quote:Op woensdag 30 november 2011 22:14 schreef JellyBeanz het volgende:
Veel liefde naar iedereen!
Behalve mijzelf, mijn liefde naar mijzelf geef ik aan Pam
quote:Op woensdag 30 november 2011 22:31 schreef Monopoly het volgende:
Terecht topic. Ik ga hier op klaarkomen zometeen
Hahahaha omg ik word verlegen dit is leukquote:Op woensdag 30 november 2011 22:31 schreef coban het volgende:
JAAAAAAA
PAMMIEEE![]()
![]()
Ohh pamm waarvan ik je hele naaam niet kenn
U heeeft van die mooiee ogennn
Op uwe mooie hoofdddd
En u heeft een lieve poesjen
In uwen huisss
Al dat vieze inteeltgeslijm ik voel je.quote:Op woensdag 30 november 2011 22:32 schreef Aestivate het volgende:
Mensen die vrijwel uitsluitend in kansloze reeksen posten.
Wie niet? Die boobs man!quote:Op woensdag 30 november 2011 22:33 schreef Monopoly het volgende:
TS komt klaar op naaktfoto's van Juicyhill
Ik probeer je te hosselen het is jammer datik niet lesbisch ben en ook geen manquote:Op woensdag 30 november 2011 22:32 schreef PamSwynfordDeBeaufort het volgende:
[..]
Hahahaha omg ik word verlegen dit is leuk![]()
Dan worden we gewoon vriendinnenquote:Op woensdag 30 november 2011 22:36 schreef coban het volgende:
[..]
Ik probeer je te hosselen het is jammer datik niet lesbisch ben en ook geen man
Mijn leven is niks meer waard
Wat, ik heb haar niet seksueel bevredigd of zo.quote:
Vriendinnetjesss for lifeequote:Op woensdag 30 november 2011 22:37 schreef PamSwynfordDeBeaufort het volgende:
[..]
Dan worden we gewoon vriendinnen
ohnee dat zijn we al![]()
In bed slapen is al erg genoeg.quote:Op woensdag 30 november 2011 22:40 schreef Rezania het volgende:
[..]
Wat, ik heb haar niet seksueel bevredigd of zo.
Kutjesquote:Op woensdag 30 november 2011 22:45 schreef Fopje het volgende:
Jellybeanz is echt de grootste kuttenlikker van heel FOK! geworden.
wat is deze?quote:
Uhm, wat?quote:Op woensdag 30 november 2011 22:46 schreef JellyBeanz het volgende:
[..]
Kutjes
Ja als je niet van kutjes houdt, ben je een homo
dan pak ik je toch gewoon...quote:Op woensdag 30 november 2011 22:48 schreef PamSwynfordDeBeaufort het volgende:
[..]
wat is deze?
lol nu wil beach me niet meer
Woop wooop wooop ik heb vandaag nog niet gespee;dquote:Op woensdag 30 november 2011 22:44 schreef Rezania het volgende:
Pam is wel baas, omdat Skyrim.
Haters gonna hate.
niet in mijn kont....quote:Op woensdag 30 november 2011 22:49 schreef Monopoly het volgende:
[..]
dan pak ik je toch gewoon...
ik dacht, dan maar lekker in die kont
boh ze was écht gruwelijk nat boooooh
Ik alleen maar om die screenshot te maken.quote:Op woensdag 30 november 2011 22:49 schreef PamSwynfordDeBeaufort het volgende:
[..]
Woop wooop wooop ik heb vandaag nog niet gespee;d
zachtjes en tederquote:Op woensdag 30 november 2011 22:49 schreef PamSwynfordDeBeaufort het volgende:
[..]
niet in mijn kont....
je weet dat ik crohn hebmeanie
Maar grote kuttenquote:Op woensdag 30 november 2011 22:46 schreef JellyBeanz het volgende:
[..]
Kutjes
Ja als je niet van kutjes houdt, ben je een homo
Het komt allemaal door Mono, hij begon over Pam seksueel bevredigen.quote:
Jammer dat. Tegen zo'n hosselbaas als Mono kan ik niet op. Ik neem mijn verlies.quote:Op woensdag 30 november 2011 22:51 schreef Rezania het volgende:
[..]
Het komt allemaal door Mono, hij begon over Pam seksueel bevredigen.
jaquote:Op woensdag 30 november 2011 22:49 schreef Rezania het volgende:
[..]
Ik alleen maar om die screenshot te maken.
dat vraag ik mij ook afquote:
quote:Op woensdag 30 november 2011 22:54 schreef PamSwynfordDeBeaufort het volgende:
[..]
dat vraag ik mij ook af
gaan we mij hier nog adoreren ?
OMGquote:Op woensdag 30 november 2011 22:55 schreef JellyBeanz het volgende:
[..]
Altijd!
Heb zelfs in mijn kast een poster van jouw UI hangen!
wat lief van jouquote:Op woensdag 30 november 2011 22:57 schreef Rezania het volgende:
[..]
Gast, serieus?
[..]
En ik voor jou.
Ja we wachten al een tijdje op een slotje ja.quote:Op donderdag 1 december 2011 14:44 schreef PamSwynfordDeBeaufort het volgende:
smegmanus heeft hier helemaal nog niet gereageerd
doe liefquote:Op donderdag 1 december 2011 14:47 schreef Patje1987 het volgende:
[..]
Ja we wachten al een tijdje op een slotje ja.
eens met Patjen dit vieze inlikgedoe hoeven we niet in ONZquote:Op donderdag 1 december 2011 14:47 schreef Patje1987 het volgende:
[..]
Ja we wachten al een tijdje op een slotje ja.
quote:Op donderdag 1 december 2011 15:30 schreef Beach het volgende:
[..]
eens met Patjen dit vieze inlikgedoe hoeven we niet in ONZ
quote:Op donderdag 1 december 2011 18:22 schreef PamSwynfordDeBeaufort het volgende:
Beach is mijn liefje voor altijd
quote:Op donderdag 1 december 2011 18:22 schreef PamSwynfordDeBeaufort het volgende:
Beach is mijn liefje voor altijd
ik kan da nie he. ik kan wel tegels neertieven maar als ze dan over 6 maanden haar nek breekt doordat de grond verzakt is schieten we daar allemaal niets mee op (tenzij iemand een levensverzekering op pam's moeder heeft natuurlijk)quote:Op vrijdag 2 december 2011 22:08 schreef Boca_Raton het volgende:
Heren, ik weet zeker dat u een héél wit voetje bij Pam kunt halen als u zich even één dagje wil inzetten om het tuinpad van haar moeder goed te leggen (zie FHF). Jullie zijn allemaal groot en sterk en dat is echt welkom.
Een oude wijsheid maar nog steeds van kracht: pakt u de moeder in dan pakt u gelijk de dochter ook in. Grijp uw kans zou ik zeggen![]()
Spoedt u naar FHF.
'neertieven'quote:Op vrijdag 2 december 2011 22:09 schreef FkTwkGs2012 het volgende:
[..]
ik kan da nie he. ik kan wel tegels neertieven maar als ze dan over 6 maanden haar nek breekt doordat de grond verzakt is schieten we daar allemaal niets mee op (tenzij iemand een levensverzekering op pam's moeder heeft natuurlijk)
ik ontken. daar is mijn banksaldo te hoog voor.quote:Op vrijdag 2 december 2011 22:13 schreef Boca_Raton het volgende:
[..]
'neertieven'![]()
![]()
Ah kom op FkTw, jij bent vast een gezonde vent. Als ik een twee-euromunt weggooi, ben jij de eerste die 'm achterna rent.
Nee, dat maakte geen indruk want FOK!quote:Op vrijdag 2 december 2011 22:16 schreef FkTwkGs2012 het volgende:
maakte dat indruk vn mijn banksaldo? was leugentje hoor ik zou keihard rennen, maar werkte het leugentje?
quote:Op vrijdag 2 december 2011 22:18 schreef Boca_Raton het volgende:
Hier, FkWt verbetert Ben Johnson op de 100 meter horden om die euromunt te pakken te krijgen. Maar een stoepje leggen, ho maar.
Waar zijn de échte mannen gebleven....
quote:Op vrijdag 2 december 2011 22:17 schreef Boca_Raton het volgende:
[..]
Nee, dat maakte geen indruk want FOK!![]()
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |