abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_105034254
quote:
10s.gif Op donderdag 1 december 2011 00:06 schreef Jajong het volgende:

[..]

Je vriend is jarig en jij zit hier te nerdragen en je zegt tegen mij dat ik een leven moet krijgen?

Y NO MAKE SENSE?
Ik zeg net dat mijn verjaardag me geen fuck interesseert. Ze respecteert mijn mening daarin :)
Suikoden heerst
pi_105034267
quote:
0s.gif Op donderdag 1 december 2011 00:06 schreef Yuri_Boyka het volgende:

[..]

Nee, ik probeer slechts een vergelijking te schetsen hoe het bij Mor overkomt. Re-enchantment is hem dierbaar.
Rewat? :D was dit een bewuste combi? hij klopt wel. :D
It's 106 miles to Chicago, we've got a full tank of gas, half a pack of cigarettes, its dark, and we're wearing sunglasses. Hit it.
pi_105034278
quote:
1s.gif Op donderdag 1 december 2011 00:06 schreef TJV het volgende:

[..]

Maurice laat ons dit ff uitpraten bitte. en kappen met dat gezeur om een ban want straks hang je zelf.
Ow :@
pi_105034350
quote:
0s.gif Op donderdag 1 december 2011 00:06 schreef Yuri_Boyka het volgende:

[..]

Nee, ik probeer slechts een vergelijking te schetsen hoe het bij Mor overkomt. Re-enchantment is hem dierbaar.
Nouja in ieder geval, als ik het om zou draaien en als mensen tegen mij zouden zeggen dat MMA (vechtsport) achterlijk en dom is. (mijn passie) Zou ik ze 1 keer proberen te overtuigen maar als ze niet voor rede vatbaar zouden zijn zou ik ze inderdaad in hun waarde laten.

Het is nogal treurig als je je mening aan anderen op wil dringen, dat geldt voor alles.
[i]Doordeweeks werken, in het weekend aan de coke[/i]
The Ultimate Predictor 2011/2012 Champ!
pi_105034358
quote:
7s.gif Op donderdag 1 december 2011 00:07 schreef Jajong het volgende:

[..]

Ik reageer alleen maar op wij mij verweten wordt hoor. Ik ben niet degene die er steeds weer over begint.
Ah ik las wat logs dus...
pi_105034373
quote:
1s.gif Op donderdag 1 december 2011 00:07 schreef TJV het volgende:

[..]

Haha zie 't nu pas.

WHERE MY XP AT???
pi_105034378
quote:
1s.gif Op donderdag 1 december 2011 00:07 schreef TJV het volgende:

[..]

Bewuste combi?

Ik probeer te zeggen dat re-enchantment een lifestyle is van Mor waar hij van houdt en die hij met plezier uitvoert, waarom zou je dan doordrammen over dat jij het een LARP vindt? Ook al geeft hij aan dat het hem niet interesseert wat jij er van denkt blijf je alsnog doorgaan dat jij het een LARP vindt.
If not now, then when.
pi_105034422
quote:
0s.gif Op donderdag 1 december 2011 00:09 schreef Yuri_Boyka het volgende:

[..]

Bewuste combi?

Ik probeer te zeggen dat re-enchantment een lifestyle is van Mor waar hij van houdt en die hij met plezier uitvoert, waarom zou je dan doordrammen over dat jij het een LARP vindt? Ook al geeft hij aan dat het hem niet interesseert wat jij er van denkt blijf je alsnog doorgaan dat jij het een LARP vindt.
Je bedoelt re-enactment. Scheelt maar een paar letters maar is toch heel wat anders :P.
pi_105034436
quote:
0s.gif Op donderdag 1 december 2011 00:09 schreef Yuri_Boyka het volgende:

[..]

Bewuste combi?

Re-enactment. en hij vindt enchanten leuk dus vandaar. :D
It's 106 miles to Chicago, we've got a full tank of gas, half a pack of cigarettes, its dark, and we're wearing sunglasses. Hit it.
pi_105034462
En hij zei dat 't em niet interesseerde maar ging vervolgens wel telkens door met uitleggen waarom het geen LARP zou zijn. Terwijl wij al meerdere malen hebben aangegeven dat wij dat wel vinden.
pi_105034465
quote:
7s.gif Op donderdag 1 december 2011 00:09 schreef Jajong het volgende:

[..]

Nouja in ieder geval, als ik het om zou draaien en als mensen tegen mij zouden zeggen dat MMA (vechtsport) achterlijk en dom is. (mijn passie) Zou ik ze 1 keer proberen te overtuigen maar als ze niet voor rede vatbaar zouden zijn zou ik ze inderdaad in hun waarde laten.

Het is nogal treurig als je je mening aan anderen op wil dringen, dat geldt voor alles.
Mooi. Dus Mor geeft aan dat re-.... geen LARP is en jij blijft alsnog doorzeuren dat je hem een teringnerd vindt en dat het wel LARP is.

Net zoals ik tegen jou blijf doorzeuren dat MMA nep is en dom en dit en dat en jij geeft aan dat dat het niet is en ik blijf doorzeuren is dat toch tering irritant?
If not now, then when.
pi_105034526
Ok lees morgen wel verder doei
pi_105034570
Het punt is: met zeggen dat je er meer van weet bereik je niets, want ik wil weten waarom het niet zo is. Anders kunnen we toch 90% van de discussies schrappen?
pi_105034574
quote:
0s.gif Op donderdag 1 december 2011 00:11 schreef Yuri_Boyka het volgende:

[..]

Mooi. Dus Mor geeft aan dat re-.... geen LARP is en jij blijft alsnog doorzeuren dat je hem een teringnerd vindt en dat het wel LARP is.

Net zoals ik tegen jou blijf doorzeuren dat MMA nep is en dom en dit en dat en jij geeft aan dat dat het niet is en ik blijf doorzeuren is dat toch tering irritant?
Als ik niet meer zou reageren zou de lol er voor jou snel af zijn. En ik zou iig niet als een klein kind gaan huilen en zeggen dat ik niet meer op de server zou willen spelen.

Het begon als een 'discussie' maar toen hij begon te nerdragen gingen wij hem inderdaad expres te trollen. Maar daar vroeg hij ook wel een beetje naar.
pi_105034577
quote:
0s.gif Op donderdag 1 december 2011 00:12 schreef maurisioo het volgende:
Ok lees morgen wel verder doei
same here, dan is hopelijk een modje langsgeweest }:|
pi_105034624
quote:
0s.gif Op donderdag 1 december 2011 00:13 schreef mschol het volgende:

[..]

same here, dan is hopelijk een modje langsgeweest }:|
Ach jonge, we zijn nu gewoon aan 't discussieren zonder te schelden dus wat is het probleem.
pi_105034658
Tom heeft mij ook uitgescholde voor josti :'( :*
pi_105034670
quote:
0s.gif Op donderdag 1 december 2011 00:13 schreef TJV het volgende:
Het punt is: met zeggen dat je er meer van weet bereik je niets, want ik wil weten waarom het niet zo is. Anders kunnen we toch 90% van de discussies schrappen?
Hij geeft toch een wiki linkje? En je weet zelf toch ook wat LARP is omdat jij en jajong erover begonnen, uiteindelijk staat er in de logs dat re-... een historische gebeurtenis naspelen is. Niet WoWen in real-life.

LARP is denk ik ook meer fantasie dan een ware gebeurtenis na spelen.
If not now, then when.
pi_105034681
quote:
0s.gif Op donderdag 1 december 2011 00:15 schreef MineraalWater het volgende:
Ga kwark eten stomme ecto.
pi_105034692
quote:
Ben je toch ook? :@:@:@:@
pi_105034701
Slaap lekker iedereen, en tot ziens op de server, en tot nooit op dit forum :W
(ノ◕ヮ◕)ノ*:・゚✧
pi_105034702
quote:
Ga jij nou maar trainen, ecto.

:*
If not now, then when.
pi_105034718
Kan dit trouwens weer terug naar DM/PM gr gr ome plexcon
pi_105034726
quote:
10s.gif Op donderdag 1 december 2011 00:15 schreef Jajong het volgende:

[..]

Ga kwark eten stomme ecto.
Timing bro, timing. :D
If not now, then when.
pi_105034738
quote:
0s.gif Op donderdag 1 december 2011 00:15 schreef Yuri_Boyka het volgende:

[..]

Hij geeft toch een wiki linkje? En je weet zelf toch ook wat LARP is omdat jij en jajong erover begonnen, uiteindelijk staat er in de logs dat re-... een historische gebeurtenis naspelen is. Niet WoWen in real-life.

LARP is denk ik ook meer fantasie dan een ware gebeurtenis na spelen.
Ja, dat mag hij vinden. En dat een groepje geeks heeft besloten dat dat de definitie is wil niet zeggen dat ik het niet allemaal hetzelfde mag vinden?
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')