Prima, als het maar een mooie jurk is met een mooie kleur.quote:Op donderdag 1 december 2011 08:45 schreef MaanSelene het volgende:
Ook een leuke TT ja....
Wat ik wilde vragen; hoe vinden jullie een gekleurde trouwjurk?
Een vriendin van mij gaat in januari trouwen, en ze heeft een gekleurde trouwjurk uitgekozen. Ik heb hem gezien, niet mijn smaak, maar hij staat haar schitterend. Echter was er een andere vriendin die de foto in kwestie ook gezien had, en die begreep TOTAAL, maar dan ook echt totaal, niet waarom mijn vriendin in een gekleurde trouwjurk ging trouwen.
Heren, wat zouden jullie ervan vinden als je vrouw in een gekleurde jurk naar het altaar liep, en dames, wat vinden jullie uberhaupt van de trend om niet in het wit te trouwen?
Specificeer gaarne.quote:Op donderdag 1 december 2011 08:46 schreef heloef het volgende:
[..]
Prima, als het maar een mooie jurk is met een mooie kleur.
Dit soort dingen moet je niet aan een man vragen.quote:
Haha, ja, jij probeert je er 'op zijn mans' makkelijk vanaf te maken met een multi-interpretabel antwoord.......maar dat doen we nietquote:Op donderdag 1 december 2011 08:48 schreef heloef het volgende:
[..]
Dit soort dingen moet je niet aan een man vragen.
Ik zal eens googlen straks.
Shit, caught in the middle of the act.quote:Op donderdag 1 december 2011 08:50 schreef MaanSelene het volgende:
[..]
Haha, ja, jij probeert je er 'op zijn mans' makkelijk vanaf te maken met een multi-interpretabel antwoord.......maar dat doen we niet
Dit interesseert me echt geen drol. Heel mannelijk misschien, maar ik hoef het niet te dragen. Als iemand anders zich gelukkig voelt in een zuurstokroze trouwjurk met kanten randjes, dan is dat goed.quote:Op donderdag 1 december 2011 08:45 schreef MaanSelene het volgende:
Ook een leuke TT ja....
Een vriendin van mij gaat in januari trouwen, en ze heeft een gekleurde trouwjurk uitgekozen. Ik heb hem gezien, niet mijn smaak, maar hij staat haar schitterend. Echter was er een andere vriendin die de foto in kwestie ook gezien had, en die begreep TOTAAL, maar dan ook echt totaal, niet waarom mijn vriendin in een gekleurde trouwjurk ging trouwen.
Heren, wat zouden jullie ervan vinden als je vrouw in een gekleurde jurk naar het altaar liep, en dames, wat vinden jullie uberhaupt van de trend om niet in het wit te trouwen?
Zeker weten dat jouw kloeke negerhoofdje ooit in een hagelwit trouwpak gestoken wordt. Daar ben jij te veel de hopeloze romanticus voor die zijn toekomstige vriendin ten huwelijk gaat vragen met precíes de juist candlelight muziek en rode rozen.quote:Op donderdag 1 december 2011 09:02 schreef heloef het volgende:
Maar sowieso trouw ik nooit dus is het voor mij niet van toepassing.
Hell no, een huwelijk zonde van mijn geld.quote:Op donderdag 1 december 2011 09:04 schreef Mystikvm het volgende:
[..]
Zeker weten dat jouw kloeke negerhoofdje ooit in een hagelwit trouwpak gestoken wordt. Daar ben jij te veel de hopeloze romanticus voor die zijn toekomstige vriendin ten huwelijk gaat vragen met precíes de juist candlelight muziek en rode rozen.
Is dat niet iets wat je bij een eerste date al bespreekt dan? "Gewoon even voor de zekerheid, bij onze bruiloft wil ik je nooit in een gekleurde jurk bij het altaar zien verschijnen!"quote:Op donderdag 1 december 2011 08:45 schreef MaanSelene het volgende:
Ook een leuke TT ja....
Inderdaad, deed ik ook altijd. Of praten over al mijn vorige veroveringen. Totaal geen afknappers.quote:Op donderdag 1 december 2011 09:14 schreef twi het volgende:
[..]
Is dat niet iets wat je bij een eerste date al bespreekt dan? "Gewoon even voor de zekerheid, bij onze bruiloft wil ik je nooit in een gekleurde jurk bij het altaar zien verschijnen!"
U vroeg naar me?quote:Op donderdag 1 december 2011 09:11 schreef ook_gek het volgende:
Hey MaanSelene is er weer!
Ik was je kwijt
Alles goed?
Goeiemorgenquote:
Zolang ik de trouwauto maar mag kiezen heb ik verder niet de illusie dat wij mannen veel input hebben in bruiloftzaken.quote:Op donderdag 1 december 2011 08:45 schreef MaanSelene het volgende:
Ook een leuke TT ja....
En dan gewoon na het zoenen zeggen dat de vorige veel beter was, vinden ze ook totaal niet erg.quote:Op donderdag 1 december 2011 09:16 schreef ValHallen het volgende:
[..]
Inderdaad, deed ik ook altijd. Of praten over al mijn vorige veroveringen. Totaal geen afknappers.
Een beetje opbouwende kritiek moet kunnen hoor. Ik zeg ook nooit: "Wat zie je er leuk uit!", nee ik geef gewoon wat tips waardoor ze er nog beter uit kunnen zien.quote:Op donderdag 1 december 2011 09:18 schreef heloef het volgende:
[..]
En dan gewoon na het zoenen zeggen dat de vorige veel beter was, vinden ze ook totaal niet erg.
Tenzij je met iets anders dan een Chevy Camaro thuiskomt mag dat van mijquote:Op donderdag 1 december 2011 09:18 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Zolang ik de trouwauto maar mag kiezen heb ik verder niet de illusie dat wij mannen veel input hebben in bruiloftzaken.
Als je een reden nodig hebt om een feest te geven is er iets goed fout.quote:Op donderdag 1 december 2011 09:20 schreef morphnet het volgende:
Tja trouwen doe je pas rond je 35e en dus niet net als een collega op z'n 24e
En waar is trouwen goed voor behalve een rete goed feestje
Ik wil alleen de muziek uitkiezen.quote:Op donderdag 1 december 2011 09:18 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Zolang ik de trouwauto maar mag kiezen heb ik verder niet de illusie dat wij mannen veel input hebben in bruiloftzaken.
Ik kwam laatst een oud klasgenootje tegen op facebook, die blijkt al 8 jaar getrouwd te zijn, toen was ze dus 19quote:Op donderdag 1 december 2011 09:20 schreef morphnet het volgende:
Tja trouwen doe je pas rond je 35e en dus niet net als een collega op z'n 24e
En waar is trouwen goed voor behalve een rete goed feestje
Honda NSX type R, maar bij mijn weten rijd er niet 1 in Nederland rond dus dat gaat lastig wordenquote:Op donderdag 1 december 2011 09:21 schreef MaanSelene het volgende:
[..]
Tenzij je met iets anders dan een Chevy Camaro thuiskomt mag dat van mij*pest*
Toen ik in de 5e zat had ik een bruiloftsfeestje van een klasgenoot. Zijn vrouw was zwanger en ze zijn zeer christelijk.quote:Op donderdag 1 december 2011 09:21 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Ik kwam laatst een oud klasgenootje tegen op facebook, die blijkt al 8 jaar getrouwd te zijn, toen was ze dus 19
Ik moest lachen.quote:Op donderdag 1 december 2011 09:22 schreef Mystikvm het volgende:
[..]
Toen ik in de 5e zat had ik een bruiloftsfeestje van een klasgenoot. Zijn vrouw was zwanger en ze zijn zeer christelijk.
Woon je ook al in de Biblebelt?quote:Op donderdag 1 december 2011 09:22 schreef Mystikvm het volgende:
[..]
Toen ik in de 5e zat had ik een bruiloftsfeestje van een klasgenoot. Zijn vrouw was zwanger en ze zijn zeer christelijk.
Daarna stopte ik met lezenquote:
Inderdaad ik adviseer ze ook meteen de door mij gewenste haarkleur rood.quote:Op donderdag 1 december 2011 09:20 schreef ValHallen het volgende:
[..]
Een beetje opbouwende kritiek moet kunnen hoor. Ik zeg ook nooit: "Wat zie je er leuk uit!", nee ik geef gewoon wat tips waardoor ze er nog beter uit kunnen zien.
Hij loopt hier precies langsquote:Op donderdag 1 december 2011 09:23 schreef ValHallen het volgende:
[..]
Woon je ook al in de Biblebelt?
Een feestje kan ook zonder reden hahaquote:Op donderdag 1 december 2011 09:21 schreef heloef het volgende:
[..]
Als je een reden nodig hebt om een feest te geven is er iets goed fout.
WT die ze meteen een hoerige look aan wil smerenquote:Op donderdag 1 december 2011 09:24 schreef heloef het volgende:
[..]
Inderdaad ik adviseer ze ook meteen de door mij gewenste haarkleur rood.
En verder neem ik WT meet voor kledingtips en make-up advies.
Daarom neem ik hem ook mee.quote:Op donderdag 1 december 2011 09:24 schreef ValHallen het volgende:
[..]
WT die ze meteen een hoerige look aan wil smeren
Moet ik eerst aan Heath vragen.....maar als zij OK zegt ga ik erover nadenkenquote:
Herkenbaar verhaal wel, ik woon er inquote:
Relatie bevestigd bij deze.quote:Op donderdag 1 december 2011 09:26 schreef MaanSelene het volgende:
[..]
Moet ik eerst aan Heath vragen.....maar als zij OK zegt ga ik erover nadenken
Dat is in ieder geval geen neequote:Op donderdag 1 december 2011 09:26 schreef MaanSelene het volgende:
[..]
Moet ik eerst aan Heath vragen.....maar als zij OK zegt ga ik erover nadenken
Zie daar jouw probleem; jij hebt na 1 date al een relatie. Daarom lopen je vrouwen ook zo hard bij je weg.quote:
Oh ja, waar jij woont is ook zo jaquote:Op donderdag 1 december 2011 09:27 schreef ValHallen het volgende:
[..]
Herkenbaar verhaal wel, ik woon er in. Er is hier een gezin, allebei rond de 20 jaar en ze hebben al 3(!) kinderen. En ze wonen in een caravan bij opa op de boerderij omdat ze uit het ouderlijk huis moesten omdat ze al hadden geneukt voor het huwelijk. Dat meisje was voor het eerst zwanger op haar 15e
.
Daarom heb ik dus geen relatie omdat ik niet date.quote:Op donderdag 1 december 2011 09:28 schreef MaanSelene het volgende:
[..]
Zie daar jouw probleem; jij hebt na 1 date al een relatie. Daarom lopen je vrouwen ook zo hard bij je weg.
Wat is mijn probleem dan?quote:Op donderdag 1 december 2011 09:28 schreef MaanSelene het volgende:
[..]
Zie daar jouw probleem; jij hebt na 1 date al een relatie. Daarom lopen je vrouwen ook zo hard bij je weg.
Da's niet een probleem. Da's liefquote:Op donderdag 1 december 2011 09:29 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Wat is mijn probleem dan?
Dat ik zelfs geen date nodig heb om te willen trouwen
Zo ben ik hequote:Op donderdag 1 december 2011 09:29 schreef MaanSelene het volgende:
[..]
Da's niet een probleem. Da's lief
quote:
Heb ik niet gelezen. Link?quote:Op donderdag 1 december 2011 09:32 schreef heloef het volgende:
Daarnaast zei ik gisteren dit nog:
[..]
Ik zal het hele verhaal voor je quoten.quote:
quote:Op woensdag 30 november 2011 21:11 schreef Heathcliff80 het volgende:
Hebben we al een nieuw kusjekroel-stelletje?
quote:Op woensdag 30 november 2011 21:12 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Jullie nog geen stelletje?
quote:
Driedubbel lol....nieuw kusjekroel-stelletje...ik ben gewoon niet meer goed genoeg voor d'rquote:Op donderdag 1 december 2011 09:37 schreef heloef het volgende:
[..]
Ik zal het hele verhaal voor je quoten.
[..]
[..]
[..]
Relationship wrecker strikes again.quote:Op donderdag 1 december 2011 09:38 schreef MaanSelene het volgende:
[..]
Driedubbel lol....nieuw kusjekroel-stelletje...ik ben gewoon niet meer goed genoeg voor d'r
Ja was je kwijtquote:Op donderdag 1 december 2011 09:16 schreef MaanSelene het volgende:
[..]
U vroeg naar me?
Alles is goed, jaHectische dagen achter de rug, straks om tien uur een afspraak met mijn jobcoach van het UWV....dus ben benieuwd!
Hoor net dat mijn relatie met Heath alweer over is...boehoeeeeee....quote:
Ze vroeg alleen over er nog andere stelletjes waren ontstaan, dus ik snap het niet helemaal.quote:Op donderdag 1 december 2011 09:45 schreef MaanSelene het volgende:
[..]
Hoor net dat mijn relatie met Heath alweer over is...boehoeeeeee....
Vrouwenlogica Heloef, dat snappen wij nietquote:Op donderdag 1 december 2011 09:48 schreef heloef het volgende:
[..]
Ze vroeg alleen over er nog andere stelletjes waren ontstaan, dus ik snap het niet helemaal.
Oh ja tuurlijk, ik probeerde ze te begrijpen. Slecht idee.quote:Op donderdag 1 december 2011 09:53 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Vrouwenlogica Heloef, dat snappen wij niet
Nooit meer doen he?quote:Op donderdag 1 december 2011 10:03 schreef heloef het volgende:
[..]
Oh ja tuurlijk, ik probeerde ze te begrijpen. Slecht idee.
Heloef en ik gaan over een half uur vechten op het schoolplein.quote:Op donderdag 1 december 2011 10:06 schreef kree het volgende:
Goedemorgen![]()
Is er nog wat boeiends aan de hand?
Ja ome ValHallenquote:
De winnaar krijgt Faye.quote:Op donderdag 1 december 2011 10:06 schreef ValHallen het volgende:
[..]
Heloef en ik gaan over een half uur vechten op het schoolplein.
Aah een relletjequote:Op donderdag 1 december 2011 10:06 schreef ValHallen het volgende:
[..]
Zorg wel even voor een livestream, ik en Loka willen ook mee kijkenquote:Op donderdag 1 december 2011 10:06 schreef ValHallen het volgende:
[..]
Het is over 25 minuten te volgen op Nederland 1.quote:Op donderdag 1 december 2011 10:09 schreef Newbie114 het volgende:
[..]
Zorg wel even voor een livestream, ik en Loka willen ook mee kijken
Met commentatoren Jeroen Grueter en Eva Jinek.quote:Op donderdag 1 december 2011 10:11 schreef heloef het volgende:
[..]
Het is over 25 minuten te volgen op Nederland 1.
* kree tuned inquote:Op donderdag 1 december 2011 10:11 schreef heloef het volgende:
[..]
Het is over 25 minuten te volgen op Nederland 1.
quote:Op donderdag 1 december 2011 10:12 schreef Royco1 het volgende:
Weddenschappen mogen bij mij afgesloten worden tegen een kleine fee
Subtiele grap is subtielquote:Op donderdag 1 december 2011 10:12 schreef Royco1 het volgende:
Weddenschappen mogen bij mij afgesloten worden tegen een kleine fee
Ik heb Evert ten Napel geeist bij de rechtenverkoop.quote:Op donderdag 1 december 2011 10:11 schreef ValHallen het volgende:
[..]
Met commentatoren Jeroen Grueter en Eva Jinek.
wohohohoho! Die dekselse VH, wonderkind uit de sloppenwijken van Nieuwaal! Flikt hij het dan toch!quote:Op donderdag 1 december 2011 10:14 schreef heloef het volgende:
[..]
Ik heb Evert ten Napel geeist bij de rechtenverkoop.
Ik werk goed vanuit een underdogpositie.quote:Op donderdag 1 december 2011 10:13 schreef Royco1 het volgende:
Heloef is toch wel licht favoriet, die swaffelt VH gewoon neer
Mijn grootste tegenstander is mijn broek die maar blijft afzakken.quote:Op donderdag 1 december 2011 10:13 schreef Royco1 het volgende:
Heloef is toch wel licht favoriet, die swaffelt VH gewoon neer
Alsof mijn broek niet afzaktquote:Op donderdag 1 december 2011 10:16 schreef heloef het volgende:
[..]
Mijn grootste tegenstander is mijn broek die maar blijft afzakken.
Afvallen heeft ook nadelen.
Echte mannen vechten dan ook compleet naakt, ingesmeerd met oliequote:Op donderdag 1 december 2011 10:16 schreef heloef het volgende:
[..]
Mijn grootste tegenstander is mijn broek die maar blijft afzakken.
Afvallen heeft ook nadelen.
Goed plan, gaan we doen.quote:Op donderdag 1 december 2011 10:17 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Echte mannen vechten dan ook compleet naakt, ingesmeerd met olie
Nu willen we al helemaal een livestream!quote:Op donderdag 1 december 2011 10:17 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Echte mannen vechten dan ook compleet naakt, ingesmeerd met olie
Dat zou eerder een reden moeten zijn om te luisteren naar het radioverslag van Langs de Lijn.quote:Op donderdag 1 december 2011 10:20 schreef Newbie114 het volgende:
[..]
Nu willen we al helemaal een livestream!
Compleet met kokhalzend commentaar.quote:Op donderdag 1 december 2011 10:20 schreef heloef het volgende:
[..]
Dat zou eerder een reden moeten zijn om te luisteren naar het radioverslag van Langs de Lijn.
Van een kotsende Jack van Gelder.quote:Op donderdag 1 december 2011 10:21 schreef ValHallen het volgende:
[..]
Compleet met kokhalzend commentaar.
Ik snap 'm nietquote:Op donderdag 1 december 2011 10:20 schreef heloef het volgende:
[..]
Dat zou eerder een reden moeten zijn om te luisteren naar het radioverslag van Langs de Lijn.
Echt niet?quote:
Heloef vs ValHallenquote:Op donderdag 1 december 2011 10:22 schreef heloef het volgende:
[..]
Van een kotsende Jack van Gelder.
Loka snapt 'm ook niet...quote:Op donderdag 1 december 2011 10:23 schreef heloef het volgende:
[..]
Echt niet?
Het is een grap. Denk even goed na.
Wij zijn naakt.quote:
Maar daar ging het juist omquote:Op donderdag 1 december 2011 10:25 schreef heloef het volgende:
[..]
Wij zijn naakt.
Dus dan moet je de radio aanzetten in plaats van de TV omdat je dat niet moet willen zien.
Wij zijn niet verantwoordelijk voor eventueel oogletsel en traumatische ervaringen naar aanleiding van deze uitzending.quote:
In dat geval...quote:Op donderdag 1 december 2011 10:28 schreef heloef het volgende:
[..]
Wij zijn niet verantwoordelijk voor eventueel oogletsel en traumatische ervaringen naar aanleiding van deze uitzending.
Smerig stel zijn jullie ook, kicken op ranzigheid.quote:Op donderdag 1 december 2011 10:29 schreef Newbie114 het volgende:
[..]
In dat geval...
* Newbie114 zet Nederland 1 aan
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |