ik kan da nie he. ik kan wel tegels neertieven maar als ze dan over 6 maanden haar nek breekt doordat de grond verzakt is schieten we daar allemaal niets mee op (tenzij iemand een levensverzekering op pam's moeder heeft natuurlijk)quote:Op vrijdag 2 december 2011 22:08 schreef Boca_Raton het volgende:
Heren, ik weet zeker dat u een héél wit voetje bij Pam kunt halen als u zich even één dagje wil inzetten om het tuinpad van haar moeder goed te leggen (zie FHF). Jullie zijn allemaal groot en sterk en dat is echt welkom.
Een oude wijsheid maar nog steeds van kracht: pakt u de moeder in dan pakt u gelijk de dochter ook in. Grijp uw kans zou ik zeggen![]()
Spoedt u naar FHF.
'neertieven'quote:Op vrijdag 2 december 2011 22:09 schreef FkTwkGs2012 het volgende:
[..]
ik kan da nie he. ik kan wel tegels neertieven maar als ze dan over 6 maanden haar nek breekt doordat de grond verzakt is schieten we daar allemaal niets mee op (tenzij iemand een levensverzekering op pam's moeder heeft natuurlijk)
ik ontken. daar is mijn banksaldo te hoog voor.quote:Op vrijdag 2 december 2011 22:13 schreef Boca_Raton het volgende:
[..]
'neertieven'![]()
![]()
Ah kom op FkTw, jij bent vast een gezonde vent. Als ik een twee-euromunt weggooi, ben jij de eerste die 'm achterna rent.
Nee, dat maakte geen indruk want FOK!quote:Op vrijdag 2 december 2011 22:16 schreef FkTwkGs2012 het volgende:
maakte dat indruk vn mijn banksaldo? was leugentje hoor ik zou keihard rennen, maar werkte het leugentje?
quote:Op vrijdag 2 december 2011 22:18 schreef Boca_Raton het volgende:
Hier, FkWt verbetert Ben Johnson op de 100 meter horden om die euromunt te pakken te krijgen. Maar een stoepje leggen, ho maar.
Waar zijn de échte mannen gebleven....
quote:Op vrijdag 2 december 2011 22:17 schreef Boca_Raton het volgende:
[..]
Nee, dat maakte geen indruk want FOK!![]()
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |