quote:
JA.. lekker johquote:Op donderdag 1 december 2011 09:29 schreef ValHallen het volgende:
Ik zal verder niet in details treden maar: Wat kunnen openspringende bulten toch heerlijk zijn.
Geen bulten nee inderdaad.quote:
Vooral de druk die er af isquote:Op donderdag 1 december 2011 09:35 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
JA.. lekker joh
dan is de druk er vanaf, komt er een korstje op die je er weer kan afpulken enzo
Soort natte droom, maar dan anders.quote:Op donderdag 1 december 2011 09:37 schreef ValHallen het volgende:
[..]
Vooral de druk die er af is. Kon vannacht niet slapen van de pijn, dommel je na 4 paracetamol toch in, wordt je wakker en weet je dat je het bed mag verschonen.
Ik had er eentje psies onder het sluitinkje van mijn bh ... dan heb je er de hele dag last vanquote:Op donderdag 1 december 2011 09:37 schreef ValHallen het volgende:
[..]
Vooral de druk die er af is. Kon vannacht niet slapen van de pijn, dommel je na 4 paracetamol toch in, wordt je wakker en weet je dat je het bed mag verschonen.
Niet voor mijn ontbijt neequote:
Op mijn stuitje hier. Ik had pijn met lopen, zitten en liggen. Dat was wel echt genietenquote:Op donderdag 1 december 2011 09:38 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Ik had er eentje psies onder het sluitinkje van mijn bh ... dan heb je er de hele dag last van
MENTAL IMAGEquote:Op donderdag 1 december 2011 09:38 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Soort natte droom, maar dan anders.
jup, in je oor, of op het randje van je neusvleugel, of erger op het randje van je lipquote:Op donderdag 1 december 2011 09:41 schreef ValHallen het volgende:
[..]
Op mijn stuitje hier. Ik had pijn met lopen, zitten en liggen. Dat was wel echt genieten. Het zijn ALTIJD de kutplekjes.
Koortsblaasjes in je mondhoek waardoor je niet eens een boterham in je mond krijgt.quote:Op donderdag 1 december 2011 09:43 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
jup, in je oor, of op het randje van je neusvleugel, of erger op het randje van je lip
koortslip is sowieso prutquote:Op donderdag 1 december 2011 09:56 schreef robdriessen het volgende:
[..]
Koortsblaasjes in je mondhoek waardoor je niet eens een boterham in je mond krijgt.
Blaasjes op je tong zijn ook kutquote:Op donderdag 1 december 2011 09:56 schreef robdriessen het volgende:
[..]
Koortsblaasjes in je mondhoek waardoor je niet eens een boterham in je mond krijgt.
quote:Op donderdag 1 december 2011 10:01 schreef robdriessen het volgende:
Vrouwelijke gamers hebben 5% meer sex! Die C_A toch..... stoute meid
http://www.relatiekrant.n(...)-gamers-vrijen-vaker
En mannelijke gamers?quote:Op donderdag 1 december 2011 10:01 schreef robdriessen het volgende:
C_A en Myra zijn heul geen lesbo.quote:Op donderdag 1 december 2011 10:04 schreef Tha_Erik het volgende:
Die hebben geen seks. Ergo: vrouwelijke gamers zijn lesbo's.
Ik nietquote:Op donderdag 1 december 2011 10:04 schreef Tha_Erik het volgende:
Die hebben geen seks. Ergo: vrouwelijke gamers zijn lesbo's.
quote:Op donderdag 1 december 2011 10:01 schreef robdriessen het volgende:
Dan stop ik met gamenquote:Op donderdag 1 december 2011 10:09 schreef Tha_Erik het volgende:
Oh wacht, mijn logica is keischeef, vrouwelijke gamers kunnen het best doen met mannen die niet gamen
.
Als het hipsters zijn moet je naar de Starbucks.quote:Op donderdag 1 december 2011 10:18 schreef Tha_Erik het volgende:
Ik heb zo afgesproken om koffie te drinken met wat studiegenoten, maar geen idee waar.
Hema kantine. Dan kom je pas echt onder de mensenquote:Op donderdag 1 december 2011 10:21 schreef Tha_Erik het volgende:
Alsjeblieft niet zeg. Sowieso zit die op het station en is die kut. Ik wil naar de Douwe Egberts. Dat is hipster-light.
Er werken in ieder geval retards bij die van Utrecht CS.quote:Op donderdag 1 december 2011 10:21 schreef Tha_Erik het volgende:
Alsjeblieft niet zeg. Sowieso zit die op het station en is die kut. Ik wil naar de Douwe Egberts. Dat is hipster-light.
Ach, we zijn er nooit mee begonnen om een superpopulair station te worden waar heel FOK! naar luistert, toch? Zolang wij maar lol hebben. En gisteren was er veel lol.quote:Op donderdag 1 december 2011 10:45 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
Te weinig aandacht voor de radio tegenwoordig![]()
Nouja zo was het ooit wel opgestart, vind het niet erg dat het geen superstation is maar gister voelde het of ik voor 2 mensen draaide, en dat was het volgens mij ook. Terwijl het topic vol zit met users die niet luisteren en wel SCenquote:Op donderdag 1 december 2011 10:47 schreef robdriessen het volgende:
[..]
Ach, we zijn er nooit mee begonnen om een superpopulair station te worden waar heel FOK! naar luistert, toch? Zolang wij maar lol hebben. En gisteren was er veel lol.
Dat is waarquote:Op donderdag 1 december 2011 10:49 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
[..]
Nouja zo was het ooit wel opgestart, vind het niet erg dat het geen superstation is maar gister voelde het of ik voor 2 mensen draaide, en dat was het volgens mij ook. Terwijl het topic vol zit met users die niet luisteren en wel SCen
Gaat het ene oog in het andere oog uit, bij mij danquote:Op donderdag 1 december 2011 10:51 schreef LovelyLady het volgende:
en je moet gewoon reclame maken voor je show
Vanavond tussen 20:00 en 22:00 Don't Stop The Rock met LoLa
Ja eigenlijk boeit het me niet, ik kan overdag weinig muziek luisteren dus voor mij is het een soort van 'uit je dak gaan' momentje van de dagquote:Op donderdag 1 december 2011 10:53 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
[..]
Gaat het ene oog in het andere oog uit, bij mij dan
Ja ik vind het draaien opzich al leuk genoeg ja, maar ik merk gewoon op dat de slowchat/roddels/onderonsjes gehalte nu wel erg veel boven het radio-luisteren uitkomt.quote:Op donderdag 1 december 2011 10:55 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Ja eigenlijk boeit het me niet, ik kan overdag weinig muziek luisteren dus voor mij is het een soort van 'uit je dak gaan' momentje van de dag
Ik geniet toch wel van de muziek
Dat is niet iets 'nieuws' dat was al met radio ONZ al het gevalquote:Op donderdag 1 december 2011 10:58 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
[..]
Ja ik vind het draaien opzich al leuk genoeg ja, maar ik merk gewoon op dat de slowchat/roddels/onderonsjes gehalte nu wel erg veel boven het radio-luisteren uitkomt.
Je merkt het, maar doe je er ook wat aan? Dat zijn de momenten waarop je gaat kijken hoe je de chatters kunt motiveren om de radio aan te zetten. Kan met verzoekjes, bizar nieuws, roddels, etc, iets wat men niet wil/mag missenquote:Op donderdag 1 december 2011 10:58 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
[..]
Ja ik vind het draaien opzich al leuk genoeg ja, maar ik merk gewoon op dat de slowchat/roddels/onderonsjes gehalte nu wel erg veel boven het radio-luisteren uitkomt.
het is moeilijk om vernieuwend te blijvenquote:Op donderdag 1 december 2011 11:01 schreef robdriessen het volgende:
[..]
Je merkt het, maar doe je er ook wat aan? Dat zijn de momenten waarop je gaat kijken hoe je de chatters kunt motiveren om de radio aan te zetten. Kan met verzoekjes, bizar nieuws, roddels, etc, iets wat men niet wil/mag missen
Ja, maar toch minder heb ik het ideequote:Op donderdag 1 december 2011 11:00 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Dat is niet iets 'nieuws' dat was al met radio ONZ al het geval
Doe ik ook, bv gister met video games raden...quote:Op donderdag 1 december 2011 11:01 schreef robdriessen het volgende:
[..]
Je merkt het, maar doe je er ook wat aan? Dat zijn de momenten waarop je gaat kijken hoe je de chatters kunt motiveren om de radio aan te zetten. Kan met verzoekjes, bizar nieuws, roddels, etc, iets wat men niet wil/mag missen
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |