Waar is die MP3 dan eigenlijk, zie alleen een sleutelhanger?
moet je het dopje ervan halen, in dit geval het hoofd.quote:Op donderdag 1 december 2011 15:18 schreef Gemaskerde het volgende:
Waar is die MP3 dan eigenlijk, zie alleen een sleutelhanger?
Help ons sneller hiervan af te komenquote:
Ga je mond spoelen, troep?!quote:Op donderdag 1 december 2011 15:19 schreef houdjemond het volgende:
Balk blijft vol, niemand wilt die troep heben..
quote:Op donderdag 1 december 2011 15:19 schreef 12345r het volgende:
De tering, ik dacht ik kijk even bij 'mijn actieve topics', stond weer is helemaal vol met ibood![]()
Toen wist ik al we hoe laat het was...
Is er nog iets anders voorbij gekomen dat troep?
Wat een drama was die vorige hunt...
heb jij ook een box?quote:Op donderdag 1 december 2011 15:20 schreef Piger het volgende:
Als deze in de box zit ga ik hem aanbieden op fhf
ik geef hem dan aan myraelaquote:Op donderdag 1 december 2011 15:20 schreef Piger het volgende:
Als deze in de box zit ga ik hem aanbieden op fhf
Ja jij en piger zijn de enige 2quote:
Ja al zon 30x gemeld. Maar ik was er inderdaad op tijd bij. Maar nu wil ik er nog 1!quote:
quote:Op donderdag 1 december 2011 15:20 schreef Myraela het volgende:
Maar ik heb al een dora sleutelhanger, dus ik wacht wel op de hello kitty versie.
Oh sorryquote:Op donderdag 1 december 2011 15:21 schreef Piger het volgende:
[..]
Ja al zon 30x gemeld. Maar ik was er inderdaad op tijd bij. Maar nu wil ik er nog 1!
Meisje tochquote:Op donderdag 1 december 2011 15:22 schreef bambino het volgende:
Ik begin het nu wel echt te voelen tho, ben echt fawking moe
quote:Op donderdag 1 december 2011 15:22 schreef Piger het volgende:
Bambino, komt omdat je teveel lult.
Concentreer je op de aanbieding!
post count jwtquote:Op donderdag 1 december 2011 15:22 schreef Piger het volgende:
Bambino, komt omdat je teveel lult.
Concentreer je op de aanbieding!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |