Oognip!quote:
Ooooohquote:Op donderdag 1 december 2011 15:18 schreef oh-oh het volgende:
Het gaat vast over die poedel
Kijk, deze krijgt Chico :
[ afbeelding ]
![]()
Ach wat lief, ik vond die met de rendieren ook heel leukquote:Op donderdag 1 december 2011 15:18 schreef oh-oh het volgende:
[ afbeelding ]
![]()
Leuk! En het rendier pak ook!quote:Op donderdag 1 december 2011 15:18 schreef oh-oh het volgende:
[ afbeelding ]
![]()
Is ie toch al, of was dat nou Sjon? Nee, Chico heeft pattasquote:Op donderdag 1 december 2011 15:23 schreef Dizzy-Miss-Lizzy het volgende:
Chico is de hipste nakie van Maastricht straks
Wat zij zegt ^^quote:Op donderdag 1 december 2011 15:32 schreef Strega het volgende:
[..]
Is ie toch al, of was dat nou Sjon? Nee, Chico heeft pattas
Ja en nee. Maar ik ben ervan overtuigd ergens, dat hij het uiteindelijk zal accepteren.quote:
Ik had het al gelezen en vind het mooi van je dat je dat wil doenquote:Op donderdag 1 december 2011 15:34 schreef Qwea het volgende:
Oude hond v. ons in asiel, evt opzoeken?
Fuck me, maar ik zit er echt serieus aan te denken. Beest maalt al de hele dag door mijn hoofd heen. En ik wil hem een goed huisje geven.
Nee, want ik las het topic vanmorgen pas en Mo is pas straks thuis. Dus ik ga het straks wel opbrengen. Maar het enige waar ik mee zit : Wat als het niet wil. Kan het beestje dan weer terug.quote:Op donderdag 1 december 2011 15:40 schreef indaha het volgende:
[..]
Ik had het al gelezen en vind het mooi van je dat je dat wil doen, maar heb je het er al met MM over gehad en idd eerst kijken hoe Baloe reageert.
Ik heb het gelezen.quote:Op donderdag 1 december 2011 15:34 schreef Qwea het volgende:
Oude hond v. ons in asiel, evt opzoeken?
Fuck me, maar ik zit er echt serieus aan te denken. Beest maalt al de hele dag door mijn hoofd heen. En ik wil hem een goed huisje geven.
Ik las het en vond het haske lief.quote:Op donderdag 1 december 2011 15:42 schreef Qwea het volgende:
[..]
Nee, want ik las het topic vanmorgen pas en Mo is pas straks thuis. Dus ik ga het straks wel opbrengen. Maar het enige waar ik mee zit : Wat als het niet wil. Kan het beestje dan weer terug.
Zo is Daartje hier ook gekomenquote:Op donderdag 1 december 2011 15:39 schreef Qwea het volgende:
[..]
Ja en nee. Maar ik ben ervan overtuigd ergens, dat hij het uiteindelijk zal accepteren.
Ja, ik heb daar ook vreselijk veel moeite meequote:Op donderdag 1 december 2011 15:45 schreef indaha het volgende:
Ja erg he voor zo'n beestje , ik heb daar echt moeite mee om zo'n verhalen te lezen.
Ja, ik ook. Ik heb er toen echt een trauma van gehad.quote:Op donderdag 1 december 2011 15:47 schreef miss_dynastie het volgende:
[..]
Zo is Daartje hier ook gekomen
[..]
Ja, ik heb daar ook vreselijk veel moeite mee
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |