Zo'n groot huis is het niet, het is alleen wel een doorn in het oog. Hij moet maar zeggen wat hij er voor wilquote:
Eerst eens duidelijk mindmappen.quote:Op donderdag 1 december 2011 17:18 schreef Mordecai het volgende:
Ik kreeg net een geniaal idee, maar lastig uitvoerbaar en zoals een ander zei ''oneerlijk'' tegenover de rest. Ik geef diegene daar groot gelijk in, but without further ado mijn idee:
In de haven van de stad een schip met daarin een blok waarmee je geteleporteerd wordt naar hetzelfde schip, maar dan ergens midden op zee. Dan op dat schip nog een blok waarmee je geteleporteerd wordt naar het schip in een andere haven. Daar bouwt dan een select gezelschap een middeleeuwse/postmoderne stad/haven/dorp/kolonie. Iets zoals http://www.planetminecraft.com/project/medieval-port-the-noun/ dit..
Zijn maar hersenspinsels.
Moet ik me boot nog 2 keer bouwen?quote:Op donderdag 1 december 2011 17:18 schreef Mordecai het volgende:
Ik kreeg net een geniaal idee, maar lastig uitvoerbaar en zoals een ander zei ''oneerlijk'' tegenover de rest. Ik geef diegene daar groot gelijk in, but without further ado mijn idee:
In de haven van de stad een schip met daarin een blok waarmee je geteleporteerd wordt naar hetzelfde schip, maar dan ergens midden op zee. Dan op dat schip nog een blok waarmee je geteleporteerd wordt naar het schip in een andere haven. Daar bouwt dan een select gezelschap een middeleeuwse/postmoderne stad/haven/dorp/kolonie. Iets zoals http://www.planetminecraft.com/project/medieval-port-the-noun/ dit..
Zijn maar hersenspinsels.
Ik heb overigens wel zin om eens een gezamelijk projectje op te starten. Om bijvoorbeeld een bekende stad uit een bekende film te bouwen.quote:
I'm in.quote:Op donderdag 1 december 2011 17:57 schreef drumstickNL het volgende:
[..]
Ik heb overigens wel zin om eens een gezamelijk projectje op te starten. Om bijvoorbeeld een bekende stad uit een bekende film te bouwen.
Troy.quote:Op donderdag 1 december 2011 17:57 schreef drumstickNL het volgende:
[..]
Ik heb overigens wel zin om eens een gezamelijk projectje op te starten. Om bijvoorbeeld een bekende stad uit een bekende film te bouwen.
crea of surv?quote:Op donderdag 1 december 2011 17:57 schreef drumstickNL het volgende:
[..]
2012quote:Op donderdag 1 december 2011 17:57 schreef drumstickNL het volgende:
[..]
Doe het gewoon, als ie het niet tolereert hoor je het vanzelf. Pm hem, met je verhaal, mocht ie hetniet accepteren, laat hem met een tegenvoorstel komen.quote:Op donderdag 1 december 2011 18:10 schreef Yuri_Boyka het volgende:
@ Piekartz, ik wil graag drumpie.nl opheffen en graag een algemene server maken met de naam FOK! Minecraft of FOK!CRAFT alleen denk ik dat ik toestemming van Danny nodig heb hiervoor. Helaas leest hij ze PM's vaak niet of mailtjes en is het lastig om hem te contacteren. Hoe kan ik dit regelen?
Omdat het kan..quote:Op donderdag 1 december 2011 18:17 schreef Mordecai het volgende:
Waarom iets uit de oudheid? Waarom niet iets van rond 1600?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |