Prima, als het maar een mooie jurk is met een mooie kleur.quote:Op donderdag 1 december 2011 08:45 schreef MaanSelene het volgende:
Ook een leuke TT ja....
Wat ik wilde vragen; hoe vinden jullie een gekleurde trouwjurk?
Een vriendin van mij gaat in januari trouwen, en ze heeft een gekleurde trouwjurk uitgekozen. Ik heb hem gezien, niet mijn smaak, maar hij staat haar schitterend. Echter was er een andere vriendin die de foto in kwestie ook gezien had, en die begreep TOTAAL, maar dan ook echt totaal, niet waarom mijn vriendin in een gekleurde trouwjurk ging trouwen.
Heren, wat zouden jullie ervan vinden als je vrouw in een gekleurde jurk naar het altaar liep, en dames, wat vinden jullie uberhaupt van de trend om niet in het wit te trouwen?
Specificeer gaarne.quote:Op donderdag 1 december 2011 08:46 schreef heloef het volgende:
[..]
Prima, als het maar een mooie jurk is met een mooie kleur.
Dit soort dingen moet je niet aan een man vragen.quote:
Haha, ja, jij probeert je er 'op zijn mans' makkelijk vanaf te maken met een multi-interpretabel antwoord.......maar dat doen we nietquote:Op donderdag 1 december 2011 08:48 schreef heloef het volgende:
[..]
Dit soort dingen moet je niet aan een man vragen.
Ik zal eens googlen straks.
Shit, caught in the middle of the act.quote:Op donderdag 1 december 2011 08:50 schreef MaanSelene het volgende:
[..]
Haha, ja, jij probeert je er 'op zijn mans' makkelijk vanaf te maken met een multi-interpretabel antwoord.......maar dat doen we niet
Dit interesseert me echt geen drol. Heel mannelijk misschien, maar ik hoef het niet te dragen. Als iemand anders zich gelukkig voelt in een zuurstokroze trouwjurk met kanten randjes, dan is dat goed.quote:Op donderdag 1 december 2011 08:45 schreef MaanSelene het volgende:
Ook een leuke TT ja....
Een vriendin van mij gaat in januari trouwen, en ze heeft een gekleurde trouwjurk uitgekozen. Ik heb hem gezien, niet mijn smaak, maar hij staat haar schitterend. Echter was er een andere vriendin die de foto in kwestie ook gezien had, en die begreep TOTAAL, maar dan ook echt totaal, niet waarom mijn vriendin in een gekleurde trouwjurk ging trouwen.
Heren, wat zouden jullie ervan vinden als je vrouw in een gekleurde jurk naar het altaar liep, en dames, wat vinden jullie uberhaupt van de trend om niet in het wit te trouwen?
Zeker weten dat jouw kloeke negerhoofdje ooit in een hagelwit trouwpak gestoken wordt. Daar ben jij te veel de hopeloze romanticus voor die zijn toekomstige vriendin ten huwelijk gaat vragen met precíes de juist candlelight muziek en rode rozen.quote:Op donderdag 1 december 2011 09:02 schreef heloef het volgende:
Maar sowieso trouw ik nooit dus is het voor mij niet van toepassing.
Hell no, een huwelijk zonde van mijn geld.quote:Op donderdag 1 december 2011 09:04 schreef Mystikvm het volgende:
[..]
Zeker weten dat jouw kloeke negerhoofdje ooit in een hagelwit trouwpak gestoken wordt. Daar ben jij te veel de hopeloze romanticus voor die zijn toekomstige vriendin ten huwelijk gaat vragen met precíes de juist candlelight muziek en rode rozen.
Is dat niet iets wat je bij een eerste date al bespreekt dan? "Gewoon even voor de zekerheid, bij onze bruiloft wil ik je nooit in een gekleurde jurk bij het altaar zien verschijnen!"quote:Op donderdag 1 december 2011 08:45 schreef MaanSelene het volgende:
Ook een leuke TT ja....
Inderdaad, deed ik ook altijd. Of praten over al mijn vorige veroveringen. Totaal geen afknappers.quote:Op donderdag 1 december 2011 09:14 schreef twi het volgende:
[..]
Is dat niet iets wat je bij een eerste date al bespreekt dan? "Gewoon even voor de zekerheid, bij onze bruiloft wil ik je nooit in een gekleurde jurk bij het altaar zien verschijnen!"
U vroeg naar me?quote:Op donderdag 1 december 2011 09:11 schreef ook_gek het volgende:
Hey MaanSelene is er weer!
Ik was je kwijt
Alles goed?
Goeiemorgenquote:
Zolang ik de trouwauto maar mag kiezen heb ik verder niet de illusie dat wij mannen veel input hebben in bruiloftzaken.quote:Op donderdag 1 december 2011 08:45 schreef MaanSelene het volgende:
Ook een leuke TT ja....
En dan gewoon na het zoenen zeggen dat de vorige veel beter was, vinden ze ook totaal niet erg.quote:Op donderdag 1 december 2011 09:16 schreef ValHallen het volgende:
[..]
Inderdaad, deed ik ook altijd. Of praten over al mijn vorige veroveringen. Totaal geen afknappers.
Een beetje opbouwende kritiek moet kunnen hoor. Ik zeg ook nooit: "Wat zie je er leuk uit!", nee ik geef gewoon wat tips waardoor ze er nog beter uit kunnen zien.quote:Op donderdag 1 december 2011 09:18 schreef heloef het volgende:
[..]
En dan gewoon na het zoenen zeggen dat de vorige veel beter was, vinden ze ook totaal niet erg.
Tenzij je met iets anders dan een Chevy Camaro thuiskomt mag dat van mijquote:Op donderdag 1 december 2011 09:18 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Zolang ik de trouwauto maar mag kiezen heb ik verder niet de illusie dat wij mannen veel input hebben in bruiloftzaken.
Als je een reden nodig hebt om een feest te geven is er iets goed fout.quote:Op donderdag 1 december 2011 09:20 schreef morphnet het volgende:
Tja trouwen doe je pas rond je 35e en dus niet net als een collega op z'n 24e
En waar is trouwen goed voor behalve een rete goed feestje
Ik wil alleen de muziek uitkiezen.quote:Op donderdag 1 december 2011 09:18 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Zolang ik de trouwauto maar mag kiezen heb ik verder niet de illusie dat wij mannen veel input hebben in bruiloftzaken.
Ik kwam laatst een oud klasgenootje tegen op facebook, die blijkt al 8 jaar getrouwd te zijn, toen was ze dus 19quote:Op donderdag 1 december 2011 09:20 schreef morphnet het volgende:
Tja trouwen doe je pas rond je 35e en dus niet net als een collega op z'n 24e
En waar is trouwen goed voor behalve een rete goed feestje
Honda NSX type R, maar bij mijn weten rijd er niet 1 in Nederland rond dus dat gaat lastig wordenquote:Op donderdag 1 december 2011 09:21 schreef MaanSelene het volgende:
[..]
Tenzij je met iets anders dan een Chevy Camaro thuiskomt mag dat van mij*pest*
Toen ik in de 5e zat had ik een bruiloftsfeestje van een klasgenoot. Zijn vrouw was zwanger en ze zijn zeer christelijk.quote:Op donderdag 1 december 2011 09:21 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Ik kwam laatst een oud klasgenootje tegen op facebook, die blijkt al 8 jaar getrouwd te zijn, toen was ze dus 19
Ik moest lachen.quote:Op donderdag 1 december 2011 09:22 schreef Mystikvm het volgende:
[..]
Toen ik in de 5e zat had ik een bruiloftsfeestje van een klasgenoot. Zijn vrouw was zwanger en ze zijn zeer christelijk.
Woon je ook al in de Biblebelt?quote:Op donderdag 1 december 2011 09:22 schreef Mystikvm het volgende:
[..]
Toen ik in de 5e zat had ik een bruiloftsfeestje van een klasgenoot. Zijn vrouw was zwanger en ze zijn zeer christelijk.
Daarna stopte ik met lezenquote:
Inderdaad ik adviseer ze ook meteen de door mij gewenste haarkleur rood.quote:Op donderdag 1 december 2011 09:20 schreef ValHallen het volgende:
[..]
Een beetje opbouwende kritiek moet kunnen hoor. Ik zeg ook nooit: "Wat zie je er leuk uit!", nee ik geef gewoon wat tips waardoor ze er nog beter uit kunnen zien.
Hij loopt hier precies langsquote:Op donderdag 1 december 2011 09:23 schreef ValHallen het volgende:
[..]
Woon je ook al in de Biblebelt?
Een feestje kan ook zonder reden hahaquote:Op donderdag 1 december 2011 09:21 schreef heloef het volgende:
[..]
Als je een reden nodig hebt om een feest te geven is er iets goed fout.
WT die ze meteen een hoerige look aan wil smerenquote:Op donderdag 1 december 2011 09:24 schreef heloef het volgende:
[..]
Inderdaad ik adviseer ze ook meteen de door mij gewenste haarkleur rood.
En verder neem ik WT meet voor kledingtips en make-up advies.
Daarom neem ik hem ook mee.quote:Op donderdag 1 december 2011 09:24 schreef ValHallen het volgende:
[..]
WT die ze meteen een hoerige look aan wil smeren
Moet ik eerst aan Heath vragen.....maar als zij OK zegt ga ik erover nadenkenquote:
Herkenbaar verhaal wel, ik woon er inquote:
Relatie bevestigd bij deze.quote:Op donderdag 1 december 2011 09:26 schreef MaanSelene het volgende:
[..]
Moet ik eerst aan Heath vragen.....maar als zij OK zegt ga ik erover nadenken
Dat is in ieder geval geen neequote:Op donderdag 1 december 2011 09:26 schreef MaanSelene het volgende:
[..]
Zie daar jouw probleem; jij hebt na 1 date al een relatie. Daarom lopen je vrouwen ook zo hard bij je weg.quote:
Oh ja, waar jij woont is ook zo jaquote:Op donderdag 1 december 2011 09:27 schreef ValHallen het volgende:
[..]
Herkenbaar verhaal wel, ik woon er in. Er is hier een gezin, allebei rond de 20 jaar en ze hebben al 3(!) kinderen. En ze wonen in een caravan bij opa op de boerderij omdat ze uit het ouderlijk huis moesten omdat ze al hadden geneukt voor het huwelijk. Dat meisje was voor het eerst zwanger op haar 15e
.
Daarom heb ik dus geen relatie omdat ik niet date.quote:Op donderdag 1 december 2011 09:28 schreef MaanSelene het volgende:
[..]
Zie daar jouw probleem; jij hebt na 1 date al een relatie. Daarom lopen je vrouwen ook zo hard bij je weg.
Wat is mijn probleem dan?quote:Op donderdag 1 december 2011 09:28 schreef MaanSelene het volgende:
[..]
Zie daar jouw probleem; jij hebt na 1 date al een relatie. Daarom lopen je vrouwen ook zo hard bij je weg.
Da's niet een probleem. Da's liefquote:Op donderdag 1 december 2011 09:29 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Wat is mijn probleem dan?
Dat ik zelfs geen date nodig heb om te willen trouwen
Zo ben ik hequote:Op donderdag 1 december 2011 09:29 schreef MaanSelene het volgende:
[..]
Da's niet een probleem. Da's lief
quote:
Heb ik niet gelezen. Link?quote:Op donderdag 1 december 2011 09:32 schreef heloef het volgende:
Daarnaast zei ik gisteren dit nog:
[..]
Ik zal het hele verhaal voor je quoten.quote:
quote:Op woensdag 30 november 2011 21:11 schreef Heathcliff80 het volgende:
Hebben we al een nieuw kusjekroel-stelletje?
quote:Op woensdag 30 november 2011 21:12 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Jullie nog geen stelletje?
quote:
Driedubbel lol....nieuw kusjekroel-stelletje...ik ben gewoon niet meer goed genoeg voor d'rquote:Op donderdag 1 december 2011 09:37 schreef heloef het volgende:
[..]
Ik zal het hele verhaal voor je quoten.
[..]
[..]
[..]
Relationship wrecker strikes again.quote:Op donderdag 1 december 2011 09:38 schreef MaanSelene het volgende:
[..]
Driedubbel lol....nieuw kusjekroel-stelletje...ik ben gewoon niet meer goed genoeg voor d'r
Ja was je kwijtquote:Op donderdag 1 december 2011 09:16 schreef MaanSelene het volgende:
[..]
U vroeg naar me?
Alles is goed, jaHectische dagen achter de rug, straks om tien uur een afspraak met mijn jobcoach van het UWV....dus ben benieuwd!
Hoor net dat mijn relatie met Heath alweer over is...boehoeeeeee....quote:
Ze vroeg alleen over er nog andere stelletjes waren ontstaan, dus ik snap het niet helemaal.quote:Op donderdag 1 december 2011 09:45 schreef MaanSelene het volgende:
[..]
Hoor net dat mijn relatie met Heath alweer over is...boehoeeeeee....
Vrouwenlogica Heloef, dat snappen wij nietquote:Op donderdag 1 december 2011 09:48 schreef heloef het volgende:
[..]
Ze vroeg alleen over er nog andere stelletjes waren ontstaan, dus ik snap het niet helemaal.
Oh ja tuurlijk, ik probeerde ze te begrijpen. Slecht idee.quote:Op donderdag 1 december 2011 09:53 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Vrouwenlogica Heloef, dat snappen wij niet
Nooit meer doen he?quote:Op donderdag 1 december 2011 10:03 schreef heloef het volgende:
[..]
Oh ja tuurlijk, ik probeerde ze te begrijpen. Slecht idee.
Heloef en ik gaan over een half uur vechten op het schoolplein.quote:Op donderdag 1 december 2011 10:06 schreef kree het volgende:
Goedemorgen![]()
Is er nog wat boeiends aan de hand?
Ja ome ValHallenquote:
De winnaar krijgt Faye.quote:Op donderdag 1 december 2011 10:06 schreef ValHallen het volgende:
[..]
Heloef en ik gaan over een half uur vechten op het schoolplein.
Aah een relletjequote:Op donderdag 1 december 2011 10:06 schreef ValHallen het volgende:
[..]
Zorg wel even voor een livestream, ik en Loka willen ook mee kijkenquote:Op donderdag 1 december 2011 10:06 schreef ValHallen het volgende:
[..]
Het is over 25 minuten te volgen op Nederland 1.quote:Op donderdag 1 december 2011 10:09 schreef Newbie114 het volgende:
[..]
Zorg wel even voor een livestream, ik en Loka willen ook mee kijken
Met commentatoren Jeroen Grueter en Eva Jinek.quote:Op donderdag 1 december 2011 10:11 schreef heloef het volgende:
[..]
Het is over 25 minuten te volgen op Nederland 1.
* kree tuned inquote:Op donderdag 1 december 2011 10:11 schreef heloef het volgende:
[..]
Het is over 25 minuten te volgen op Nederland 1.
quote:Op donderdag 1 december 2011 10:12 schreef Royco1 het volgende:
Weddenschappen mogen bij mij afgesloten worden tegen een kleine fee
Subtiele grap is subtielquote:Op donderdag 1 december 2011 10:12 schreef Royco1 het volgende:
Weddenschappen mogen bij mij afgesloten worden tegen een kleine fee
Ik heb Evert ten Napel geeist bij de rechtenverkoop.quote:Op donderdag 1 december 2011 10:11 schreef ValHallen het volgende:
[..]
Met commentatoren Jeroen Grueter en Eva Jinek.
wohohohoho! Die dekselse VH, wonderkind uit de sloppenwijken van Nieuwaal! Flikt hij het dan toch!quote:Op donderdag 1 december 2011 10:14 schreef heloef het volgende:
[..]
Ik heb Evert ten Napel geeist bij de rechtenverkoop.
Ik werk goed vanuit een underdogpositie.quote:Op donderdag 1 december 2011 10:13 schreef Royco1 het volgende:
Heloef is toch wel licht favoriet, die swaffelt VH gewoon neer
Mijn grootste tegenstander is mijn broek die maar blijft afzakken.quote:Op donderdag 1 december 2011 10:13 schreef Royco1 het volgende:
Heloef is toch wel licht favoriet, die swaffelt VH gewoon neer
Alsof mijn broek niet afzaktquote:Op donderdag 1 december 2011 10:16 schreef heloef het volgende:
[..]
Mijn grootste tegenstander is mijn broek die maar blijft afzakken.
Afvallen heeft ook nadelen.
Echte mannen vechten dan ook compleet naakt, ingesmeerd met oliequote:Op donderdag 1 december 2011 10:16 schreef heloef het volgende:
[..]
Mijn grootste tegenstander is mijn broek die maar blijft afzakken.
Afvallen heeft ook nadelen.
Goed plan, gaan we doen.quote:Op donderdag 1 december 2011 10:17 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Echte mannen vechten dan ook compleet naakt, ingesmeerd met olie
Nu willen we al helemaal een livestream!quote:Op donderdag 1 december 2011 10:17 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Echte mannen vechten dan ook compleet naakt, ingesmeerd met olie
Dat zou eerder een reden moeten zijn om te luisteren naar het radioverslag van Langs de Lijn.quote:Op donderdag 1 december 2011 10:20 schreef Newbie114 het volgende:
[..]
Nu willen we al helemaal een livestream!
Compleet met kokhalzend commentaar.quote:Op donderdag 1 december 2011 10:20 schreef heloef het volgende:
[..]
Dat zou eerder een reden moeten zijn om te luisteren naar het radioverslag van Langs de Lijn.
Van een kotsende Jack van Gelder.quote:Op donderdag 1 december 2011 10:21 schreef ValHallen het volgende:
[..]
Compleet met kokhalzend commentaar.
Ik snap 'm nietquote:Op donderdag 1 december 2011 10:20 schreef heloef het volgende:
[..]
Dat zou eerder een reden moeten zijn om te luisteren naar het radioverslag van Langs de Lijn.
Echt niet?quote:
Heloef vs ValHallenquote:Op donderdag 1 december 2011 10:22 schreef heloef het volgende:
[..]
Van een kotsende Jack van Gelder.
Loka snapt 'm ook niet...quote:Op donderdag 1 december 2011 10:23 schreef heloef het volgende:
[..]
Echt niet?
Het is een grap. Denk even goed na.
Wij zijn naakt.quote:
Maar daar ging het juist omquote:Op donderdag 1 december 2011 10:25 schreef heloef het volgende:
[..]
Wij zijn naakt.
Dus dan moet je de radio aanzetten in plaats van de TV omdat je dat niet moet willen zien.
Wij zijn niet verantwoordelijk voor eventueel oogletsel en traumatische ervaringen naar aanleiding van deze uitzending.quote:
In dat geval...quote:Op donderdag 1 december 2011 10:28 schreef heloef het volgende:
[..]
Wij zijn niet verantwoordelijk voor eventueel oogletsel en traumatische ervaringen naar aanleiding van deze uitzending.
Smerig stel zijn jullie ook, kicken op ranzigheid.quote:Op donderdag 1 december 2011 10:29 schreef Newbie114 het volgende:
[..]
In dat geval...
* Newbie114 zet Nederland 1 aan
Te laatquote:Op donderdag 1 december 2011 10:37 schreef WokkelKardinaal het volgende:
Waag het niet om voor het altaar te verschijnen in iets anders dan wit
smorgens ik werd half 7 al wakkerquote:Op donderdag 1 december 2011 10:54 schreef Kaneelstokje het volgende:
Goedemorgen allemaal. Lekker uitgeslapen?
Ik moest gewoon 7 uur uit bed.quote:Op donderdag 1 december 2011 10:54 schreef Kaneelstokje het volgende:
Goedemorgen allemaal. Lekker uitgeslapen?
WTF?quote:Op donderdag 1 december 2011 09:26 schreef MaanSelene het volgende:
[..]
Klinkt hoopgevendquote:Op donderdag 1 december 2011 11:12 schreef Soit het volgende:
Ik krijg kotsneigingen van mijn ex, wat een onnoemelijk dom en zwak wijf. Niet te geloven.![]()
![]()
Wees maar blij dat jullie geen relatie hebben, heeft op den duur alleen maar nadelen. Eerst is het allemaal mooimaar daarna komt de ellende
.
Ja sorry, een vrouw die uberhaupt de nsx type R kent en hem ook nog mooi vind, dat moet wel de ware zijnquote:
Huh? Ik volg het effe niet meer?quote:Op donderdag 1 december 2011 09:45 schreef MaanSelene het volgende:
[..]
Hoor net dat mijn relatie met Heath alweer over is...boehoeeeeee....
Ssst, is vrouwenlogica.quote:Op donderdag 1 december 2011 11:17 schreef ook_gek het volgende:
[..]
Huh? Ik volg het effe niet meer?
Zo is het nou eenmaal. Er zijn drie fases (1) prachtig mooi/helemaal verliefd (2) iets minder mooi (3) gezeur. Ik neem geen vriendin weer, ik ben veel te jong voor dat gezeur. Als ik 30 ben denk ik d'r misschien wel anders over.quote:
Indien ja, pics.quote:Op donderdag 1 december 2011 11:19 schreef Kaneelstokje het volgende:
Hebben heloef en VanHallen al naakt geworsteld?
voel me gelijk weer oudquote:Op donderdag 1 december 2011 11:19 schreef Soit het volgende:
[..]
Zo is het nou eenmaal. Er zijn drie fases (1) prachtig mooi/helemaal verliefd (2) iets minder mooi (3) gezeur. Ik neem geen vriendin weer, ik ben veel te jong voor dat gezeur. Als ik 30 ben denk ik d'r misschien wel anders over.
Dan houdt hij je ook bezig in het echte leven en denk je wel eens aan hem. Hoe kan dat? Spreekt hij je zo aan?quote:Op donderdag 1 december 2011 11:19 schreef Heathcliff80 het volgende:
[..]
Nu droomde ik verdomme weer over jou.
Die snap ik nooitquote:
Waarom zou iemand dat toch willen zien.quote:
Onbewust wil jij graag Heloef batsen.quote:Op donderdag 1 december 2011 11:19 schreef Heathcliff80 het volgende:
[..]
Nou ja, ik begin je te achtervolgen in je dromen.quote:Op donderdag 1 december 2011 11:19 schreef Heathcliff80 het volgende:
[..]
Dat willen we allemaal onbewust.quote:Op donderdag 1 december 2011 11:20 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Onbewust wil jij graag Heloef batsen.
Zo teleurstellend ben ik toch ook al weer niet?quote:Op donderdag 1 december 2011 11:20 schreef Heathcliff80 het volgende:
Maar ik droomde ook over Selene en dat makate het wel goed.
Nee, ik DM nog niet eens met hem. Hij lijkt me wel aardig, maar hij spreekt me niet aan verder hoor.quote:Op donderdag 1 december 2011 11:20 schreef Soit het volgende:
[..]
Dan houdt hij je ook bezig in het echte leven en denk je wel eens aan hem. Hoe kan dat? Spreekt hij je zo aan?
Boem geil.quote:Op donderdag 1 december 2011 11:20 schreef heloef het volgende:
[..]
Waarom zou iemand dat toch willen zien.
Wat is er mis met jullie?
Je hoeft mijn ego niet verder de grond in te trappen hoor.quote:Op donderdag 1 december 2011 11:22 schreef Heathcliff80 het volgende:
[..]
Nee, ik DM nog niet eens met hem. Hij lijkt me wel aardig, maar hij spreekt me niet aan verder hoor.
Nee, maar ik val helemaal niet op jou.quote:Op donderdag 1 december 2011 11:22 schreef heloef het volgende:
[..]
Zo teleurstellend ben ik toch ook al weer niet?
Ik kan het ze niet kwalijk nemen, ik ben verdomde lekker natuurlijk.quote:Op donderdag 1 december 2011 11:21 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Dat willen we allemaal onbewust.
Wat deden jullie in de droom dan?quote:Op donderdag 1 december 2011 11:20 schreef Heathcliff80 het volgende:
Maar ik droomde ook over Selene en dat maakte het wel goed.
Ik bedoel het niet slecht, hoor, je kan toch niet van me verwachten dat ik liever over jou droom, dan over een vrouw?quote:Op donderdag 1 december 2011 11:23 schreef heloef het volgende:
[..]
Je hoeft mijn ego niet verder de grond in te trappen hoor.
Is niet zoveel gebeurd hoor ik swaffelde hem neer met mijn kloppende genotsstaaf.quote:
Dat kan je van geen enkel mens verwachten.quote:Op donderdag 1 december 2011 11:25 schreef Heathcliff80 het volgende:
[..]
Ik bedoel het niet slecht, hoor, je kan toch niet van me verwachten dat ik liever over jou droom, dan over een vrouw?
Waar was die stream?quote:Op donderdag 1 december 2011 11:25 schreef heloef het volgende:
[..]
Is niet zoveel gebeurd hoor ik swaffelde hem neer met mijn kloppende genotsstaaf.
Dat was echt fantastisch.quote:Op donderdag 1 december 2011 11:25 schreef heloef het volgende:
[..]
Is niet zoveel gebeurd hoor ik swaffelde hem neer met mijn kloppende genotsstaaf.
We waren in een vakantiehuisje met een paar andere Fokkers en toen liepen we naar buiten en zei ze dat ik op een slak had getrapt en toen huilde ik omdat ik het zielig vond en zei ze dat het een grapje was.quote:Op donderdag 1 december 2011 11:24 schreef ook_gek het volgende:
[..]
Wat deden jullie in de droom dan?
Ik zag die pretoogjes van je wel oplichten.quote:
Heath is alweer klaar met me, kennelijk. Ze wil weer een nieuw kusjekroel-stelletje. Boehoeeeeeeequote:Op donderdag 1 december 2011 10:06 schreef kree het volgende:
Goedemorgen![]()
Is er nog wat boeiends aan de hand?
quote:Op donderdag 1 december 2011 11:26 schreef Heathcliff80 het volgende:
[..]
We waren in een vakantiehuisje met een paar andere Fokkers en toen liepen we naar buiten en zei ze dat ik op een slak had getrapt en toen huilde ik omdat ik het zielig vond en zei ze dat het een grapje was.
Mijn pretmondje ook.quote:Op donderdag 1 december 2011 11:26 schreef heloef het volgende:
[..]
Ik zag die pretoogjes van je wel oplichten.
Met welke FOK!ers waren jullie op vakantie?quote:Op donderdag 1 december 2011 11:26 schreef Heathcliff80 het volgende:
[..]
We waren in een vakantiehuisje met een paar andere Fokkers en toen liepen we naar buiten en zei ze dat ik op een slak had getrapt en toen huilde ik omdat ik het zielig vond en zei ze dat het een grapje was.
BOEM! Nieuw stelletje!quote:Op donderdag 1 december 2011 11:26 schreef heloef het volgende:
[..]
Ik zag die pretoogjes van je wel oplichten.
Ja, ik heb Faye toch gewonnen?quote:
Heloef, jij, Stefanhaan en Joysa.quote:Op donderdag 1 december 2011 11:28 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Met welke FOK!ers waren jullie op vakantie?
Jij was er sowieso bij....anders telt 't niet.quote:Op donderdag 1 december 2011 11:28 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Met welke FOK!ers waren jullie op vakantie?
Driehoeksrelatie.quote:
Stefan met Joysa, jij met Selene, en ik met Heloef. Hmmm.quote:Op donderdag 1 december 2011 11:30 schreef Heathcliff80 het volgende:
[..]
Heloef, jij, Stefanhaan en Joysa.
En Kree en Royco dan? Die zijn ook liev!quote:Op donderdag 1 december 2011 11:30 schreef Heathcliff80 het volgende:
[..]
Heloef, jij, Stefanhaan en Joysa.
Ik vermoedde het al, omdat er een slak in voor kwam.quote:Op donderdag 1 december 2011 11:30 schreef MaanSelene het volgende:
[..]
Jij was er sowieso bij....anders telt 't niet.
Haha, ja, nu je het zegt, zal wel moeten dan he?quote:Op donderdag 1 december 2011 11:31 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Stefan met Joysa, jij met Selene, en ik met Heloef. Hmmm.
Ik ben niet van de mannen.quote:Op donderdag 1 december 2011 11:31 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Stefan met Joysa, jij met Selene, en ik met Heloef. Hmmm.
Dat is correct.quote:
Jij had toch iets met Heloef? Dan ga je gewoon mee op vakantie. Gezelligquote:Op donderdag 1 december 2011 11:32 schreef Myraela het volgende:
Niemand droomt ooit over mij. *forever alone.
zelfde bij mijquote:Op donderdag 1 december 2011 11:32 schreef Myraela het volgende:
Ik herinner me mijn dromen vaak niet, maar weet bijna zeker dat jij er in voorkomt.quote:Op donderdag 1 december 2011 11:32 schreef Myraela het volgende:
quote:Op donderdag 1 december 2011 11:31 schreef Heathcliff80 het volgende:
[..]
Haha, ja, nu je het zegt, zal wel moeten dan he?
Sja, dit is toch een lastige situatie.quote:Op donderdag 1 december 2011 11:32 schreef heloef het volgende:
[..]
Ik ben niet van de mannen.
Alleen voor VH maak ik een uizondering.
slijmbalquote:Op donderdag 1 december 2011 11:33 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Ik herinner me mijn dromen vaak niet, maar weet bijna zeker dat jij er in voorkomt.
Zo beter?
Oh jawel hoor, ik moet altijd het dekbed vervangen na dromen over jou.quote:Op donderdag 1 december 2011 11:32 schreef Myraela het volgende:
Maar wie nemen we dan mee voor Kaneel?quote:Op donderdag 1 december 2011 11:32 schreef MaanSelene het volgende:
[..]
Jij had toch iets met Heloef? Dan ga je gewoon mee op vakantie. Gezellig
Ik zat al voor jou en Royco te lobbyen dat jullie mee moesten op vakantie, maar Heath luistert niet.quote:
Kree, Royco.....of we beloven Kaneel dat hij iedereen mag mits hij rijdt en de Bob is....?quote:Op donderdag 1 december 2011 11:34 schreef Heathcliff80 het volgende:
[..]
Maar wie nemen we dan mee voor Kaneel?
Over mij wel. Laatst droomde mijn exvriendin dat ze mij ging vermoorden omdat ik op de weg zat met allemaal vrouwen in witte kleding.quote:Op donderdag 1 december 2011 11:32 schreef Myraela het volgende:
huh wat, heb ik wat gemist?quote:Op donderdag 1 december 2011 11:34 schreef MaanSelene het volgende:
[..]
Ik zat al voor jou en Royco te lobbyen dat jullie mee moesten op vakantie, maar Heath luistert niet.
quote:Op donderdag 1 december 2011 11:26 schreef Heathcliff80 het volgende:
[..]
Hey, ik ben ook niet van de mannen hequote:Op donderdag 1 december 2011 11:34 schreef MaanSelene het volgende:
[..]
Kree, Royco.....of we beloven Kaneel dat hij iedereen mag mits hij rijdt en de Bob is....?
Of... hij is de cameraman die alle kusjekroelkoppels filmpt.quote:Op donderdag 1 december 2011 11:34 schreef MaanSelene het volgende:
[..]
Kree, Royco.....of we beloven Kaneel dat hij iedereen mag mits hij rijdt en de Bob is....?
quote:Op donderdag 1 december 2011 11:34 schreef Heathcliff80 het volgende:
[..]
Maar wie nemen we dan mee voor Kaneel?
Dat is erg gul. Ik heb mijn rijbewijs.quote:Op donderdag 1 december 2011 11:34 schreef MaanSelene het volgende:
[..]
True....*naar PM-inbox gaat*quote:Op donderdag 1 december 2011 11:35 schreef ook_gek het volgende:
En MaanSelene, ik wacht nog op een PM van je
Jou schaak ik op het biljart. Of in de bezemkast. Maar niet tegen Heath zeggen dan hequote:Op donderdag 1 december 2011 11:35 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Hey, ik ben ook niet van de mannen he
25 euro per uur consultatie. Ik weet niet wat consultatie betekend maar het staat officieel en maakt duidelijk dat het niet om seks gaat.quote:Op donderdag 1 december 2011 11:35 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Ssst, ik heb Myraela nog nodig om me mijn Mac uit te komen leggen als ik die 1 gekocht heb
Kan ik betalen in Goldstrike?quote:Op donderdag 1 december 2011 11:36 schreef Myraela het volgende:
[..]
25 euro per uur consultatie. Ik weet niet wat consultatie betekend maar het staat officieel en maakt duidelijk dat het niet om seks gaat. [ afbeelding ]
My lips are sealed.quote:Op donderdag 1 december 2011 11:36 schreef MaanSelene het volgende:
[..]
Jou schaak ik op het biljart. Of in de bezemkast. Maar niet tegen Heath zeggen dan he
Ik zat er op te wachten.quote:
Maar voor mij maak je uitzondering, ja toch?quote:
Iedereen weet dat jij iedereen doet; dus wij zeggen niks hoor! Toch Heath?quote:Op donderdag 1 december 2011 11:38 schreef Kaneelstokje het volgende:
Ach, ik weet wel een FOK!ster die ik zou doen, maar dat houd ik lekker voor me zelf.
Ja, mij toch??quote:Op donderdag 1 december 2011 11:38 schreef Kaneelstokje het volgende:
Ach, ik weet wel een FOK!ster die ik zou doen, maar dat houd ik lekker voor me zelf.
Neen.quote:
Neen.quote:Op donderdag 1 december 2011 11:40 schreef heloef het volgende:
[..]
Maar voor mij maak je uitzondering, ja toch?
Shit.....heee, maar ik heb niks gezegd!quote:
Ik geloof daar ook wel inquote:Op donderdag 1 december 2011 11:41 schreef Soit het volgende:
Hey, ik geloof best dat bepaalde dromen een betekenis hebben. Of ben ik nu een zweverig type? Sommige dromen die ik heb gehad, en ik lees nu de betekenis daarvan, klopt dat af en toe wel. Kan ook toeval zijn natuurlijk.
Ik doe niet iedereen. Was het maar zo simpel!quote:Op donderdag 1 december 2011 11:40 schreef MaanSelene het volgende:
[..]
Iedereen weet dat jij iedereen doet; dus wij zeggen niks hoor! Toch Heath?
Hihi.quote:
met de nadruk op bepaalde dromen danquote:Op donderdag 1 december 2011 11:41 schreef Soit het volgende:
Hey, ik geloof best dat bepaalde dromen een betekenis hebben. Of ben ik nu een zweverig type? Sommige dromen die ik heb gehad, en ik lees nu de betekenis daarvan, klopt dat af en toe wel. Kan ook toeval zijn natuurlijk.
Ik wist het! Ik voelde het aan de manier waarop je de letters vorm gaf in de DM.quote:Op donderdag 1 december 2011 11:42 schreef Kaneelstokje het volgende:
Hihi.Ik beantwoord ontkennend noch bevestigend.
Ik geef toe, ik ben een woordkunstenaar.quote:Op donderdag 1 december 2011 11:44 schreef Heathcliff80 het volgende:
[..]
Ik wist het! Ik voelde het aan de manier waarop je de letters vorm gaf in de DM.
Twee gebroken harten in een week, gaat lekker zo.quote:
Volgens mij in die vorige al meer dan een week geleden hoorquote:Op donderdag 1 december 2011 11:46 schreef heloef het volgende:
[..]
Twee gebroken harten in een week, gaat lekker zo.
Ik breek geen harten.quote:Op donderdag 1 december 2011 11:46 schreef heloef het volgende:
[..]
Twee gebroken harten in een week, gaat lekker zo.
Dan gaan Selene en ik voor jouw camera zoenen en vragen het je daarna nog een keer, kijken of je het dan nog niet wil toegeven!quote:Op donderdag 1 december 2011 11:48 schreef Kaneelstokje het volgende:
Maar ik geef niet toe dat ik je zou doen. Nooit, hoor je me? Nooit!
Scherp.quote:Op donderdag 1 december 2011 11:48 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
Volgens mij in die vorige al meer dan een week geleden hoor
Ik heb niets te winnen met toegeven.quote:Op donderdag 1 december 2011 11:49 schreef Heathcliff80 het volgende:
[..]
Dan gaan Selene en ik voor jouw camera zoenen en vragen het je daarna nog een keer, kijken of je het dan nog niet wil toegeven!
Twee hoofdregels; be yourself, be you, en; "Wat voor je is weggelegd ontloop je niet."quote:Op donderdag 1 december 2011 11:51 schreef Soit het volgende:
Het gaat weer veel te snel hier en allemaal onzin.![]()
Vertel eens iets on topics over versieren gaarne.
Doe het zelf?quote:Op donderdag 1 december 2011 11:51 schreef Soit het volgende:
Ja, en: Doe gewoon maar wat, dat is veel leuker dan heel precies allerlei versierregels toe te passen.quote:Op donderdag 1 december 2011 11:52 schreef MaanSelene het volgende:
[..]
Twee hoofdregels; be yourself, be you, en; "Wat voor je is weggelegd ontloop je niet."
M.a.w.; alle chicks/dudes die je niet leuk vinden om wie je bent zijn je niet waard.
Ik ben nooit écht volledig mezelf, maar het klopt wel wat je zegt.quote:Op donderdag 1 december 2011 11:52 schreef MaanSelene het volgende:
[..]
Twee hoofdregels; be yourself, be you, en; "Wat voor je is weggelegd ontloop je niet."
M.a.w.; alle chicks/dudes die je niet leuk vinden om wie je bent zijn je niet waard.
Ik weet niet wat. Over de liefde: liggen haat en liefde dicht bij elkaar zoals soms wordt gezegd?quote:Op donderdag 1 december 2011 11:53 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
Doe het zelf?
ok dan: je moet er niet te zwaar aan tillen en gewoon heel vaak doen
Ik denk dat je bij verschillende mensen ook een beetje een andere versie van jezelf bent.quote:Op donderdag 1 december 2011 11:54 schreef Soit het volgende:
[..]
Ik ben nooit écht volledig mezelf, maar het klopt wel wat je zegt.
Als je nooit 100% jezelf bent, is het nooit 100% echt. Jammer, dat je nog niemand gevonden hebt bij wie dat wel kan.quote:Op donderdag 1 december 2011 11:54 schreef Soit het volgende:
[..]
Het was woensdag.quote:Op donderdag 1 december 2011 11:48 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
Volgens mij in die vorige al meer dan een week geleden hoor
Ik versier niet dus ik heb niks te vertellen.quote:Op donderdag 1 december 2011 11:51 schreef Soit het volgende:
Je laat niet bij iedereen je hele ik zien denk ik, maar ben niet echt een andere versie volgens mijquote:Op donderdag 1 december 2011 11:55 schreef Heathcliff80 het volgende:
[..]
Ik denk dat je bij verschillende mensen ook een beetje een andere versie van jezelf bent.
Klopt.quote:Op donderdag 1 december 2011 11:55 schreef Heathcliff80 het volgende:
[..]
Ik denk dat je bij verschillende mensen ook een beetje een andere versie van jezelf bent.
Oja, ik ben wel eens 100% mezelf. Bij vrienden, familie, bepaalde collega's/(oud) studiegenoten, en m'n ex vriendinnen maar dat ben ik niet zomaar bij mensen.quote:Op donderdag 1 december 2011 11:56 schreef MaanSelene het volgende:
[..]
Als je nooit 100% jezelf bent, is het nooit 100% echt. Jammer, dat je nog niemand gevonden hebt bij wie dat wel kan.
Wat Heath zegt is overigens wel waar; bij verschillende mensen deel je maar een klein beetje....
Nou, in gezelschap ben je natuurlijk nooit helemaal 100% jezelf. In je eentje lig je misschien wel boerend en knoeiend pizza te eten en als er dan iemand bij is ben je netter.quote:Op donderdag 1 december 2011 11:56 schreef MaanSelene het volgende:
[..]
Als je nooit 100% jezelf bent, is het nooit 100% echt. Jammer, dat je nog niemand gevonden hebt bij wie dat wel kan.
Dat is logisch; als je 100% jezelf bent ben je enorm kwetsbaar!quote:Op donderdag 1 december 2011 11:57 schreef Soit het volgende:
Oja, ik ben wel eens 100% mezelf. Bij vrienden, familie, bepaalde collega's/(oud) studiegenoten, en m'n ex vriendinnen maar dat ben ik niet zomaar bij mensen.
Dat was niet waar ik op doelde? Je moet het gewoon niet te groot en te eng maken in je hoofd en veel doen dan schiet je vanzelf eens raakquote:Op donderdag 1 december 2011 11:54 schreef Soit het volgende:
[..]
[..]
Ik weet niet wat. Over de liefde: liggen haat en liefde dicht bij elkaar zoals soms wordt gezegd?
Die cliché's kloppen wel maar daar heb je zo weinig aan op het moment zelf.quote:Op donderdag 1 december 2011 11:52 schreef MaanSelene het volgende:
[..]
Hoezo zou je daar weinig aan hebben? Krampachtig proberen iemand te bewegen tot 'jou leuk vinden' lijkt me ook niet de manier....quote:Op donderdag 1 december 2011 11:59 schreef heloef het volgende:
[..]
Die cliché's kloppen wel maar daar heb je zo weinig aan op het moment zelf.
Dat ook ja! Sommige dingen... die blijven echt altijd bij mij en uit ik gewoon niet.quote:Op donderdag 1 december 2011 11:58 schreef MaanSelene het volgende:
[..]
Dat is logisch; als je 100% jezelf bent ben je enorm kwetsbaar!
Dat is wel waar jaquote:Op donderdag 1 december 2011 11:58 schreef MaanSelene het volgende:
[..]
Dat is logisch; als je 100% jezelf bent ben je enorm kwetsbaar!
Nee maar op het moment dat iemand je niet moet die jij leuk vind voelt het gewoon niet zo dat diegene je niet waard is.quote:Op donderdag 1 december 2011 12:01 schreef MaanSelene het volgende:
[..]
Hoezo zou je daar weinig aan hebben? Krampachtig proberen iemand te bewegen tot 'jou leuk vinden' lijkt me ook niet de manier....
Dat is niet krampachtig. Als je alleen maar een beetje jezelf zit te wezen dan raken mensen niet als vanzelf geïnteresseerd. Dat is een fabeltje. Je moet er echt wel wat moeite insteken, en dat hoeft helemaal niet krampachtig te zijn.quote:Op donderdag 1 december 2011 12:01 schreef MaanSelene het volgende:
[..]
Hoezo zou je daar weinig aan hebben? Krampachtig proberen iemand te bewegen tot 'jou leuk vinden' lijkt me ook niet de manier....
Dat vind ik ook te cru. Ik zie het eerder zo dat je dan gewoon niet bij elkaar past.quote:Op donderdag 1 december 2011 12:02 schreef heloef het volgende:
[..]
Nee maar op het moment dat iemand je niet moet die jij leuk vind voelt het gewoon niet zo dat diegene je niet waard is.
Wel moeite in de zin van dat je als je moe bent toch een beetje energiek moet doen enzo, maar niet geforceerd spontaan doen ofzo.quote:Op donderdag 1 december 2011 12:03 schreef Mystikvm het volgende:
[..]
Dat is niet krampachtig. Als je alleen maar een beetje jezelf zit te wezen dan raken mensen niet als vanzelf geïnteresseerd. Dat is een fabeltje. Je moet er echt wel wat moeite insteken, en dat hoeft helemaal niet krampachtig te zijn.
Dat is juist zo moeilijk te accepteren.quote:Op donderdag 1 december 2011 12:03 schreef Heathcliff80 het volgende:
[..]
Dat vind ik ook te cru. Ik zie het eerder zo dat je dan gewoon niet bij elkaar past.
hey hahaquote:Op donderdag 1 december 2011 12:06 schreef magnetronkoffie het volgende:
Goede...(even spieken)..middag!
Ja, maar dat heeft, vind ik, verder weinig met iemands waarde te maken.quote:Op donderdag 1 december 2011 12:06 schreef heloef het volgende:
[..]
Dat is juist zo moeilijk te accepteren.
Haha. Hoi.quote:Op donderdag 1 december 2011 12:06 schreef magnetronkoffie het volgende:
Goede...(even spieken)..middag!
Ik doel ook niet waar jij op doelt, het was een vraag voor over het algemeen.quote:Op donderdag 1 december 2011 11:59 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
Dat was niet waar ik op doelde? Je moet het gewoon niet te groot en te eng maken in je hoofd en veel doen dan schiet je vanzelf eens raak
True. Ik ben over het algemeen in ieder geval nooit echt mezelf. Ik ben heel sociaal tegen iedereen terwijl ik wel eens denk oprotten. Dat kan ik nooit echt uiten natuurlijk.quote:Op donderdag 1 december 2011 12:05 schreef WokkelKardinaal het volgende:
't is fijn als een vertrouwde ander zichzelf is bij je. Feels good man, feels good.
Nee, jij probeert iedereen te hosselen.quote:Op donderdag 1 december 2011 12:11 schreef Kaneelstokje het volgende:
Ik ben altijd gemeen tegen iedereen.
Speak for yourself, Heathepiet....mij niet. Ben ik dan nou ook forever alone?quote:Op donderdag 1 december 2011 12:12 schreef Heathcliff80 het volgende:
[..]
Nee, jij probeert iedereen te hosselen.
Zodra ik een NSX type r gelocaliseerd heb niet meerquote:Op donderdag 1 december 2011 12:12 schreef MaanSelene het volgende:
[..]
Speak for yourself, Heathepiet....mij niet. Ben ik dan nou ook forever alone?
Nee, jij hebt mij toch?quote:Op donderdag 1 december 2011 12:12 schreef MaanSelene het volgende:
[..]
Speak for yourself, Heathepiet....mij niet. Ben ik dan nou ook forever alone?
Terugkerende themas in voorgaande theorieën zijn: Euhm, de rest ken ik alleen maar in het Engels.quote:Op donderdag 1 december 2011 12:11 schreef Cactus1 het volgende:
Wie kan mij even helpen? Wie kan de volgende zin in goed Nederlands vertalen?
Reccurent among the aformentioned theories are themes of competition-bred grievance, the salience of group-related discord, and normalization of violence against out-groups.
Is dat zo? Hij is toch knap, net zoals Benzin? Tenminste dat zegt Moonwalk altijd.quote:Op donderdag 1 december 2011 12:12 schreef Heathcliff80 het volgende:
[..]
Heul nietquote:Op donderdag 1 december 2011 12:12 schreef Heathcliff80 het volgende:
[..]
In februari jongstleden heeft Honda aangekondigd een nieuwe NSX voor de Europese markt te gaan uitbrengen. Er schijnt opnieuw vraag naar te wezen. Heb jij ze soms per mail lopen stalken?quote:Op donderdag 1 december 2011 12:13 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Zodra ik een NSX type r gelocaliseerd heb niet meer
En de rest allemaal wel?quote:Op donderdag 1 december 2011 12:15 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Heul niet![]()
Ik heb Selene en Joysa niet geprobeerd.
Vraag het in een taalforum. Het woord 'salience' is sowieso al niet te vertalen. Misschien met betekenisvolheid ofzo.quote:Op donderdag 1 december 2011 12:11 schreef Cactus1 het volgende:
Wie kan mij even helpen? Wie kan de volgende zin in goed Nederlands vertalen?
Reccurent among the aformentioned theories are themes of competition-bred grievance, the salience of group-related discord, and normalization of violence against out-groups.
Ik stalk ze inderdaad wel regelmatig met mailtjes.quote:Op donderdag 1 december 2011 12:15 schreef MaanSelene het volgende:
[..]
In februari jongstleden heeft Honda aangekondigd een nieuwe NSX voor de Europese markt te gaan uitbrengen. Er schijnt opnieuw vraag naar te wezen. Heb jij ze soms per mail lopen stalken?
DAT NOEM IK GEEN COMPLIMENT, DAT JE IEDEREEN PROBEERT BEHALVE MIJ! ZO LELIJK BEN IK NOU OOK WEER NIET!quote:Op donderdag 1 december 2011 12:15 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Heul niet![]()
Ik heb Selene en Joysa niet geprobeerd.
Soms pas je gewoon niet bij elkaar en zou je een verdomd slecht koppel zijn maar toch vind je die persoon leuk. Das gewoon vervelend.quote:Op donderdag 1 december 2011 12:07 schreef Heathcliff80 het volgende:
[..]
Ja, maar dat heeft, vind ik, verder weinig met iemands waarde te maken.
Je bent al bezet, daarom.quote:Op donderdag 1 december 2011 12:16 schreef MaanSelene het volgende:
[..]
DAT NOEM IK GEEN COMPLIMENT, DAT JE IEDEREEN PROBEERT BEHALVE MIJ! ZO LELIJK BEN IK NOU OOK WEER NIET!
Potjandosie.
Ja dus? Dat is Heath ook; didn't stop him from trying!quote:
Heath is een hij?quote:Op donderdag 1 december 2011 12:18 schreef MaanSelene het volgende:
[..]
Ja dus? Dat is Heath ook; didn't stop him from trying!
Nee, is niet zo. Niet bewust in ieder geval. En Moonwalk vindt mij idd knap.quote:Op donderdag 1 december 2011 12:15 schreef Soit het volgende:
[..]
Is dat zo? Hij is toch knap, net zoals Benzin? Tenminste dat zegt Moonwalk altijd.
Nee, de kerels ook niet. En Loka ook niet. En Cactus en Rhubarb ook niet.quote:
Ik mocht niet van Heath.quote:Op donderdag 1 december 2011 12:16 schreef MaanSelene het volgende:
[..]
DAT NOEM IK GEEN COMPLIMENT, DAT JE IEDEREEN PROBEERT BEHALVE MIJ! ZO LELIJK BEN IK NOU OOK WEER NIET!
Potjandosie.
Beetje het gevaar van alles in het Engels lezen, vertalen wordt zo lastig.quote:Op donderdag 1 december 2011 12:16 schreef Cactus1 het volgende:
@ Kaneel: kan niet quoten. Ja, ik heb dus hetzelfde probleem. Achterlijke kuttekst.Bedankt iig voor het proberen
Haters gonna hate. Potaters gonna potate.quote:Op donderdag 1 december 2011 12:18 schreef MaanSelene het volgende:
[..]
Ja dus? Dat is Heath ook; didn't stop him from trying!
Nee wij hebben het meestal gewoon niet in de gatenquote:Op donderdag 1 december 2011 12:19 schreef heloef het volgende:
Een man zijn is best lekker, je wordt meestal niet gehosseld.
Daarbij doelend op Kaneel, lieverd. Als er een man is waarmee ik ga trouwen is dat een liefhebber van een Honda NSX type R, don't wurriequote:
Je durfde mij anders geen foto te tonen, dus hoe kan ik dan weten of je knap bent?quote:Op donderdag 1 december 2011 12:19 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Nee, is niet zo. Niet bewust in ieder geval. En Moonwalk vindt mij idd knap.
Hee! Ik ben jouw lieverd en niemand anders!quote:Op donderdag 1 december 2011 12:20 schreef MaanSelene het volgende:
[..]
Daarbij doelend op Kaneel, lieverd. Als er een man is waarmee ik ga trouwen is dat een liefhebber van een Honda NSX type R, don't wurrie
Ouw, heb ik wel vaker meegemaaktquote:Op donderdag 1 december 2011 12:20 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Nee wij hebben het meestal gewoon niet in de gaten
Ik heb je wel een foto gestuurd! Dat je die al weer vergeten bent, zegt genoeg.quote:Op donderdag 1 december 2011 12:21 schreef Heathcliff80 het volgende:
[..]
Je durfde mij anders geen foto te tonen, dus hoe kan ik dan weten of je knap bent?
Ik ben echt nog nooit gehosseld hoor.quote:Op donderdag 1 december 2011 12:20 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Nee wij hebben het meestal gewoon niet in de gaten
Ik wil ook een foto. Heathcliff heb ik ook al gezien.quote:Op donderdag 1 december 2011 12:21 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Ik heb je wel een foto gestuurd! Dat je die al weer vergeten bent, zegt genoeg.
Oooooooh nu snap ik eindelijk wat dat betekent!quote:
Je hebt me helemaal geen foto gestuurd! Je zei dat je geen recente had gvd!quote:Op donderdag 1 december 2011 12:21 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Ik heb je wel een foto gestuurd! Dat je die al weer vergeten bent, zegt genoeg.
Heb het hier op Fok anders al eens gehoord. Maar hoe doe je fobo maken dan?quote:Op donderdag 1 december 2011 12:22 schreef Mystikvm het volgende:
Valt me op dat bijna niemand hier een fobo met foto's van zichzelf heeft. Anders stap je gewoon even over die schaamte heen als je zo verlegen zit om bevestiging. De eerste foboreactie met 'Jezus, wat ben jij lelijk' moet ik nog tegenkomen.
Ik zie het nut niet van een fobo met foto's.quote:Op donderdag 1 december 2011 12:22 schreef Mystikvm het volgende:
Valt me op dat bijna niemand hier een fobo met foto's van zichzelf heeft. Anders stap je gewoon even over die schaamte heen als je zo verlegen zit om bevestiging. De eerste foboreactie met 'Jezus, wat ben jij lelijk' moet ik nog tegenkomen.
Klik bovenin op fotoboek. Dan wijst het zich vanzelf.quote:Op donderdag 1 december 2011 12:23 schreef MaanSelene het volgende:
[..]
Heb het hier op Fok anders al eens gehoord. Maar hoe doe je fobo maken dan?
Gewoon met een camera, of je mobielquote:Op donderdag 1 december 2011 12:23 schreef MaanSelene het volgende:
[..]
Heb het hier op Fok anders al eens gehoord. Maar hoe doe je fobo maken dan?
quote:Op donderdag 1 december 2011 12:20 schreef MaanSelene het volgende:
[..]
Daarbij doelend op Kaneel, lieverd. Als er een man is waarmee ik ga trouwen is dat een liefhebber van een Honda NSX type R, don't wurrie
Ja, met gevolg dat je nu niet opzout uit mijn dromen!quote:Op donderdag 1 december 2011 12:24 schreef heloef het volgende:
[..]
Ik zie het nut niet van een fobo met foto's.
Heb ik een keer gedaan zodat iedereen hier wist hoe ik er uit zag.
Dus nah.
*mep* Pestkop.quote:Op donderdag 1 december 2011 12:24 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Gewoon met een camera, of je mobiel
Nee, jij bent een kerel.quote:Op donderdag 1 december 2011 12:23 schreef Soit het volgende:
[..]
Ik wil ook een foto. Heathcliff heb ik ook al gezien.
Wel toch? Of ben ik nou dement?quote:Op donderdag 1 december 2011 12:23 schreef Heathcliff80 het volgende:
Je hebt me helemaal geen foto gestuurd! Je zei dat je geen recente had gvd!
Heloef lijkt op Taylor Lautner?quote:Op donderdag 1 december 2011 12:25 schreef Heathcliff80 het volgende:
[..]
Ja, met gevolg dat je nu niet opzout uit mijn dromen!
Nooit meer.quote:Op donderdag 1 december 2011 12:22 schreef Mystikvm het volgende:
Schat accepteer het nou, Myra had dit ook.quote:Op donderdag 1 december 2011 12:25 schreef Heathcliff80 het volgende:
[..]
Ja, met gevolg dat je nu niet opzout uit mijn dromen!
Nee, ik ben de verbeterde versie van hem.quote:Op donderdag 1 december 2011 12:25 schreef MaanSelene het volgende:
[..]
Heloef lijkt op Taylor Lautner?
Ja, je bent dement. Je zei dat je een recente zou laten maken en die dan zou geven, maar IK zie niks!quote:Op donderdag 1 december 2011 12:25 schreef Kaneelstokje het volgende:
Wel toch? Of ben ik nou dement?
Wat zit je toch steeds over die vent? Je moet naar mij kijken!quote:Op donderdag 1 december 2011 12:25 schreef MaanSelene het volgende:
[..]
Nee, IK ben de verbeterde versie van hem.quote:Op donderdag 1 december 2011 12:26 schreef heloef het volgende:
[..]
Nee, ik ben de verbeterde versie van hem.
Dan lijk ik er nog meer op, en ik ben blank.quote:Op donderdag 1 december 2011 12:25 schreef MaanSelene het volgende:
[..]
Wat dan wel?quote:Op donderdag 1 december 2011 12:26 schreef Soit het volgende:
[..]
Nooit meer.Heeft bij mij verder niets met schaamte te maken.
Met jou heb ik liefde, met hem pure neuqsecks. Das een verschil!quote:Op donderdag 1 december 2011 12:27 schreef Heathcliff80 het volgende:
[..]
Wat zit je toch steeds over die vent? Je moet naar mij kijken!
Hm oke, zit niks anders op dan, he.quote:Op donderdag 1 december 2011 12:26 schreef heloef het volgende:
[..]
Schat accepteer het nou, Myra had dit ook.
Ik ben zo lief jullie dromen op te fleuren.
Je bent al aan het soppen?quote:Op donderdag 1 december 2011 12:25 schreef MaanSelene het volgende:
[..]
Ow noes!quote:Op donderdag 1 december 2011 12:27 schreef Heathcliff80 het volgende:
[..]
Ja, je bent dement. Je zei dat je een recente zou laten maken en die dan zou geven, maar IK zie niks!
Hm, nou oke, dan is het goed.quote:Op donderdag 1 december 2011 12:28 schreef MaanSelene het volgende:
[..]
Met jou heb ik liefde, met hem pure neuqsecks. Das een verschil!
Omdat bepaalde mensen hier echt levenloos zijn en van alles volgen. Nooit meer geen fobo voor mij en dat soort dingen.quote:Op donderdag 1 december 2011 12:28 schreef Mystikvm het volgende:
[..]
Wat dan wel?
Verder stoort het mij wel dat iedereen hier zit te verkondigen dat ze niet aantrekkelijk zijn, een groot voorhoofd hebben of op een andere manier mismaakt zijn. Om vervolgens weer door 6 pagina's aan reacties te moeten worstelen omdat iedereen om foto's vraagt en vervolgens zegt dat het reuze meevalt.
Natuurlijk valt het reuze mee. Men wil gewoon een beetje aandacht. Nou, maak een fobo aan, dan krijg je voortdurend aandacht.
Nee, heb je niet, dan wist ik het nog wel.quote:Op donderdag 1 december 2011 12:29 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Ow noes!![]()
Wedden dat ik je wel een oude heb gestuurd?
Namen en rugnummers?quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |