Was een tijdje geleden aangekondigd: 3 nummers die vaak aangevraagd werden, zouden geheime bombtracks worden.quote:
Kijk... handige Harrie!quote:Op donderdag 1 december 2011 11:48 schreef ToT het volgende:
[..]
Hier issie ook fijn hoor!
Ff rustig dagje. Afgelopen 2 (halve) dagen weer gewerkt. Erg leuk, maar wel wel goed zwaar hoor, hoewel het wel erg veel voldoening geeft!In een paar uurtjes tijd een hele berg afgeschreven defecte sproeiflessen (voor gif in de tuin) op 4 stuks na allemaal kunnen repareren!
quote:
Een 'underground' geintje van Hiryu en mij. We hadden aan drie nummers in Guppie een 'bom' gehangen die -na ontploffing- de bijbehorende plaat plotseling uit Gup zou doen verdwijnen.quote:
Wist ik niets van..... Wat is de bedoeling dan?quote:Op donderdag 1 december 2011 11:49 schreef ToT het volgende:
[..]
Was een tijdje geleden aangekondigd: 3 nummers die vaak aangevraagd werden, zouden geheime bombtracks worden.
Je hebt de Bohemian Polka toch niet hiervoor gebruikt hè?quote:Op donderdag 1 december 2011 11:49 schreef robdriessen het volgende:
[..]
[..]
Een 'underground' geintje van Hiryu en mij. We hadden aan drie nummers in Guppie een 'bom' gehangen die -na ontploffing- de bijbehorende plaat plotseling uit Gup zou doen verdwijnen.
Sociaal experimentje. Kijken hoe lang het duurt voordat 'men' er achter komt.quote:Op donderdag 1 december 2011 11:50 schreef Melting het volgende:
[..]
Wist ik niets van..... Wat is de bedoeling dan?
hmmmquote:Op donderdag 1 december 2011 11:49 schreef robdriessen het volgende:
[..]
[..]
Een 'underground' geintje van Hiryu en mij. We hadden aan drie nummers in Guppie een 'bom' gehangen die -na ontploffing- de bijbehorende plaat plotseling uit Gup zou doen verdwijnen.
Als die gedraait wordt ontploft de bomquote:Op donderdag 1 december 2011 11:49 schreef ToT het volgende:
[..]
Was een tijdje geleden aangekondigd: 3 nummers die vaak aangevraagd werden, zouden geheime bombtracks worden.
Ik werk in een kringloopwinkel!quote:Op donderdag 1 december 2011 11:49 schreef Melting het volgende:
[..]
Kijk... handige Harrie!
Maar wel leuk om te horen dat je weer aan het werk bent! Wat voor werk doe je nu?
Ligt er aan. Kun je 'm nog vinden in Guppie?quote:Op donderdag 1 december 2011 11:50 schreef Melting het volgende:
[..]
Je hebt de Bohemian Polka toch niet hiervoor gebruikt hè?
Ziet er goed uit man!quote:Op donderdag 1 december 2011 11:51 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
http://niburu.nl/index.ph(...)agenda-etc&Itemid=18
mijn bazen eindproject
Nog wel!quote:Op donderdag 1 december 2011 11:51 schreef robdriessen het volgende:
[..]
Ligt er aan. Kun je 'm nog vinden in Guppie?
Waaait wut?quote:Op donderdag 1 december 2011 11:51 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
http://niburu.nl/index.ph(...)agenda-etc&Itemid=18
mijn bazen eindproject
Ben de hele week bezig met promotie, moet nog zo'n 400 flyers aan de man zien te brengenquote:
Nooit meer hoofdpijn gehad sinds mijn hoedjequote:
Relatief weinig conspiracy bij mijn project hoorquote:
Cover-up van de regeringen en de media!quote:Op donderdag 1 december 2011 11:57 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
[..]
Relatief weinig conspiracy bij mijn project hoor
Ja dat is alleen dag één en das niet gericht op de cover-up, meer op wat we wél kunnen etc., maar wordt wel besproken ja...quote:Op donderdag 1 december 2011 11:57 schreef ToT het volgende:
[..]
Cover-up van de regeringen en de media!
Klinkt een beetje als:quote:Op donderdag 1 december 2011 11:58 schreef robdriessen het volgende:
1969: Het Journaal meldde dat op 1 april een grote landelijke actie zou worden gehouden om zogenaamde 'zwartkijkers' op te sporen, mensen die hun kijk- en luistergeld niet hadden betaald. Controleurs zouden met een scanner door de straten rijden om overtreders te betrappen. De enige remedie was het televisietoestel in aluminiumfolie te wikkelen. De volgende dag was al het aluminiumfolie in de winkels binnen enkele uren uitverkocht.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |