Gloednieuw klein autootje met een financiering van 300 euro per maand?quote:Op donderdag 1 december 2011 12:10 schreef charmed_angel het volgende:
Ik mis Britt
Ow en we hebben de zafira verkochtVer beneden de prijs, maar als ik er nog langer mee bleef zitten dan werd hij alleen nog maar duurder (kosten 300 euro per maand)
Dus knoop door gehakt en verkocht. Scheelt toch weer 200 euro deze maand (wegenbel + verz)
Dus uiteindelijk toch happy. Nu nog de corsa baar de sloop. En een goedkoop klein autootje er voor terugkopen. En dan ben ik weer helemaal happy
Hahaha was dat maar waarquote:Op donderdag 1 december 2011 12:11 schreef ToT het volgende:
[..]
Gloednieuw klein autootje met een financiering van 300 euro per maand?
Waarschijnlijk was de zafira een diesel, dan ben je dat wel kwijt jaquote:Op donderdag 1 december 2011 12:14 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
Een auto kost 300 euro in de maand?
Auto van mijn vriendin heeft ze gekocht voor 250 euro
Dieselquote:Op donderdag 1 december 2011 12:14 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
Een auto kost 300 euro in de maand?
Auto van mijn vriendin heeft ze gekocht voor 250 euro
Holy snorquote:Op donderdag 1 december 2011 12:16 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Diesel
135 euro wegenbelasting
60 euro verzekering
2 x tanken 140 euro
Totaal 335 euro
In brand steken en occupy de schuld gevenquote:Op donderdag 1 december 2011 12:19 schreef charmed_angel het volgende:
Dat had ik nog beter kunnen doen, hem total loss rijden of laten jatten. Dan had ik er 2000 euro meer voor gevangen
Jij bent jong en ik ben oudquote:Op donderdag 1 december 2011 12:19 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
[..]
Holy snor
Ik reis al 4 jaar doordeweeks graties met OV
quote:Op donderdag 1 december 2011 12:20 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
[..]
In brand steken en occupy de schuld geven
Als je 40% korting doet is het goedkoper dan die 300 euro per maand hoor...quote:Op donderdag 1 december 2011 12:21 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Jij bent jong en ik ben oud
OV is gewoon te duur hier in Nederland. Als ze het goedkoper maken, dan had ik ook met het OV gereisd
Voor die 40% korting moet je toch ook betalenquote:Op donderdag 1 december 2011 12:23 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
[..]
Als je 40% korting doet is het goedkoper dan die 300 euro per maand hoor...
denk ik
Maar auto rijden is ook leuker, geen ander mensen, geen gedoe, eigen muziek aan enz.
Ik kan geen autorijdenMaar neem wel rijlessen binnenkort in mijn tussen-half-jaar
voor 45 euro een heel jaar 40% korting, kleine investeringquote:Op donderdag 1 december 2011 12:26 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Voor die 40% korting moet je toch ook betalen
Straks ben ik 60 euro per maand kwijt voor mijn autootje en 2 keer tanken ofzo. Althans als we de Ibiza nemen
Of gewoon fietsenquote:Op donderdag 1 december 2011 12:26 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Voor die 40% korting moet je toch ook betalen
Straks ben ik 60 euro per maand kwijt voor mijn autootje en 2 keer tanken ofzo. Althans als we de Ibiza nemen
Koud, regen, wind, lekke band. bekeuring voor geen licht, nog meer regen.quote:Op donderdag 1 december 2011 12:28 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
[..]
Of gewoon fietsen
Alleenmaar voordelen
Jaquote:Op donderdag 1 december 2011 12:28 schreef JJH het volgende:
Gewoon naar een handelaar toe gegaan c_a?
Voor hen valt er weinig meer te verdienen dan iemand die alleen een auto wil verkopen. Begrijp ik nu goed dat je hem voor 2000,- minder als de dagwaarde verkocht hebt?![]()
Ik bedoelde de zeggen dat die koper een werelddeal gesloten heeft.quote:Op donderdag 1 december 2011 12:31 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Jamaar als ik hem over 6 maanden nog heb, dan was ik die 2000 ook kwijt geweest, snappie?
Sowieso moest die weg, hij werd te duur en aangezien ik nog geen nieuwe baan heb
Prioriteiten stellen en verstandig nadenken. Vorige maand hadden we er 1000 euro meer voor gekregen, maar toen waren we te stom om het niet te doen, dus spijt
Einde van het jaar, hij is nu nog 5 jaar, volgend jaar 6 jaar
verkocht aan een handelaar, dus hij zal straks wel voor 3000 euro meer te koop staan jaquote:Op donderdag 1 december 2011 12:32 schreef JJH het volgende:
[..]
Ik bedoelde de zeggen dat die koper een werelddeal gesloten heeft.
Maar ik snap je punt.
Waarom heb je hem niet particulier verkocht?quote:Op donderdag 1 december 2011 12:34 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
verkocht aan een handelaar, dus hij zal straks wel voor 3000 euro meer te koop staan ja
De markt is vrij rampzalig op het moment, voor zwaardere auto's.quote:Op donderdag 1 december 2011 12:38 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Waarom heb je hem niet particulier verkocht?
Ja weet ik, maar in de handel krijg je er ook niet veel voor.quote:Op donderdag 1 december 2011 12:39 schreef JJH het volgende:
[..]
De markt is vrij rampzalig op het moment, voor zwaardere auto's.
Waarom zou je dat willen weten?quote:Op donderdag 1 december 2011 12:45 schreef the-brother-of-uzunumaki het volgende:
Hoe gaat het hier?
nog geneukt iemand?
Geen ideequote:Op donderdag 1 december 2011 12:47 schreef -Datdus- het volgende:
[..]
Waarom zou je dat willen weten?
Klopt!quote:Op donderdag 1 december 2011 13:01 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Goed hoor.
En met jou?
Tijdje niet meer gezien, helemaal gesetteld in je nieuwe woning?
Olaquote:
Hey ik ken jouquote:
Ja het CWI is een kutinstantiequote:Op donderdag 1 december 2011 13:03 schreef Insomnium het volgende:
[..]
Klopt!
Had even een mental breakdown![]()
En dan heeft het geen zin om hele dagen hier te zeuren
Zo goed als ja![]()
Alleen wederom gezeik met CWI.
Maar het is niet anders.
[..]
Ola![]()
Dat kloptquote:
Behoorlijk.quote:
quote:Op donderdag 1 december 2011 13:06 schreef Insomnium het volgende:
[..]
Dat klopt
[..]
Behoorlijk.
Ze zouden mijn uitkering overzetten naar Zutphen.
Contact met hun opnemen en dergelijke.
Maar dat hebben ze dus niet gedaan.
Terwijl ik dus dacht dat alles goed was.
Maar goed ik zit dus al sinds vorige week woensdag zonder geld.
En heb niet meer kunnen eten sinds vorige week vrijdag
En ik heb niet snel honger.
Maar godverdomme nu wel!
Als hij stopt met ratelen kan je gaan kijkenquote:Op donderdag 1 december 2011 13:08 schreef the-brother-of-uzunumaki het volgende:
Um hoelang duurt dat ?zon koffie zet apparaat ?
Okequote:Op donderdag 1 december 2011 13:08 schreef Insomnium het volgende:
[..]
Als hij stopt met ratelen kan je gaan kijken
Je hebt toch wel 7 schepjes koffie er in gedaan voor je bakkie koffie he?quote:Op donderdag 1 december 2011 13:08 schreef the-brother-of-uzunumaki het volgende:
Um hoelang duurt dat ?zon koffie zet apparaat ?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |