SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Niet hunten!quote:Op woensdag 30 november 2011 23:43 schreef Doodloper het volgende:
nou mensen, succes met niks kopen, ik ga pitten
quote:Op woensdag 30 november 2011 23:44 schreef ajacied4lf het volgende:
![]()
Heb even slipgevaar 'gekocht' via Paypal. het werkt
Testen met iets van 50 euro kan natuurlijk ook ja...quote:Op woensdag 30 november 2011 23:44 schreef ajacied4lf het volgende:
![]()
Heb even slipgevaar 'gekocht' via Paypal. het werkt
Dan had ie voor mij ook wel ergens mee mogen testen.quote:Op woensdag 30 november 2011 23:44 schreef tralalala het volgende:
[..]
Testen met iets van 50 euro kan natuurlijk ook ja...
T was wel duidelijk hoorquote:Op woensdag 30 november 2011 23:44 schreef MarkoAlmelo het volgende:
DM van computerprobleem
30-11-2011 @ 23:38:10
ja, dat wel
zeg a.u.b. tegen dalano.888 en plastic_zak dat ik hun de groeten doe
please, ze begrijpen het wel
Hoezo? Slechte levering oid?quote:Op woensdag 30 november 2011 23:45 schreef Asskicker14 het volgende:
Mijn vertrouwen in iBood is dusdanig beschadigd dat ik niet meer bij iBood koop, maar een hunt blijft leuk om te volgen. Veel plezier aan iedereen. Of is dit weer een hoax?
quote:Op woensdag 30 november 2011 23:46 schreef tralalala het volgende:
[..]
Maar dan wordt het wel alsnog van je rekening afgeschreven.
Tijdens hunt een vrij dure HD camcorder besteld. Volgende dag geannuleerd. 5 dagen later werd belofte gedaan dat binnen 1 week het geld zou worden teruggestort. Pas na intensief mailen, en er zelf zeer actief achteraan te moeten uiteindelijk na 2 maanden geld teruggestort gekregen.quote:
quote:Op woensdag 30 november 2011 23:47 schreef delano.888 het volgende:
Ik heb wel pizza in de diepvries dus t kan wel...
Lidl Alfredo Inferno?quote:Op woensdag 30 november 2011 23:47 schreef delano.888 het volgende:
Ik heb wel pizza in de diepvries dus t kan wel...
Dat maakt het er idd niet beter op, maar dat ligt puur aan iBood dan of ook via de website van het product zelf?quote:Op woensdag 30 november 2011 23:47 schreef Asskicker14 het volgende:
[..]
Tijdens hunt een vrij dure HD camcorder gekocht. Volgende dag geannuleerd. 5 dagen later werd belofte gedaan dat binnen 1 week het geld zou worden teruggestort. Pas na intensief mailen, en er zelf zeer actief achteraan te moeten uiteindelijk na 2 maanden geld teruggestort gekregen.
Wat vind je leuk? Een pannenset, horloge, rugtas, boormachine, kussens, parfum of misschien een mp3-speler?quote:Op woensdag 30 november 2011 23:49 schreef swollywood het volgende:
Ben benieuwd of er nog leuke artikelen voorbijkomen of alleen maar meuk.
iBood wilt gewoon op het geld rusten, lekker rente trekken en het liefst helemaal niet terugstorten. Een soort oplichterij. Tenzij je zoveel moeite erin steekt, dat ze geen andere keuze hebben.quote:Op woensdag 30 november 2011 23:48 schreef Gitaarmat het volgende:
[..]
Dat maakt het er idd niet beter op, maar dat ligt puur aan iBood dan of ook via de website van het product zelf?
Jah! das een goeie, ik heb nog een EastPak rugtas nodigquote:Op woensdag 30 november 2011 23:50 schreef Melleyn het volgende:
[..]
Wat vind je leuk? Een pannenset, horloge, rugtas, boormachine, kussens, parfum of misschien een mp3-speler?
Als een pictogram bij staat welquote:Op woensdag 30 november 2011 23:54 schreef Melleyn het volgende:
Hoe snel zijn ze tegenwoordig eigenlijk met verzenden? Ik heb het niet meer voor de Kerst binnen zeker?
Ooooo en laptops, wie weet het nog van vorige keer?quote:Op woensdag 30 november 2011 23:53 schreef tralalala het volgende:
Ik denk trouwens dat er dit jaar dik veel Android tablets langs gaan komen.
Ik had die nep cinderella kussen in 4 dagen binnen.quote:Op woensdag 30 november 2011 23:54 schreef Melleyn het volgende:
Hoe snel zijn ze tegenwoordig eigenlijk met verzenden? Ik heb het niet meer voor de Kerst binnen zeker?
Ik heb me meer geïrriteerd aan die stomme geurtjesquote:Op woensdag 30 november 2011 23:54 schreef AlphaBravoCharlie het volgende:
[..]
Ooooo en laptops, wie weet het nog van vorige keer?
"aaahahhhhhhh godver weer een laptop"
en in de middag teringveel geurtjes/mediaplayersquote:Op woensdag 30 november 2011 23:54 schreef AlphaBravoCharlie het volgende:
[..]
Ooooo en laptops, wie weet het nog van vorige keer?
"aaahahhhhhhh godver weer een laptop"
Volgens mij stonden er tijdens de vorige hunt ook al pictogrammen met "Voor Sinterklaas bezorgd!" dus dat zegt ook niet heel veelquote:Op woensdag 30 november 2011 23:54 schreef MarkoAlmelo het volgende:
[..]
Als een pictogram bij staat wel
Da's snelquote:Op woensdag 30 november 2011 23:54 schreef tralalala het volgende:
[..]
Ik had die nep cinderella kussen in 4 dagen binnen.
Hot Water.quote:Op woensdag 30 november 2011 23:55 schreef tralalala het volgende:
[..]
Ik heb me meer geïrriteerd aan die stomme geurtjes
iddquote:Op woensdag 30 november 2011 23:55 schreef Melleyn het volgende:
[..]
Volgens mij stonden er tijdens de vorige hunt ook al pictogrammen met "Voor Sinterklaas bezorgd!" dus dat zegt ook niet heel veel
[..]
Da's snel
Ik zat bij de eerste batch, de tweede batch kussens ging pas 3 weken later de deur uit.quote:Op woensdag 30 november 2011 23:55 schreef Melleyn het volgende:
[..]
Volgens mij stonden er tijdens de vorige hunt ook al pictogrammen met "Voor Sinterklaas bezorgd!" dus dat zegt ook niet heel veel
[..]
Da's snel
quote:Op woensdag 30 november 2011 23:57 schreef junkiexp het volgende:
[..]
Ik heb die gekocht in de hunt, best lekker
Ik tot half 2 ofzo.quote:Op woensdag 30 november 2011 23:58 schreef Plastic_zak het volgende:
ik ben nu al moeen ik moet nog 20 uur
Koffie staat aanquote:Op donderdag 1 december 2011 00:03 schreef bambino het volgende:
OMG precies de nacht dat ik fawking moe ben.
tering dit wordt weer 30 uur wakker.
SUCCES
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |