abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  donderdag 1 december 2011 @ 12:05:04 #26
213010 haakon
Bier moet. Bier doet je goed.
pi_105046661
K heb je een DM gestuurd :)
The Outside Agency
pi_105047357
quote:
0s.gif Op donderdag 1 december 2011 09:00 schreef stoeltafel het volgende:
Zien jullie de nieuwe HWS al op iTunes ?
Ja, gisterenavond al.
quote:
0s.gif Op donderdag 1 december 2011 11:11 schreef Just_Shut_Up het volgende:

[..]

Dit kaas noemen.. Feel The Rythm remix is dik :9.
Ja, Feel the rhytm vind ik ook dik! :D
pi_105047468
Qountdown line-up:

Black box
Frontliner
Isaac
Zatox
Psyko Punkz
Q-Dance showcase (D-Liciouz, Arkaine, E-Force Live & Adaro)
Wildstylez
Brennan Heart
Jim Justice
Ran-D & B-Front (Out with a bang)

Beat box
The Prophet (25 YRS)
The viper
Kasparov
Pavo
Jack of Sound

Lijkt me eigenlijk totaal onlogisch om "Out with a bang" as 0:00 act te zien. Dan is keihard knallen waarna er weer wat minder rawstyle ( :') ) komt
  donderdag 1 december 2011 @ 12:32:42 #29
238230 em-dee-em-aa
methyleendioxymethamfetamine
pi_105047634
Saaie line-up, maar ik zou toch al niet gaan
-----------------------------------------------------------------------------------------
I'd rather live it, cause dreamers always chase but never get it
-----------------------------------------------------------------------------------------
pi_105047662
quote:
0s.gif Op donderdag 1 december 2011 12:32 schreef em-dee-em-aa het volgende:
  donderdag 1 december 2011 @ 12:35:28 #31
213010 haakon
pi_105047741
Ben ik blij dat ik daar geen ticket voor heb.
The Outside Agency
  donderdag 1 december 2011 @ 12:38:14 #32
213010 haakon
pi_105048091
quote:
Inderdaad. Ben ook wel blij dat ik er geen kaartje voor heb gehaald. Ik riep de afgelopen maanden dat ik dit écht niet zou gaan missen. Enige die me kunnen bekoren zijn Isaac, Wildstylez, Adaro en Ran-D & B-Front. Maar om daar nou ¤60(?) voor te betalen. Nah...

Zit ook erg te twijfelen over XQ: Noisecontrollers. Weet zeker dat dat een prachtig feest gaat worden. Maar weet ook dat het me al snel ¤160-170 gaat kosten. Net iets wat ik net zo graag in m`n zak houd om i.p.v 5 maanden Sydney 8 maanden te doen en DQ mee te pakken.
  donderdag 1 december 2011 @ 12:58:06 #34
91039 mstx
2x1/2 = 1/2 x 1/2
pi_105048608
quote:
quote:
0s.gif Op donderdag 1 december 2011 12:44 schreef Levitas het volgende:
XQ: Noisecontrollers
quote:
Op donderdag 2 juli 2009 22:41 schreef RTB het volgende:
als ik elk rap"liedje" een kans moest geven was ik aan het eind van dit millennium nog bezig met het tempo waarin die kotshoop uitgebraakt wordt.
👾
pi_105048695
quote:
0s.gif Op donderdag 1 december 2011 12:58 schreef mstx het volgende:

[..]

[..]

[..]

Eigenlijk hoop ik op een (paar) nieuwe gezichten op het Digital Age label. Zou natuurlijk ontzettend vet zijn om die te presenteren op XQ (eventueel in de zaal boven).
Maar, dat zie ik niet echt gebeuren. Zal voornamelijk een line-up worden met mensen waar NC het goed mee kunnen vinden, waar zij tegenop kijken/keken en die hen geholpen hebben in de scene. En ja... Dat zijn vooral de bekendere veel te vaak geboekte namen ben ik bang
pi_105048893
Waarom kan Hhz niet gewoon stil zijn tijdens z'n show? Af en toe een track aankondigen prima, maar iedere uitzending moet hij weer uitgebreid vertellen hoe hij zo'n stijve lul krijgt van zijn fans :'(
pi_105049116
quote:
9s.gif Op donderdag 1 december 2011 13:06 schreef eQuaL het volgende:
Waarom kan Hhz niet gewoon stil zijn tijdens z'n show? Af en toe een track aankondigen prima, maar iedere uitzending moet hij weer uitgebreid vertellen hoe hij zo'n stijve lul krijgt van zijn fans :'(
Hij wil graag naar Amerika he, daar ligt toch het grote geld :) en Amerikanen houden nou eenmaal van heel veel bullshit :)

QD lineup: :Z
  donderdag 1 december 2011 @ 13:42:35 #38
197724 NLS04
moeilijk hard
pi_105050456
quote:
0s.gif Op woensdag 30 november 2011 22:15 schreef em-dee-em-aa het volgende:
Nieuwe Hard with Style is er ook weer, HHZ is wat mij betreft goed bezig met zijn show.
x2. Ben inmiddels ook wel gewend aan zijn stem en dat helpt ook wel een beetje. Voorderest niks dan lof hoe hij de laatste tijd zich presenteert als bekend persoon, artiest, en als DJ. Is daar wat mij betreft een prima voorbeeld mee voor andere artiesten die alle moderne media vooral 1 richting op gebruiken. Hij laat eigenlijk de laatste tijd fiws zien dat het contact tussen volgers en artiesten nog steeds mogelijk is ondanks de enorme groei van de scene en dat daar hele mooie dingen uit voort kunnen komen.

quote:
0s.gif Op donderdag 1 december 2011 12:44 schreef Levitas het volgende:

Zit ook erg te twijfelen over XQ: Noisecontrollers. Weet zeker dat dat een prachtig feest gaat worden. Maar weet ook dat het me al snel ¤160-170 gaat kosten. Net iets wat ik net zo graag in m`n zak houd om i.p.v 5 maanden Sydney 8 maanden te doen en DQ mee te pakken.
Kaartjes zojuist aangeschaft ^O^

quote:
0s.gif Op donderdag 1 december 2011 01:14 schreef Zweefkaak het volgende:

Qlimax CD is best aardig vind ik, heb die heeel impulsief gekocht op het feest zelf, omdat ik 10 minuten voor tijd nog 8 munten over had :')
Volgens mij wordt minstens de helft van die CD's op die manier verkocht...

quote:
0s.gif Op donderdag 1 december 2011 01:20 schreef telefoonmaatschappij het volgende:
Ik ben aan het filosoferen, hoe zal hardstyle over 20 jaar zijn?
Interessante vraag. ^O^ Wat betreft de wat kortere termijn merk ik al wel om me heen dat je tegenwoordig niet meer zozeer fan bent van een bepaalde artiest vanwege zijn kicks of melodieen zoals voorheen maar meer van een bepaalde stroming hardstyle zoals euforisch of raw.. Dat heeft er vast mee te maken dat er meerdere artiesten zijn gekomen waar vanzelfsprekend altijd weer een paar overlap hebben met elkaar.

Ben vooral benieuwd wanneer het gaat botsen tussen de (nu nog wel voortdurende) groei en de kwaliteit van het product (die hier door sommigen al lange tijd bekritiseerd wordt).

Het is altijd zo dat iets wat relatief nieuw is in het begin altijd bijna exponentiële vormen van kwalitatieve innovatie kent(± de jaren 2004-2008). Vanuit mijn optiek is die innovatieve kwaliteit inmiddels wel sterk gedaald maar in de afgelopen jaren nog gecompenseerd door de kwaliteitstoename van de relevante technologie. Producties klinken zoveel strakker qua sounddesign en met de nodige software kan je al veel meer dan pakweg 4 jaar geleden. Daarbij heeft ook de technologie met betrekking tot CDJ's de groei natuurlijk ook gestimuleerd.

Dit alles is natuurlijk fantastisch maar het lijkt me dat ook deze vorm van kwaliteit binnen afzienbare tijd uiteindelijk voor minimale vernieuwing gaat zorgen en dit na een poos ook zijn effect zal hebben op de groei. Dan ligt het naar mijn idee ten volle aan de artiesten en organisaties om deze (redelijk unieke) scene 'interessant' te houden. De vraag is natuurlijk of ze daar in staat toe zijn, met daarbij natuurlijk gegeven dat het antwoord altijd subjectief is. Wat mij betreft zijn een handjevol artiesten (HHZ, Zany, NC, Geck-O, Tuneboy) daarmee bezig terwijl anderen (Isaac, Brennan Heart, Coone, Psyko Punkz) vooral de keuze maken om bezig zijn met profiteren/genieten van de groei en dus weinig investeren in het product.

Wat betreft organisaties weet ik het eigenlijk niet zo goed. Je hebt in principe 2 organisaties waarbij Q-dance gewoon leading is. Die zie ik hele goede dingen doen qua livesets, radio, Twittertags en ook qua feesten (Qore, is echter wel HC) maar het lijkt dat het merendeel van die activiteiten gericht is op de groei. Wat betreft inhoud is het natuurlijk wachten op nieuwe feesten (ziggodome?) en is B2S eigenlijk wat beter bezig met loudness en remember. Wat Q-dance wel doet (mysterlyland) /wilt is crossbreeding las ik laatst in een interview op hardtraxx. Weet alleen niet of ik dat persoonlijk een goede ontwikkeling vind voor deze unieke scene.

* NLS04 moest eigenlijk een essay over bestuurlijke ethiek schrijven.. :@
Hard Tripping, Overclipping, Psykomatik Beatz Skipping,
Straight Jacket, Rage Package, This is how we used to have it.
pi_105051112
Q-Dance en B2S hebben gewoon hetzelfde moederbedrijf hoor ;) Zo verschillend zijn ze niet, ze richten zich alleen op andere delen van de markt.
  donderdag 1 december 2011 @ 14:00:35 #40
238230 em-dee-em-aa
methyleendioxymethamfetamine
pi_105051253
Mooi stuk NLS ^O^
I'd rather live it, cause dreamers always chase but never get it
pi_105051255
quote:
0s.gif Op donderdag 1 december 2011 13:57 schreef StM het volgende:
Q-Dance en B2S hebben gewoon hetzelfde moederbedrijf hoor ;) Zo verschillend zijn ze niet, ze richten zich alleen op andere delen van de markt.
serieus?
pi_105051285
quote:
1s.gif Op donderdag 1 december 2011 14:00 schreef Zweefkaak het volgende:

[..]

serieus?
Sterker nog, hun moederbedrijf is ID&T, bekend van o.a. Sensation ;)
pi_105051684
quote:
2s.gif Op donderdag 1 december 2011 14:01 schreef eQuaL het volgende:

[..]

Sterker nog, hun moederbedrijf is ID&T, bekend van o.a. Sensation ;)
Nope, hoewel het niet echt met zekerheid te zeggen is door de wirwar van holdings, is Q als het goed is de eigenaar van ID&T doordat die op het randje van de afgrond kwamen oa door hun ID&T Radio avontuur en nog een aantal dingen die zakelijk nogal mis zijn gegaan.

Wil je het echt weten moet je alles opvragen bij de KVK maar dat kost geld :)

Het is niet voor niks dat de feestfabriek vorig jaar ook zomaar in de Arena plaats kon vinden, dat kon enkel omdat ze de 2e nachtlicentie van ID&T er voor gebruikt hebben.

Om je een klein idee te geven: http://www.openkvk.nl/adres:%20De%20entree%20300 dat is wat er op het adres van Q HQ zit. En dan heb je nog holdings als B2Q op het B2S adres en ID&Q in Landgraaf wat er ook allemaal mee verbonden is.

[ Bericht 4% gewijzigd door StM op 01-12-2011 14:18:31 ]
pi_105051955
quote:
0s.gif Op donderdag 1 december 2011 14:11 schreef StM het volgende:

[..]

Nope, hoewel het niet echt met zekerheid te zeggen is door de wirwar van holdings, is Q als het goed is de eigenaar van ID&T doordat die op het randje van de afgrond kwamen oa door hun ID&T Radio avontuur en nog een aantal dingen die zakelijk nogal mis zijn gegaan.

Wil je het echt weten moet je alles opvragen bij de KVK maar dat kost geld :)

Het is niet voor niks dat de feestfabriek vorig jaar ook zomaar in de Arena plaats kon vinden, dat kon enkel omdat ze de 2e nachtlicentie van ID&T er voor gebruikt hebben.

Om je een klein idee te geven: http://www.openkvk.nl/adres:%20De%20entree%20300 dat is wat er op het adres van Q HQ zit. En dan heb je nog holdings als B2Q op het B2S adres en ID&Q in landgraaf.
Aaah wat een hoop holdings man, dat is toch niet meer bij te houden zo -O-
Ik had mijn info gewoon ooit op wiki gelezen, ook niet altijd even betrouwbaar blijkt :P
pi_105053112
Nja ID&T = Q-Dance = b2s dus?
pi_105053241
Simpel gezegd, ja :P
pi_105053518
Maar een x-aantal jaren geleden werd er ergens op tv een jonge gast besproken (toentertijd 24 ofzo), die was begonnen met kleine feesten te organiseren en op een gegeven moment feesten organiseerden voor 30.000 man.

Was hij dan van Q-Dance of ID&T? Het is echt heel lang geleden, ik denk echt al 10 jaar geleden ofzo dat dat op tv kwam...

Want die had het aardig voor elkaar :P
pi_105053576
quote:
0s.gif Op donderdag 1 december 2011 14:54 schreef Zweefkaak het volgende:
Maar een x-aantal jaren geleden werd er ergens op tv een jonge gast besproken (toentertijd 24 ofzo), die was begonnen met kleine feesten te organiseren en op een gegeven moment feesten organiseerden voor 30.000 man.

Was hij dan van Q-Dance of ID&T? Het is echt heel lang geleden, ik denk echt al 10 jaar geleden ofzo dat dat op tv kwam...

Ik denk dat je de documentaire over Mysteryland bedoelt?
  donderdag 1 december 2011 @ 14:55:59 #50
91039 mstx
2x1/2 = 1/2 x 1/2
pi_105053614
quote:
0s.gif Op donderdag 1 december 2011 14:54 schreef Zweefkaak het volgende:

https://nl.wikipedia.org/wiki/Duncan_Stutterheim
Op donderdag 2 juli 2009 22:41 schreef RTB het volgende:
als ik elk rap"liedje" een kans moest geven was ik aan het eind van dit millennium nog bezig met het tempo waarin die kotshoop uitgebraakt wordt.
👾
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')