Dus je hebt nu een open relatie? En mag zij ook vreemdgaan?quote:Op woensdag 30 november 2011 22:48 schreef Soit het volgende:
[..]
Zo is het nou eenmaal. Mijn vriendin leeft niet met de gedachte dat ik haar voor altijd trouw zal zijn, dat gaat namelijk niet gebeuren. Nooit. Hebben we het uitgebreid over gehad.
Ik wel, hij is hoog.quote:Op woensdag 30 november 2011 22:50 schreef formerjellybean het volgende:
Ik hecht niet zoveel belang aan Sinji's mening
Ik heb nog wel wat gaatjes openquote:Op woensdag 30 november 2011 22:49 schreef DigitalGirl het volgende:
Pfff toch helemaal niet nodig... wat doe je dit weekend?
Whehe.quote:Op woensdag 30 november 2011 22:52 schreef Cactus1 het volgende:
[..]
Ik heb nog wel wat gaatjes openHad je een leuk idee?
Het punt is, hij is zelf aanzienlijk jaloerser en zou dat niet pikken. Meh..quote:Op woensdag 30 november 2011 22:51 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Dus je hebt nu een open relatie? En mag zij ook vreemdgaan?
Klinkt erg geloofwaardig, helemaal aangezien het vreemdgaan voor haar eerst de reden was om het uit te maken en twijfels te hebben bij de relatie.
Het enige wat ik hieruit heb gehaald is dat jij een ontstoken voet hebt. iewwquote:Op woensdag 30 november 2011 22:49 schreef Casie het volgende:
[..]
Flirten is inderdaad leuk! Gisteren op de borrel had ik sloffen aan, nee ik ben geen gek die normaal sloffen naar buiten aandoet. Een huisgenoot gaf een kleine verjaardagsborrel in de fusie en ik heb een ontstoken voet dus dacht blijf toch thuis dus kan ik fijn mijn sloffen aanhouden. Toen de kerel die ik wou versieren naar mij toe kwam 'mooie sloffen heb je aan' en daarna een geweldig gesprek gehad over wat schoenen over mensen kunnen zeggen en ondertussen flirten met elkaar. Dat zijn de leukste gesprekken(heel verhaal geworden maar ach
)
quote:
Deze chimeids wetenquote:Op woensdag 30 november 2011 22:53 schreef Cactus1 het volgende:
[..]
Niet qua lengte, maar hij compenseert dat ruimschoots
Waar staat dat ik een open relatie heb? Wie weet heb ik niet eens een relatie meer.quote:Op woensdag 30 november 2011 22:51 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Dus je hebt nu een open relatie? En mag zij ook vreemdgaan?
Klinkt erg geloofwaardig, helemaal aangezien het vreemdgaan voor haar eerst de reden was om het uit te maken en twijfels te hebben bij de relatie.
Echt he.quote:
Not this shit againquote:Op woensdag 30 november 2011 22:54 schreef Soit het volgende:
Waar staat dat ik een open relatie heb? Wie weet heb ik niet eens een relatie meer.
Samengevat: het stadium waarin je elkaar nog leert kennen en aan het flirten bent is een van de leukste momenten naar mijn mening.quote:Op woensdag 30 november 2011 22:53 schreef Sinji het volgende:
[..]
Het punt is, hij is zelf aanzienlijk jaloerser en zou dat niet pikken. Meh..
[..]
Het enige wat ik hieruit heb gehaald is dat jij een ontstoken voet hebt. ieww
Anyway, sterkte
Spannend dit.quote:Op woensdag 30 november 2011 22:54 schreef Soit het volgende:
[..]
Waar staat dat ik een open relatie heb? Wie weet heb ik niet eens een relatie meer.
Met wie ben je aan het flirten dan? Is het een Fokker?quote:Op woensdag 30 november 2011 22:55 schreef Casie het volgende:
Samengevat: het stadium waarin je elkaar nog leert kennen en aan het flirten bent is een van de leukste momenten naar mijn mening.
Daarom zit ik nu ook veel voor mijn doen achter mijn laptop
oke ik typ wel even.quote:Op woensdag 30 november 2011 22:33 schreef formerjellybean het volgende:
huh wat loopt Mlig nu te doen en waarom wil die onvindbaar zijn ??
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.daar stond de tekst van me relatieplanet profiel in.
vervolgens krijg ik een bericht INEENS na 14 maanden (erg toevallig dus).SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.volgensmij is zij/hij/het een troll van fok ofzo.
ik vind dat erg vervelend zoals ik al zei, omdat ik nu dus onoprechte dingen krijg op de serieuse site.
ik moet/ga nu dus uitzoeken hoe *iemand* mij heeft kunnen vinden op relatieplanet.
[ Bericht 0% gewijzigd door mylifeisgrey op 30-11-2011 23:03:17 ]
Ik heb zelf het probleem dat ik 'het jagen' zoveel leuker/spannender vindt dan 'het hebben'. Ik ben niet geschikt voor een relatie at the momentquote:Op woensdag 30 november 2011 22:55 schreef Casie het volgende:
[..]
Samengevat: het stadium waarin je elkaar nog leert kennen en aan het flirten bent is een van de leukste momenten naar mijn mening.
Het was ook niet al te serieus bedoeld. Maar ik geloof niet dat je nog een relatie hebt idd als je dat aan haar hebt gezegd.quote:Op woensdag 30 november 2011 22:54 schreef Soit het volgende:
[..]
Jij bent dat ook de enige die dat vondquote:Op woensdag 30 november 2011 22:56 schreef heloef het volgende:
Ik vond mijn eigen gejank leuker dan dit.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.daar stond de tekst van me relatieplanet profiel in.
vervolgens krijg ik een bericht INEENS na 14 maanden (erg toevallig dus).
[spoiler]Dat zou wel erg lullig zijn, volgens mij gunt iedereen hier jou het beste wel. Waarom zouden ze dat doen?quote:[ afbeelding ] Op woensdag 30 november 2011 21:55 schreef mylifeisgrey het volgende:
omg, er was net een geluidje wat ik nog nooit gehoord had, iemand heeft me een bericht gestuurd, ik denk dat het komt omdat ik de heel avond al online ben dat mensen me sneller vinden.
"
Lieve Jeroen,
Ik vond je oproep heel mooi. Ik kijk geen animee maar ik vind katten wel helemaal gaaf. Ze zijn zacht en aaibaar en ze spinnen. Spinnen vind ik eng, maar als katten het doen vind ik het niet erg. Ik denk dat ik verlieft ben op je kaaklijn. Ik houd ook van naar sneeuw kijken. Manderijntjes zijn mijn lievelingseten en mijn vader rijdt een kia. Ik spaar fietstoeters en als ik heel eenzaam ben ga ik rondjes fietsen en naar iedereen toeteren. De blauwe is voor mannen, de groene voor oude omaatjes, de roze voor meisjes en de gele voor negers. Als iemand heel boos kijkt heb ik een oranje toeter.
Ik voel echt dat wij een connectie hebben. Toe, schrijf nog 'ns wat terug, bijvoorbeeld over hoedjes vouwen?
liefs,
Lianne
"
ik heb het zelf nog niet gelezen, ik ben nu lichtelijk in paniek
edit: nu ik het lees wantrouw ik het, volgensmij is het supersoep of strawberry.... ik snap niet hoe ze me hebben gevonden.
[/spoiler]
volgensmij is zij/hij/het een troll.
ik vind dat erg vervelend zoals ik al zei, omdat ik nu dus onoprechte dingen krijg op de serieuse site.
Ik vind het al knap als je het het kan. Ik zou niet weten hoe het moet, flirtenquote:Op woensdag 30 november 2011 22:55 schreef Casie het volgende:
[..]
Wat?quote:Op woensdag 30 november 2011 22:58 schreef Cactus1 het volgende:
[..]
Jij bent dat ook de enige die dat vond
quote:Op woensdag 30 november 2011 22:58 schreef Soit het volgende:
[..]
Dat weet ik niet, maar zo is het wel. Ik heb serieus geen relatie.
Dat zei ik ook altijd totdat ik keihard voor iemand viel. Maar er moet bij mij ook aardig wat gebeuren voordat ik mijn 'vrijheid' opgeef.quote:Op woensdag 30 november 2011 22:57 schreef Sinji het volgende:
[..]
Ik heb zelf het probleem dat ik 'het jagen' zoveel leuker/spannender vindt dan 'het hebben'. Ik ben niet geschikt voor een relatie at the moment
Nee met twee mannen die ik irl kenquote:Op woensdag 30 november 2011 22:56 schreef Cactus1 het volgende:
[..]
Met wie ben je aan het flirten dan? Is het een Fokker?
Je houding, je uitstraling en speels plagen. 80% gecovered.quote:Op woensdag 30 november 2011 22:58 schreef Capstan het volgende:
[..]
Ik vind het al knap als je het het kan. Ik zou niet weten hoe het moet, flirten
[spoiler]Ah ok, dat zou erg lullige streek zijn . Maar misschien is het wel een echt meisje probeer eens te reageren en dan kan je van daaruit merken of het echt is.quote:[ afbeelding ] Op woensdag 30 november 2011 21:55 schreef mylifeisgrey het volgende:
omg, er was net een geluidje wat ik nog nooit gehoord had, iemand heeft me een bericht gestuurd, ik denk dat het komt omdat ik de heel avond al online ben dat mensen me sneller vinden.
"
Lieve Jeroen,
Ik vond je oproep heel mooi. Ik kijk geen animee maar ik vind katten wel helemaal gaaf. Ze zijn zacht en aaibaar en ze spinnen. Spinnen vind ik eng, maar als katten het doen vind ik het niet erg. Ik denk dat ik verlieft ben op je kaaklijn. Ik houd ook van naar sneeuw kijken. Manderijntjes zijn mijn lievelingseten en mijn vader rijdt een kia. Ik spaar fietstoeters en als ik heel eenzaam ben ga ik rondjes fietsen en naar iedereen toeteren. De blauwe is voor mannen, de groene voor oude omaatjes, de roze voor meisjes en de gele voor negers. Als iemand heel boos kijkt heb ik een oranje toeter.
Ik voel echt dat wij een connectie hebben. Toe, schrijf nog 'ns wat terug, bijvoorbeeld over hoedjes vouwen?
liefs,
Lianne
"
edit: nu ik het lees wantrouw ik het, volgensmij is het supersoep of strawberry.... ik snap niet hoe ze me hebben gevonden.
[/spoiler]
volgensmij is zij/hij/het een troll van fok ofzo.
ik moet/ga nu dus uitzoeken hoe *iemand* mij heeft kunnen vinden op relatieplanet.
Ik kan het misschien, maar durf het waarschijnlijk toch niet.quote:Op woensdag 30 november 2011 22:58 schreef Capstan het volgende:
[..]
Eigenlijk kan het me niet schelen. Al heb je 5 vriendinnen tegelijk. Een relatie waarin je vreemd gaat is voor mij sowieso geen relatie, ik vind de verhalen nu gewoon wat krom en ingewikkeld worden.quote:Op woensdag 30 november 2011 22:58 schreef Soit het volgende:
[..]
Dat weet ik niet, maar zo is het wel. Ik heb serieus geen relatie.
Het eerste en het laatste kan ik beïnvloeden. Het tweede niet zoquote:Op woensdag 30 november 2011 23:01 schreef Sinji het volgende:
[..]
Je houding, je uitstraling en speels plagen. 80% gecovered.
Man, kom op. Dit heb je al eerder gezegd, dat was toen om mij ervan te overtuigen, etc etc. Dat hield je niet lang vol toen.quote:
quote:Op woensdag 30 november 2011 22:52 schreef Cactus1 het volgende:
[..]
[spoiler]Ik heb inderdaad sterk het idee dat het niet serieus isquote:[ afbeelding ] Op woensdag 30 november 2011 21:55 schreef mylifeisgrey het volgende:
"
Lieve Jeroen,
liefs,
Lianne
"
[/spoiler]
volgensmij is zij/hij/het een troll van fok ofzo.
Maar dan is het juist leuk, als je maar wat doet.quote:Op woensdag 30 november 2011 22:58 schreef Capstan het volgende:
[..]
Prikkertjes.quote:Op woensdag 30 november 2011 22:52 schreef Cactus1 het volgende:
[..]
Glimlachen werkt altijd goed en verder plagend op dingen die hij/zij zegt in gaan. Als de klik er is gaat het bij mij altijd vanzelf dus weet eigenlijk niet hoe het volgens de regels 'moet'quote:Op woensdag 30 november 2011 22:58 schreef Capstan het volgende:
[..]
haha postopmaakverklotingquote:Op woensdag 30 november 2011 23:01 schreef formerjellybean het volgende:
[..]
Ah ok, dat zou erg lullige streek zijn . Maar misschien is het wel een echt meisje probeer eens te reageren en dan kan je van daaruit merken of het echt is.
Ik doe altijd "maar wat". Maar dus nooit het juiste, blijkbaarquote:Op woensdag 30 november 2011 23:04 schreef Heathcliff80 het volgende:
[..]
Maar dan is het juist leuk, als je maar wat doet.
Ik heb besloten, het is niks voor mij.quote:Op woensdag 30 november 2011 23:02 schreef Capstan het volgende:
[..]
Het eerste en het laatste kan ik beïnvloeden. Het tweede niet zo
Als je niet flirt met anderen als je een relatie hebt, kun je het beter uitmaken.quote:Op woensdag 30 november 2011 23:04 schreef Soit het volgende:
Dan heb ik wel een vriendin, ook prima.
Als ik het dan eens krampachtig probeer tref ik volgens mij altijd een bezette vrouwquote:Op woensdag 30 november 2011 23:04 schreef Casie het volgende:
[..]
Glimlachen werkt altijd goed en verder plagend op dingen die hij/zij zegt in gaan. Als de klik er is gaat het bij mij altijd vanzelf dus weet eigenlijk niet hoe het volgens de regels 'moet'
Als je goed genoeg je best doet, heb je d'r in ieder geval voor een nachtje.quote:Op woensdag 30 november 2011 23:06 schreef Capstan het volgende:
[..]
Als ik het dan eens krampachtig probeer tref ik volgens mij altijd een bezette vrouw
Dat hangt ook een beetje af van de ander, sommige mensen willen dat je alles precies goed doet, zoals constant heel scherp reageren, de hele tijd spontaan doen etc. terwijl andere mensen het juist wel leuk vinden als je maar wat doet, omdat het dan veel echter is.quote:Op woensdag 30 november 2011 23:05 schreef Capstan het volgende:
[..]
Ik doe altijd "maar wat". Maar dus nooit het juiste, blijkbaar
Wat als ze nou echt is? Zo'n goede match vindt hij nooit meerquote:Op woensdag 30 november 2011 23:04 schreef Myraela het volgende:
Oh, nu ik het bericht lees dat naar Grey is gestuurd moet het wel een troll zijn.Zwakke actie wel.
Jij was het dus! Godverdommequote:Op woensdag 30 november 2011 23:08 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Als je goed genoeg je best doet, heb je d'r in ieder geval voor een nachtje.
Zin in vrijdag?quote:Op woensdag 30 november 2011 23:08 schreef benzin het volgende:
[..]
Wat als ze nou echt is? Zo'n goede match vindt hij nooit meer![]()
Ik hoop echt dat het echt is, want ik gun het hem
Maar daar heb ik dan weer geen zin inquote:Op woensdag 30 november 2011 23:08 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Als je goed genoeg je best doet, heb je d'r in ieder geval voor een nachtje.
Volgens mij is dat niet echt, maar ik hoop ook dat het echt is.quote:Op woensdag 30 november 2011 23:08 schreef benzin het volgende:
[..]
Heb je balkanker dan?quote:Op woensdag 30 november 2011 23:09 schreef Capstan het volgende:
[..]
Maar daar heb ik dan weer geen zin in
Jij vond mij vandaag ook grappig. Maar mij vroeg je niet wat ik dit weekend doequote:Op woensdag 30 november 2011 23:08 schreef Cactus1 het volgende:
[..]
Je vindt me iig grappig. Maar ik krijg nog niet echt antwoord op mijn vragen
Mja, ik ken geen meisjes die zo zouden schrijven als eerste bericht. Daarbij sluit het juist veel te goed aan, het lijkt me sterk. Hij kan het proberen.quote:Op woensdag 30 november 2011 23:08 schreef benzin het volgende:
[..]
Denk je?quote:Op woensdag 30 november 2011 23:06 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Als je niet flirt met anderen als je een relatie hebt, kun je het beter uitmaken.
Maar hoe weet hij dan of het echt is?quote:Op woensdag 30 november 2011 23:10 schreef Myraela het volgende:
[..]
Mja, ik ken geen meisjes die zo zouden schrijven als eerste bericht. Daarbij sluit het juist veel te goed aan, het lijkt me sterk. Hij kan het proberen.
Eh, laat dat even achterwege. Dank u.quote:
Hij kan toch gewoon een bericht terug sturen nu? Niet alsof hij ineens z'n bankgegevens kwijt is ofzo als hij dat doet.quote:Op woensdag 30 november 2011 23:11 schreef Heathcliff80 het volgende:
[..]
Maar hoe weet hij dan of het echt is?
Ik denk dat het voor 95 % wel zeker is dat het een troll is.quote:Op woensdag 30 november 2011 23:11 schreef formerjellybean het volgende:
Daarom stelde ik dus voor te antwoorden en dan kan die van haar antwoord kijken of het echt is of niet
Bang dat je god je veroordeelt?quote:Op woensdag 30 november 2011 23:11 schreef Capstan het volgende:
[..]
Eh, laat dat even achterwege. Dank u.
Met een bezette vrouw heb ik geen behoefte aan wat voor nacht dan ook.
Waarom rijd je sowieso in een Kia.quote:Op woensdag 30 november 2011 23:13 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Ik denk dat het voor 95 % wel zeker is dat het een troll is.
Waarom zou iemand gaan vermelden dat haar vader in een kia rijdt enzo
Zeer kleine kans dat het niet iemand van fok is. Te veel toevalligheden.quote:Op woensdag 30 november 2011 23:08 schreef benzin het volgende:
[..]
Gewoon. Reageren, niet te veel bloot geven. Wachten op foto's/cam. Op wat voor manier dan ook subtiel proberen te testen of iemand wel of geen FOK!ker is. Er kan weinig fout gaan, alleen niet na 3 berichten je hele privé leven erin gooien of foto's die je niet over het hele internet wil zien.quote:Op woensdag 30 november 2011 23:11 schreef Heathcliff80 het volgende:
[..]
Maar hoe weet hij dan of het echt is?
Ik vraag dat ook niet aan het digitale meisje.quote:Op woensdag 30 november 2011 23:10 schreef Capstan het volgende:
Jij vond mij vandaag ook grappig. Maar mij vroeg je niet wat ik dit weekend doe
Omdat er ook vage mensen bestaanquote:Op woensdag 30 november 2011 23:13 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Ik denk dat het voor 95 % wel zeker is dat het een troll is.
Waarom zou iemand gaan vermelden dat haar vader in een kia rijdt enzo
Ik vind het wel zielig dat iemand het nou net bij mlig moet doen.quote:Op woensdag 30 november 2011 23:13 schreef Keyos het volgende:
Vind het eigenlijk ongelofelijk kansloos dat mensen via die manier een forumlid proberen in te luizen terwijl deze persoon (wij allen) veel persoonlijke informatie in de topics als deze zetten, je breekt gewoon de "bro code" als je leden buiten het forum negatief bejegend, een ongeschreven regel.
Juist, net als mensen die een Toyota Prius kopen, dan vraag ik mij echt af wat er in de kop koffie zat bij het bezoek aan de Toyota dealer.quote:Op woensdag 30 november 2011 23:13 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Waarom rijd je sowieso in een Kia.
Tuurlijk je kunt alles toch aankomende zaterdagmiddag in persoon vragen? 14.00, breda, markt, goed?quote:Op woensdag 30 november 2011 23:08 schreef Cactus1 het volgende:
[..]
Je vindt me iig grappig. Maar ik krijg nog niet echt antwoord op mijn vragen
Dat is dan ook wel weer waarquote:Op woensdag 30 november 2011 23:14 schreef formerjellybean het volgende:
[..]
Omdat er ook vage mensen bestaan
Hard rijden benadert seks qua genot.quote:Op woensdag 30 november 2011 23:14 schreef Keyos het volgende:
[..]
Juist, net als mensen die een Toyota Prius kopen, dan vraag ik mij echt af wat er in de kop koffie zat bij het bezoek aan de Toyota dealer.
Eensch.quote:Op woensdag 30 november 2011 23:13 schreef Keyos het volgende:
Vind het eigenlijk ongelofelijk kansloos dat mensen via die manier een forumlid proberen in te luizen terwijl deze persoon (wij allen) veel persoonlijke informatie in de topics als deze zetten, je breekt gewoon de "bro code" als je leden buiten het forum negatief bejegend, een ongeschreven regel.
Was jij het niet gewoon, aangezien mij nog ''iets te wachten stond'' en je nu daarnet wel heel graag de schuld bij mij wilde leggen?quote:Op woensdag 30 november 2011 23:14 schreef Soit het volgende:
[..]
Ik vind het wel zielig dat iemand het nou net bij mlig moet doen.
Yep, je weet hoe ik erover denk, maar laten we s'il vous plait niet de boel gaan escaleren, dan is het weer geen zak aan.quote:Op woensdag 30 november 2011 23:14 schreef Soit het volgende:
[..]
Ik vind het wel zielig dat iemand het nou net bij mlig moet doen.
"je herkent me aan mijn wasbeerhondjas."quote:Op woensdag 30 november 2011 23:14 schreef DigitalGirl het volgende:
[..]
Tuurlijk je kunt alles toch aankomende zaterdagmiddag in persoon vragen? 14.00, breda, markt, goed?
Spannend.quote:Op woensdag 30 november 2011 23:14 schreef DigitalGirl het volgende:
[..]
Tuurlijk je kunt alles toch aankomende zaterdagmiddag in persoon vragen? 14.00, breda, markt, goed?
Ik doe niet aan overdag daten. Daarbij mag je mijn kant opkomen. Boven de rivier rechts af en dan bordjes volgen naar de dierentuinquote:Op woensdag 30 november 2011 23:14 schreef DigitalGirl het volgende:
Nee, vooruit, hij zei het en jij vroeg hem om een idee.quote:Op woensdag 30 november 2011 23:13 schreef Cactus1 het volgende:
[..]
Ik vraag dat ook niet aan het digitale meisje.
Wel origineler dan rode roos in knoopsgatquote:Op woensdag 30 november 2011 23:16 schreef El_Matador het volgende:
"je herkent me aan mijn wasbeerhondjas."
Dat verzinnen alleen saaie kerels, waarbij het zaad waarschijnlijk al gestorven isquote:Op woensdag 30 november 2011 23:17 schreef Sinji het volgende:
14.00
Wat is dat nou weer voor een zaaddodende tijstip?
Nah, zo creatief met woorden is hij niet.quote:Op woensdag 30 november 2011 23:15 schreef Supersoep het volgende:
[..]
Was jij het niet gewoon, aangezien mij nog ''iets te wachten stond'' en je nu daarnet wel heel graag de schuld bij mij wilde leggen?
quote:Op woensdag 30 november 2011 23:18 schreef Cactus1 het volgende:
[..]
Dat verzinnen alleen saaie kerels, waarbij het zaad waarschijnlijk al gestorven is
Wat is het meest ideale tijdstip eigenlijk wanneer iemand de hele dag vrij zou hebben? 19:00 ?quote:Op woensdag 30 november 2011 23:18 schreef Cactus1 het volgende:
[..]
Dat verzinnen alleen saaie kerels, waarbij het zaad waarschijnlijk al gestorven is
quote:Op woensdag 30 november 2011 23:15 schreef Keyos het volgende:
[..]
Yep, je weet hoe ik erover denk, maar laten we s'il vous plait niet de boel gaan escaleren, dan is het weer geen zak aan.
Ga jij in mijn plaats dan? Gedetailleerde beschrijving mag in mijn pmbox. Je kent mijn smaak inmiddelsquote:
Begin van de avond zou ik op mikken ja.quote:Op woensdag 30 november 2011 23:19 schreef Keyos het volgende:
[..]
Wat is het meest ideale tijdstip eigenlijk wanneer iemand de hele dag vrij zou hebben? 19:00 ?
Nee, ik ben klaar met je.quote:Op woensdag 30 november 2011 23:15 schreef Supersoep het volgende:
[..]
Was jij het niet gewoon, aangezien mij nog ''iets te wachten stond'' en je nu daarnet wel heel graag de schuld bij mij wilde leggen?
Ik heb het één en ander meegekregen wat er gebeurd is, daar heb ik mijn mening over gegeven, maar ik weet te weinig om definitief een kant te kiezen, daarmee is voor mij de kous af, maar je weet hoe ik denk over forumleden benaderen buiten het forum om, dus " fill in the blanks" .quote:
Afhankelijk of je wil eten of niet. Ik ben eigenlijk niet zo van de aan-een-tafeltje-zit-dates. Ik ga liever voor iets impulsiefs of iets leuks doen.quote:Op woensdag 30 november 2011 23:19 schreef Keyos het volgende:
Wat is het meest ideale tijdstip eigenlijk wanneer iemand de hele dag vrij zou hebben? 19:00 ?
Waren best leuke dates. Midden in de nacht in het bos afsprekenquote:Op woensdag 30 november 2011 23:20 schreef Heathcliff80 het volgende:
Ik vind juist midden in de nacht daten raar.
Als het dichtbij is, ja, maar als je nog een heel eind moet reizen kan je toch beter overdag doen?quote:Op woensdag 30 november 2011 23:20 schreef heloef het volgende:
[..]
Begin van de avond zou ik op mikken ja.
Oh, je hebt het over Supersoep en mrk.n. Ik dacht dat je meer wist over het huidige voorval met mlig. Lama dan.quote:Op woensdag 30 november 2011 23:21 schreef Keyos het volgende:
[..]
Ik heb het één en ander meegekregen wat er gebeurd is, daar heb ik mijn mening over gegeven, maar ik weet te weinig om definitief een kant te kiezen, daarmee is voor mij de kous af, maar je weet hoe ik denk over forumleden benaderen buiten het forum om, dus " fill in the blanks" .
Begrijpelijk, samen eten zie ik ook wat meer als iets wat je doet als je al heel ver bent of al een relatie met iemand hebt, wat is er nou romantisch aan zou je bijvoorbeeld ineens bij de McDonalds eindigen? Sowieso, dan krijg je een discussie "waar gaan we eten? " , dat kun je allemaal uit de weg gaan, tis gewoon stijf.quote:Op woensdag 30 november 2011 23:21 schreef Cactus1 het volgende:
[..]
Afhankelijk of je wil eten of niet. Ik ben eigenlijk niet zo van de aan-een-tafeltje-zit-dates. Ik ga liever voor iets impulsiefs of iets leuks doen.
Ik dacht telkens dat het een chick was.quote:Op woensdag 30 november 2011 23:20 schreef Cactus1 het volgende:
[..]
Ga jij in mijn plaats dan? Gedetailleerde beschrijving mag in mijn pmbox. Je kent mijn smaak inmiddels
Lol, lijkt mij nog best leuk eerlijk gezegd... ik denk alleen niet dat ik zo snel een meisje mee krijg om midden in de nacht in een bos te gaan lopenquote:Op woensdag 30 november 2011 23:22 schreef Cactus1 het volgende:
[..]
Waren best leuke dates. Midden in de nacht in het bos afsprekenBijkomend voordeel is dat je niet gelijk afknapt op uiterlijk, vanwege donker
Ik heb al meerdere dates in mcDonalds gehad, dat is beter dan ergens stijf zitten waar het stil is. Dan mik ik ook van alles om van de zenuwen.quote:Op woensdag 30 november 2011 23:22 schreef Keyos het volgende:
[..]
Begrijpelijk, samen eten zie ik ook wat meer als iets wat je doet als je al heel ver bent of al een relatie met iemand hebt, wat is er nou romantisch aan zou je bijvoorbeeld ineens bij de McDonalds eindigen? Sowieso, dan krijg je een discussie "waar gaan we eten? " , dat kun je allemaal uit de weg gaan, tis gewoon stijf.
Yus, ging inderdaad nog om Mrk.n. Met mlig lijkt mij de troll aardig duidelijk, kansloze mensen die dat doen.quote:Op woensdag 30 november 2011 23:22 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Oh, je hebt het over Supersoep en mrk.n. Ik dacht dat je meer wist over het huidige voorval met mlig. Lama dan.
Ik vertelde het ook verder maar aan niemand, want denk dat ze me vast gebonden hadden thuis en een psychiatrische inrichting hadden gebeld of er plek zou zijnquote:Op woensdag 30 november 2011 23:23 schreef kingtoppie het volgende:
Lol, lijkt mij nog best leuk eerlijk gezegd... ik denk alleen niet dat ik zo snel een meisje mee krijg om midden in de nacht in een bos te gaan lopen
Ik zou niet bellen hoorquote:Op woensdag 30 november 2011 23:24 schreef Cactus1 het volgende:
[..]
Ik vertelde het ook verder maar aan niemand, want denk dat ze me vast gebonden hadden thuis en een psychiatrische inrichting hadden gebeld of er plek zou zijn
Ik vind ergens eten wel tof, maar niet als eerste date. En eigenlijk vind ik de mac of BK wel ok, het moet natuurlijk niet de hele date zijn. Maar ik houd helemaal niet van het 2 uur aan tafel zitten met sommige gasten.quote:Op woensdag 30 november 2011 23:23 schreef Heathcliff80 het volgende:
[..]
Ik heb al meerdere dates in mcDonalds gehad, dat is beter dan ergens stijf zitten waar het stil is. Dan mik ik ook van alles om van de zenuwen.
Lijkt me dat als je dat voorsteld dat ze meteen denken dat je niet helemaal goed bent.quote:Op woensdag 30 november 2011 23:23 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
Lol, lijkt mij nog best leuk eerlijk gezegd... ik denk alleen niet dat ik zo snel een meisje mee krijg om midden in de nacht in een bos te gaan lopen
Maar als je een vriend van me zou zijn en ik zou zeggen dat ik met één of andere dude 's nachts om 1.00u in het bos zou afspreken, zou je je dan geen zorgen maken?quote:
Dat denken ze toch al.quote:Op woensdag 30 november 2011 23:26 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Lijkt me dat als je dat voorsteld dat ze meteen denken dat je niet helemaal goed bent.
Als je ergens saai en stil zit op je date, was de date volgens mij sowieso gefaald xD , lastig praten met een halve big mac in je mond.quote:Op woensdag 30 november 2011 23:23 schreef Heathcliff80 het volgende:
[..]
Ik heb al meerdere dates in mcDonalds gehad, dat is beter dan ergens stijf zitten waar het stil is. Dan mik ik ook van alles om van de zenuwen.
Neuh, jij bent slim genoeg denk ikquote:Op woensdag 30 november 2011 23:26 schreef Cactus1 het volgende:
[..]
Maar als je een vriend van me zou zijn en ik zou zeggen dat ik met één of andere dude 's nachts om 1.00u in het bos zou afspreken, zou je je dan geen zorgen maken?
Nee, niet de hele date. Ik vind sowieso uren aan een tafel zitten verschrikkelijk. Ik kan ook helemaal niet goed stilzitten, behalve achter een pc of als ik een film kijk.quote:Op woensdag 30 november 2011 23:25 schreef Myraela het volgende:
[..]
Ik vind ergens eten wel tof, maar die als eerste dat. En eigenlijk vind ik de mac of BK wel ok, het moet natuurlijk niet de hele date zijn. Maar ik houd helemaal niet van het 2 uur aan tafel zitten met sommige gasten.
Veel plezier op het toilet.quote:Op woensdag 30 november 2011 23:27 schreef formerjellybean het volgende:
damn een erwtensoep overdosis hier , ik heb veel te veel erwtensoep voor een persoon
Zit er worst in? Dan wil ik het wel.quote:Op woensdag 30 november 2011 23:27 schreef formerjellybean het volgende:
damn een erwtensoep overdosis hier , ik heb veel te veel erwtensoep voor een persoon
Erwtensoepquote:Op woensdag 30 november 2011 23:27 schreef formerjellybean het volgende:
Was het niet toevallig een Pauw?quote:Op woensdag 30 november 2011 23:27 schreef -Strawberry- het volgende:
Wat de neuk.
Heb ik een nepprofiel aangemaakt op relatieplanet, echt compleet willekeurig, krijg ik ineens een reactie van ene Paul.
ja zie je wel! dat krijgt de vrouw!~quote:Op woensdag 30 november 2011 23:27 schreef -Strawberry- het volgende:
Wat de neuk.
Heb ik een nepprofiel aangemaakt op relatieplanet, echt compleet willekeurig, krijg ik ineens een reactie van ene Paul.
Ken dan ook iemand al wel een tijdje en ik kom zelf heel impulsief met het plan, zodat het geen plan van de ander is. En ik loop idd niet in 3 sloten tegelijkquote:Op woensdag 30 november 2011 23:27 schreef kingtoppie het volgende:
Neuh, jij bent slim genoeg denk ik
De eerste van velen.quote:Op woensdag 30 november 2011 23:27 schreef -Strawberry- het volgende:
Wat de neuk.
Ik kan wel enorm goed stilzitten, maar dan ben ik ook stiller. Praten gaat een stuk beter als ik loop of bezig ben of iets. Tegenover elkaar zitten en verplicht een gesprek voeren, met die ongemakkelijke stiltes, nah.quote:Op woensdag 30 november 2011 23:27 schreef Heathcliff80 het volgende:
[..]
Nee, niet de hele date. Ik vind sowieso uren aan een tafel zitten verschrikkelijk. Ik kan ook helemaal niet goed stilzitten, behalve achter een pc of als ik een film kijk.
Ik vind het ook altijd veiliger als het mijn eigen plannen zijn.quote:Op woensdag 30 november 2011 23:28 schreef Cactus1 het volgende:
[..]
Ken dan ook iemand al wel een tijdje en ik kom zelf heel impulsief met het plan, zodat het geen plan van de ander is. En ik loop idd niet in 3 sloten tegelijk
Ik heb daar ook altijd een hekel aan ja, daarom ga ik ook liever iets actiefs doen op een datequote:Op woensdag 30 november 2011 23:28 schreef Myraela het volgende:
[..]
Ik kan wel enorm goed stilzitten, maar dan ben ik ook stiller. Praten gaat een stuk beter als ik loop of bezig ben of iets. Tegenover elkaar zitten en verplicht een gesprek voeren, met die ongemakkelijke stiltes, nah.
Maar in een chique restaurant is de omgeving zelf al stil en dan hoor je dat bestek tikken. En je moet dan rustig converseren. Je kan niet opeens iets mafs zeggen/roepen, moet goed op de onderwerpen letten, en de omgeving verandert niet, dus je kan niet dingen zeggen als kijk dat gebouw, of leuke hond loopt daar etc. Dus dan zit je daar zo en kijkt elkaar aan en tja, dan kan ondanks dat het klikt, het toch een ongemakkelijke setting worden, hoor.quote:Op woensdag 30 november 2011 23:26 schreef Keyos het volgende:
[..]
Als je ergens saai en stil zit op je date, was de date volgens mij sowieso gefaald xD
En dan nog het vervelende, als je bijvoorbeeld in een pub zit, hoe rond je de date af (zonder sluitingstijd)..... als je zeer geïnteresseerd bent in de andere persoon wil je blijven zitten, zo niet omgekeerde uiteraard, er moet toch iets gebeuren.quote:Op woensdag 30 november 2011 23:28 schreef Myraela het volgende:
[..]
Ik kan wel enorm goed stilzitten, maar dan ben ik ook stiller. Praten gaat een stuk beter als ik loop of bezig ben of iets. Tegenover elkaar zitten en verplicht een gesprek voeren, met die ongemakkelijke stiltes, nah.
dit is een standaardbericht neem ik aan, als iemand op de interesseknop drukt.quote:Beste XXXXXXXXXXXXX, Ik heb je oproep gelezen en ben geïnteresseerd om met jou in contact te komen!Om te zien of jij ook interesse in mij hebt wacht ik op een berichtje van jou. Ik hoop snel wat van je te horen!Groetjes, XXXX
Meer drinkenquote:Op woensdag 30 november 2011 23:30 schreef Heathcliff80 het volgende:
[..]
Maar in een chique restaurant is de omgeving zelf al stil en dan hoor je dat bestek tikken. En je moet dan rustig converseren. Je kan niet opeens iets mafs zeggen/roepen, moet goed op de onderwerpen letten, en de omgeving verandert niet, dus je kan niet dingen zeggen als kijk dat gebouw, of leuke hond loopt daar etc. Dus dan zit je daar zo en kijkt elkaar aan en tja, dan kan ondanks dat het klikt, het toch een ongemakkelijke setting worden, hoor.
Ik weet niet hoe het werkt daar, maar dat klinkt alsof je ergens iets gereageerd ofzo hebt?quote:Op woensdag 30 november 2011 23:31 schreef mylifeisgrey het volgende:
echt wtf.
ik krijg ineens allemaal berichten op relatieplanet:
[..]
Gelukkig kun je overal op FOK!quote:Op woensdag 30 november 2011 23:31 schreef Soit het volgende:
Trouwens. Ik ga in februari reizen voor een halfjaar i.p.v. aan een nieuwe studie beginnen, na lang twijfelen ga ik het toch doen. Beter en leerzamer dan alleen maar studeren in Amsterdam.
Tof.quote:Op woensdag 30 november 2011 23:31 schreef Soit het volgende:
Trouwens. Ik ga in februari reizen voor een halfjaar i.p.v. aan een nieuwe studie beginnen, na lang twijfelen ga ik het toch doen. Beter en leerzamer dan alleen maar studeren in Amsterdam.
Ja, dat heb ik ook. Lopend en om je heen kijkend is het toch makkelijker. Ik kan er ook echt niet tegen om zo tegenover iemand te zitten en het enige wat je kan doen is dan praten eigenlijk, zeker als je moet wachten op het eten ofzo,quote:Op woensdag 30 november 2011 23:28 schreef Myraela het volgende:
[..]
Wat voor studie??quote:Op woensdag 30 november 2011 23:31 schreef Soit het volgende:
Hoelang post jij hier eigenlijk al? Jij hebt ook een andere naam gehad die je nu nog steeds gebruikt.quote:
Ik gebruik sinds 1,5 jaar alleen dit account. Sorry, dat ik je moet teleurstellenquote:Op woensdag 30 november 2011 23:33 schreef Soit het volgende:
Hoelang post jij hier eigenlijk al? Jij hebt ook een andere naam gehad die je nu nog steeds gebruikt.
Klote man!quote:Op woensdag 30 november 2011 23:31 schreef mylifeisgrey het volgende:
echt wtf.
[..]
dit is een standaardbericht neem ik aan, als iemand op de interesseknop drukt.
oh en ik heb een "chatverzoek" gemist met de troll, gelukkig
echt klote, ik kan op niets reageren nu want het is allemaal verdacht
Niet. Ik wilde eerst aan de uva studeren maar dat kan volgend jaar ook wel. Nu twijfel ik om naar Amerika te gaan en daar aan een universiteit te beginnen of gewoon rondreizen. Ik moet wel heel snel gaan beslissen in ieder geval.quote:
Lieg niet.quote:Op woensdag 30 november 2011 23:35 schreef Cactus1 het volgende:
[..]
Ik gebruik sinds 1,5 jaar alleen dit account. Sorry, dat ik je moet teleurstellen
Pardon, doe eens even ademhalen ofzo. Ik ben jou niet, ik lieg niet. Zie ook geen reden om te liegen. Andere account is in de ijskast omdat ik daarmee 'bekend' was incl foto en dat kan onmogelijk met mijn werk van nu. Zit verder niks spannends achter hoorquote:
Je weet dat je 1) niet zomaar aan een Amerikaanse Universiteit kan beginnen en 2) de meeste universiteiten hun selectieprocedure al een jaar van tevoren starten en 3) een Amerikaanse universiteit tienduizenden dollars per jaar aan collegegeld kost?quote:Op woensdag 30 november 2011 23:36 schreef Soit het volgende:
[..]
Niet. Ik wilde eerst aan de uva studeren maar dat kan volgend jaar ook wel. Nu twijfel ik om naar Amerika te gaan en daar aan een universiteit te beginnen of gewoon rondreizen. Ik moet wel heel snel gaan beslissen in ieder geval.
[..]
Lieg niet.
Een man van 42, hiep hoi!quote:Op woensdag 30 november 2011 23:28 schreef mylifeisgrey het volgende:
[..]
ja zie je wel! dat krijgt de vrouw!~
En jij weet dat hij wel vaker dingen roept en 2 dagen later weer terug draait?quote:Op woensdag 30 november 2011 23:40 schreef Keyos het volgende:
Je weet dat je 1) niet zomaar aan een Amerikaanse Universiteit kan beginnen en 2) de meeste universiteiten hun selectieprocedure al een jaar van tevoren starten en 3) een Amerikaanse universiteit tienduizenden dollars per jaar aan collegegeld kost?
quote:Op woensdag 30 november 2011 23:31 schreef mylifeisgrey het volgende:
echt wtf.
[..]
dit is een standaardbericht neem ik aan, als iemand op de interesseknop drukt.
oh en ik heb een "chatverzoek" gemist met de troll, gelukkig
echt klote, ik kan op niets reageren nu want het is allemaal verdacht
Same.quote:Beste ******,
Ik heb je oproep gelezen en ben geïnteresseerd om met jou in contact te komen!Om te zien of jij ook interesse in mij hebt wacht ik op een berichtje van jou. Ik hoop snel wat van je te horen!Groetjes, paul
Hoe dan? DM even, mij lukte het niet helemaal.quote:Op woensdag 30 november 2011 23:42 schreef lanterfanteraar het volgende:
Ik kan mylifeisgrey niet vinden hoor.
Oh nee nu wel.
Jahoor, ben ik me van bewust. Het kan wel snel worden geregeld. Mijn zusje studeert op dit moment ook in Amerika.quote:Op woensdag 30 november 2011 23:40 schreef Keyos het volgende:
[..]
Je weet dat je 1) niet zomaar aan een Amerikaanse Universiteit kan beginnen en 2) de meeste universiteiten hun selectieprocedure al een jaar van tevoren starten en 3) een Amerikaanse universiteit tienduizenden dollars per jaar aan collegegeld kost?
Noes, maar het is duidelijk dat je niet "zomaar" even terecht kan in Amerika op een Uni, daarvoor moet je alles plannen. Sowieso is het alleen handig je Master in Amerika te doen of via een samenwerkingsverband van je eigen Uni iets te regelen om naar de USA te gaan (waardoor je alleen het Nederlandse collegegeld betaald).quote:Op woensdag 30 november 2011 23:42 schreef Cactus1 het volgende:
[..]
En jij weet dat hij wel vaker dingen roept en 2 dagen later weer terug draait?
Niet als je ouders heel rijk zijn dus. Daarom zal het bij hem wel lukken. Met geld koop je tegenwoordig je diploma's.quote:Op woensdag 30 november 2011 23:46 schreef Keyos het volgende:
[..]
Noes, maar het is duidelijk dat je niet "zomaar" even terecht kan in Amerika op een Uni, daarvoor moet je alles plannen. Sowieso is het alleen handig je Master in Amerika te doen of via een samenwerkingsverband van je eigen Uni iets te regelen om naar de USA te gaan (waardoor je alleen het Nederlandse collegegeld betaald).
Ik moet over 1,5 jaar voor een half jaar naar het buitenland, ik weet dat mijn school een samenwerking heeft met Howard in Washington, iets in Miami en San Francisco, ik ga er zeker weten voor, want als ik het zelf moet regelen kan ik aardig wat gaan terugbetalen na de opleiding.
Zeker op één of andere low-rated Uni? Alle top universiteiten hebben strenge procedures, waar je nu al te laat ben zou je in september aan de bak willen. Niet dat je gelijk naar Yale of Harvard moet kijken ofzo, maar de categorie eronder ook.quote:Op woensdag 30 november 2011 23:44 schreef Soit het volgende:
[..]
Jahoor, ben ik me van bewust. Het kan wel snel worden geregeld. Mijn zusje studeert op dit moment ook in Amerika.
Ah inderdaad de uitzondering, met een grote zak geld kun je wel het één en ander regelen, daar hield ik geen rekening mee in het scenario.quote:Op woensdag 30 november 2011 23:46 schreef Supersoep het volgende:
[..]
Niet als je ouders heel rijk zijn dus. Daarom zal het bij hem wel lukken. Met geld koop je tegenwoordig je diploma's.
ben jij girly24 op relatieplanet? ik vind het verdacht dat ik ineens wel berichten ZOMAAR ontvang.quote:Op woensdag 30 november 2011 23:43 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Hoe dan? DM even, mij lukte het niet helemaal.
Oh eh ik ben 'Pieternella', ik had "chat" aangeklikt en toen ging hij volgens mij jou automatisch een bericht sturen.quote:Op woensdag 30 november 2011 23:49 schreef mylifeisgrey het volgende:
[..]
ben jij girly24 op relatieplanet? ik vind het verdacht dat ik ineens wel berichten ZOMAAR ontvang.
gaat het over mrkn of over mij?quote:Op woensdag 30 november 2011 23:46 schreef Supersoep het volgende:
[..]
Niet als je ouders heel rijk zijn dus. Daarom zal het bij hem wel lukken. Met geld koop je tegenwoordig je diploma's.
Het is duidelijk dat hij het niet over jouw heeft xDquote:Op woensdag 30 november 2011 23:50 schreef mylifeisgrey het volgende:
[..]
gaat het over mrkn of over mij?
moet even melden dat het nog lang duurt voordat ouders doodgaan wat dat betreft.
en het spijt me dat ik ooit heb gezegd dat me vader bekend is, want dat is hij niet , me wereldbeeld is/was nogal fucked up
dus ben je dat nou?quote:Op woensdag 30 november 2011 23:50 schreef lanterfanteraar het volgende:
[..]
Oh eh ik ben 'Pieternella', ik had "chat" aangeklikt en toen ging hij volgens mij jou automatisch een bericht sturen.
ik ben weer helemaal uit me doen door alle chaos en ben egoistisch bezig en betrek nu alles op mezelf.quote:Op woensdag 30 november 2011 23:51 schreef Keyos het volgende:
[..]
Het is duidelijk dat hij het niet over jouw heeft xD
???quote:Op woensdag 30 november 2011 23:45 schreef formerjellybean het volgende:
door je ava moet ik aan de smurfen denken mpj
Mijn zusje niet.quote:Op woensdag 30 november 2011 23:47 schreef Keyos het volgende:
[..]
Zeker op één of andere low-rated Uni? Alle top universiteiten hebben strenge procedures, waar je nu al te laat ben zou je in september aan de bak willen. Niet dat je gelijk naar Yale of Harvard moet kijken ofzo, maar de categorie eronder ook.
Als je maar weet dat je jezelf meeneemt en je gedachten ook, waar je ook bent.quote:Op woensdag 30 november 2011 23:52 schreef Soit het volgende:
Mijn zusje niet.Ik wil graag naar een goede universiteit inderdaad en als dat niet kunt zoals jij nu zegt (wat ik betwijfel maar ik ga met m'n vader kijken enzovoort) dan maar naar zo'n kutuniversiteit of iets anders. Ik wil gewoon weg uit Nederland, iets helemaal anders.
Oh snapquote:Op woensdag 30 november 2011 23:53 schreef Cactus1 het volgende:
[..]
Als je maar weet dat je jezelf meeneemt en je gedachten ook, waar je ook bent.
Hoeft niet direct USA te zijn, kijk ik ben een Amerika fanaat dus dat wil ik ook graag, maar het is gewoon éen van de lastigste en duurste landen om te studeren waar met name je portemonnee groot genoeg moet zijn (je mag niet werken met je studievisum, dat ook nog eens). Waarom niet gewoon ergens in de EU? Amerika kan je altijd nog doen als je een Master (MBA???) wilt gaan doen, die is belangrijker dan je bachelor.quote:Op woensdag 30 november 2011 23:52 schreef Soit het volgende:
[..]
Mijn zusje niet.Ik wil graag naar een goede universiteit inderdaad en als dat niet kunt zoals jij nu zegt (wat ik betwijfel maar ik ga met m'n vader kijken enzovoort) dan maar naar zo'n kutuniversiteit of iets anders. Ik wil gewoon weg uit Nederland, iets helemaal anders.
Dat vind ik een mooie uitspraakquote:Op woensdag 30 november 2011 23:53 schreef Cactus1 het volgende:
[..]
Echt slim ben je niet he ?? hij speelt in de film van de smurfenquote:Op woensdag 30 november 2011 23:51 schreef Sinji het volgende:
[..]
???
Als het zo er uit zag dan had ik het enigszins begrepen
[ afbeelding ]
Mijn onbekwame kennis van films zoals de smurfen maakt mij inderdaad niet zo slimquote:Op woensdag 30 november 2011 23:54 schreef formerjellybean het volgende:
[..]
Echt slim ben je niet he ?? hij speelt in de film van de smurfen
Ik ben alleen Pieternella.quote:Op woensdag 30 november 2011 23:51 schreef mylifeisgrey het volgende:
[..]
dus ben je dat nou?
tjeezus dit is echt niet leuk hoor allemaal trolberichten enzo.
dan ontvang ik liever niets.
Vond het best een leuke filmquote:Op woensdag 30 november 2011 23:54 schreef formerjellybean het volgende:
[..]
Echt slim ben je niet he ?? hij speelt in de film van de smurfen
Iemand hier heeft een ontstoken voetquote:Op woensdag 30 november 2011 23:56 schreef Barbusse het volgende:
GoedezonnigenachtNog wat spannends gebeurd hier?
quote:Op woensdag 30 november 2011 23:57 schreef formerjellybean het volgende:
[..]
Dat is ook een leuke film
wie is pieternella?quote:Op woensdag 30 november 2011 23:56 schreef lanterfanteraar het volgende:
[..]
Ik ben alleen Pieternella.
Mee eens, had verwacht dat hij tegen zou vallen.quote:Op woensdag 30 november 2011 23:57 schreef formerjellybean het volgende:
[..]
Dat is ook een leuke film
Waarom is iedereen zo overdreven positief over die serie? Elk fragment dat ik ervan zie doet me nog niet eens glimlachen.quote:
Nee, maar ik wil niet in EU. Ik wil gewoon ver weg, iets helemaal anders/nieuws. Ik zie wel hoe ik het daar ga vinden, mijn zusje vindt het de meeste tijd daar helemaal geweldig. Mijn vader regelt het allemaal wel en dat werken weet ik maar dat maakt voor mij niets uit. Ik zie het allemaal wel.quote:Op woensdag 30 november 2011 23:54 schreef Keyos het volgende:
[..]
Hoeft niet direct USA te zijn, kijk ik ben een Amerika fanaat dus dat wil ik ook graag, maar het is gewoon éen van de lastigste en duurste landen om te studeren waar met name je portemonnee groot genoeg moet zijn (je mag niet werken met je studievisum, dat ook nog eens). Waarom niet gewoon ergens in de EU? Amerika kan je altijd nog doen als je een Master (MBA???) wilt gaan doen, die is belangrijker dan je bachelor.
Waarom denk je dat ik hier weg wil?quote:Op woensdag 30 november 2011 23:53 schreef Cactus1 het volgende:
[..]
Een man met smaak, hij bestaat nogquote:Op donderdag 1 december 2011 00:00 schreef Supersoep het volgende:
Waarom is iedereen zo overdreven positief over die serie? Elk fragment dat ik ervan zie doet me nog niet eens glimlachen.
Ik ga geen retorische vragen beantwoordenquote:Op donderdag 1 december 2011 00:00 schreef Soit het volgende:
Ik wil gewoon ver weg, iets helemaal anders/nieuws.
Waarom denk je dat ik hier weg wil?
Ja dat heb ik ook.quote:Op donderdag 1 december 2011 00:01 schreef formerjellybean het volgende:
Ik kan Willow niet anders zien dan Willow uit Buffy al speelt ze een ander het blijft Willow. Ik vind haar trouwens wel leuk
Ook zoiets ja. Friends.quote:Op donderdag 1 december 2011 00:01 schreef Cactus1 het volgende:
[..]
Een man met smaak, hij bestaat nog![]()
Ik heb ook een tering tyfus hekel aan Friends en dat mag ik ook nooit zeggen
Awquote:Op woensdag 30 november 2011 23:56 schreef Sinji het volgende:
[..]
Iemand hier heeft een ontstoken voet
Zoals Trueblood bijv?quote:Op donderdag 1 december 2011 00:02 schreef Supersoep het volgende:
Ook zoiets ja. Friends.![]()
Ik hou dan maar meer van absurdistische humor.
Dat is het mooie, er is voor iedereen een serie op maat. Kijk naar cabaret, ken genoeg mensen die een hekel aan Hans Teeuwen hebben terwijl ik hem helemaal geweldig vind, en de ander vind juist die Jan Jaap van der Wal leuk, leuke van verschillende vormen van humor.quote:Op donderdag 1 december 2011 00:01 schreef Cactus1 het volgende:
[..]
Een man met smaak, hij bestaat nog![]()
Ik heb ook een tering tyfus hekel aan Friends en dat mag ik ook nooit zeggen
En als ik naar Dries Roelvink kijk...... nooooo.... de gele zwembroekquote:Op donderdag 1 december 2011 00:02 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Ja dat heb ik ook.
En buffy blijf ik als buffy zien.
En Angel in Bones als Angel
Jouw opmerking slaat nergens op. Ik wil gewoon iets anders dan alleen maar Nederland, prima dat er mensen zijn die alleen maar Nederland willen zien maar ik niet. Sowieso houd ik van reizen.quote:Op donderdag 1 december 2011 00:02 schreef Cactus1 het volgende:
[..]
Ik ga geen retorische vragen beantwoorden
Ik kijk nu Ringer. Nieuwe serie met SMG. Ze is daar toch wel heel anders en duidelijk ouder dan ze was toen in Buffy. Dus ik ben nu genezen.quote:Op donderdag 1 december 2011 00:02 schreef Royco1 het volgende:
Ja dat heb ik ook.
quote:Op donderdag 1 december 2011 00:02 schreef Supersoep het volgende:
[..]
Waar ben je al allemaal geweest dan met je backpack?quote:Op donderdag 1 december 2011 00:03 schreef Soit het volgende:
Jouw opmerking slaat nergens op. Ik wil gewoon iets anders dan alleen maar Nederland, prima dat er mensen zijn die alleen maar Nederland willen zien maar ik niet. Sowieso houd ik van reizen.
En spike als Spike maar ik ben dan ook een buffy fan.quote:Op donderdag 1 december 2011 00:02 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Ja dat heb ik ook.
quote:Op donderdag 1 december 2011 00:04 schreef kingtoppie het volgende:
Supernatural, House, Californication, True blood, Game of thrones.
quote:Op donderdag 1 december 2011 00:02 schreef Supersoep het volgende:
[..]
Spike is dan ook echt gruwelijkquote:Op donderdag 1 december 2011 00:04 schreef formerjellybean het volgende:
En spike als Spike maar ik ben dan ook een buffy fan.
Die staat nog op mijn lijstje.quote:Op donderdag 1 december 2011 00:04 schreef Cactus1 het volgende:
[..]
Ik kijk nu Ringer. Nieuwe serie met SMG. Ze is daar toch wel heel anders en duidelijk ouder dan ze was toen in Buffy. Dus ik ben nu genezen.
Dat is geen comedy, toch? Als ik er Amerikaanse uit moet pikken, dan zal ik gaan voor King of Queens of Third Rock from the Sun. Daar kon ik nog om lachen.quote:
Revenge is toffer als nieuwe serie.quote:Op donderdag 1 december 2011 00:05 schreef Royco1 het volgende:
Die staat nog op mijn lijstje.
Maar ik denk dat ze voor mij altijd Buffy zal blijven
Damn, wat was ik fan van die serie
Friendsquote:Op donderdag 1 december 2011 00:02 schreef Supersoep het volgende:
[..]
Ik ook, vanaf het begin, heb geen aflevering gemistquote:Op donderdag 1 december 2011 00:04 schreef formerjellybean het volgende:
[..]
En spike als Spike maar ik ben dan ook een buffy fan.
quote:
Ik heb veel gereisd (ga ik niet eens opnoemen) maar nog nooit alleen ergens heen. Wel met vrienden, maar nooit zoals ik nu ga doen. Jij?quote:Op donderdag 1 december 2011 00:04 schreef Cactus1 het volgende:
[..]
Waar ben je al allemaal geweest dan met je backpack?
Yup I know hij is trouwens geinspireerd op Billy Idol . Ik vond het alleen wel een beetje jammer toen ze hem verliefd lieten worden op Buffyquote:
Britse humorquote:Op donderdag 1 december 2011 00:06 schreef Keyos het volgende:
[..]
Misschien wel één van de beste afleveringen die ik ooit van een serie heb gezien ^^.
Je bent pas 19/20. Dus ik gok dat je Lloret al hebt gezien en misschien wat wintersport gebieden met je ouders en nog wat dure hotels met je ouders in andere landen? Dat is geen reizenquote:Op donderdag 1 december 2011 00:06 schreef Soit het volgende:
Ik heb veel gereisd (ga ik niet eens opnoemen) maar nog nooit alleen ergens heen. Wel met vrienden, maar nooit zoals ik nu ga doen. Jij?
Dat vond ik juist wel leuk.quote:Op donderdag 1 december 2011 00:06 schreef formerjellybean het volgende:
[..]
Yup I know hij is trouwens geinspireerd op Billy Idol . Ik vond het alleen wel een beetje jammer toen ze hem verliefd lieten worden op Buffy
Gelukkig hebben we ook epische humor uit Nederlandquote:
Euhm...technisch gezien niet. Reizen is van A naar B gaan. Jullie zijn beide een beetje aan het overromantiseren nu.quote:Op donderdag 1 december 2011 00:09 schreef Cactus1 het volgende:
[..]
Je bent pas 19/20. Dus ik gok dat je Lloret al hebt gezien en misschien wat wintersport gebieden met je ouders en nog wat dure hotels met je ouders in andere landen? Dat is geen reizen![]()
Reizen is met je backpack op, veel te weinig kleding, in een cheap-ass hostel en verre van luxe.
Ik was altijd wel fan van Xander.quote:Op donderdag 1 december 2011 00:10 schreef formerjellybean het volgende:
Weet je wie ook ruulde Faith
Het probleem met Nederlandse humor is dat er tevaak wordt teruggevallen op schreeuwerige humor en met de voeten stampen. Dat nieuwe ''Vrijdag op Maandag'' is een perfect voorbeeld van de belachelijk slechte Nederlandse humor.quote:Op donderdag 1 december 2011 00:12 schreef Keyos het volgende:
[..]
Gelukkig hebben we ook epische humor uit Nederland
Zal deze nooit vergeten:
Nouja, de mensen die een week all-in in een hotel gaan zitten op Turkije en daar niet buiten komen, die zijn inderdaad onderweg geweest, maar dat vind ik geen reizen.quote:Op donderdag 1 december 2011 00:12 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Euhm...technisch gezien niet. Reizen is van A naar B gaan. Jullie zijn beide een beetje aan het overromantiseren nu.
Ik noem een vakantie naar Spanje of ergens wintersporten nou niet echt 'reizen'. Dat is meer voor de fun met vrienden of familie, maar ja.quote:Op donderdag 1 december 2011 00:09 schreef Cactus1 het volgende:
[..]
Je bent pas 19/20. Dus ik gok dat je Lloret als hebt gezien en misschien wat wintersport gebieden met je ouders en nog wat dure hotels met je ouders in andere landen? Dat is geen reizen![]()
Reizen is met je backpack op, veel te weinig kleding, in een cheap-ass hostel en verre van luxe.
Ik kan juist niet begrijpen dat er mensen zijn die niet verder willen kijken dan alleen maar Nederland.quote:Op donderdag 1 december 2011 00:08 schreef Myraela het volgende:
Reizen trekt mij niet echt eigenlijk, zeker niet alleen. Ik vind nieuwe ervaringen wel tof, maar hoef daarvoor niet naar de andere kant van de wereld.
Ik vind het mijn geld niet waard. Dat is geen lastige keuze als je niet zwemt in het geld hoor.quote:Op donderdag 1 december 2011 00:14 schreef Soit het volgende:
Ik kan juist niet begrijpen dat er mensen zijn die niet verder willen kijken dan alleen maar Nederland.
allemaal chill hier, ik zou het met bijna iedereen (sommigen uitgezondert) wel kunnen vinden qua de leuke series.quote:Op donderdag 1 december 2011 00:08 schreef -Strawberry- het volgende:
HIMYM is niet echt heel leuk. Heb me er wel een aantal seizoenen mee vermaakt, maar het is niet geniaal en het laatste seizoen is gewoon slecht.
Ik ook.quote:Op donderdag 1 december 2011 00:15 schreef formerjellybean het volgende:
De dialogen aan de serie waren ook altijd zo leuk. Ik mis het eigenlijk nog steeds wel
Ik denk nep.quote:
Die buffy kan ik niet eens serieus nemen want a het meisje zit in Glee , en Hugh Laurie serieus ???Dan heb ik het idee dat ik naar een grommerige dokter zit te kijken. En voor Angel hadden ze wel een lekkerder ding mogen nemenquote:
Depends. Technisch gezien namelijk wel. Wat jij ervan vind is dan niet relevant. Als jij met reizen bedoeld andere indrukken opdoen en nieuwe mensen ontmoeten, zelfs dan heb je nog niet gelijk.quote:Op donderdag 1 december 2011 00:14 schreef Myraela het volgende:
[..]
Nouja, de mensen die een week all-in in een hotel gaan zitten op Turkije en daar niet buiten komen, die zijn inderdaad onderweg geweest, maar dat vind ik geen reizen.
Dat kan, er zijn ook genoeg mensen die niet veel geld hebben en toch sparen om te reizen. Ik vind het in ieder geval leuk om te doen.quote:Op donderdag 1 december 2011 00:15 schreef Myraela het volgende:
[..]
Ik vind het mijn geld niet waard. Dat is geen lastige keuze als je niet zwemt in het geld hoor.
Nee , eigenlijk is dit heel goed idee want ik wil ook wel de comics van Buffy hebben , dat lijkt me helemaal rulen . Misschien kan ik dat straks dan ook natekenenquote:Op donderdag 1 december 2011 00:16 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Ik ook.
Heb je ook de boeken gelezen?
En in comic vorm gaan ze nog steeds verder na seizoen 7
Worden uitgegeven door Dark Horse comics.quote:Op donderdag 1 december 2011 00:19 schreef formerjellybean het volgende:
[..]
Nee , eigenlijk is dit heel goed idee want ik wil ook wel de comics van Buffy hebben , dat lijkt me helemaal rulen . Misschien kan ik dat straks dan ook natekenen
Wat is reizen volgens jou?quote:Op donderdag 1 december 2011 00:18 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Depends. Technisch gezien namelijk wel. Wat jij ervan vind is dan niet relevant. Als jij met reizen bedoeld andere indrukken opdoen en nieuwe mensen ontmoeten, zelfs dan heb je nog niet gelijk.
Ik begrijp wel wat jullie bedoelen, maar met alle respect, ik heb teveel "bereisde" mensen gezien om het begrip "bereisd zijn" serieus te kunnen nemen. Dat je in het buitenland wilt gaan wonen, chapeau. Maar das geen reizen.
Als u wilt gaan, meneer, dan zeker gaan. Beter spijt van gemaakte beslissingen dan van niet gemaakte beslissingen. En waar wil je naartoe?quote:Op donderdag 1 december 2011 00:18 schreef Soit het volgende:
[..]
Dat kan, er zijn ook genoeg mensen die niet veel geld hebben en toch sparen om te reizen. Ik vind het in ieder geval leuk om te doen.
Ik ga ook wel. Enige probleem is dat ik mijn familie en vrienden moet gaan missen. Ik wil graag naar Amerika. Maar als ik straks goed ga nadenken lijkt Australie me ook leuk. Ik twijfel altijd teveel.quote:Op donderdag 1 december 2011 00:21 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Als u wilt gaan, meneer, dan zeker gaan. Beter spijt van gemaakte beslissingen dan van niet gemaakte beslissingen. En waar wil je naartoe?
Ik heb hier een kerel ontmoet, die blijft onderweg, die heeft geen huis. Hij gaat naar een plek, werkt voor een jaar of twee en vertrekt dan weer. Dat doet hij nu al bijna 17 jaar volgens eigen zeggen. Dat is in mijn ogen meer reizen dan ik ooit zou kunnen doen. Ik ben ook op plaatsen geweest, ik ben zelfs geëmigreerd. Maar wat hij deed, nee, dat zou ik niet kunnen. Reizen is onderweg zijn. En dan gaat het niet om de bestemming, maar de manier waarop je je tijd tussen vertrek en aankomst doorbrengt.quote:
Ja he, verhaallijn is ook wel goed.quote:Op donderdag 1 december 2011 00:25 schreef formerjellybean het volgende:
oh ik zoek de comics op en het ziet er wel leuk uit)
Waarom Amerika of Australië als ik vragen mag?quote:Op donderdag 1 december 2011 00:23 schreef Soit het volgende:
[..]
Ik ga ook wel. Enige probleem is dat ik mijn familie en vrienden moet gaan missen. Ik wil graag naar Amerika. Maar als ik straks goed ga nadenken lijkt Australie me ook leuk. Ik twijfel altijd teveel.
Zo. Nee, dat kan ik ook niet.quote:Op donderdag 1 december 2011 00:26 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Ik heb hier een kerel ontmoet, die blijft onderweg, die heeft geen huis. Hij gaat naar een plek, werkt voor een jaar of twee en vertrekt dan weer. Dat doet hij nu al bijna 17 jaar volgens eigen zeggen. Dat is in mijn ogen meer reizen dan ik ooit zou kunnen doen. Ik ben ook op plaatsen geweest, ik ben zelfs geëmigreerd. Maar wat hij deed, nee, dat zou ik niet kunnen. Reizen is onderweg zijn. En dan gaat het niet om de bestemming, maar de manier waarop je je tijd doorbrengt de afstand tussen vertrek en aankomst doorbrengt.
Ik heb ze allemaal op de harde schijf staan hier.quote:Op donderdag 1 december 2011 00:29 schreef formerjellybean het volgende:
goh ik denk eigenlijk toch dat ik weer de verdere dvd serie van buffy ook weer koop , ik vond het zo leuk
Amerika omdat ik het daar opzich wel oké vind, mijn zusje daar nu ook studeert en ik het daar (waar ik mogelijk naartoe ga, kan ook iets anders kiezen natuurlijk) wel 'ken'. Maar dan kies ik wel een beetje de veilige weg eigenlijk. Australie omdat ik d'r nog nooit ben geweest en het lijkt me mooi daar. En ik wil ver weg, geen Europa voor mij. Afrika en Zuid Amerika zie ik sowieso niet zitten (wel geweest). Ergens wel 'eng' omdat ik helemaal alleen ga, maar ik ben er wel van overtuigd dat ik veel contacten op ga doen, waar ik ook heen ga.quote:Op donderdag 1 december 2011 00:27 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Waarom Amerika of Australië als ik vragen mag?
Als je naar de USA gaat kun je gewoon elke dag een Wendy's Triple Burger Bacon kopen, wat wil je nog meer?quote:Op donderdag 1 december 2011 00:34 schreef Soit het volgende:
[..]
Amerika omdat ik het daar opzich wel oké vind, mijn zusje daar nu ook studeert en ik het daar (waar ik mogelijk naartoe ga, kan ook iets anders kiezen natuurlijk) wel 'ken'. Maar dan kies ik wel een beetje de veilige weg eigenlijk. Australie omdat ik d'r nog nooit ben geweest en het lijkt me mooi daar. En ik wil ver weg, geen Europa voor mij. Afrika en Zuid Amerika zie ik sowieso niet zitten (wel geweest). Ergens wel 'eng' omdat ik helemaal alleen ga, maar ik ben er wel van overtuigd dat ik veel contacten op ga doen, waar ik ook heen ga.
Waar heb jij gewoond?
weltrustequote:Op donderdag 1 december 2011 00:36 schreef formerjellybean het volgende:
Ik duik zo lekker mijn nest in trusten
Oke. Dat kan ik wel begrijpen ja. Daarnaast is beide engelstalig, dat maakt het allemaal stukken makkelijker. Maar contacten maak je zeker. Dat is het laatste waar je je zorgen over hoeft te maken. Europa is ook mooi hoor, waarom ver weg? Ga naar Roemenië, en je treft al een wereld van verschil aan.quote:Op donderdag 1 december 2011 00:34 schreef Soit het volgende:
[..]
Amerika omdat ik het daar opzich wel oké vind, mijn zusje daar nu ook studeert en ik het daar (waar ik mogelijk naartoe ga, kan ook iets anders kiezen natuurlijk) wel 'ken'. Maar dan kies ik wel een beetje de veilige weg eigenlijk. Australie omdat ik d'r nog nooit ben geweest en het lijkt me mooi daar. En ik wil ver weg, geen Europa voor mij. Afrika en Zuid Amerika zie ik sowieso niet zitten (wel geweest). Ergens wel 'eng' omdat ik helemaal alleen ga, maar ik ben er wel van overtuigd dat ik veel contacten op ga doen, waar ik ook heen ga.
Waar heb jij gewoond?
Maar dan vraag ik mij af, als buitenlander ben je juist vaker aantrekkelijker voor de locals, wat gaat er dan precies fout?quote:Op donderdag 1 december 2011 00:40 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Oke. Dat kan ik wel begrijpen ja. Daarnaast is beide engelstalig, dat maakt het allemaal stukken makkelijker. Maar contacten maak je zeker. Dat is het laatste waar je je zorgen over hoeft te maken. Europa is ook mooi hoor, waarom ver weg? Ga naar Roemenië, en je treft al een wereld van verschil aan.![]()
Ik heb alleen in Nederland gewoond, en woon nu op Malta. Zoals ik al zei, "bereisd" zijn, is voor mij niet zo´n ruim berip. Wel veel gereisd, niet zoveel bereisd![]()
Hoe bedoel je, wat gaat er fout dan?quote:Op donderdag 1 december 2011 00:42 schreef Keyos het volgende:
[..]
Maar dan vraag ik mij af, als buitenlander ben je juist vaker aantrekkelijker voor de locals, wat gaat er dan precies fout?
Nou ja, je zegt zelf " ben nog niet zoveel bereisd" , iets wat over het algemeen niet positief is, dus daar moet iets achter zitten.quote:Op donderdag 1 december 2011 00:43 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Hoe bedoel je, wat gaat er fout dan?
Dan moet je even teruglezenquote:Op donderdag 1 december 2011 00:44 schreef Keyos het volgende:
[..]
Nou ja, je zegt zelf " ben nog niet zoveel bereisd" , iets wat over het algemeen niet positief is, dus daar moet iets achter zitten.
Hmm, snap nog steeds niet wat je precies met bereisd bedoel, maar ik denk dat ik het verkeerd geïnterpreteerd heb , op de foute manierquote:Op donderdag 1 december 2011 00:47 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Dan moet je even teruglezenIk bedoel ik niks negatiefs mee. Ben alleen de eerste om toe te geven dat ik geen wereldburger ben.
Wat ik ermee bedoel is, je gaat naar een land, en je leeft en werkt als de mensen daar. Als er iets is wat westerlingen niet doen, is dat het wel. Zelfs tijdens het decadente filmfestival van Cannes, terwijl er geen Nederlandse inzending is, is er een Heineken House.quote:Op donderdag 1 december 2011 00:49 schreef Keyos het volgende:
[..]
Hmm, snap nog steeds niet wat je precies met bereisd bedoel, maar ik denk dat ik het verkeerd geïnterpreteerd heb , op de foute manier.
Haha was met de eerste zin bezig en ineens "foetsie" xDquote:
Waarom de edit?quote:
quote:
Ja ik ging me zomaar met jullie gesprek bemoeien maar heb daar toch maar geen zin in op dit tijdstip, ik ga liever de nieuwe film van Deniro (quote:Op donderdag 1 december 2011 01:00 schreef Keyos het volgende:
[..]
Haha was met de eerste zin bezig en ineens "foetsie" xD
Geniet van de film dan!quote:Op donderdag 1 december 2011 01:01 schreef Moonwalk het volgende:
[..]
[..]
Ja ik ging me zomaar met jullie gesprek bemoeien maar heb daar toch maar geen zin in op dit tijdstip, ik ga liever de nieuwe film van Deniro () aanzetten
Dat is dus het probleem, ook al voelen velen van ons geen "nationalisme" , de meeste mensen glunderen wel als ze Heineken voorgeschoteld krijgen in een restaurant in the middle of nowhere, of een Shell pomp tegen komen. Nederland is één van de meest moderne landen van de aardkloot, het is vrij lastig om dat beter in een ander land te vinden voor velen.quote:Op donderdag 1 december 2011 00:56 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Wat ik ermee bedoel is, je gaat naar een land, en je leeft en werkt als de mensen daar. Als er iets is wat westerlingen niet doen, is dat het wel. Zelfs tijdens het decadente filmfestival van Cannes, terwijl er geen Nederlandse inzending is, is er een Heineken House.
Dan vraag ik me af, heeft het wel zin om 3500 kilometer te gaan reizen voor dat strand en die zon. Zat mensen die meer hebben gezien van de wereld dan ik. Dat is normaal. Maar ik vraag me van een groot gedeelte van die mensen (die ik heb ontmoet) af wat ze gezien hebben en of het de moeite en het geld waard was.
Dank jequote:
Ik vind die half Afrikaanse chaos en corruptie die je hier soms aantreft juist heerlijk, ik vind Nederland veel te "geregeld"...quote:Op donderdag 1 december 2011 01:05 schreef Keyos het volgende:
[..]
Dat is dus het probleem, ook al voelen velen van ons geen "nationalisme" , de meeste mensen glunderen wel als ze Heineken voorgeschoteld krijgen in een restaurant in the middle of nowhere, of een Shell pomp tegen komen. Nederland is één van de meest moderne landen van de aardkloot, het is vrij lastig om dat beter in een ander land te vinden voor velen.
Ik kom uit de randstad en heb ook een randstad mentaliteit, ik kan mij niet voorstellen om in een land te leven waar een afspraak geen afspraak is, beetje de middelandse zee/zuid-amerika klimaat dus. Als ik ooit naar het buitenland ga voor stage is dat Engeland, Duitsland, Scandinavië of USA (NYC bij voorkeur), ik wil niet teveel veranderen, het moet iets toevoegen. Wil overigens ook nog wel eens een keer naar het Oostblok, maar dat is omdat ik dan denk dat je voor god kan spelen.
Krijg ik zomaar een kusje...quote:
ik wilde eigenlijk een hapje van je nemen, maar dit leek me wat gepasterquote:
HAPJE?!quote:Op donderdag 1 december 2011 01:11 schreef Moonwalk het volgende:
[..]
ik wilde eigenlijk een hapje van je nemen, maar dit leek me wat gepaster
Als je dat leuk vind moet je dat chasen , wat je dus blijkbaar hebt gedaanquote:Op donderdag 1 december 2011 01:09 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Ik vind die half Afrikaanse chaos en corruptie die je hier soms aantreft juist heerlijk, ik vind Nederland veel te "geregeld"...
Dat begrijp ik, dan zul je het hier ook niet inderdaad niet langer dan een vakantie leuk vinden.quote:Op donderdag 1 december 2011 01:16 schreef Keyos het volgende:
[..]
Als je dat leuk vind moet je dat chasen , wat je dus blijkbaar hebt gedaan. Ik geef vaak af op Nederland, maar als je in een ander land bent snak ik toch altijd wel weer terug, alleen toen ik in New York City was, was ik nog lang niet klaar, maar ik heb ook iets met de USA wat dat betreft.
Ik denk alleen niet dat ik ooit naar een Akbar land ga (zekerheidje) of Azie (leuk voor vakantie, niet voor stage) wat een stageplek betreft.
Ik zal sowieso moeten, ik studeer International Business and Management, en daar is het verplicht om minimaal 1 semester in het buitenland te zitten in jaar 3 of wil je kunnen afstuderen, enige vervelende is dat ik dan Feyenoord wedstrijden ga missen xDquote:Op donderdag 1 december 2011 01:21 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Dat begrijp ik, dan zul je het hier ook niet inderdaad niet langer dan een vakantie leuk vinden.Niks mis mee, beter dat je het nu zeker weet, lijkt me dan. Maar ik raad je wel aan om een stage plek in het buitenland te regelen. UK, USA, maakt niet uit. Maar het vergroot je wereld, echt waar
Het spijt me, maar ik begrijp er niks vanquote:Op donderdag 1 december 2011 01:26 schreef minnemin het volgende:
ik vraag me sterk af waar mijn behoefte aan liefde aandacht en lichamelijk contact zo erg vandaan komt. Hoe bevredig je die behoefte zonder relatie? Zelfliefde? Dat kan het niet compleet stillen.
Gewoon gaan, en genieten! Maak je geen zorgen over de minpunten, die ben je vergeten zodra je daar bent. Serieus, de meeste mensen zijn wel zo flexibel, ga je weg, je laat wat achter. In jouw geval Feyenoord. Lijkt me niet zo moeilijk.quote:Op donderdag 1 december 2011 01:25 schreef Keyos het volgende:
[..]
Ik zal sowieso moeten, ik studeer International Business and Management, en daar is het verplicht om minimaal 1 semester in het buitenland te zitten in jaar 3 of wil je kunnen afstuderen, enige vervelende is dat ik dan Feyenoord wedstrijden ga missen xD
het is menselijk.quote:Op donderdag 1 december 2011 01:26 schreef minnemin het volgende:
ik vraag me sterk af waar mijn behoefte aan liefde aandacht en lichamelijk contact zo erg vandaan komt.
in het donker denken aan dat iemand lief terugkijkt vanaf de andere kant van bed, en je zacht kust enzo helpt soms.quote:Hoe bevredig je die behoefte zonder relatie? Zelfliefde? Dat kan het niet compleet stillen.
Alle verhalen wel netjes hier posten he?quote:Op donderdag 1 december 2011 07:26 schreef morphnet het volgende:
Sinds Een tijdje weer single dus maar weer op stap haha zal alleen niet zo makkelijk gaan maar ik heb er zin in ^^
Behalve de normale bitchfights, gejank van users en andere klein drama niets en gaat het met iedereen top.quote:Hoe is het met iedereen, en wat heb ik gemist?
*noteert* Prima, haha. Ik las nog over vreemdgaan en datingsites....en toen haakte ik af....quote:Op donderdag 1 december 2011 08:30 schreef DenWauwelaar het volgende:
[..]
Behalve de normale bitchfights, gejank van users en andere klein drama niets en gaat het met iedereen top.
Niet eens gejank van mij, een wonder.quote:Op donderdag 1 december 2011 08:30 schreef DenWauwelaar het volgende:
[..]
Behalve de normale bitchfights, gejank van users en andere klein drama niets en gaat het met iedereen top.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |