Tuurlijk, Full HD en Dolby digital/surround. Maximaal 10x zoom.quote:Op dinsdag 13 december 2011 19:04 schreef Enneacanthus_Obesus het volgende:
[..]
Eigenlijk best geavanceerd, zo'n bol met beeld.. In kleur en ook met geluid?
Wij zitten nog met een glaasje te kloten..
Ik ook, leuk om gezichten te zien bij de usericons!quote:Op dinsdag 13 december 2011 16:32 schreef MissVanity het volgende:
Ik heb echt zin in de meetWordt vast heel gezellig!
Dat is het leukste aan meetings, vind ikquote:Op woensdag 14 december 2011 08:41 schreef Bastard het volgende:
[..]
Ik ook, leuk om gezichten te zien bij de usericons!
Dat is grappig want ik lijk wel op jouw UI !quote:Op woensdag 14 december 2011 10:38 schreef Kroketvulling het volgende:
Ik ook niet. Dat jullie het alvast weten. Kan welllicht teleurstellingen voorkomen.
Oh dus je ziet er helemaal niet uit als een rammelende wekker?quote:Op woensdag 14 december 2011 10:38 schreef Kroketvulling het volgende:
Ik ook niet. Dat jullie het alvast weten. Kan welllicht teleurstellingen voorkomen.
Oh een kinderwens is leuk!quote:Op woensdag 14 december 2011 13:51 schreef Kroketvulling het volgende:
Nee, al rammelen mijn eierstokken wel ongeveer op die manier.
Zelf zie ik eruit als een dampend grijsbruinig draderig goedje.
Ach natuurlijk! Nou ja, dan ben je wel herkenbaar iig..quote:Op woensdag 14 december 2011 14:14 schreef Kroketvulling het volgende:
Ik maakte maar een grapje hoor. Ik heb helemaal geen kinderwens.
Nee, ik ben kroketvulling.
Klinkt lekkerquote:Op woensdag 14 december 2011 13:51 schreef Kroketvulling het volgende:
Nee, al rammelen mijn eierstokken wel ongeveer op die manier.
Zelf zie ik eruit als een dampend grijsbruinig draderig goedje.
Nou ja, ik ben een vis...quote:Op woensdag 14 december 2011 14:14 schreef Kroketvulling het volgende:
Ik maakte maar een grapje hoor. Ik heb helemaal geen kinderwens.
Nee, ik ben kroketvulling.
PAS OP VOOR PHISHING!quote:Op woensdag 14 december 2011 16:13 schreef Enneacanthus_Obesus het volgende:
[..]
Nou ja, ik ben een vis...
Dat sexmuseum toch? Daarom kom ik juistquote:Op woensdag 14 december 2011 17:47 schreef Enneacanthus_Obesus het volgende:
De datum staat geloof ik vast, de plaats nog niet helemaal.. Ach, we gaan vooruit met effectief plannen.
Bij deze staat het vast.. We gaan met zijn allen naar het Seksmuseum.quote:Op woensdag 14 december 2011 17:55 schreef Bastard het volgende:
[..]
Dat sexmuseum toch? Daarom kom ik juist
En het liefst zo'n groot mogelijke groep users zien natuurlijk.
Je seksleven opzoeken in het museum?quote:Op zondag 18 december 2011 23:18 schreef vogeltjesdans het volgende:
Schopje. We gaan dit toch wel doen he?
quote:Op zondag 18 december 2011 23:39 schreef De_Kardinaal het volgende:
[..]
Je seksleven opzoeken in het museum?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |