Seinfeld was alleen voor een specifieke (grote) groep. Ik vond er werkelijk geen flikker aan....quote:
zijn niet mijn laatste centjes gelukkigquote:Op donderdag 1 december 2011 01:47 schreef Xaobotnik het volgende:
[..]
Iedereen op wie het betrekking heeft. Ik kan niet in jouw portemonnee kijken. Jij gaf volgens mij alleen maar antwoord op een vraag, dus...
Married with children vond ik ook geniaal. En hoe heet die serie nou met die vent die met mr floppy kletste?quote:Op donderdag 1 december 2011 01:47 schreef Xaobotnik het volgende:
[..]
Seinfeld was alleen voor een specifieke (grote) groep. Ik vond er werkelijk geen flikker aan....
Nu je het zegt, zo had ik het nog niet bekeken.quote:Op donderdag 1 december 2011 01:47 schreef AlphaBravoCharlie het volgende:
Volgens mij zijn we gewoon reclame aan het kijken
Twitterde iBood zelfquote:Op donderdag 1 december 2011 01:50 schreef benx het volgende:
Iemand voorspelde in die chat al een wii
http://twitter.com/#!/Iboodquote:Op donderdag 1 december 2011 01:50 schreef benx het volgende:
Iemand voorspelde in die chat al een wii
Krijg je er nog een spel met stuur bij ook (toevallig in folder gezien).quote:Op donderdag 1 december 2011 01:49 schreef CherryLips het volgende:
Ow dat kost de Wii bij de Mediamarkt ook.
We kunnen niks kopen, en we zitten met zn allen geforceerd reclame te kijken. Ik snap het niet :pquote:Op donderdag 1 december 2011 01:48 schreef Gemaskerde het volgende:
[..]
Nu je het zegt, zo had ik het nog niet bekeken.
dan issie opquote:Op donderdag 1 december 2011 01:50 schreef Melleyn het volgende:
Je kan hem niet eens kopen als je het zou willen, die knop werkt weer eens niet.
Hij is dan al uitverkochtquote:Op donderdag 1 december 2011 01:50 schreef Melleyn het volgende:
Je kan hem niet eens kopen als je het zou willen, die knop werkt weer eens niet.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |