abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_105253149
quote:
0s.gif Op dinsdag 6 december 2011 14:09 schreef speknek het volgende:

[..]

Geciteerd voor de moederneukende waarheid.
Ik doe mee.
Slappe kutstad ook, die dit laat gebeuren.
Op 28 februari 2012 19:20 schreef lezzer en op 31 augustus 2013 21:27 schreef DancingPhoebe:Jezus, Vanyel, wat een fantastische tips geef jij toch altijd!
  dinsdag 6 december 2011 @ 15:19:43 #182
141482 Q.
JurassiQ
pi_105253786
quote:
9s.gif Op dinsdag 6 december 2011 14:28 schreef Specularium het volgende:

Maar griep ook, gewoon omdat dat vervelend is.
Buikgriep. Dat zal ze leren!
For great justice!
pi_105259369
slappe hap. je zou toch denken dat zon brug er komt voor de burger, niet voor 2 bedrijven.
leg dan gewoon die brug neer, zo goed mogelijk, en als die 2 erop aangesloten willen worden, moeten ze dokken.
  dinsdag 6 december 2011 @ 17:50:33 #184
141482 Q.
JurassiQ
pi_105260652
quote:
0s.gif Op dinsdag 6 december 2011 17:22 schreef okiokinl het volgende:
slappe hap. je zou toch denken dat zon brug er komt voor de burger, niet voor 2 bedrijven.
leg dan gewoon die brug neer, zo goed mogelijk, en als die 2 erop aangesloten willen worden, moeten ze dokken.
De Rabobank betaalt ook het grootste deel van de brug. Corio heeft er niets mee te doen maar protesteert toch omdat er anders minder mensen over HC geforceerd worden.
For great justice!
pi_105270995
quote:
14s.gif Op dinsdag 6 december 2011 17:50 schreef Q. het volgende:

[..]

De Rabobank betaalt ook het grootste deel van de brug. Corio heeft er niets mee te doen maar protesteert toch omdat er anders minder mensen over HC geforceerd worden.
taj, in dat geval zou ik zeggen, heeft rabo ook het laatste woord. anders moet de gemeente het maar zelf financiren. en corio , hoe hebben die er dan invloed over, als ze niet eens meebetalen?
pi_105271552
Corio heeft heel veel invloed in Utrecht en met name in en rondom het stationsgebied.
pi_105274317
Ik heb geen teer aan die brug, maar vind wel dat dat ding er moet komen voor de ontwikkeling van de stad. Ik vind dat er nu wel genoeg geschrapt is.

Wanneer gaan ee actie voeren?
pi_105274399
Occupy hoog catharijne :p
pi_105274580
quote:
0s.gif Op dinsdag 6 december 2011 22:19 schreef zatoichi het volgende:
Ik heb geen teer aan die brug, maar vind wel dat dat ding er moet komen voor de ontwikkeling van de stad. Ik vind dat er nu wel genoeg geschrapt is.

Wanneer gaan ee actie voeren?
Ik denk ook niet dat Wolff Bioscopen het heel tof vindt als die brug er niet komt.
pi_105279174
Hallo! :W Ik ben op dit moment op zoek naar een kamer in Utrecht, want ik kom hier stage lopen :) Is dit topic net zo gezellig als Groningen? ;)
Not all those who wander are lost. - J.R.R. Tolkien
As far as we can discern, the sole purpose of human existance is to kindle a light of meaning in the darkness of mere being. - C.G. Jung
pi_105279990
ja hoor, behalve als we sjaggerijnig zijn. :)
pi_105280035
quote:
0s.gif Op woensdag 7 december 2011 00:09 schreef okiokinl het volgende:
ja hoor, behalve als we sjaggerijnig zijn. :)
En dat zijn we hier nogal vaak met onze incompetente burgemeester+wethouders en voetbalclub :D
  woensdag 7 december 2011 @ 07:24:48 #193
141482 Q.
JurassiQ
pi_105283071
quote:
0s.gif Op woensdag 7 december 2011 00:11 schreef kip-kerrie het volgende:

[..]

En dat zijn we hier nogal vaak met onze incompetente burgemeester+wethouders en voetbalclub :D
Toch blij dat ik Twente-fan ben, dat scheelt een boel chagerijn. B-)
For great justice!
pi_105283121
quote:
0s.gif Op dinsdag 6 december 2011 23:47 schreef Tangarine het volgende:
Hallo! :W Ik ben op dit moment op zoek naar een kamer in Utrecht, want ik kom hier stage lopen :) Is dit topic net zo gezellig als Groningen? ;)
Nee.
pi_105283851
quote:
6s.gif Op woensdag 7 december 2011 07:24 schreef Q. het volgende:

[..]

Toch blij dat ik Twente-fan ben, dat scheelt een boel chagerijn. B-)
Mwah kan me niet voorstellen dat je gelukkig bent met het feit dat daken instorten; twente supporters spelers van andere clubs slaan en vuurwerk in familievakken gooien....

Verder ben ik gewoon jaloers :P
  woensdag 7 december 2011 @ 09:10:49 #196
141482 Q.
JurassiQ
pi_105284272
quote:
0s.gif Op woensdag 7 december 2011 08:47 schreef zatoichi het volgende:

[..]

Verder ben ik gewoon jaloers :P
Ik lees alleen dit deel. En terecht.
For great justice!
pi_105284626
quote:
1s.gif Op woensdag 7 december 2011 07:31 schreef Nielsch het volgende:

[..]

Nee.
Inderdaad. Veel gezelliger *O*
*Kleine muisjes hebben kleine wensjes; beschuitjes met gestampte mensjes*
  woensdag 7 december 2011 @ 09:33:59 #198
36815 Silenus
Frikandel of kroket?
pi_105284758
quote:
0s.gif Op dinsdag 6 december 2011 23:47 schreef Tangarine het volgende:
Ik weet er een in onderhuur tot mei 2012, voor 275 euro (13m2, alles inclusief).

Laat maar weten, zag 'm twee dagen geleden voorbijkomen op facebook.
Gourmetten of steengrillen?
  woensdag 7 december 2011 @ 11:43:36 #199
1135 Neelix
Fok!fossiel
pi_105288510
De bliksem is vanochtend ingeslagen op de Uithof en toen was de universiteit bijna van het internet verdwenen :'). Het komt allemaal langzaam weer op gang geloof ik.
  woensdag 7 december 2011 @ 11:51:46 #200
36815 Silenus
Frikandel of kroket?
pi_105288821
Was dat die knal rond 8u? Ik dacht eerst dat het een goederentrein was. :')
Gourmetten of steengrillen?
pi_105289283
Was er onweer dan :D
Tap tap tap
pi_105309077
Reactie van bouwpututrecht.nl over het verhaal van Corio en de trappen van de Rabobrug:

quote:
Raar verhaal op DNU over de trappen van Rabobrug: Corio zou zich verzetten tegen trappen bij de Rabobrug en er wordt gesuggereerd dat Corio zijn zin krijgt. Dit gerucht dook eerder op in de reaguurderskolommen van DNU, maar nu is het zelfs een officieel bericht. De bron ontbreekt.

Er zijn in onze optiek twee goede redenen om aan te nemen dat wat Lukassen schrijft niet klopt. Rabobank betaalt de brug, niet Corio. Wie betaalt, bepaalt. Uiteraard staat het Corio vrij er iets van te vinden. De brug maakt geen deel uit van de afspraken tussen gemeente en Corio, vastgelegd in de bilaterale ontwikkelovereenkomst. Rabobank moest al zwaar slikken toen bekend werd dat ProRail liever geen trappen wilde omdat ze de perrons nog zullen gaan verleggen, maar dat project (DSSU – Doorstroming Station Utrecht) is voorlopig nog niet aan de orde. Maar Rabobank wil geen spelbreker zijn en het aanbod van het financieren van deze brug blijft overeind. Uiteraard is hun belang vooral gelegen in de aansluitingen op de sporen. Dat belang is natuurlijk niet opeens verdampt.

Verder zijn deze aansluitingen niet van zo groot belang voor de hoeveelheid mensen die door Hoog Catharijne gaan. Stel je komt van de Mariaplaats, dan kun je – in de nieuwe situatie – via het Stationsplein het station goed bereiken, buiten Hoog Catharijne om, dus. Omgekeerd idem dito. Daarnaast is bij slecht weer de onbeschermde Rabobrug-route niet zo aantrekkelijk. Corio heeft met het nieuwe Hoog Catharijne veel troeven in handen om de mensen te lokken. Het is maar de vraag of de OV-reizigers die de Rabobrugtrappen prefereren door hen gemist worden.

Waar Corio veel meer moeite mee heeft en vermoedelijk ook last van zal ondervinden, is de grote hoeveelheid “reizigers gerelateerde retail” die in de nieuwe OV-terminal zal neerstrijken. Dat doet echt pijn in de portemonnee en daarover voerden NS en Corio strijd bij de vaststelling van het bestemmingsplan.

Misschien zien ze niet graag een Rabobrug met trappen, maar eigenlijk denken we dat het Overtoom c.s. aan hun r**t zal roesten. Als iemand denkt dat het anders zit, reageer maar.
pi_105312329
misschien moet een journalist het gewoon vragen aan corio, wat ze ervan vinden?
pi_105330557

grotere foto:

http://img522.imageshack.us/img522/8341/postkantoor.jpg (copy/paste deze link)
  vrijdag 9 december 2011 @ 11:23:53 #205
1135 Neelix
Fok!fossiel
pi_105370855
Het Beatrixtheater blijft nog steeds een schoolvoorbeeld voor het testen van een gebouwontwerp in de windtunnel.

Gisteravond probeerde ik naar huis te fietsen, kwam langs de hoek op de het Jaarbeursplein en het theater, het ging wat harder waaien, toen stond ik stil, stapte af en werd zelfs achteruit geblazen. :o
  zaterdag 10 december 2011 @ 10:35:47 #206
124373 Ireth
#sjongejongejonge
pi_105408580
quote:
UTRECHT - Op de Amsterdamsestraatweg in Utrecht is vrijdagavond een voertuig klemgereden en de bestuurder bedreigd met vuurwapens. Dat meldt de politie.

Getuigen zagen dat het voertuig rond 19.45 uur werd klemgereden ter hoogte van de Van Eimerenstraat. Twee mannen bedreigden de inzittende met een machinepistool en twee andere vuurwapens.

Daarna zijn de criminelen gevlucht via de Cartesiusweg in de richting van Kanaleneiland.

De politie heeft met meerdere voertuigen en een helikopter naar ze gezocht, maar ze werden niet gevonden. Op de plaats van het incident zijn sporen veilig gesteld en meegenomen voor onderzoek.
Das bijna bij mij om de hoek! Kwam er op dat tijdstip ook bijna langsgereden en heb er niks van gemerkt :D
Goedemiddag! Kan ik u ergens mee helpen?
pi_105610940
Heeft er iemand nog leuke plannen voor oud & nieuw. Ik wil sowieso in Utrecht blijven dit jaar maar heb geen zin om teveel geld uit te geven om in een tot de rand afgeladen tent rond te schuifelen.
  vrijdag 16 december 2011 @ 10:38:09 #208
141482 Q.
JurassiQ
pi_105648863
quote:
AANBESTEDING BUSVERVOER MOET HELEMAAL OPNIEUW

De aanbesteding voor het openbaar vervoer in de stadsregio Utrecht moet helemaal over. Dat hebben de gemeentes die deel uit maken van de Bestuur Regio Utrecht (BRU) geëist, zo meldt RTV Utrecht. BRU is een samenwerkingsverband van negen gemeentes in de provincie Utrecht dat verantwoordelijk is voor het openbaar vervoer in de regio Utrecht.

De gemeentes hebben genoeg van de problemen bij de huidige aanbestedingsprocedure. Begin februari haalde de rechter een streep door de gunning van het stads- en streekvervoer aan Qbuzz omdat de aanbesteding niet volgens de regels was verlopen. Een maand later besloot BRU zelf om de aanbesteding ongeldig te verklaren en in november schorste de voorzieningenrechter opnieuw de concessieverlening.

Het was eigenlijk de bedoeling dat de nieuwe concessiehouder 11 december dit jaar van start zou gaan. Bij de nieuwe aanbestedingsprocedure wordt uitgegaan van 2013. Behalve Qbuzz en Connexxion kunnen hier ook de andere busmaatschappijen zoals Veolia en Arriva aan deelnemen.
Leuke soap. :')
For great justice!
pi_105653753
quote:
5s.gif Op donderdag 15 december 2011 11:51 schreef Cracka-ass het volgende:
Heeft er iemand nog leuke plannen voor oud & nieuw. Ik wil sowieso in Utrecht blijven dit jaar maar heb geen zin om teveel geld uit te geven om in een tot de rand afgeladen tent rond te schuifelen.
ja dat wordt lastig..
  vrijdag 16 december 2011 @ 13:51:57 #210
62913 Blik
The one and Only!
pi_105655327
quote:
5s.gif Op donderdag 15 december 2011 11:51 schreef Cracka-ass het volgende:
Dat wordt vrienden uitnodigen en thuis blijven, of in een hele foute kroeg buiten het centrum gaan staan
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')