Ik dacht dat de satanskerk gewoon een verkapt bordeel was. Of vergis ik me?quote:Op vrijdag 9 december 2011 19:36 schreef Atmosphere82 het volgende:
The Amsterdam Dungeon, ik vond het daar echt fantastisch interessant toen!
De Satanskerk was gestoord, ik heb eens de buitenkant daarvan gezien.
Per ongeluk 'ontdekt' daar in het centrum van Amsterdam zal ik maar zeggen...
Maar goed, daar sporen ze dus niet volgens mij en we mochten ook niet naar binnen.
Geen wonder dat ie ineens weg moestquote:Op vrijdag 9 december 2011 20:13 schreef Enneacanthus_Obesus het volgende:
[..]
Ik dacht dat de satanskerk gewoon een verkapt bordeel was. Of vergis ik me?
Je vrouwtje viert feest en heeft straks zelfs wallenquote:Op vrijdag 9 december 2011 20:41 schreef Bastard het volgende:
Op dit moment zit mn vrouw feest te vieren op de wallen.. ja echt waar
Dat denk ik wel jaquote:Op vrijdag 9 december 2011 21:02 schreef De_Kardinaal het volgende:
[..]
Je vrouwtje viert feest en heeft straks zelfs wallen
Is ze goed met bananen?quote:
Ik las daar iets over een bananenbar en een Satanskerk dat eigenlijk een bordeel is. Het bruist als een SOA dat Amsterdom.quote:
Hm ja, wel min of meer geloof ik. Ik zag er eens een documentaire overquote:Op vrijdag 9 december 2011 20:13 schreef Enneacanthus_Obesus het volgende:
[..]
Ik dacht dat de satanskerk gewoon een verkapt bordeel was. Of vergis ik me?
Naar de badminton ja!quote:Op vrijdag 9 december 2011 20:13 schreef De_Kardinaal het volgende:
[..]
Geen wonder dat ie ineens weg moest
Goede bol heb jijquote:Op dinsdag 13 december 2011 17:19 schreef De_Kardinaal het volgende:
Ik zie in mijn glazen bol dat het niet zo'n succes gaat worden en dat jij minder moet drinken wil je er nog iets van herinneren!
Ik heb een digitale bol, analoog was het signaal soms zwak.quote:Op dinsdag 13 december 2011 17:24 schreef MissVanity het volgende:
[..]
Goede bol heb jijMaar ik drink nooit teveel hoor
Ok, misschien soms
Ach de vorige keer zag je de glaasjes draaien..quote:Op dinsdag 13 december 2011 17:24 schreef MissVanity het volgende:
[..]
Goede bol heb jijMaar ik drink nooit teveel hoor
Ok, misschien soms
De volgende keer ziet ze de hele kamer tollen.quote:Op dinsdag 13 december 2011 17:53 schreef Enneacanthus_Obesus het volgende:
[..]
Ach de vorige keer zag je de glaasjes draaien..
Nee! Dat is echt naarquote:Op dinsdag 13 december 2011 17:53 schreef De_Kardinaal het volgende:
[..]
De volgende keer ziet ze de hele kamer tollen.
Mijn glazen bol maakt geen opnames in w.c.'s dus dat kan best.quote:Op dinsdag 13 december 2011 18:41 schreef MissVanity het volgende:
[..]
Nee! Dat is echt naarEn waarschijnlijk moet ik dan ook overgeven.
Hahaquote:Op dinsdag 13 december 2011 18:42 schreef De_Kardinaal het volgende:
[..]
Mijn glazen bol maakt geen opnames in w.c.'s dus dat kan best.
Ook maakt ie geen opnames in slaap- en badkamers.quote:
Stomme bol heb jij dan zegquote:Op dinsdag 13 december 2011 18:52 schreef De_Kardinaal het volgende:
[..]
Ook maakt ie geen opnames in slaap- en badkamers.
Die bol heeft meer respect voor privacy dan onze regering...quote:Op dinsdag 13 december 2011 18:52 schreef De_Kardinaal het volgende:
[..]
Ook maakt ie geen opnames in slaap- en badkamers.
Mijn bol zegt van niet.quote:Op dinsdag 13 december 2011 18:58 schreef MissVanity het volgende:
[..]
Stomme bol heb jij dan zeg
Maar jij komt dus?
Het is dan ook eentje van witte magie, niet van die duistere zooi.quote:Op dinsdag 13 december 2011 18:58 schreef Enneacanthus_Obesus het volgende:
[..]
Die bol heeft meer respect voor privacy dan onze regering...
Eigenlijk best geavanceerd, zo'n bol met beeld.. In kleur en ook met geluid?quote:Op dinsdag 13 december 2011 19:00 schreef De_Kardinaal het volgende:
[..]
Mijn bol zegt van niet.
[..]
Het is dan ook eentje van witte magie, niet van die duistere zooi.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |