did that really take u that long?quote:Op donderdag 1 december 2011 16:54 schreef telefoonmaatschappij het volgende:
Oh ja ik snap het wel, ik ben een vechtersbaasje omdat hij vind dat ik mezelf niet kan verdedigen.
Ok
Het is nog steeds jouw mening en geen feit dus zo raar is dat niet als ik een andere mening hebquote:Op donderdag 1 december 2011 16:57 schreef Augustus_Thijs het volgende:
[..]
did that really take u that long?
quote:Op donderdag 1 december 2011 16:52 schreef telefoonmaatschappij het volgende:
[..]
Hihi,
Maar ik geef het op, ik zal het wel weer niet snappen omdat AT hoog opgeleid is
Hahaquote:
Ken je een Pascal?quote:
Niet hopen.quote:Op donderdag 1 december 2011 17:02 schreef telefoonmaatschappij het volgende:
[..]
Hahaha![]()
Ik wil graag 5 barrie's
Ik denk dat ik voor het hele/het overgrote deel van het topic spreek als ik zeg dat jij 300 Pascal's waard bent.quote:Op donderdag 1 december 2011 17:04 schreef BarrieButsers het volgende:
[..]
Nee, maar dat maakt het niet minder erg
Rare gedachtengang en ik dacht aan Spinvis (artiest). Voor de rest weet ik het niet meer.quote:Op donderdag 1 december 2011 17:05 schreef BarrieButsers het volgende:
Hoe zijn jullie eigenlijk op jullie gebruikersnamen gekomen?
Je weet zelfquote:Op donderdag 1 december 2011 17:05 schreef BarrieButsers het volgende:
quote:Op donderdag 1 december 2011 17:05 schreef Muisraket het volgende:
[..]
Ik denk dat ik voor het hele/het overgrote deel van het topic spreek als ik zeg dat jij 300 Pascal's waard bent.
Wat denk je zelf?quote:Op donderdag 1 december 2011 17:05 schreef BarrieButsers het volgende:
Haha logischquote:Op donderdag 1 december 2011 17:05 schreef Muisraket het volgende:
[..]
Rare gedachtengang en ik dacht aan Spinvis (artiest). Voor de rest weet ik het niet meer.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |