quote:Op donderdag 1 december 2011 16:14 schreef telefoonmaatschappij het volgende:
[..]
Kom ook, dan laat ik je mijn vuist voelen.Jouw vuistje past waarschijnlijk makkelijk in mijn hand, dus prima hoorSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
..non est vivere sed valere vita est ..
Ik ben soms wel iets te fel, maar echt van me afbijten kan ik niet altijd even goed.quote:Op donderdag 1 december 2011 16:14 schreef shifto het volgende:
[..]
Wij beschermen ze toch wel, alleen denk ik dat TM misschien meer bescherming nodig heeftMR kan wel van zich afbijten
Ja net zoals jouw buik die bijna op elke foto onder je shirt uitkomtquote:Op donderdag 1 december 2011 16:16 schreef Augustus_Thijs het volgende:
[..]
Jouw vuistje past waarschijnlijk makkelijk in mijn hand, dus prima hoor
om kwart voor 5 ben ik net op t station vanaf school, hoef ik niet een half uur te reizen eerst om bij die meet te komen.quote:Op donderdag 1 december 2011 16:15 schreef shifto het volgende:
We gaan ook echt niet zo vroeg omdat TM anders niet op tijd in bed ligt hoor
Sowieso, in de namiddag daar gaan bierenquote:Op donderdag 1 december 2011 16:14 schreef Muisraket het volgende:
[..]
Nope, ik kom alleen als de tijd verschoven wordt en er meer mensen komen. Vind jou wel lief hoor shifto (zal je maar een keer bij je echte usernaam noemen hoor) en ik ken TFM nog niet zo goed, maar ik denk dat het voor zowel TFM als voor mij niet zo leuk is om daar (bijna) alleen te zitten.
Zullen we lief tegen elkaar blijven?quote:Op donderdag 1 december 2011 16:16 schreef telefoonmaatschappij het volgende:
[..]
Ja net zoals jouw buik die bijna op elke foto onder je shirt uitkomt
Tegen jouw blijf ik altijd lief hoorquote:Op donderdag 1 december 2011 16:17 schreef Muisraket het volgende:
[..]
Zullen we lief tegen elkaar blijven?
Say whut?quote:Op donderdag 1 december 2011 16:16 schreef telefoonmaatschappij het volgende:
[..]
Ja net zoals jouw buik die bijna op elke foto onder je shirt uitkomt
Prima hoorquote:Op donderdag 1 december 2011 16:17 schreef Muisraket het volgende:
[..]
Zullen we lief tegen elkaar blijven?
Ik heb het gemerkt!quote:Op donderdag 1 december 2011 16:18 schreef telefoonmaatschappij het volgende:
[..]
Tegen jouw blijf ik altijd lief hoor
Tegen heel veel mensen overigens
Niet allemaal
quote:Op donderdag 1 december 2011 16:14 schreef telefoonmaatschappij het volgende:
[..]
Kom ook, dan laat ik je mijn vuist voelen.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.quote:Op donderdag 1 december 2011 16:00 schreef telefoonmaatschappij het volgende:
[..]
De tering hey ooit gehoord van fucking translate.google.nl?
Jezus christus en nog gelijk moeten hebben ook he wiejoIk weet niet wat ik in jouw plaats zou doen, of wat je zegt als iemand weg wil gaan. Ik heb geen mening over motorcross, hollywood, poloshirts of hoe de winkel loopt, ik zeg: 'hé, ik wil alleen maar zwemmen'. - Spinvis
Ik ook niet, maar volgens mij is TFM een beetje aan het overreacten nu en dat is gewoon nergens voor nodig.quote:Op donderdag 1 december 2011 16:18 schreef Augustus_Thijs het volgende:
[..]
Say whut?
[..]
Prima hoor![]()
Zo letterlijk vat ik het ook niet op. In dit topic moet je toch alles met een korreltje zout nemen
*Mompelt iets met scheepslading*quote:Op donderdag 1 december 2011 16:20 schreef telefoonmaatschappij het volgende:
[..]
Korreltje zout nemen
quote:Op donderdag 1 december 2011 16:20 schreef Muisraket het volgende:
[..]
*Mompelt iets met scheepslading*
Lijkt me nodig.quote:Op donderdag 1 december 2011 16:20 schreef Muisraket het volgende:
[..]
*Mompelt iets met scheepslading*
Zou misschien wel helpen jaquote:Op donderdag 1 december 2011 16:21 schreef Augustus_Thijs het volgende:
[..]
Lijkt me nodig.
Doe ik dat ook meteen, misschien is dat goed voor mn buik en shirt
Bedankt voor de tip, met mijn overgewicht heb ik dat wel nodigquote:Op donderdag 1 december 2011 16:21 schreef telefoonmaatschappij het volgende:
[..]
Zou misschien wel helpen ja
Overgewicht is niet het probleem, het zit hem vooral in de buikquote:Op donderdag 1 december 2011 16:22 schreef Augustus_Thijs het volgende:
[..]
Bedankt voor de tip, met mijn overgewicht heb ik dat wel nodig
Of in de lengte van zijn shirt.quote:Op donderdag 1 december 2011 16:22 schreef telefoonmaatschappij het volgende:
[..]
Overgewicht is niet het probleem, het zit hem vooral in de buik
Hij is al gebroken tochquote:
quote:
quote:Op donderdag 1 december 2011 16:22 schreef Augustus_Thijs het volgende:
[..]
Bedankt voor de tip, met mijn overgewicht heb ik dat wel nodig
Ik heb hem in het wild gezien en hij is geen hangbuikzwijn hoor.quote:Op donderdag 1 december 2011 16:22 schreef telefoonmaatschappij het volgende:
[..]
Overgewicht is niet het probleem, het zit hem vooral in de buik
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |