SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Alle officiële trailersSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Officiële gameplaySPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Hearing voices from afar, Join the madness when the curtain falls.
We are the ones, To ignite the darkened skies.![]()
Vanochtend eindelijk mn pre-order (PC) binnen, kijken of de game mij net zo kan vermaken als de vorige gamesOp donderdag 21 mei 2015 19:22 schreef Vasion het volgende:
Vanaf nu ben jij mijn favoriete user.
Op zondag 7 december 2014 22:59 schreef GGMM het volgende:
Vanaf nu ben jij mijn favoriete user.![]()
Voor het verhaal spelen is ongelijk aan de sfeer van het spelen van alle 3 hequote:Op donderdag 1 december 2011 11:22 schreef Bart het volgende:
[..]
Als je een spel voor het verhaal speelt, waarom zou je dan niet vooraan beginnen? De eerste delen zijn nu ook nog eens lekker goedkoop.
Als een samenvatting afdoende blijkt, waarom zou ik dan gek zijn om ze alle 3 te spelenBegrijp me niet verkeerd, ik hou er wel van om spellen die er toe doen te spelen, maar ik heb hier al 10 spellen liggen die ik ook nog moet spelen, van Batman tot Battlefield. daarnaast een drukke baan en ook al is het winter, mijn sociale leven buitenshuis is bovenmodaal (en niet qua FOK!-norm).
![]()
Het is zonde om de eerste spellen niet te spelen. Ik was echt mindblown op sommige punten, en dat heb je niet als je even snel een samenvatting kijkt/leest.quote:Op donderdag 1 december 2011 12:09 schreef Verwerker het volgende:
[..]
Voor het verhaal spelen is ongelijk aan de sfeer van het spelen van alle 3 he
Als een samenvatting afdoende blijkt, waarom zou ik dan gek zijn om ze alle 3 te spelenBegrijp me niet verkeerd, ik hou er wel van om spellen die er toe doen te spelen, maar ik heb hier al 10 spellen liggen die ik ook nog moet spelen, van Batman tot Battlefield. daarnaast een drukke baan en ook al is het winter, mijn sociale leven buitenshuis is bovenmodaal (en niet qua FOK!-norm).
![]()
Zit ik in die hagia sofia 'tombe' te chillen voor zo'n 1337 armor setje, blijkt die hele dungeon kapot irritant te zijn omdat Ezio de helft van de tijd scheel springt.No resentment ever evened out a weaker hand![]()
Geen last van gehad, gewoon full sync gehaald in een keerquote:Op donderdag 1 december 2011 17:25 schreef Silv het volgende:
Zit ik in die hagia sofia 'tombe' te chillen voor zo'n 1337 armor setje, blijkt die hele dungeon kapot irritant te zijn omdat Ezio de helft van de tijd scheel springt.Al was het idd niet ideaal
Ok stelletje hokboeren![]()
Dat je die assassin's den moet "tower defenden" tegen die templars wordt wel erg snel oud
Conscience do cost.![]()
Ik heb dit maar 1 keer moeten doen, in het begin een keer en daarna niet meer. Je moet zorgen dat je er een ass inzet om je gebouw te verdedigen en dan heb je dat geneuzel niet. Ze moeten wel lvl 10 zijn...quote:Op vrijdag 2 december 2011 12:04 schreef ems. het volgende:
Dat je die assassin's den moet "tower defenden" tegen die templars wordt wel erg snel oud![]()
Level 15.quote:Op vrijdag 2 december 2011 16:18 schreef afterburner het volgende:
[..]
Ik heb dit maar 1 keer moeten doen, in het begin een keer en daarna niet meer. Je moet zorgen dat je er een ass inzet om je gebouw te verdedigen en dan heb je dat geneuzel niet. Ze moeten wel lvl 10 zijn...I have the cape. I make the fucking Whoosh noise.
Op donderdag 12 juli 2012 19:56 schreef Lithia het volgende:
Ik durf hier niets over te zeggen. Bart is koning hier.![]()
Level 10.quote:Hearing voices from afar, Join the madness when the curtain falls.
We are the ones, To ignite the darkened skies.![]()
Dit.quote:
Vind het ook niet veel aan. Maar ik wil die trophy nog hebben van geen damage zonder kanon te gebruiken.![]()
Vanaf level 15 zijn je Dens volgens mij pas gelockt voor aanvallen van de tempeliers hoor.quote:I have the cape. I make the fucking Whoosh noise.
Dit ja. Vanaf level 10 kun je ze toewijzen aan een den. Vanaf level 15 kun je hun 2e missie doen, en zijn ze master van de den, waardoor de templars niet meer kunnen aanvallen.quote:Op vrijdag 2 december 2011 16:26 schreef Bart het volgende:
[..]
Vanaf level 15 zijn je Dens volgens mij pas gelockt voor aanvallen van de tempeliers hoor.
Ik heb uiteindelijk 3 keer een den moeten verdedigen, ook voor de assassins challenge.Ok stelletje hokboeren![]()
Een van de beste cutscenes aan het eind van een game ooit, wat een voice acting en muziek ook
Op elke fokker past een bril.![]()
Goed dat je het zegt. Die challenges laten me compleet koud en eerlijkgezegd vind ik de tower defense niet zo goed tot z'n recht komen in deze game. Wat mij betreft hadden ze het mogen weglaten.quote:Op vrijdag 2 december 2011 16:18 schreef afterburner het volgende:
[..]
Ik heb dit maar 1 keer moeten doen, in het begin een keer en daarna niet meer. Je moet zorgen dat je er een ass inzet om je gebouw te verdedigen en dan heb je dat geneuzel niet. Ze moeten wel lvl 10 zijn...Conscience do cost.![]()
Dit is deel 4.quote:Op maandag 5 december 2011 19:43 schreef iScrim het volgende:
Wat een kuteinde...
Ik kan nu al niet meer wachten voor het 3e deel. :l-|||---ლ(╹◡╹ლ)---|||-![]()
nee, dit is deel 2 , laatste hoofdstuk 3quote:
volgende is dus deel 3, nieuw verhaal met nieuw hoofdpersonage
Ik vispas als ik de vispas heb![]()
Ik vond m een stuk minder dan de vorige. Minder verhaal mindere missies etc. Alleen dat einde was wel leuk, en de missies met Altaïr.mijn klomp is gebroken.
JAALLAAALLAAA Ajax!![]()
Ik vind hem "wel leuk". Ik vind het eigenlijk gewoon brotherhood deel 1.5. Ik weet niet of ik hem helemaal uit ga spelen, eigenlijk denk ik van niet. Ik speel het spel elke keer een kwartiertje en dan merk ik dat ik toch liever mijn kostbare gametijd in andere games stop.
Het voelt allemaal een beetje aan als brotherhood DLC. Behalve de mooie nieuwe stad (die ik trouwens ook minder mooi dan Rome vindt) is het eigenlijk gewoon niet meer dan een expansion.
[ Bericht 0% gewijzigd door ems. op 06-12-2011 12:22:39 ]Conscience do cost.![]()
Nee, deel 2,2. AC3 komt over een tijdje uit.quote:I have the cape. I make the fucking Whoosh noise.
Als je ze toewijst aan een den zijn ze dan nog steeds oproepbaar?quote:Op vrijdag 2 december 2011 16:26 schreef Bart het volgende:
[..]
Vanaf level 15 zijn je Dens volgens mij pas gelockt voor aanvallen van de tempeliers hoor.![]()
Ja, je kan er nog alles mee doen, naar buitenland sturen, en ook in de map gewoon op vijanden afsturen.quote:Op donderdag 8 december 2011 10:08 schreef RichardHammond het volgende:
[..]
Als je ze toewijst aan een den zijn ze dan nog steeds oproepbaar?I have the cape. I make the fucking Whoosh noise.
Ik vind het jammer dat er zoveel trophy's zijn voor de MP. Ik heb nu alle trophy's voor de SP gehaald maar zit pas op 65%. Multiplayer trekt me niet echt en om dan door te gaan tot lvl 20 zie ik niet echt zitten![]()
![]()
Uitgespeeld. Maar als ik zo lees (vooral IMDB) vond iedereen het gedeelte van Desmonds Journey erg debiel.
Ben ik de enige die het leuke achtergrond informatie vind? Het is leuker om te doen dan overal 100% sync voor te halenDat boeit me dan echt totaal niet.
Nobody knows what's going to happen. And then we film it. That's the whole concept.![]()
Ben ik met je eens.quote:Op maandag 12 december 2011 00:44 schreef Trommeldaris het volgende:
Uitgespeeld. Maar als ik zo lees (vooral IMDB) vond iedereen het gedeelte van Desmonds Journey erg debiel.
Ben ik de enige die het leuke achtergrond informatie vind? Het is leuker om te doen dan overal 100% sync voor te halenDat boeit me dan echt totaal niet.
![]()
![]()
Uitgespeeld, maar ik snap mijn grootste vraag die ik had eigenlijk nog steeds niet.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
- vraag het maar in de winkel -
[ Bericht 67% gewijzigd door Bart op 28-12-2011 09:07:47 ]just the 2 of us![]()
Ik vond dit deel eigenlijk een beetje tegenvallen... gisteren het verhaal uitgespeeld. Einde viel tegen. Desmond's Journey is echt te saai voor woorden. Den defence is ook niet echt een boeiende toevoeging en volgens mij heb ik het hele spel maar 5 bommen gebruikt. Hadden ze wat mij betreft ook wel weg kunnen laten.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Just a fool will play tricks on Angus McSix![]()
Dan heb je dus geen100% sync gehaaldquote:Op woensdag 28 december 2011 08:50 schreef L3viathan het volgende:
Den defence is ook niet echt een boeiende toevoeging en volgens mij heb ik het hele spel maar 5 bommen gebruikt. Hadden ze wat mij betreft ook wel weg kunnen laten..
![]()
Kloptquote:Op woensdag 28 december 2011 08:53 schreef Devv het volgende:
[..]
Dan heb je dus geen100% sync gehaald.
Maar ik vind het niet boeiend genoeg om daar nog verder voor te spelenJust a fool will play tricks on Angus McSix![]()
Niemand hier die zich met de multiplayer bezig houdt? Ik vind hem wel amusant, maar ik kan alleen in Deathmatch nog enigszins mee komen. Al die andere game modes word ik aan alle kanten afgemaakt.sinterklaaskapoentje
![]()
Wie komt er alle jaren...![]()
Wat is dit voor fucking naai-actie. Neem ik xbox live, mag ik nog extra gaan betalen om dit online te kunnen spelen?? Ik voel me genaaid, ik betaal veel geld hiervoor, nu mag ik nog meer gaan dokken voo een of ander uplay account ofzo. FLIKKER OP MAN.:')sinterklaaskapoentje
![]()
Alweer niet...quote:Op zondag 1 januari 2012 21:10 schreef Devv het volgende:
En uitgespeeld. Het was helaas niet het epische einde zoals ik gehoopt had.
Ik ga nu beginnen, hoewel zwaar chagrijnig van die shit actie:')![]()
Extra betalen om het online te spelenquote:Op vrijdag 27 januari 2012 14:10 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
Wat is dit voor fucking naai-actie. Neem ik xbox live, mag ik nog extra gaan betalen om dit online te kunnen spelen?? Ik voel me genaaid, ik betaal veel geld hiervoor, nu mag ik nog meer gaan dokken voo een of ander uplay account ofzo. FLIKKER OP MAN.
Betalen voor een uplay account
Hearing voices from afar, Join the madness when the curtain falls.
We are the ones, To ignite the darkened skies.sinterklaaskapoentje
![]()
Blijkbaar... ik heb nu de 3 dagen 'free trail'quote:Op vrijdag 27 januari 2012 14:27 schreef pl4kkie het volgende:
[..]
Extra betalen om het online te spelen
Betalen voor een uplay account
:')![]()
Kijk eens goed in je doosje... Daar zit een code in hiervoor. Kost je helemaal niks.quote:Op vrijdag 27 januari 2012 14:10 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
Wat is dit voor fucking naai-actie. Neem ik xbox live, mag ik nog extra gaan betalen om dit online te kunnen spelen?? Ik voel me genaaid, ik betaal veel geld hiervoor, nu mag ik nog meer gaan dokken voo een of ander uplay account ofzo. FLIKKER OP MAN.![]()
EPIC FAILquote:Op vrijdag 27 januari 2012 15:15 schreef Chevalric het volgende:
[..]
Kijk eens goed in je doosje... Daar zit een code in hiervoor. Kost je helemaal niks.
AKA Fartgrenades McFartssinterklaaskapoentje
![]()
Wel, heb hem 2e handsquote:Op vrijdag 27 januari 2012 15:15 schreef Chevalric het volgende:
[..]
Kijk eens goed in je doosje... Daar zit een code in hiervoor. Kost je helemaal niks.
:')sinterklaaskapoentje
![]()
Ik ga voor de playstation 4quote:Op zaterdag 28 januari 2012 10:27 schreef Chevalric het volgende:
Tja, dan ben je genaaid
Ubisoft's trucje om tweedehands verkopen tegen te gaan werkt dus
![]()
Oh...
Online nu dus... waarom heb ik geen radar?? Ik zit nu doelloos rond te lopen...Kan ik die radar niet inschakelen of wat?
Klopt, op de PS3 flikt Ubisoft het daar ook.quote:Op zaterdag 28 januari 2012 14:37 schreef Chevalric het volgende:
Daar flikt Ubisoft hetzelfde, volgens mijAl mot ik kruupe op blote voeten gaan, ik wil nog een keer de Sint Stevens heuren slaan!
Forza Eniesee!sinterklaaskapoentje
![]()
Ja hoe kan ik online nou weten waar mijn vijand zit
Je speelt Deathmatch? Dan krijg je inderdaad geen radar. Je ziet rechtsboven een rand om het plaatje van je target. Die wordt wit als je target in je line of sight is. Als je heel dichtbij bent, dan wordt ook de achtergrond lichter.
Daarnaast zijn bij Deathmatch alle speler skins uniek (er zijn geen NPCs met die skin); m.a.w. je moet leren welke skin bij welk portret hoort, dan weet je ook gelijk of je je target te pakken hebt. Succes!![]()
sinterklaaskapoentje
![]()
Tja dat heb ik duidelijk nog niet doorquote:Op zaterdag 28 januari 2012 19:44 schreef Chevalric het volgende:
Je speelt Deathmatch? Dan krijg je inderdaad geen radar. Je ziet rechtsboven een rand om het plaatje van je target. Die wordt wit als je target in je line of sight is. Als je heel dichtbij bent, dan wordt ook de achtergrond lichter.
Daarnaast zijn bij Deathmatch alle speler skins uniek (er zijn geen NPCs met die skin); m.a.w. je moet leren welke skin bij welk portret hoort, dan weet je ook gelijk of je je target te pakken hebt. Succes!
Maar irritant dat die originele radar weg is. Die mode dat je zelf je vijand mag uitkiezen is wel tof verder.
![]()
In wanted mode is wel met radar, gok ik, maar er is geen optie om de spelmodus te doen die je wilik zit nu telkens te joinen en rejoinen in de hoop een wanted spel te krijgen.
Treasure hunt is ook wel vet trouwens, capture the flag maar dan stealth
Is matchmaking een beetje verbeterd? Heb te vaak het berichtje "session is unreachable" gehad in Brotherhood als je probeerde je vrienden te joinen.PSN: ardpsiko![]()
Van alle grote AC-spellen (AC, AC2, ACB en ACR) was dit echt de slechtste. Ik had een keer het spel gespeeld zodat ik alles 100% zou krijgen ... de enige reden dat ik over 24 uur heen zat, was omdat dat geld zo verdomd sloom en weinig is en alles is graftyfusduur (boeken(!)/wapens/kleding/monumenten).
Multiplayer vind ik ook geen bal aan, snap sowieso niet waarom ook dit deel (of ACB) mp nodig had. Als het nou leuk of goed gedaan was, dan zou ik het nog snappen.
Moira. is tof. :7![]()
Ik vermaak mij anders prima met de multiplayer. Tenminste geen run 'n gun gameplay (afgezien van Deathmatch misschien). En het geeft een redelijke uitdaging vergeleken met de lage moeilijkheidsgraad van de singleplayer. tenminste, als je een paar goede tegenstanders hebt die ook ervaring hebben van Brotherhood multiplayer. Veel nieuwe spelers zijn te makkelijk op te sporen.Aan de andere kant, het veld in Deathmatch is zo klein dat je radar vrijwel constant volledig blauw zou zijn. Je doelwit vinden is hierdoor vaak niet zo moeilijk. Tegenstanders zijn vaak ook niet zo discreet als in bv. Wanted, vanwege de unieke skins.quote:Op zaterdag 28 januari 2012 20:56 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
[..]
Tja dat heb ik duidelijk nog niet door
Maar irritant dat die originele radar weg is. Die mode dat je zelf je vijand mag uitkiezen is wel tof verder.
PSN: ardpsiko![]()
Assassin's Creed III is aangekondigd en verschijnt op 30 oktober!You Don't Stop Playing Because You Get Old. But You Could Get Old If You Stop Playing.![]()
Kan je er wat meer over vertellen? Bronnen?quote:Op woensdag 15 februari 2012 19:06 schreef CoExist het volgende:
Assassin's Creed III is aangekondigd en verschijnt op 30 oktober!![]()
Assassin's Creed III komt 30 oktoberquote:Op woensdag 15 februari 2012 19:12 schreef RichardHammond het volgende:
[..]
Kan je er wat meer over vertellen? Bronnen?
http://www.gamer.nl/nieuw(...)i-komt-op-30-oktoberYou Don't Stop Playing Because You Get Old. But You Could Get Old If You Stop Playing.![]()
Amerikaanse onafhankelijkheids oorlog/revolutie. Wat een setting! Op de officiële Facebook pagina ( ja ik weet) van Assassin's Creed is trouwens de cover art al te bewonderen!
Heb erg veel zin in deze release!You Don't Stop Playing Because You Get Old. But You Could Get Old If You Stop Playing.![]()
Thnx ouwe! Had 'm over 't hoofd gezien. Komt omdat ik op m'n iPod aan het Fok!ken was.quote:Op donderdag 1 maart 2012 21:14 schreef ardi het volgende:
Hier gezamenlijk verder dan maar?![]()
Assassin's Creed IIIYou Don't Stop Playing Because You Get Old. But You Could Get Old If You Stop Playing.![]()
Is er al een apart topic voor dat nieuwe deel?
De oude oude layout was veel beter!!
vosss is de naam,
met dubbel s welteverstaan.
Forum Opties Forumhop: Hop naar: