Laat maar ik dacht ooit ergens een username in de klb sc te hebben horen vallen van jou.quote:Op donderdag 1 december 2011 18:21 schreef Allure_ het volgende:
[..]
Volgens mij zou ik driekwart wel doen, dus wie bedoel je specifiek?
Je ervaring met chicks? Crystal clear tochquote:Op donderdag 1 december 2011 18:17 schreef Allure_ het volgende:
Wat valt onder biseksueel? En wat heeft titi aan biseksuele dingen gedaan, waar ik niet van weet?
Ik kan niet zingenquote:Op donderdag 1 december 2011 18:17 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Tuurlijk! Jij begint he schat!
Wat haat jequote:
Oh, geen idee meer? Ik heb toch liefde voor iedereen.quote:Op donderdag 1 december 2011 18:22 schreef tliciouz het volgende:
[..]
Laat maar ik dacht ooit ergens een username in de klb sc te hebben horen vallen van jou.
Daarom maken we er binnenkort een besloten community van, als een stel monniken op een berg.quote:
Real life skyrim.quote:Op donderdag 1 december 2011 18:25 schreef Chocolatebear het volgende:
[..]
Daarom maken we er binnenkort een besloten community van, als een stel monniken op een berg.
Maar dan in plaats van monniken zijn we autisten.
Die niet natuurlijk, maar die andere 90%quote:Op donderdag 1 december 2011 18:24 schreef Allure_ het volgende:
Wat haat je. Sky en Chriz hoorde ook bij die clan, hoowr.
Heb jij je badge al binnen? Ik sinds vandaagquote:Op donderdag 1 december 2011 18:25 schreef Chocolatebear het volgende:
[..]
Daarom maken we er binnenkort een besloten community van, als een stel monniken op een berg.
Maar dan in plaats van monniken zijn we autisten.
De site van fok hadden ze eronder moeten zetten.quote:Op donderdag 1 december 2011 18:28 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
[..]
Die niet natuurlijk, maar die andere 90%.
[..]
Heb jij je badge al binnen? Ik sinds vandaag.
[ afbeelding ]
quote:Op donderdag 1 december 2011 19:22 schreef Chocolatebear het volgende:
Ik ging net een vliegtuig op van een Israëlische maatschappij, ik mocht niet aan boord als ik niet mijn Arabische sjaal af zou doen omdat anders de passagiers aan boord angstig zouden worden.
En gevloerd worden door gekke Krav Maga shit? No thanks.quote:
quote:Op donderdag 1 december 2011 19:26 schreef Chocolatebear het volgende:
[..]
En gevloerd worden door gekke Krav Maga shit? No thanks.
Sssssssst, mensen moeten denken dat ik belangrijke overheids shit doe op Schiphol.quote:Op donderdag 1 december 2011 19:28 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
[..]True. Maar hoe dan? Ik heb nog nooit mensen zien cleanen terwijl ik nog in het vliegtuig zat?
Dat is toch zo? "Cleanen" als in gereed maken voor presidentiële en diplomatieke vluchten. Of probeer je nu weer te counteren door te doen alsof dat niet zo is? *mindfucked*quote:Op donderdag 1 december 2011 19:30 schreef Chocolatebear het volgende:
[..]
Sssssssst, mensen moeten denken dat ik belangrijke overheids shit doe op Schiphol.
Je hebt transit vluchten hè.
"Papa Bear dit is Donkere Vreemdeling. De geit is gemolken, ik herhaal, de geit is gemolken."quote:Op donderdag 1 december 2011 19:33 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
[..]
Dat is toch zo? "Cleanen" als in gereed maken voor presidentiële en diplomatieke vluchten. Of probeer je nu weer te counteren door te doen alsof dat niet zo is? *mindfucked*
quote:Op donderdag 1 december 2011 19:36 schreef Chocolatebear het volgende:
[..]
"Papa Bear dit is Donkere Vreemdeling. De geit is gemolken, ik herhaal, de geit is gemolken."
Stiekem wilde het vrouwelijke gedeelte van de crew gewoon mijn esthetische nek kunnen bewonderen.quote:Op donderdag 1 december 2011 19:34 schreef Vaseline_ het volgende:
Arabische sjaal+Chocobeer.
Ja echt..Dreiging voor terrorisme
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |