SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Just a fool will play tricks on Angus McSix
Dan heb je dus geen100% sync gehaaldquote:Op woensdag 28 december 2011 08:50 schreef L3viathan het volgende:
Den defence is ook niet echt een boeiende toevoeging en volgens mij heb ik het hele spel maar 5 bommen gebruikt. Hadden ze wat mij betreft ook wel weg kunnen laten.
Kloptquote:Op woensdag 28 december 2011 08:53 schreef Devv het volgende:
[..]
Dan heb je dus geen100% sync gehaald.
Alweer niet...quote:Op zondag 1 januari 2012 21:10 schreef Devv het volgende:
En uitgespeeld. Het was helaas niet het epische einde zoals ik gehoopt had.
Extra betalen om het online te spelenquote:Op vrijdag 27 januari 2012 14:10 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
Wat is dit voor fucking naai-actie. Neem ik xbox live, mag ik nog extra gaan betalen om dit online te kunnen spelen?? Ik voel me genaaid, ik betaal veel geld hiervoor, nu mag ik nog meer gaan dokken voo een of ander uplay account ofzo. FLIKKER OP MAN.
Blijkbaar... ik heb nu de 3 dagen 'free trail'quote:Op vrijdag 27 januari 2012 14:27 schreef pl4kkie het volgende:
[..]
Extra betalen om het online te spelen
Betalen voor een uplay account
Kijk eens goed in je doosje... Daar zit een code in hiervoor. Kost je helemaal niks.quote:Op vrijdag 27 januari 2012 14:10 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
Wat is dit voor fucking naai-actie. Neem ik xbox live, mag ik nog extra gaan betalen om dit online te kunnen spelen?? Ik voel me genaaid, ik betaal veel geld hiervoor, nu mag ik nog meer gaan dokken voo een of ander uplay account ofzo. FLIKKER OP MAN.
EPIC FAILquote:Op vrijdag 27 januari 2012 15:15 schreef Chevalric het volgende:
[..]
Kijk eens goed in je doosje... Daar zit een code in hiervoor. Kost je helemaal niks.
Wel, heb hem 2e handsquote:Op vrijdag 27 januari 2012 15:15 schreef Chevalric het volgende:
[..]
Kijk eens goed in je doosje... Daar zit een code in hiervoor. Kost je helemaal niks.
Ik ga voor de playstation 4quote:Op zaterdag 28 januari 2012 10:27 schreef Chevalric het volgende:
Tja, dan ben je genaaid
Ubisoft's trucje om tweedehands verkopen tegen te gaan werkt dus
Klopt, op de PS3 flikt Ubisoft het daar ook.quote:Op zaterdag 28 januari 2012 14:37 schreef Chevalric het volgende:
Daar flikt Ubisoft hetzelfde, volgens mij
Tja dat heb ik duidelijk nog niet doorquote:Op zaterdag 28 januari 2012 19:44 schreef Chevalric het volgende:
Je speelt Deathmatch? Dan krijg je inderdaad geen radar. Je ziet rechtsboven een rand om het plaatje van je target. Die wordt wit als je target in je line of sight is. Als je heel dichtbij bent, dan wordt ook de achtergrond lichter.
Daarnaast zijn bij Deathmatch alle speler skins uniek (er zijn geen NPCs met die skin); m.a.w. je moet leren welke skin bij welk portret hoort, dan weet je ook gelijk of je je target te pakken hebt. Succes!
Aan de andere kant, het veld in Deathmatch is zo klein dat je radar vrijwel constant volledig blauw zou zijn. Je doelwit vinden is hierdoor vaak niet zo moeilijk. Tegenstanders zijn vaak ook niet zo discreet als in bv. Wanted, vanwege de unieke skins.quote:Op zaterdag 28 januari 2012 20:56 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
[..]
Tja dat heb ik duidelijk nog niet door
Maar irritant dat die originele radar weg is. Die mode dat je zelf je vijand mag uitkiezen is wel tof verder.
Kan je er wat meer over vertellen? Bronnen?quote:Op woensdag 15 februari 2012 19:06 schreef CoExist het volgende:
Assassin's Creed III is aangekondigd en verschijnt op 30 oktober!
Assassin's Creed III komt 30 oktoberquote:Op woensdag 15 februari 2012 19:12 schreef RichardHammond het volgende:
[..]
Kan je er wat meer over vertellen? Bronnen?
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |