Kut /b/tardquote:
ik heb over een uurtje tot zondag een xbox beschikbaar, dus let me know als je een potje mw3 wilt doenquote:Op vrijdag 2 december 2011 14:55 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
Ik zie nu dat ik FruityLoops nog open heb staan met een zieke beat, stomdronken gemaakt vannacht![]()
. Is 1 pattern, weet alleen niet meer hoe ik dat overzicht krijg te zien met alle patterns
. Iemand?
Ik wou vanavond met je gamen maar je gaat al uit zie ik nuquote:Op vrijdag 2 december 2011 15:19 schreef tliciouz het volgende:
[..]
ik heb over een uurtje tot zondag een xbox beschikbaar, dus let me know als je een potje mw3 wilt doen
Ja pas laat hoor.quote:Op vrijdag 2 december 2011 15:37 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
[..]
Ik wou vanavond met je gamen maar je gaat al uit zie ik nu.
Welke games?quote:Op vrijdag 2 december 2011 16:03 schreef Vaseline_ het volgende:
Omg ik ga m'n wii ophalen bij bezorgpunt en ook gamen tot vanavond
Schijnt even vet te zijn als Mario Wiiquote:Op vrijdag 2 december 2011 16:10 schreef Maisnon het volgende:
Die nieuwe rayman lijkt me leukomdat je het ook samen tegelijk kan spelen
Double Dash is baas!quote:Op vrijdag 2 december 2011 16:54 schreef Maisnon het volgende:
Ja Mario Kart is supervet
Volgens mij heb ik alle delen wel gespeeldVooral de Gamecube en Wii versie heel veel
PS1quote:Op vrijdag 2 december 2011 17:22 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Die had ik nog op mn ps1Crash bandicoot, crash team racing
Aaah spyro had ik ook!quote:Op vrijdag 2 december 2011 17:24 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
[..]
PS1. Crash Bandicoot
. Spyro the Dragon
.
[ afbeelding ]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |