Het komt sowieso niet echt over alsof er bij TS gecommuniceerd wordt, het zou wel verklaren dat het zo 'plotseling' gegaan is in zijn beleving, het beest is gewoon afgepakt...quote:Op donderdag 1 december 2011 16:02 schreef Qwea het volgende:
Wel een beeeeetje jammer dat TS niet eerlijk is geweest in zijn OP. Dat veranderd niks aan de situatie of aan mijn gebroken hart, maar beetje jammer is het wel.
Ja maar Ollie is 2 ons dikker en ook forser dan Tommie , afgelopen vrijdag was Ollie 2730 gram en Tommie 2525 gram.quote:Op donderdag 1 december 2011 16:04 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Absoluut! Ik geef geen garantie over geslacht tot aan bezoek DA en garantie over karakter is er ook niet bij.![]()
Hoe is het met de mannen? Groeien ze goed?
Echt een kind van de Puma.quote:Op donderdag 1 december 2011 16:07 schreef indaha het volgende:
[..]
Ja maar Ollie is 2 ons dikker en ook forser dan Tommie , afgelopen vrijdag was Ollie 2730 gram en Tommie 2525 gram.
Tommie is ook kieskeuriger met eten, Ollie eet alles op wat hij te pakken kan krijgen, zo moeder zo zoon
Nou, dat had ik toevallig naar het asiel al gemaild vanmorgen. En ik kan eens kijken of Shirley voor mij daarin iets zou willen betekenen...quote:Op donderdag 1 december 2011 16:08 schreef miss_dynastie het volgende:
Ik zeg misschien iets stoms hoor, maar zou het hondje ook niet terecht kunnen bij Dierenthuis, mocht het bij jou niet lukken Q? Of valt dat niet op voorhand af te spreken?
Ik moet eten maken, ik heb ook geen zinquote:Op donderdag 1 december 2011 16:19 schreef Cat22 het volgende:
Ik moet dadelijk nog naar de kapper en heb geen zin.Dat komt ervan als je de afspraak aansluiten aan je werkdag plant... en vervolgens de dag vrij neemt.
Ik heb vanmiddag warm gegeten en net teveel chocolaaaaa in mijn waffel gepropt dus geen honger.quote:Op donderdag 1 december 2011 16:23 schreef Qwea het volgende:
[..]
Ik moet eten maken, ik heb ook geen zin
Ik moet maandag en ik heb er nooit zin inquote:Op donderdag 1 december 2011 16:19 schreef Cat22 het volgende:
Ik moet dadelijk nog naar de kapper en heb geen zin.Dat komt ervan als je de afspraak aansluiten aan je werkdag plant... en vervolgens de dag vrij neemt.
Oh ja, dat moet ik ook nog, ben zo duf als een konijnquote:Op donderdag 1 december 2011 16:23 schreef Qwea het volgende:
[..]
Ik moet eten maken, ik heb ook geen zin
Ik ook, kan ik een kwartier weg zijn, maar kapster en ik hebben altijd nogal wat bij te kletsen en dan ben ik een half uur verder.quote:Op donderdag 1 december 2011 16:25 schreef indaha het volgende:
[..]
Ik moet maandag en ik heb er nooit zin in, maar ik ben altijd snel klaar daar ik hoef alleen geknipt te worden
Ik moet afwassen, al fucking de hele week. De keuken is een tyfusbende, de vaatwasser is vol en schoon en moet leeg...quote:Op donderdag 1 december 2011 16:25 schreef miss_dynastie het volgende:
[..]
Oh ja, dat moet ik ook nog, ben zo duf als een konijn
Afwassen moet ik ook nog.quote:Op donderdag 1 december 2011 16:30 schreef Qwea het volgende:
[..]
Ik moet afwassen, al fucking de hele week. De keuken is een tyfusbende, de vaatwasser is vol en schoon en moet leeg...
Ik heb geen zinDe keuken zit er vandaag ook echt niet in
Oh ja, afwassen, dat moet vanavond ook nogquote:Op donderdag 1 december 2011 16:30 schreef Qwea het volgende:
[..]
Ik moet afwassen, al fucking de hele week. De keuken is een tyfusbende, de vaatwasser is vol en schoon en moet leeg...
Ik heb geen zinDe keuken zit er vandaag ook echt niet in
Mijn machine doet wel, maar inruimen en uitruimen is teveel moeitequote:Op donderdag 1 december 2011 16:40 schreef miss_dynastie het volgende:
[..]
Oh ja, afwassen, dat moet vanavond ook nog
Morgen komt de monteur het kapotte onderdeel vervangen, de printplaat is stuk en dat onderdeel had de meneer van dinsdag niet bij zich... pfffff lalalalala....
quote:Op donderdag 1 december 2011 16:36 schreef Qwea het volgende:
ja hoor, het wordt steeds gekkerIk loop naar boven om het boodschappenlijstje te maken en ik had net ff met die dikkerd lopen ouwehoeren... Dus ik kom benee... weg Baloe. Dus ik sta echt zo van
wtf? Ik loop naar de keuken, staat die homo voor zijn zak voer te kijken en te piepen
TE PIEPEN!![]()
Nou ja, ik heb hem maar wat brokken gedaanBoefje.
Dat kun je zo verkeerd opvattenquote:Op donderdag 1 december 2011 16:45 schreef Ynske het volgende:
en vooraf zal de komkommer wel naar binnen gewerkt zijn
Ja, dat is geen geheimquote:Op donderdag 1 december 2011 16:44 schreef Muis006 het volgende:
[..]je kan wel merken wie tweede in de roedel is daar.
GOORquote:Op donderdag 1 december 2011 16:51 schreef miss_dynastie het volgende:
Je hebt tegenwoordig stamppot in pot... ik wil zo graag iemand spreken die dat ooit gegeten heeft, ben zo benieuwd of het smaakt hoe het eruit ziet
quote:
morgenquote:
volgens mij kun je dan beter die unox stamppot uit het versvak pakkenquote:Op donderdag 1 december 2011 16:51 schreef miss_dynastie het volgende:
Je hebt tegenwoordig stamppot in pot... ik wil zo graag iemand spreken die dat ooit gegeten heeft, ben zo benieuwd of het smaakt hoe het eruit ziet
Broodjes knakworst hier. En wat rundvleessalade. Licht eten omdat we zo gaan sportenquote:Op donderdag 1 december 2011 16:47 schreef Qwea het volgende:
waarom eten jullie allemaal lekkers? Mo wil bonenuit pot.
![]()
![]()
En smaakt het echt naar een soort Olvarit, of is dat alleen het uiterlijk?quote:Op donderdag 1 december 2011 16:52 schreef Qwea het volgende:
[..]
GOOR
Ik dacht het laatst te eten "ff snel" want Mo had lasagne en ik had daar geen zin in. Ik heb uiteindelijk een broodje eiersalade gegetenGadverdamme.
Ik heb nog nooit Olvarit gehadquote:Op donderdag 1 december 2011 16:59 schreef miss_dynastie het volgende:
[..]
En smaakt het echt naar een soort Olvarit, of is dat alleen het uiterlijk?
ik ook, bijna.quote:Op donderdag 1 december 2011 17:21 schreef oh-oh het volgende:
Oooooh Boboti is lekker, heb ik net mn boodschappenlijst voor komende week klaar
Ik typ vaak een hele lap tekst in een PM, dan komt er effe iets tussendoor wat ik dan op een ander tabblad doe, dan heb ik op een gegeven moment zes tabjes open staan en klik ik alles behalve de laatste dicht en dan denk ik dat ik op Verzenden heb gedrukt al eerder bij die PM, maar dan istie dus pleitequote:Op donderdag 1 december 2011 16:45 schreef Qwea het volgende:
Ik baal hier zo van he. Dan ben je iets aan het doen ( ik was net een PM aan het typen) en dan bedenk je "Ooh ja! Dat zal ik ff doen/kijken/whatever. Ff dit afmaken" en dan nog geen fucking 4 sec later ben ik kwijt wat ik wil doen. Dat heb ik keivaak en is bloed irritant
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |