Had hij verteld op de meet? Zoveel gedronken joh?quote:Op donderdag 1 december 2011 17:07 schreef BarrieButsers het volgende:
[..]
Ja oke en shifto dan. Zou dat ook met zijn eigen te maken hebben?
Niet meegekregenquote:Op donderdag 1 december 2011 17:08 schreef Muisraket het volgende:
[..]
Had hij verteld op de meet? Zoveel gedronken joh?
Iets met de shift en de O-toets geloof ik... Toch shifto?quote:Op donderdag 1 december 2011 17:09 schreef BarrieButsers het volgende:
[..]
Niet meegekregenOf vergeten
Ik zie niks gebeurenquote:Op donderdag 1 december 2011 17:10 schreef Muisraket het volgende:
[..]
Iets met de shift en de O-toets geloof ik... Toch shifto?
Dit, random handen op toetsenbord slaan voor nickname, we hadden de shift en O te pakkenquote:Op donderdag 1 december 2011 17:10 schreef Muisraket het volgende:
[..]
Iets met de shift en de O-toets geloof ik... Toch shifto?
Tofquote:Op donderdag 1 december 2011 17:11 schreef shifto het volgende:
[..]
Dit, random handen op toetsenbord slaan voor nickname, we hadden de shift en O te pakken
Ja tuurlijk even uittesten.quote:
Classic, maar is het de scooter variant of die van bodylotion?quote:Op donderdag 1 december 2011 17:10 schreef BarrieButsers het volgende:
yeeeeyaaa i feel hardcore
yeeeeyaaaa always hardcore
wat doet dit nummer op de radio?
quote:
Hoop ik ookquote:Op donderdag 1 december 2011 17:15 schreef shifto het volgende:
[..]
Hier gaan mensen intrappen denk ik
Grapjas.quote:Op donderdag 1 december 2011 17:09 schreef BarrieButsers het volgende:
[..]
Niet meegekregenOf vergeten
da's makkelijk.quote:
quote:Op donderdag 1 december 2011 17:15 schreef shifto het volgende:
[..]
Hier gaan mensen intrappen denk ik
Wow idd.quote:
Bij mij is dat met ctrlquote:Op donderdag 1 december 2011 17:16 schreef Muisraket het volgende:
Bij mij opent hij dan zo'n scherm in mijn browser dat je krijgt als je bijv. een afbeelding wil uploaden. (O van open). Maar dan zal ik wel een andere browser hebben dan jullie, ik heb Chrome.
quote:
Na 4 bier?quote:Op donderdag 1 december 2011 17:16 schreef Kutstudent het volgende:
[..]
Grapjas.Gewoon teveel gezopen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |