Het is vorig jaar verhoogd geloof ikquote:Op vrijdag 23 december 2011 09:42 schreef Nielsch het volgende:
[..]
Okee, mijn vriendin (thans vrouw) heeft in 2005 een huis gekocht van rond de 149k. Ze kwam toen uit Amsterdam en had ook geen economische binding met Utrecht (tenzij werken in Soesterberg nog geldt...)
Vraag me af of dit nog een soort van dominoeffect gaat hebben: geen trappen --> geen rabobrug --> geen megabioscoop bij jaarbeurs --> geen verdere ontwikkeling van het jaarbeursplein. Ik zou het heel jammer vinden, maar die incompetente mongolen van de gemeente gun ik alle mislukkingen en teleurstellingen die ze maar kunnen krijgen.quote:
Zow, even je huisprijs halveren, die moet er echt vanaf dan.quote:Op vrijdag 23 december 2011 08:58 schreef Nielsch het volgende:
Tolsteeg:
http://www.funda.nl/koop/(...)96-smaragdplein-213/
http://www.funda.nl/koop/(...)487-briljantlaan-84/
Tussen Griftpark en Voordorp:
http://www.funda.nl/koop/(...)n-den-berghlaan-152/
http://www.funda.nl/koop/(...)230309-cohenlaan-63/
Dat eerste huis tussen Griftpark en Voordorp is nu in de aanbieding: van 250K naar 120K
Maar goed, allemaal onder de 173K... Rare regel hoor![]()
De gemeente heeft daar geen last van, de bewoners ten westen van het spoor hebben daar last van. Nog meer dan we al hadden door de waardeloze bereikbaarheid van het centrum door die spoormuur van 2 km lang ter hoogte van het centrum. Te idioot voor woorden dat er tussen Van Sijpesteijntunnel en de Bleekstraat geen enkele manier is om het spoor te passeren per fiets.quote:Op vrijdag 23 december 2011 09:47 schreef Nielsch het volgende:
[..]
Vraag me af of dit nog een soort van dominoeffect gaat hebben: geen trappen --> geen rabobrug --> geen megabioscoop bij jaarbeurs --> geen verdere ontwikkeling van het jaarbeursplein. Ik zou het heel jammer vinden, maar die incompetente mongolen van de gemeente gun ik alle mislukkingen en teleurstellingen die ze maar kunnen krijgen.
Lekker hè?quote:Op vrijdag 23 december 2011 09:43 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Het is vorig jaar verhoogd geloof ik
Ja die zijn wel hoog ja...quote:Op vrijdag 23 december 2011 10:04 schreef CherryLips het volgende:
Dat appartement van 120.000
Jammer van die hoge servicekosten maar verder![]()
Ik heb iets gemist, sinds wanneer heet dat de Componistengroep?quote:Op de Emile Hullebroeckstraat In Terwijde heeft een politieman woensdagavond meerder vuistslagen in zijn gezicht opgelopen. De 18-jarige dader is aangehouden.
Agenten waren na een melding van een verdachte situatie poolshoogte gaan nemen in de Hullebroeckstraat en zagen drie jongemannen in een auto rijden. Ze wilden er vandoor gaan toen ze de agenten zagen. Dat was voor de agenten voldoende reden om ze aan te spreken. De 18-jarige bestuurder gedroeg zich volgens de politie direct opstandig. Hij luisterde niet naar de aanwijzingen van een van de agenten en kreeg een duw van de agent om in zijn auto te blijven zitten. Daarop stapte de man uit gaf de agent meerdere vuistslagen in zijn gezicht.
Of het hier gaat om een lid van de zogenoemde Componistengroep, de zich onaantastbaar voelende overlastjongeren in Terwijde, wil de Utrechtse politie ontkennen noch bevestigen.
http://dnu.nu/artikel/5699-agent-loopt-vuistslagen-op
Is de naam die de politie eraan heeft gegeven, aangezien ze in de componistenbuurt opereren en wonen. Stond regelmatig gewoon in de krant.quote:Op vrijdag 23 december 2011 15:12 schreef Specularium het volgende:
[..]
Ik heb iets gemist, sinds wanneer heet dat de Componistengroep?
En gezien het ontkennen noch bevestigen van de politie maken ze daar deel van uit.
je mag vanavond wel bij mij langskomenquote:Op vrijdag 23 december 2011 17:02 schreef CherryLips het volgende:
Ik wil hier weg
Misschien dezelfde gasten die twee weken geleden hier in de straat stonden en waar ik de politie voor heb gebeld. Maar die namen me niet erg serieus, had ik het idee
En dan ondertussen m'n huis laten leegroven zekerquote:Op vrijdag 23 december 2011 17:06 schreef Nielsch het volgende:
[..]
je mag vanavond wel bij mij langskomen
Dan komt de Fok UTRECHT-knokploeg bij jou langs!quote:Op vrijdag 23 december 2011 17:06 schreef CherryLips het volgende:
[..]
En dan ondertussen m'n huis laten leegroven zeker
quote:Op vrijdag 23 december 2011 17:02 schreef CherryLips het volgende:
Ik wil hier weg
Misschien dezelfde gasten die twee weken geleden hier in de straat stonden en waar ik de politie voor heb gebeld. Maar die namen me niet erg serieus, had ik het idee
Marktplaats of een zwerver, maar dan is ie niet in redelijke staat.quote:Op vrijdag 23 december 2011 17:13 schreef okiokinl het volgende:
waar kan je een redelijke fiets voor zo min mogelijk geld kopen? vana 50 euro of zoiets.
die staat al iets van dik 2 jaar te koopquote:Op vrijdag 23 december 2011 09:57 schreef Neelix het volgende:
[..]
Zow, even je huisprijs halveren, die moet er echt vanaf dan.
Een andere grens die dan weer niet hard stijgt is die van de starterslening. Die staat al jaren op 200k max. Nou wil ik best mijn huurhuisje uit, maar voor minder dan 200k krijg ik niets vergelijkbaars, dus dan schiet ik er vrij weinig mee op.
Die had natuurlijk geen zin in weer extreem veel (terecht) commentaar.quote:Utrechters kunnen het EK voetbal in juni en juli volgen op drie tot vijf pleinen in de binnenstad. Niet meer en niet minder. Dit met het oog op de beheersbaarheid van de menigtes. Dat staat te lezen in een notitie, die burgemeester Wolfsen donderdag naar de raad heeft gestuurd.
Mocht er vanuit organisatoren te weinig belangstelling zijn om drie tot vijf binnenstadspleinen van schermen te voorzien, dan wil de gemeente schermen op andere (grote) locaties buiten de binnenstad mogelijk maken.
Kandidaat organisatoren moeten zich voor 1 februari melden en aan een aantal regels voldoen. Die hebben onder meer betrekking op de aanvang en eindtijd van het evenement en het alcoholbeleid. Ook moet er op iedere 250 bezoekers een beveiliger worden ingehuurd.
Daarnaast wil de gemeente het organiseren van kleinschalige, wijk/buurtgerichte, 'zelfregulerende' EK-evenementen stimuleren.
quote:Op vrijdag 23 december 2011 18:32 schreef The6thgate het volgende:
[..]
Marktplaats of een zwerver, maar dan is ie niet in redelijke staat.
Bij de fietsenstalling aan de Catherijnesingel begint het vanaf een eurootje of 80 volgens mij.
dank, ga even kijkenquote:Op vrijdag 23 december 2011 18:41 schreef Specularium het volgende:
Freewheeler op de straatweg heeft ze vanaf 50.
Wtf? Ik woon er vlakbij, maar toen ik er eens ging kijken vond ik ze niet voor die prijs.quote:Op vrijdag 23 december 2011 18:41 schreef Specularium het volgende:
Freewheeler op de straatweg heeft ze vanaf 50.
geen speciale prijs voor jou mijn vriendquote:Op vrijdag 23 december 2011 21:57 schreef The6thgate het volgende:
[..]
Wtf? Ik woon er vlakbij, maar toen ik er eens ging kijken vond ik ze niet voor die prijs.
Is een Nederlandse zaak.quote:Op vrijdag 23 december 2011 21:59 schreef Nielsch het volgende:
[..]
geen speciale prijs voor jou mijn vriend
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |