Heftig.quote:Op donderdag 1 december 2011 20:23 schreef Samzz het volgende:
[..]
Nee, ik heb zijn nummer gewist, z'n mailadres e.d.. Ik kreeg vandaag mijn spullen per post afgeleverd dus het is klaar nu.
Nee.quote:Op donderdag 1 december 2011 20:29 schreef Qwea het volgende:
Kunnen jullie allemaal stoppen met Mo te zijn?Het is de bedoeling dat jullie zeggen dat Mo een lul is en dat ik gelijk heb.
![]()
Mja, ik zie het als een keuze... Of ik blijf verdrietig en vastklampen aan hem, of ik jank even goed en laat het allemaal van me afvallen.quote:
Die ga ik ook kijkenquote:Op donderdag 1 december 2011 20:28 schreef Greys het volgende:
Zo maar eens een chickflick kijken.
Penelope begint zo: http://www.imdb.com/title/tt0472160/
Ja, dat teken ik dus niet hequote:Op donderdag 1 december 2011 20:32 schreef Qwea het volgende:
ooh ja, ik ging een foto van de beer zijn penis maken
En dan vind je het gek dat je er niet aan mag. Freak!quote:Op donderdag 1 december 2011 20:32 schreef Qwea het volgende:
ooh ja, ik ging een foto van de beer zijn penis maken
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Daar waar dat roze lijntje loopt, daar mag ik dus NIET aankomen/smeren. Ook niet heel zachtjes.-||||-----||||- Iron and me, we're meant to be -||||-----||||-
Ik smeer hydrocortidermquote:Op donderdag 1 december 2011 20:55 schreef Cat22 het volgende:
Arme BoeBoe.![]()
Ik zou haast zeggen dat je er een katoenen lapje tussen moet leggen, dan broeit het niet zo. Maar dan moet hij ook een onderbroekje aan.![]()
Wat smeer je?
Dat zou afdoende moeten zijn voor zo'n onrustig huidje.quote:
Ja, dat zou je verwachten icm mef AB...quote:Op donderdag 1 december 2011 21:04 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Dat zou afdoende moeten zijn voor zo'n onrustig huidje.
Dat dusquote:Op donderdag 1 december 2011 20:30 schreef Samzz het volgende:
[..]
Mja, ik zie het als een keuze... Of ik blijf verdrietig en vastklampen aan hem, of ik jank even goed en laat het allemaal van me afvallen.
Dat laatste heb ik gedaan. Ik verdien ook gewoon iemand die voor mij gaat
!
quote:Op donderdag 1 december 2011 20:50 schreef Qwea het volgende:
[ afbeelding ]
als jullie in de spoilers kijken, snappen jullie waarom ik keizielig benSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Hij is idd keizielig arme BaloeSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Daar waar dat roze lijntje loopt, daar mag ik dus NIET aankomen/smeren. Ook niet heel zachtjes., ik hoop dat hij gauw beter is.
Leer van gisteren, droom van morgen, leef vandaag
Heb jij ook dat je de hoofdrolspeler eigenlijk best lelijk vindt, maar ergens ook woest aantrekkelijk?quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |