Bitch fight?quote:Op vrijdag 2 december 2011 09:31 schreef JackieBrown het volgende:
Korte nachtenige wat me wakker houdt is de adrenaline omdat ik straks iemand op haar nummer ga zetten
Details.quote:Op vrijdag 2 december 2011 09:31 schreef JackieBrown het volgende:
Korte nachtenige wat me wakker houdt is de adrenaline omdat ik straks iemand op haar nummer ga zetten
Meh uitsluitend met woorden.quote:
Oooh, hatelijk is het als ze gaan ontkennen. Sta jij daar helemaal je op te pompen van binnen en dan vallen de woorden dood omat er zogenaamd niets is waar ruzie over gemaakt kan wordenquote:Op vrijdag 2 december 2011 10:31 schreef JackieBrown het volgende:
[..]
Meh uitsluitend met woorden.
Anticlimax trouwens want ze ontkent alles. Ik was weer even terug op de middelbare school.
Bijna weekend tho
Mannenvesten afpersenquote:Op vrijdag 2 december 2011 11:11 schreef Vaseline_ het volgende:
Koud, nat.
Vest van vriend gejat dat wel
Same here.quote:Op vrijdag 2 december 2011 11:56 schreef Sala-adin het volgende:
[..]
Ik werk 3 dagen in de week en zoek nog tussen door naar een vaste baan
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 40% gewijzigd door Sala-adin op 02-12-2011 12:56:13 ]
Uitslapen.quote:
Wekker ging om 6.30quote:
quote:Op vrijdag 2 december 2011 12:46 schreef Sala-adin het volgende:
FUCKING HELL DIE SPOILERS WERKEN NIET BIJ MIJ OP M'N MOBIEL IK KRIJG HET GEWOON TE ZIEN ALS PLAATJESPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
HAaahquote:Op vrijdag 2 december 2011 13:20 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
FUCKING HELL DIE SPOILERS WERKEN NIET BIJ MIJ OP M'N MOBIEL IK KRIJG HET GEWOON TE ZIEN ALS PLAATJE![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |