Dan is hij waarschijnlijk op huurbasis bij z'n huidige club nu.quote:Op donderdag 1 december 2011 14:22 schreef Nick-GizMo het volgende:
Hmm heb nu een geweldige speler gevonden, kan ik niet eens uit bod uitbrengen :/
Alleen maar scouting en interactie zijn te selecteren :/ bah
Dat dusquote:Op donderdag 1 december 2011 14:30 schreef Banaanensuiker het volgende:
Waarom is dit spel zo insanely verslavend?
Andere speler zoeken vrees ik...quote:Op donderdag 1 december 2011 14:08 schreef WhatsTheSecret het volgende:
Ik ben dus Feyenoord en heb geen geld voor een regen (5 sterren rating), ik moet namelijk een opleidingsvergoeding van boven de 3 miljoen betalen. Hoe kan ik hier makkelijk aankomen? Ik kan geen spelers verkopen, mijn selectie is al heel dun.
Nee dat ook niet, maar wel verkocht nu aan een andere club. En ja dan kan je wel ineens een bod uitbrengen. kost ie nu 14kquote:Op donderdag 1 december 2011 14:28 schreef Sejt het volgende:
[..]
Dan is hij waarschijnlijk op huurbasis bij z'n huidige club nu.
Regens zijn er al vanaf het begin van het spel, zelfs spelers van 30 wellicht.quote:Op donderdag 1 december 2011 17:01 schreef Ludachrist het volgende:
Wat, in 2017 een 28-jarige nederlandse regen? Die beginnen toch gewoon als 16-jarigen?
Dit krijg ik dus ook vaak.quote:Op donderdag 1 december 2011 22:15 schreef TheVulture het volgende:
Waar ik me wel aan blijf irriteren is dat er af en toe in een keer zo'n wedstrijd tussen zit waarbij het spel je bewust een oor aan lijkt te naaien... dan krijgt de tegenpartij 3 goals zonder eigenlijk een echte kans te creëren
Dat ken ik wel ja. Lagere divisies, dus relatief veel jeugd, want die vragen minder geld. Heb je een talent te pakken, raak je ze kwijt op belangrijke momenten. Zowaar de halve finale gehaald van de League Challenge Cup (eennahoogste cup in Schotland), zijn er 5 basisspelers naar een jeugdinterland, en eente is geblesseerd, maar is dan normaal ook op pad.quote:Op donderdag 1 december 2011 20:05 schreef WhatsTheSecret het volgende:
Wat is dit? Bijna elke Europa League wedstrijd zijn mijn jeugd internationals weg? 5 of 6 basisspelers dus!
Echt ergerlijk, verlies elke keer met 1 doelpunt verschil met 1 of 2 jeugd spelers erin. Met de jeugd internationals erbij zou ik een goede kans maken.
Ja, ik zit nu met Feyenoord. Drage, Clasie, Cabral, Nelom en Indi zijn dan weg. En als ik pech heb ook nog mijn Zuid-Afrikaantjes Mokotjo, Xulu en Erasmus.quote:Op donderdag 1 december 2011 22:58 schreef Wolve000 het volgende:
[..]
Dat ken ik wel ja. Lagere divisies, dus relatief veel jeugd, want die vragen minder geld. Heb je een talent te pakken, raak je ze kwijt op belangrijke momenten. Zowaar de halve finale gehaald van de League Challenge Cup (eennahoogste cup in Schotland), zijn er 5 basisspelers naar een jeugdinterland, en eente is geblesseerd, maar is dan normaal ook op pad.
En het ergste, ze speelden niet eens, ze waren alleen nog maar op de terugreis... Doe die wedstrijd van mij dan een dag later!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |