quote:Op woensdag 30 november 2011 23:56 schreef Jajong het volgende:
Zoals je kan lezen begon hij met een persoonlijke aanval door mij een kleuter te noemen.
En maurisio mijn vriendin is vele maler aantrekkelijker dat zij dus doe maar niet zo.
Ja, ik noem je een LARPer. Is dat een scheldwoord in de leet re-enactment wereld ofzo? Doe niet zo zielig brah.quote:Op woensdag 30 november 2011 23:56 schreef Mordecai het volgende:
De eerste paar regels zetten de hele toon van het gesprek:
2011-11-28 14:33:01 [INFO] [xMordecai]: Zo, back
2011-11-28 14:33:06 [INFO] [naantje]: het is vandaag post je foto-dag in t FOK!kanaal
2011-11-28 14:33:14 [INFO] [naantje]: ik weet nu dat Mordecai een fervent LARP
2011-11-28 14:33:16 [INFO] [naantje]: er is
2011-11-28 14:33:19 [INFO] [TomVNL]: dat wist ik al
2011-11-28 14:33:20 [INFO] [xMordecai]: Hey Tom en Naan
2011-11-28 14:33:27 [INFO] [xMordecai]: LARP?
2011-11-28 14:33:30 [INFO] [naantje]: hey LARPkoning
Correctie: ''LARPkoning''quote:Op woensdag 30 november 2011 23:57 schreef Jajong het volgende:
[..]
Ja, ik noem je een LARPer. Is dat een scheldwoord in de leet re-enactment wereld ofzo? Doe niet zo zielig brah.
Hij kan niet weten dat LARPer een scheldwoord is dus daarin heeft hij gelijk. Ik doel meer op een latere tijd in de logs. Ook de /msg van naantje naar Tom laat al genoeg blijken en de verdere onnodige discussie.quote:Op woensdag 30 november 2011 23:58 schreef Mordecai het volgende:
[..]
Correctie: ''LARPkoning''
Aan de community: is dat een erg vriendelijke/volwassen benadering?
En ja, LARPer is een scheldwoord in de re-enactmentwereld.
quote:Op woensdag 30 november 2011 23:52 schreef Yuri_Boyka het volgende:
Hier de logs, kunnen andere mensen ook mee bepalen wie fout zat.mijn inziens gaat het hier verkeerd:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.quote:2011-11-28 14:34:36 [INFO] [naantje]: sorry baas
2011-11-28 14:34:38 [INFO] [CommandBook]TomVNL told naantje: agreed.
2011-11-28 14:34:40 [INFO] [TomVNL]: persoonlijk
2011-11-28 14:34:43 [INFO] [xMordecai]: Sorry kleutertje
Boeiend wat ik prive naar Tom stuur. Dat maakt in deze helemaal niks uit aangezien hij dat niet kon lezen.quote:Op woensdag 30 november 2011 23:59 schreef Yuri_Boyka het volgende:
[..]
Hij kan niet weten dat LARPer een scheldwoord is dus daarin heeft hij gelijk. Ik doel meer op een latere tijd in de logs. Ook de /msg van naantje naar Tom laat al genoeg blijken en de verdere onnodige discussie.
Ja, en hij noemt mij meerdere malen een nikker, maar iemand een nerd en een LARPer noemen is banwaardig.quote:Op donderdag 1 december 2011 00:00 schreef TJV het volgende:
Echt ik ben al voor alles wat ik kan bedenken uitgemaakt, zeur toch ook niet? Heb drump uitgescholden voor kankerjoegoslaaf, die vergaf me na 10 seconden. Lijkt me iets erger.
Het zegt ALLES over de toon die je aansloeg.quote:Op donderdag 1 december 2011 00:00 schreef Jajong het volgende:
[..]
Boeiend wat ik prive naar Tom stuur. Dat maakt in deze helemaal niks uit aangezien hij dat niet kon lezen.
Ik denk dat Mor het ook niet super erg vindt als je LARPER zegt, eenmaal. Als je echter blijft doordrammen is dat vreselijk irritant, als jij mij een kutjoego zou blijven noemen en alles wat er bij hangt zou ik ook geïrriteerd worden.quote:Op donderdag 1 december 2011 00:00 schreef TJV het volgende:
Echt ik ben al voor alles wat ik kan bedenken uitgemaakt, zeur toch ook niet? Heb drump uitgescholden voor kankerjoegoslaaf, die vergaf me na 10 seconden. Lijkt me iets erger.
Je bent nu jarig en je zit te discussieren over het feit of je wel of niet een LARPer bent. Nuff said brah.quote:Op donderdag 1 december 2011 00:01 schreef Mordecai het volgende:
[..]
Het zegt ALLES over de toon die je aansloeg.
Overigens ben ik NU jarig, maar goed!
Hij ging de discussie aan, en hij wou gewoon onze mening niet respecteren. Dan krijg je frictie ja.quote:Op donderdag 1 december 2011 00:01 schreef Yuri_Boyka het volgende:
[..]
Ik denk dat Mor het ook niet super erg vindt als je LARPER zegt, eenmaal. Als je echter blijft doordrammen is dat vreselijk irritant, als jij mij een kutjoego zou blijven noemen en alles wat er bij hangt zou ik ook geïrriteerd worden.
Dus als Wilders vindt dat de Islam een kut geloof is moet ik dat respecteren? Terwijl hij er niks vanaf weet en niet weet waar hij over praat?quote:Op donderdag 1 december 2011 00:02 schreef Jajong het volgende:
[..]
Hij ging de discussie aan, en hij wou gewoon onze mening niet respecteren. Dan krijg je frictie ja.
Het probleem is dat ik nief door bleef rammen, maar herhaaldelijk aangaf dat ik het verschil niet zag. en als hij dan begint te ragen, vind ik het grappig en ga ik een stukje verder.Niet goed, maar ook niet ragewaardig.quote:Op donderdag 1 december 2011 00:01 schreef Yuri_Boyka het volgende:
[..]
Ik denk dat Mor het ook niet super erg vindt als je LARPER zegt, eenmaal. Als je echter blijft doordrammen is dat vreselijk irritant, als jij mij een kutjoego zou blijven noemen en alles wat er bij hangt zou ik ook geïrriteerd worden.
Nu lach ik me echt kapot. HIJ wou JULLIE mening niet respecteren? Je draait de boel mooi om! Jullie wilden juist zijn mening niet respecteren en daarom zitten we nu nog verdomme midden in de nacht om zoiets te zeuren.quote:Op donderdag 1 december 2011 00:02 schreef Jajong het volgende:
[..]
Hij ging de discussie aan, en hij wou gewoon onze mening niet respecteren. Dan krijg je frictie ja.
Zit je nou de Islam te vergelijken met LARPen?quote:Op donderdag 1 december 2011 00:04 schreef Yuri_Boyka het volgende:
[..]
Dus als Wilders vindt dat de Islam een kut geloof is moet ik dat respecteren? Terwijl hij er niks vanaf weet en niet weet waar hij over praat?
Dus als jij zegt dat Mor een LARPER is moet hij dat respecteren? Terwijl jij en Tom er niks van af weten en niet weten waar jullie over praten?
welcome to Fok!quote:Op donderdag 1 december 2011 00:05 schreef Lorrelies het volgende:
[..]
Nu lach ik me echt kapot. HIJ wou JULLIE mening niet respecteren? Je draait de boel mooi om! Jullie wilden juist zijn mening niet respecteren en daarom zitten we nu nog verdomme midden in de nacht om zoiets te zeuren.
Get a life.
Je vriend is jarig en jij zit hier te nerdragen en je zegt tegen mij dat ik een leven moet krijgen?quote:Op donderdag 1 december 2011 00:05 schreef Lorrelies het volgende:
[..]
Nu lach ik me echt kapot. HIJ wou JULLIE mening niet respecteren? Je draait de boel mooi om! Jullie wilden juist zijn mening niet respecteren en daarom zitten we nu nog verdomme midden in de nacht om zoiets te zeuren.
Get a life.
Nee, ik probeer slechts een vergelijking te schetsen hoe het bij Mor overkomt. Re-enchantment is hem dierbaar.quote:Op donderdag 1 december 2011 00:06 schreef Jajong het volgende:
[..]
Zit je nou de Islam te vergelijken met LARPen?
Maurice laat ons dit ff uitpraten bitte. en kappen met dat gezeur om een ban want straks hang je zelf.quote:Op donderdag 1 december 2011 00:04 schreef maurisioo het volgende:
Ik neem aan dat Jajong een ban heeft? En is btw een topic-ban niet mogelijk voor hem?
Ik reageer alleen maar op wij mij verweten wordt hoor. Ik ben niet degene die er steeds weer over begint.quote:Op donderdag 1 december 2011 00:04 schreef maurisioo het volgende:
Ik neem aan dat Jajong een ban heeft? En is btw een topic-ban niet mogelijk voor hem?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |